A SCARP érdekli a hallgatóknak a Ph.D. amelyek a tervezési megközelítések demokratizálódása révén széles körben kapcsolódnak a fenntarthatósághoz való átmenethez. E széles esernyő alatt a karunk különböző érdekeket képvisel: a fenntartható közlekedéskutatásoktól kezdve a katasztrófákra való felkészülésig, a közösségfejlesztésig és a társadalmi tervezésig, a szegénység enyhítéséért hazai és külföldön, a föld és az erőforrások konfliktusainak közvetítésével, az ökológiai lábnyom, a kockázatelemzés, az irányítás a multikulturális városok és régiók, a kultúrák közötti és az őslakos tervezés, a közösségen alapuló várostervezés, az urbanizáció és kihívásai Kelet- és Délkelet-Ázsiában, hogy csak néhányat említsünk kutatási érdeklődésünkből. Kutatási megközelítésünk természeténél fogva interdiszciplináris, és kvalitatív és kvantitatív módszertanokra terjed ki.

SCARP Ph.D. A program biztosítja a hallgatók egy kollegiális és barátságos környezetben, ahol folytatni interdiszciplináris kutatások kereszteződésekben a tervezés elmélet és gyakorlat. Célunk, hogy olyan kutatók és szakemberek tervezését támogassuk, akik kritikusan gondolkodnak, kutatják a találmányt és hatékonyan közvetítik ötleteiket.

Évente négy és hat hallgatót keresünk, évente legfeljebb 20 hallgató tartózkodik. Kifejlesztettünk egy élénk Ph.D. a SCARP kultúrája a barna zsákos ebédcsomagok, a diákok által szervezett előadások, valamint a diákok által szervezett éves SCARP hallgatói szimpóziummal foglalkozott, és februárban tartott egy kortárs érdeklődésre számot tartó témában.

A SCARP Ph.D. elsősorban kutatási fokozat, a tanfolyam rugalmas összetevőjével (lásd a szükséges kötelező kurzust). A doktori hallgatók egy felügyelő bizottság irányításával dolgoznak, amely legalább három kari tagból áll, beleértve a kutatási felügyeletet is. A hallgatóknak kielégítően teljesíteniük kell a tanfolyamot, két átfogó vizsga (elméleti és anyagi), egy kutatási tájékoztatót, egy kétéves rezidenciát, és meg kell védeni és meg kell védeni a Ph.D. tézis. Összességében Ph.D. a jelöltek elvárják, hogy legalább 3 évet töltsenek be az oklevelek teljesítésében. Tipikus programok 4-5 évig futnak.

A SCARP Ph.D. A programot az UBC Graduális és Posztdoktori Tanulmányok (G PS) általános szakpolitikái és eljárásai szabályozzák, valamint a SCARP pontosabb kidolgozását.

Alapvető képesítések

A Ph.D. A programnak meg kell egy mesterképzést (vagy azzal egyenértékűnek) lennie egy elismert diplomás programból a tervezésben vagy szorosan kapcsolódó területen, és lehetőleg munkatapasztalattal kell rendelkeznie. Csak azok a jelöltek vehetnek részt a programban, akikre a SCARP kari egy megfelelő kutatási felügyelőt azonosították.

A SCARP hangsúlyozza a nyelvtudás fontosságát - ez tükrözi a kanadai hivatalosan kétnyelvű státuszt, és elismeri, hogy a tervezési kérdések egyre inkább globálisakká válnak, ezért fontos, hogy a tervezők egynél több nyelven is parancsot kapjanak. Ennek megfelelően az angolul kívüli nyelvtudással rendelkező diákok külön figyelmet kapnak, bár az angol nyelvi kompetencia nem hivatalos előfeltétel. Ha egy diák kutatása egy másik nyelv (ek) re terjed ki, szükségünk lesz a megfelelő készségek bizonyítására.

Míg a SCARP Mester programjainak végzettsége a Ph.D. program, a tapasztalat azt sugallja, hogy az ilyen diákok előnyben részesítik tudományos tapasztalataikat és szellemi látókörüket azzal, hogy más programba bevonják a megfelelő programot.

A nemzetközi hallgatóknak meg kell látogatniuk az UBC Posztgraduális és Posztdoktori Tanulmányok weboldalát a nemzetközi hallgatók felvételére és felvételére vonatkozóan további információért a hazai hallgatók felvételéről.

Gyors tények

  • Diploma: Filozófia doktora
  • Tárgy: Művészet, társadalomtudományok és humán tudományok
  • Szállítási mód: Az egyetemen
  • Regisztrációs lehetőségek: teljes munkaidős
  • Szakirány: Tervezés
  • Programösszetevők: Értekezés
  • Kar: Alkalmazott Tudományi Kar
  • Iskola: Közösségi és Területrendezési Iskola

Kutatási felügyelők

Ez a lista a teljes felügyeleti jogokkal rendelkező oktatókat mutatja be, akik kapcsolódnak ehhez a programhoz. Nem minden szereplő lehetséges ellenőrzéseinek teljes listája, hiszen a többi program vagy a teljes jogú felügyeleti joggal rendelkező oktatók nem képesek jóváhagyni a programban részt vevő hallgatók felügyeletét.

