A program neve: Oktatási innováció doktora
DGP kulcs: 241609
A végzős hallgatók rendes ideje: 6 félév
Kreditek: 210
Fokozat, amely: az oktatási innováció doktora
Campus, ahol felajánlják: Hermosillo

Programleírás

Általános cél

Azok a kutatók képzése, akik képesek az eredeti ismeretek megszerzésére az oktatási realitásokról, és kreatív módon alkalmazzák őket azzal a céllal, hogy etikai értelemben hozzájáruljanak az innováció és a reformok fenntartását elősegítő alapok megfogalmazásához az oktatási igények megoldásához. oktatási tevékenységek regionális és nemzeti szinten.

Konkrét célok

  • A Sonorában és Mexikóban az oktatással kapcsolatos ismeretek készítéséhez hozzájáruló kutatók képzése.
  • Az oktatási innováció előmozdítására képes kutatók képzése a régió és az ország oktatási területének problémáinak vizsgálata révén.
  • A kutatók új generációinak képzése azzal a képességgel és hajlandósággal, hogy eredeti ismeretekkel járuljanak hozzá a Sonora és Mexikó oktatási problémáinak megoldásához.

Mi lesz a kompetenciája, amikor befejezi a programot?

Graduate Profil

A Universidad de Sonora Oktatási Innovációs Doktori fokozatának diplomája a következő speciális kompetenciákkal rendelkezik:

  • Fejleszti azon képességét, hogy felmérje Mexikó oktatási rendszerének állapotát az oktatási innovációval kapcsolatos oktatási területek tanulmányi tárgyainak kiépítésére.
  • Az oktatás és az oktatási innováció főbb elméleteit alkalmazza, hangsúlyozva a gondolatok áramlását és a változásokat, a reformokat és az oktatási innovációkat befolyásoló modelleket.
  • Az elméleti elképzeléseket a vizsgálat tervezésével kapcsolja össze annak igazi jellegének és a technika állásához való hozzájárulásának támogatása érdekében.
  • Magában foglalja az oktatási intézmények által a cselekvések, innovációk és reformok tervezésével, megvalósításával és értékelésével kapcsolatos visszajelzéseket és visszajelzéseket bemutató igényeket és problémákat.
  • Támogatja az oktatási folyamatok innovációját az oktatás, a tanulás és a menedzsment minőségének javítása érdekében.
  • Részt vesz az oktatási kérdésekre szakosodott nemzeti és nemzetközi kutatócsoportokban, csoportokban és hálózatokban.
  • Hatékonyan végzi a kutató szerepét a mexikói oktatási rendszert alkotó intézményekben és a nemzeti tudományos és technológiai rendszerben.

tanterv

Tantervterv

114664_MapaCurricular15.png.jpg

Témák listája

  • Az oktatási szeminárium modern problémái
  • Választható I. szeminárium
  • Az oktatás és az innováció elmélete Szeminárium
  • Opcionális II. Szeminárium
  • Szeminárium az oktatási kutatási módszertanról
  • Szeminárium az oktatási kutatási módszertanról II
  • Kvantitatív módszerek az oktatási kutatáshoz
  • Minőségi technikák az oktatási kutatáshoz
  • Tézis I. szeminárium
  • Tézis II. Szeminárium
  • Tézis III. Szeminárium
  • Tézis szeminárium IV
  • Tézis V szeminárium
  • Tézis szeminárium VI

A program ismereteinek létrehozása és / vagy alkalmazása.

  • Témák, intézmények, reformok és oktatási politikák. Ez a sor olyan széles körű vagy makroszintű tanulmányokat foglal magában, amelyek a szereplők vagy oktatási tárgyak részvételére koncentrálnak a különböző forgatókönyvekben vagy kontextusokban, az intézmények szerepe, a reformok és az oktatási politikák az oktatási változások folyamataiban.
  • Tanterv, képzés és innovatív oktatási modellek. Ez a sor olyan tanulmányokat foglal magában, amelyek középpontjában a képzési, tanítási, didaktikai, tananyag és technológiák folyamatai és modelljei állnak.

Academic Core

név

levél

Dr. Elva Nora Pamplón Irigoyen

npamplon@correom.uson.mx

Dr. Etty Haydée Estévez Nenninger

ettyestevez@gmail.com

Dr. Gustavo Adolfo León Duarte

gustavol@guaymas.uson.mx

Dr. Francisco Javier Parra Bermúdez

francisco.parra@fisica.uson.mx

Dr. José Luis Ramírez Romero

jlrmrz@golfo.uson.mx

Dr. José Ángel Vera Noriega

avera@ciad.mx

Dr. José Raúl Rodríguez Jiménez

rraul@sociales.uson.mx

Dr. Edgar Oswaldo González Bello

edgar.gonzalezb@gmail.com

Dr. Daniel Carlos Gutiérrez Rohán

dcgutier@sociales.uson.mx

Dr. Juan Pablo Durand Villalobos

duralobos@hotmail.com

Hogyan lehet belépni a posztgraduális képzésbe?

