Hivatalos Leírás

Háttér és Filozófia

Az oktatás széles tartomány számos speciális területen. Ezek közé tartozik például szakirányok például: tanulási fejlődés és oktatás, a korai gyermekkori fejlesztés, általános és középiskola, gyógypedagógia, felnőttoktatás, oktatáskutatás, tananyag tervezése, műveltség tanulmányok, nyelvi oktatás, a matematikai tanulmányok, a tanárképzés, és egyéb különlegességek. Ezzel szélessége pedagógia, a tanuló előző tanulmányi hitelek akkreditált utáni érettségi intézmények fogják értékelni egyedi alapon.

Azok a diákok, folytatni EdD vagy PhD a fegyelem Oktatási Nemzetközi Egyetem Graduate Studies (IUGS) lehet általános vagy középiskolai tanárok, pszichológusok, tanácsadók, adminisztrátorok, táplálkozási, könyvtárosok, vagy egészségügyi személyzet.

Tanulmányok lehetnek az egyes tantárgyakat, mint az; matematika, a tudomány, angol, olvasás, történelem, közgazdaságtan, a testnevelés, a zene és a művészet vagy a közrend, a vezetés és irányítás, társadalmi és filozófiai alapjait az oktatás, a nemzetközi összehasonlító oktatás, nyelvészet, faj, az egyenlőtlenség és a nyelv az oktatásban, a mennyiségi oktatási politikai elemzés, tanárképzés, írástudás, a nyelvi és angol oktatás, az emberi fejlődés és a fejlődési és pszichológiai tudomány.

Az elsődleges feladata az, hogy a hallgató, hogy összegyűjtse azokat utáni érettségi tanfolyamok, amelyek szolgálják a saját igényeinek a szakmai és tudományos célokat és feladatokat. Ez úgy érhető el a megfelelő kiválasztása a tanfolyamok, amelyek jóvá kell hagynia a dékán folytatott megbeszélést követően a hallgató.

Eredmények

A diákok bizonyítania kell a következőket:

  • Minden képzés, beleértve az egyes tanfolyamok keretében hozott dékáni felügyelet, tanfolyamok elfogadott előre álló, vagy kurzusok hozott a szükséges Graduate Seminar, a diákok mutatják a következő:
    • A háttérben az elmélet és a kutatás és a képesség kialakítása és lebonyolítása empirikus foglalkozó tanulmányokat fontos elméleti vagy gyakorlati kérdések és problémák.
  • A program felkészíti a diákokat, hogy:
  1. Tanulmány, elemzik és magyarázzák az emberi kognitív, nyelvi, olvasási és tanulási folyamatok a formális és informális oktatási környezetben kezdve óvodai a felnőttkor;
  2. <li>     Tervez&eacute;s &eacute;s tanulm&aacute;nyi oktat&aacute;si elj&aacute;r&aacute;sokat, amelyek fokozz&aacute;k a tanul&aacute;si &eacute;s hat&eacute;konys&aacute;g&aacute;nak &eacute;rt&eacute;kel&eacute;s&eacute;re a beavatkoz&aacute;s;</li>
    <li>      Elj&aacute;r&aacute;sok a k&uuml;l&ouml;nleges &eacute;rdekl&#337;d&eacute;sre sz&aacute;mot a nyelvi &eacute;s szimbolikus fejleszt&eacute;se, hogy a gyerekek hogyan el&eacute;rni kommunikat&iacute;v kompetencia, olvas&aacute;s &eacute;s &iacute;r&aacute;s beszerz&eacute;s &eacute;s oktat&aacute;s, a sz&aacute;m&iacute;t&oacute;g&eacute;pes alap&uacute; multim&eacute;di&aacute;s k&ouml;rnyezetben jav&iacute;tani utas&iacute;t&aacute;s a tudom&aacute;nyos &eacute;s egy&eacute;b tartalmak ter&uuml;leteken, &eacute;s alkalmaz&aacute;sa az oktat&aacute;si videoj&aacute;t&eacute;kok jav&iacute;t&aacute;sa tanul&aacute;s</li> 
    <li>     Folyamatok jellemz&eacute;s&eacute;re speci&aacute;lis popul&aacute;ci&oacute;k (pl m&aacute;sodik nyelvet tanul&oacute;k, alacsony SES v&aacute;rosi beiratkozott hallgat&oacute;k az &aacute;llami / mag&aacute;n / egyh&aacute;zi iskol&aacute;k, a di&aacute;kok egy olvas&aacute;si neh&eacute;zs&eacute;gekkel) k&uuml;l&ouml;n&ouml;sen &eacute;rdekesek is.</li>
    

A elsajátításának.
  1. A hangsúly itt a fejlesztési olvasási és írási folyamatok a iskola előtti években a felnőttkor. A témák között szerepel a következő:
  • Előfeltételek és prediktorait tanulás olvasni előtti olvasók (pl., A fonetikus tudatosság, levél tudás, hallgat storybooks), szó olvasási, helyesírási, szövegértés, szókincs megszerzése, folyékonyan, okai olvasási nehézségekkel küzd, és oktatási hatásokat.
A kommunikáció fejlesztése és a tanulás.
  1. A hangsúly az összetett társadalmi és kognitív folyamatokat, amelyek szimbólum rendszerek (pl, nyelv, írás-olvasás és számolási) megszerzik. Különös figyelmet fordítanak arra, hogy a konkrét gyakorlatok és környezetet, amelyben ezek a rendszerek használnak. Ugyancsak ide tartozik a;
  • Az olyan új ábrázolási módok és kommunikáció, amely szerint engedélyezve vannak az újonnan megszerzett szimbolikus eljárások. Az oktatási jelent ez a testület munkáját is figyelembe, különösen a következményeit a digitális média a tanulás és fejlődés, ideértve a web-alapú környezetben, mint például a szimulációk és a videojátékok.
Amikor a keresete doktori fokozat, a diplomások feltételezett kari vagy kutatási pozíciókat egyetemek, az állami oktatási rendszerek és ügynökségek szentelt az oktatási és értékelése, valamint a magántársaságok.

Tartalom

  • IUGS kínálja a következő fokozatok Education:
  1. Doktori (PhD.);
  2. <li>      Orvos Pszichol&oacute;gia (EdD.);</li>
    <li>      A (PhD) &eacute;rtekez&eacute;s szokott lenni az elm&eacute;leti &eacute;s mag&aacute;ban foglalja a t&ouml;bb m&aacute;sodlagos majd primer kutat&aacute;s;</li>
    <li>     A projekt (EdD) &aacute;ltal&aacute;ban igyekeznek praktikus megold&aacute;s, vagy eredm&eacute;nyt egy k&eacute;rd&eacute;s vagy ig&eacute;ny. Ez mag&aacute;ban foglalja a t&ouml;bb primer, majd szekunder kutat&aacute;s.</li>
    

Doktori képzés a hallgatók korábban tanult speciális nevelési tantárgyak alább felsorolt ​​előfutára diákként kezdődik az oktatási kutatás előkészítése a doktori. Minden diák kell mutatnia alapítvány tanfolyam keretében 66 fejlett álló hitelek, amelyek magukban foglalják a tanfolyam:
  1. Kutatási módszerek az oktatási pszichológia;
  2. <li>      A kognit&iacute;v fejl&#337;d&eacute;s &eacute;s a tanul&aacute;si folyamatok az oktat&aacute;sban;</li>
    <li>      T&aacute;rsadalmi &eacute;s motiv&aacute;ci&oacute;s fejleszt&eacute;s az oktat&aacute;sban;</li>  
    <li>      Tan&iacute;t&aacute;si k&eacute;rd&eacute;sek: az egy&eacute;ni k&uuml;l&ouml;nbs&eacute;gek, csoportos folyamatok &eacute;s az iskolai kontextusban;</li> 
    <li>      Nyelv &eacute;s kommunik&aacute;ci&oacute; fejleszt&eacute;s: elm&eacute;let &eacute;s kutat&aacute;s elej&eacute;n m&#369;velts&eacute;g, az elm&eacute;let &eacute;s kutat&aacute;s olvas&aacute;si neh&eacute;zs&eacute;gekkel k&uuml;zd, a megismer&eacute;s &eacute;rt&eacute;kel&eacute;st.</li> 
    

Doktori képzés hallgatói belül a domain a "Learning and Instruction Development specializáció" már korábban tanult konkrét tárgyak, mint alább felsorolt ​​megalapozza a készítmény a doktori kutatás. A 66 szükséges utáni érettségi kredit előzetes elfogadásával álló jöhet néhány a következő:
  1. Az iskola szerepe az amerikai társadalomban;
  2. <li>      Filoz&oacute;fiai alapjai Oktat&aacute;si;</li> 
    <li>      Tanterv &eacute;s Utas&iacute;t&aacute;s, iskolai tan&aacute;csad&aacute;s;</li> 
    <li>      Reading / Language Arts, Educational Technology &amp; Emerging Media;</li> 
    <li>      J&aacute;rtass&aacute;g, angol mint m&aacute;sodik nyelv (TESOL);</li>
    <li>      Oktat&aacute;si Measurement &amp; Assessment;</li> 
    <li>      Kort&aacute;rs k&eacute;rd&eacute;sek az oktat&aacute;sban;</li> 
    <li>      Oktat&aacute;si vezet&eacute;s;</li> 
    <li>     Kisgyermekkori nevel&eacute;s;</li> 
    <li>      Tanul&aacute;s &eacute;s fejleszt&eacute;s;</li> 
    <li>      Alap- vagy k&ouml;z&eacute;pfok&uacute; oktat&aacute;si m&oacute;dszerek (angol / matematika / Tudom&aacute;ny / Szoci&aacute;lis Tanulm&aacute;nyok), az oktat&aacute;si adminisztr&aacute;ci&oacute;;</li>
    <li>     Tanterem Engagement &amp; Management;</li> 
    <li>      Student Oktat&aacute;si gyakorlat;</li>
    <li>      Oktat&aacute;sa tanul&oacute;k elt&eacute;r&#337; ig&eacute;nyeit (Special Education);</li> 
    <li>      Integr&aacute;ci&oacute; &eacute;s egy&uuml;ttm&#369;k&ouml;d&eacute;s fejleszt&eacute;se;</li> 
    <li>      Jellemz&#337;i &Eacute;rzelmi / viselked&eacute;si zavarokhoz vezethet;</li> 
    <li>      Oktat&aacute;si K&ouml;vetkezm&eacute;nyek di&aacute;kok fizikai &eacute;s eg&eacute;szs&eacute;gi k&aacute;rosod&aacute;sok;</li> 
    <li>      Angol Nyelv&eacute;szeti;</li> 
    <li>      Public School Finance;</li> 
    <li>     Zene &eacute;s M&#369;v&eacute;szeti oktat&aacute;s;</li>
    <li>      Val&oacute;sz&iacute;n&#369;s&eacute;g &eacute;s statisztika, tehets&eacute;ges: kreat&iacute;v &eacute;s tehets&eacute;ges;</li>
    <li>      Soksz&iacute;n&#369;s&eacute;g &eacute;s etika.</li>
    

Csak minőségű "C" vagy annál jobb lesz elfogadott transzfer tanulmányi állt. Ezen felül a diákok teljes átlagos legyen "B" vagy annál jobb.
Ballag&aacute;si k&ouml;vetelm&eacute;nyek k&ouml;z&eacute; tartozik a k&ouml;vetkez&#337; tanfolyamokat kell venni a szekvencia IUGS:<ol><li>     Oktat&aacute;skutat&oacute; I (3 kredit);</li>
<li>      Oktat&aacute;skutat&oacute; II (3 kredit);</li>
<li>      Dolgozat vagy projekt (18 kredit);</li> 
<li>      Graduate Seminar (3 kredit).</li>

Befejezése a doktori (PhD) vagy a Doctor of Education (EdD) minimum 93 utáni érettségi kredit.

Sorrend

  • Advance álló tanfolyam kredit összesen legalább 66 szükséges a doktori fokozat általában egy mester fokozatot. Ezeket lehet venni egyidejűleg a tanulók más IUGS tanfolyam. A diákok ki kell töltenie a 66 fejlett álló végzős kredit a doktori fokozat előtt teljesíti a tanulmányi követelményeket az oktatási program.
  • Való belépést megelőzően a program, a diákok kell bemutatni átiratát akkreditált intézmények általában egy mester fokozatot (MED, EDM, MAEd, MAE, msed vagy MSE). További tanfolyam felső osztály tanfolyamok oktatási pszichológia, természetesen a statisztika, és természetesen a kísérleti iskolapszichológia van szükség. Diákok kérheti a program nélkül ezek a tanfolyamok, de ki kell töltenie a tanfolyamok előtt befejezni a tanulmányi követelményeket.
  • Advance álló tanfolyam kredit összesen 66 a doktori fokozat lehet hozni egyidejűleg a tanulók más IUGS tanfolyam. A diákok ki kell töltenie a 66 fejlett álló végzős kredit a doktori fokozat előtt teljesíti a tanulmányi követelményeket az oktatási program.
  • A hallgató portfólió átiratok vizsgálja meg a Dean folytatott megbeszélést követően a hallgató, hogy meghatározza saját céljait. Hitelek fejlett álló jóváhagyásra kerül, miután ezt a folyamatot.
  • A kiválasztás a mentor, egy tekintélyes szakember a doktori fokozat és a diák a szakterületét, és a dékán jóváhagyásával a hallgató kezdi a fejlett kutatási belül a szakterületükön. -Kutatás Én be kell fejezni, jóváhagyott és benyújtott, mielőtt a munka Research II kezdődik.
  • Az egész a hallgató kutatási, a Dean érintkezik a mentor segítő felszerelése a hallgató a kutatási eszközök irányításához szükséges vonalas vagy empirikus vizsgálat és kategorikus adatok elemzése és pszichometria.
  • A Graduate Seminar lehet kitölteni során bármikor a tanuló beiratkozás IUGS, de be kell fejezni, mielőtt teljesítésében tanulmányi követelményeket.

Oktatási stratégiák közé tartoznak, de nem korlátozódnak azokra:

  • Címzett leolvasott szövegek és tudományos folyóirat cikkek; -interactive Előadások; - Kis csoportos megbeszélések; - Az elektronikus média (Questia online könyvtári által IUGS és más adatforrások által kiválasztott diák, mentor, és Dean); -Examinations: Halmozódó és átfogó vizsgálat, hogy biztosítsák tárgy elsajátítását; - Mentor-vezérelt fejlesztése a dolgozat vagy projekt; - Ha szükséges, független tanulmány tanfolyamok talán befejezéséhez szükséges a kívánt tanfolyam.
Program oktatási nyelve:
Angol

8 további kurzus International University For Graduate Studies - IUGS »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
feb. 2020
Duration
Kérj Információt
Részidős oktatás
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019, feb. 2020
Jelentkezési határidő

szept. 2019, feb. 2020