Az oktatási innováció doktora

Tecnológico de Monterrey - ITESM

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Az oktatási innováció doktora

Tecnológico de Monterrey - ITESM

Az oktatási innovációs doktori program célja olyan tudósok képzése, akik képesek új tudást biztosítani, amely hozzájárul a tudomány fejlődéséhez, és amelyek közzététel, átvitel és alkalmazás tárgyát képezik. Ebben a tekintetben a program célja az volt, hogy olyan embereket képezzen, akik képesek az ország és a kortárs társadalom összetett problémáira vonatkozó oktatási megoldások tervezésére, végrehajtására és értékelésére. A program négy kutatási sorozatot tartalmaz, amelyek lehetővé teszik mind a tanárok, mind a diákok projektjeinek osztályozását: pszichopedagógiai tanulmányok, tanulmányok a technológia fejlesztéséről és használatáról, szociokulturális tanulmányok és fegyelmi tanulmányok. Ez egy olyan program, amely megköveteli a diákoktól, hogy teljes munkaidőben tanulmányozzák, a doktori tanulmányaik alatt Monterrey nagyvárosi térségében tartózkodjanak, és tudományos egyetemi tanulmányokat folytassanak Mexikóban vagy külföldön olyan egyetemmel, ahol a Tecnológico megállapodik. Legalább nyolc félévig tart, attól függően, hogy a kérelmező milyen korábbi tanulmányokkal rendelkezik.

haszon

Akkreditáció

  • Ez a program rendelkezik akkreditációkkal és elismerésekkel a nemzeti és nemzetközi intézmények, mint például:
  • A CONACyT Országos Diplomamunka Minõségi Nyilvántartás (PNPC) által akkreditált program.
  • Az Egyesült Államok déli iskoláinak és egyetemeinek szövetségének egyetemei (SACS).
  • A Tecnológico de Monterrey-t akkreditálja az Egyesült Államok déli iskoláinak és egyetemeinek szövetségének egyetemek Bizottsága, hogy szakmailag és mesterképzési és doktori fokozatokat szerzett. A Tecnológico de Monterrey akkreditációval kapcsolatos kérdésekre forduljon az 1866-os Southern College-i Bizottsághoz, Decatur, Georgia 30033-4097, vagy hívja a 404-679-4500 (1) 404-679-4500 telefonszámot.
  • Országos Tudományos és Technológiai Tanács (CONACyT) Országos Posztgraduális Programja (PNPC).
  • A Mexikói Közoktatási Titkárság hivatalos érvényességének elismerése.

Közvetlenül

Az oktatási innováció doktora a következő célokat szolgálja:

  • A posztgraduális végzettséggel rendelkező kutatók olyan állami vagy magán felsőoktatási intézményben és / vagy oktatási központokban vagy egyéb társadalomtudományi kutatási központokban érdekeltek
  • Azok a felsőoktatási intézmények oktatási adminisztrátora, akik adminisztratív karriert keresnek olyan intézményekben, amelyek adminisztrátornak elvégzik az elvégzett doktorátust.
  • Jelenleg, és legalábbis a középtávon a jövőben (a következő 50 évben) a mexikói és más latin-amerikai országokkal rendelkező doktori fokozattal rendelkező professzorok száma csak azért szükséges, hogy biztosítsák az intézményi intézmények akkreditációját a Az oktatás olyan, hogy a kereslet meghaladja a kínálat több mint 15-szer. Ha a mexikói oktatásban részt vevő összes jelenlegi doktori program elfogadja a hallgatókat teljes kapacitásukra, akkor az elkövetkező 25 évben az orvosok oktatási intézményeinek intézményi követelményeit nem lehet teljesíteni. Az oktatásban részt vevő orvosok hiánya Latin-Amerikában még nagyobb.