Belépési követelmények

  • Mesterképzés az oktatással kapcsolatos területeken, és lehetőleg ezen a szinten dolgozott ki és védett.
  • Átadták a mesterképzési terv tárgyait, átlagosan 80-nál magasabbra.
  • Akadémiai kiadványok az oktatással kapcsolatos területeken.
  • A CENEVAL (EXANI-III) diplomás bejárati vizsga akkreditációja, minimum 1000 ponttal.
  • Akkreditálja a TOEFL-nek megfelelő angol nyelvű igazolást 450 ponttal.
  • Akkreditív írásbeli vizsga és tudományos olvasás.
  • Elkötelezettség, hogy teljes időt töltsön a program tanulmányaira és a feltételek teljesítésére.
  • Aláírja a szerzői jog átruházását az akadémiai munka és a DIE-UNISON-ban készült tézisek eredményeire, modellekre és kutatási módszereire.
  • Interjú a Bizottsággal a bejáratnál.
  • Jövedelem iránti kérelem
  • Magyarázó feljegyzés
  • A mesterfokozat másolata.
  • A mesterképzési bizonyítvány másolata, amely tartalmazza az összes akadémiai kreditet.
  • A mesterképzés minimális átlagos pontszám 80 fő.
  • A születési anyakönyvi kivonat eredeti vagy hiteles másolata.
  • Önéletrajz.
  • Az előzetes kutatási projekt összhangban áll a doktori kutatási sorokkal, előnyösen egy, a program akadémiai által kidolgozott projekthez kapcsolódik.

felvételi profil

Az oktatási innováció doktori fokozatába bejutó jelöltnek a következő ismeretekkel és készségekkel kell rendelkeznie:

  • A módszertan a vizsgálat előzetes projektjének megvalósítására néhány, a doktori fokozatot támogató vizsgálati sorban.
  • Az angol nyelvről a TOEFL vizsga minimum 450 pontjával.
  • Elektronikus programok és médiumok használata a dolgozat elkészítéséhez.
  • A tudományos szövegek kritikus olvasása és írása.
  • Etikai értelemben cselekedni.

Mire van szüksége ahhoz, hogy megkapja a diplomát?

Minősítési követelmények

PhD fokozat megszerzéséhez:

  • Jóváhagyja a teljes kreditet és teljesítse a megfelelő diplomás programban meghatározott egyéb követelményeket;
  • A spanyol nyelvtől eltérő nyelv megértését igazoló bizonyíték, amelyet a posztgraduális program akadémiai bizottsága a tanulmányi program szerint megállapított.
  • A minősítés vizsgálata az írásbeli szakaszban és a szóbeli szakaszban az ex profeso nevű zsűri előtt történik.
  • Az orvos mértéke, hogy átadja a tudás általános vizsgálatát abban az esetben, amikor a posztgraduális program azt fontolgatja.
  • Tartsa be az iskolai szolgáltatások iroda által előírt követelményeket és követelményeket a fokozat kiállításához.

Titrálási lehetőségek

Az írásbeli és szóbeli szakaszban a fokozatot vizsgáló vizsga átadása a Universidad de Sonora Posztgraduális Tanulmányainak 61. és 62. cikkében meghatározottak szerint. A doktori szintű vizsga írásbeli szakasza egy egyedi tézis elkészítéséből áll. Jelenítse meg és védje meg a szakdolgozatot a kijelölt szakdolgozati bizottság előtt, a disszertációvezető és a bizottság oktatói által kidolgozott projekt alapján.

Mennyibe kerül a posztgraduális képzés tanulmányozása?

Az EXANI-III költségei

A Universidad de Sonora való belépésre jelentkezők regisztrációs költségét évente az első belépési értesítéssel együtt jelentik be.

Regisztrációs és tandíjdíjak

A hallgatóknak, ha bármelyik posztgraduális programba jelentkeznek, a megfelelő díjakat kell fedezniük a Hermosillo városában érvényes, a kvótákról szóló rendeletben meghatározott minimálbérnek megfelelően.

Nagyobb jelentések

Dr. Juan Pablo Durand Villalobos
Programkoordinátor
Rosales és Blvd. Luis Encinas s / n, Centro, CP 83000, 9B épület. Hermosillo, Sonora.
coordinaciondie@unison.mx
Tel: 52 (662) 2592206 és 52 (662) 2592205
href = "http://www.die.uson.mx/

Program oktatási nyelve:
  • Spanyol

12 további kurzus Universidad de Sonora »

Utoljára frissítve Június 18, 2019
Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
Duration
3 Év
Nappali
Price
10,478 MXN
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
End Date
aug. 24, 2022
Jelentkezési határidő
Location
Jelentkezési határidő
End Date
aug. 24, 2022