  • Angeles, Leonora (Nemek elemzése, nemek közötti esélyegyenlőség és egyéb nemek szerinti tervezéssel kapcsolatos eszközök, beleértve a feminista kritikákat és perspektívákat a nemek és más társadalmi tengelyek integrációjával és sokszínűségével a közösségi tervezésben és a nemzetközi fejlesztési munkában)
  • Bigazzi, Alexander York (gépjármű-kibocsátás,)
  • Chang, Stephanie (Közösségi sebezhetőség és a természeti katasztrófákkal szembeni ellenálló képesség)
  • Frank, Lawrence (a közlekedés és várostervezés (földhasználat) döntéseinek egészségügyi és környezeti hatásai: közlekedés, tranzit, közegészségügy, fenntarthatóság, terjeszkedés, szomszédos járás, testmozgás, várostervezés, fenntartható közlekedés)
  • Gurstein, Penelope (ház)
  • Honey-Roses, Jordi (környezetvédelmi tervezés, vízgazdálkodás és hatáselemzés)
  • Hutton, Thomas (a fejlett és átmeneti társadalmak városi és regionális változásainak elméleti és normatív kérdései)
  • Leaf, Michael (a városiasodás és a társadalmi változások a harmadik világ országaiban, különösen Délkelet-Ázsiában és Kínában, a városok átmenetének elemzése során a társadalmak elemzése és tervezése, különös tekintettel az ázsiai esetekre, a fejlődő országok infrastruktúrájára és városi környezetére)
  • McDaniels, Timothy (kockázatkezelés, döntéskutatás, ökológiai kockázat, értékcsökkentés, kockázati megítélés, biológiai sokféleség, pusztasági előnyök, globális változás, infrastruktúra, politikai elemzés, természeti és ember okozta katasztrófák, Kockázatkezelés, döntéskutatás, ökológiai kockázat, értékcsökkentés, kockázat észlelés, biológiai sokféleség, pusztasági előnyök, globális változás, infrastruktúra, politikai elemzés, természeti és ember okozta katasztrófák)
  • Sandercock, Leonie (multikulturalizmus és városok, várospolitika, bevándorlók beilleszkedése, kultúrák közötti tervezés, az első nemzetek együttműködő közösségtervezése)
  • Senbel, Maged (várostervezés, környezettervezés, klímaváltozás tervezés, közvélemény-kutatás, városi mezőgazdaság, multimédia, közösségi média és ifjúsági szerepvállalás)
  • Stevens, Mark (a helyi és regionális önkormányzati területhasználati tervezési erőfeszítések hatékonyságának értékelése, azzal a céllal, hogy olyan új ismereteket hozzanak létre, amelyek segíthetik a közösségeket a fenntartható fejlődés elvének megfelelően a változásokhoz és a változásokhoz való alkalmazkodáshoz, a tervezés és végrehajtás, (1) a BC önkormányzati éghajlat-változási tervezésének tanulmányozása, (2) a környezetvédelmi politika elfogadásának metaanalízise, ​​(3) a díjnyertes tervek tervértékelési tanulmánya, és ( 4) tanulmány a városi tervezési programok kvantitatív módszertanfolyamatainak tartalmáról és szállításáról)
  • Tran, Martino (rendszer tudomány, prediktív modellezés és szimuláció az energia és a fenntarthatóság társadalmi kihívásainak megértése és kezelése érdekében)

Minta tézisfüzetek

  • A szélén: a megélhetés és a földpolitika története Hà Nội peremén

Karrier eredmények

A 2005-től 2013-ig 22 fő diplomát szerzett. Ezek közül 22 alanyra szerzett pályaválasztási információkat (2016 február és május között végzett kutatások alapján):

MINTA MUNKAVÁLLALÓK A FELSŐOKTATÁSBAN

  • British Columbia Egyetem (3)
  • Glasgow-i Egyetem
  • A Nagev Ben-Gurion Egyetem
  • Torontói Egyetem
  • Manitoba Egyetem
  • British Columbia Technológiai Intézet
  • Brandon Egyetem
  • Xi'an Jiaotong-Liverpool Egyetem
  • Purdue Egyetem
  • Montreal Egyetem

MINTA MUNKAVÁLLALÓK A FELSŐ OKTATÁSBAN KÍVÜL

  • ENSZ Fejlesztési Program

MINTA MUNKAVÁLLALKOZÁSOK A FELSŐ OKTATÁS KÍVÜL

  • Kutatási tanácsadó

követelmények

TOEFL (IBT) ÁLTALÁNOS JELZÉSI KÖVETELMÉNYEK

100

  • ibT Olvasás 22
  • ibT írás 21
  • ibT hallgatás 22
  • ibT beszéd 21

IELTS ÁLTALÁNOS JELZÉSI KÖVETELMÉNYEK

7.0

  • IELTS Olvasás 6.5
  • IELTS írás 6.5
  • IELTS hallgatás 6.5
  • IELTS beszél 6.5

SZÜLETETT?

Választható

Program oktatási nyelve:
Angol

6 további kurzus University of British Columbia - Faculty of Applied Science »

Utoljára frissítve December 9, 2018
Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
szept. 2019
szept. 2020
Duration
4 Év
Nappali
Price
1,632 CAD
$ 1,632.62 Belföldi díj (részletenként). $ 2,868.22 Nemzetközi díj (részletenként), nappali tagozatos hallgatók.
Deadline
Kérj Információt
feb. 1, 2020
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2020
Jelentkezési határidő
feb. 1, 2020

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date

szept. 2020

Location
Jelentkezési határidő
feb. 1, 2020
End Date