Várható, hogy a programban résztvevők a következő tulajdonságokkal rendelkeznek:

  • A teljes munkaidő tanulmányozása a programban (ez azt jelenti, hogy félévenként legalább 36 egységet kell szállítani).
  • A Monterrey nagyvárosi területének doktori tanulmányok alatt való tartózkodása.
  • Intellektuális kíváncsiság az oktatási kérdésekben, amelyek arra késztetik őt, hogy szisztematikus vizsgálatokat és új tudást generáljon.
  • Kritikus és kreatív szellem az oktatási kérdésekben, amelyek arra késztetik őt, hogy az innovációs folyamatokat és a folyamatos fejlődést megvalósítsa.
  • Az a vágy, hogy a munkahelyi változás ügynökként járjon el, ahol professzionálisan fejlődni fog.
  • Érdeklődés a doktori disszertáció befejezéséhez a program által kínált jelenlegi kutatási területek bármelyikében.
  • A szóbeli és írásbeli kommunikáció, mind spanyol, mind angol nyelven, elegendő ahhoz, hogy megértsék és bemutassák az adott nyelven folyó tudományos információkat.
  • Elérhetőség ahhoz, hogy akadémiai tartózkodást végezhessünk Mexikóban vagy külföldön, hogy olyan tapasztalatokkal rendelkezzünk, amelyek lehetővé teszik, hogy megtudja, mi történik az oktatási ügyekben más intézményekben, valamint hogy megosszák egymással azokat, amelyek a sajátjukat érintik.

célkitűzések

Az oktatási innováció doktori programjának általános célja olyan tudósok képzése, akik képesek új tudást biztosítani az oktatás területén; valamint az ország és a kortárs társadalom összetett problémáira vonatkozó oktatási megoldások megtervezése, megvalósítása és értékelése.

A tudás létrehozása és alkalmazása

A programnak 4 generációs generációs és tudás-felhasználási sorozata van:

  • Pszichopedagógiai vizsgálatok
    Ez a kutatás magában foglalja a tanulással és a tanítással kapcsolatos tanulmányokat. Pedagógiai szempontból ez a vonal olyan tanulmányokat foglal magában, amelyek magukban foglalják a tantervet, a kompetencia alapú oktatási modelleket, az oktatási tervezést, a különböző didaktikai technikák és módszertanok használatát, valamint az oktatási kiértékelést. Pszichológiai szempontból a különböző kognitív, érzelmi és motivációs folyamatokat is magában foglaló tanulmányok szerepelnek.


  • Tanulmányok a technológia fejlesztéséről és használatáról
    Ez a kutatás magában foglalja a technológia használatának és hatásának tanulmányozását az oktatásban, mind személyesen, mind távolról. Néhány témában, amelyekre ez a kutatás foglalkozik, többek között a nyílt hozzáférés, a digitális írástudás, az adaptív tanulás, a szerencsejátékos tanulás, a hibrid tanulás, a távoli laboratóriumok, az audiovizuális erőforrások, a MOOC-k, az augmentált valóság, az elektronikus portfóliók és a mobil eszközök.


  • Fegyelmi tanulmányok az oktatásban
    Ez a kutatás magában foglalja többek között a matematika, a természettudományok, a mérnöki tudományok, a számvitel, az üzleti élet és az angol nyelv tantervéhez és tanítási-tanulási folyamatához kapcsolódó tanulmányokat. Néhány konkrét témakör, melyet ebben a kutatási téma foglalkozik: a matematikai modellezés, a problémamegoldás, a fogalmi megértés és a technológiai alkalmazások, amelyek elősegítik e tudományok tanulását.


  • Szociokulturális tanulmányok
    Ez a kutatás olyan tanulmányokat tartalmaz, amelyek hangsúlyozzák az oktatási folyamat szociokulturális környezetét. Az egyes kultúrákra, nemzetközi tanulmányokra irányuló megközelítésekből ez a munkaminőség magában foglalja a tudás társadalmi konstrukcióját, az együttműködési hálózatokat, a gyakorlati közösségeket, a connectivizmust, a dialogizmust, a társadalmi befogadást, a több és interkulturális, erkölcsi és etikai, az iskolai erőszak és az oktatási politika között.
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Spanyol


Utoljára frissítve October 7, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
aug. 2019
Duration
Időtartam
4 Év
Nappali
Price
ár
37,300 MXN
Locations
Mexikó - Monterrey, Nuevo Leon
Kezdet : aug. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
aug. 2019
Mexikó - Monterrey, Nuevo Leon
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt