Doktori képzés

Általános információk

Program leírás

Háttér és Filozófia

Az oktatás széles tartomány számos speciális területen. Ezek közé tartozik például szakirányok például: tanulási fejlődés és oktatás, a korai gyermekkori fejlesztés, általános és középiskola, gyógypedagógia, felnőttoktatás, oktatáskutatás, tananyag tervezése, műveltség tanulmányok, nyelvi oktatás, a matematikai tanulmányok, a tanárképzés, és egyéb különlegességek. Ezzel szélessége pedagógia, a tanuló előző tanulmányi hitelek akkreditált utáni érettségi intézmények fogják értékelni egyedi alapon.

Azok a diákok, folytatni EdD vagy PhD a fegyelem Oktatási Nemzetközi Egyetem Graduate Studies (IUGS) lehet általános vagy középiskolai tanárok, pszichológusok, tanácsadók, adminisztrátorok, táplálkozási, könyvtárosok, vagy egészségügyi személyzet.

Tanulmányok lehetnek az egyes tantárgyakat, mint az; matematika, a tudomány, angol, olvasás, történelem, közgazdaságtan, a testnevelés, a zene és a művészet vagy a közrend, a vezetés és irányítás, társadalmi és filozófiai alapjait az oktatás, a nemzetközi összehasonlító oktatás, nyelvészet, faj, az egyenlőtlenség és a nyelv az oktatásban, a mennyiségi oktatási politikai elemzés, tanárképzés, írástudás, a nyelvi és angol oktatás, az emberi fejlődés és a fejlődési és pszichológiai tudomány.

Az elsődleges feladata az, hogy a hallgató, hogy összegyűjtse azokat utáni érettségi tanfolyamok, amelyek szolgálják a saját igényeinek a szakmai és tudományos célokat és feladatokat. Ez úgy érhető el a megfelelő kiválasztása a tanfolyamok, amelyek jóvá kell hagynia a dékán folytatott megbeszélést követően a hallgató.

Eredmények

A diákok bizonyítania kell a következőket:

  • Minden képzés, beleértve az egyes tanfolyamok keretében hozott dékáni felügyelet, tanfolyamok elfogadott előre álló, vagy kurzusok hozott a szükséges Graduate Seminar, a diákok mutatják a következő:
    • A háttérben az elmélet és a kutatás és a képesség kialakítása és lebonyolítása empirikus foglalkozó tanulmányokat fontos elméleti vagy gyakorlati kérdések és problémák.
  • A program felkészíti a diákokat, hogy:
  1. Tanulmány, elemzik és magyarázzák az emberi kognitív, nyelvi, olvasási és tanulási folyamatok a formális és informális oktatási környezetben kezdve óvodai a felnőttkor;
  2. Tervezés és tanulmányi oktatási eljárásokat, amelyek fokozzák a tanulási és hatékonyságának értékelésére a beavatkozás;
  3. Eljárások a különleges érdeklődésre számot a nyelvi és szimbolikus fejlesztése, hogy a gyerekek hogyan elérni kommunikatív kompetencia, olvasás és írás beszerzés és oktatás, a számítógépes alapú multimédiás környezetben javítani utasítás a tudományos és egyéb tartalmak területeken, és alkalmazása az oktatási videojátékok javítása tanulás
  4. Folyamatok jellemzésére speciális populációk (pl második nyelvet tanulók, alacsony SES városi beiratkozott hallgatók az állami / magán / egyházi iskolák, a diákok egy olvasási nehézségekkel) különösen érdekesek is.
A elsajátításának.
  1. A hangsúly itt a fejlesztési olvasási és írási folyamatok a iskola előtti években a felnőttkor. A témák között szerepel a következő:
  • Előfeltételek és prediktorait tanulás olvasni előtti olvasók (pl., A fonetikus tudatosság, levél tudás, hallgat storybooks), szó olvasási, helyesírási, szövegértés, szókincs megszerzése, folyékonyan, okai olvasási nehézségekkel küzd, és oktatási hatásokat.
A kommunikáció fejlesztése és a tanulás.
  1. A hangsúly az összetett társadalmi és kognitív folyamatokat, amelyek szimbólum rendszerek (pl, nyelv, írás-olvasás és számolási) megszerzik. Különös figyelmet fordítanak arra, hogy a konkrét gyakorlatok és környezetet, amelyben ezek a rendszerek használnak. Ugyancsak ide tartozik a;
  • Az olyan új ábrázolási módok és kommunikáció, amely szerint engedélyezve vannak az újonnan megszerzett szimbolikus eljárások. Az oktatási jelent ez a testület munkáját is figyelembe, különösen a következményeit a digitális média a tanulás és fejlődés, ideértve a web-alapú környezetben, mint például a szimulációk és a videojátékok.
Amikor a keresete doktori fokozat, a diplomások feltételezett kari vagy kutatási pozíciókat egyetemek, az állami oktatási rendszerek és ügynökségek szentelt az oktatási és értékelése, valamint a magántársaságok.

Tartalom

  • IUGS kínálja a következő fokozatok Education:
  1. Doktori (PhD.);
  2. Orvos Pszichológia (EdD.);
  3. A (PhD) értekezés szokott lenni az elméleti és magában foglalja a több másodlagos majd primer kutatás;
  4. A projekt (EdD) általában igyekeznek praktikus megoldás, vagy eredményt egy kérdés vagy igény. Ez magában foglalja a több primer, majd szekunder kutatás.
Doktori képzés a hallgatók korábban tanult speciális nevelési tantárgyak alább felsorolt ​​előfutára diákként kezdődik az oktatási kutatás előkészítése a doktori. Minden diák kell mutatnia alapítvány tanfolyam keretében 66 fejlett álló hitelek, amelyek magukban foglalják a tanfolyam:
  1. Kutatási módszerek az oktatási pszichológia;
  2. A kognitív fejlődés és a tanulási folyamatok az oktatásban;
  3. Társadalmi és motivációs fejlesztés az oktatásban;
  4. Tanítási kérdések: az egyéni különbségek, csoportos folyamatok és az iskolai kontextusban;
  5. Nyelv és kommunikáció fejlesztés: elmélet és kutatás elején műveltség, az elmélet és kutatás olvasási nehézségekkel küzd, a megismerés értékelést.
Doktori képzés hallgatói belül a domain a "Learning and Instruction Development specializáció" már korábban tanult konkrét tárgyak, mint alább felsorolt ​​megalapozza a készítmény a doktori kutatás. A 66 szükséges utáni érettségi kredit előzetes elfogadásával álló jöhet néhány a következő:
  1. Az iskola szerepe az amerikai társadalomban;
  2. Filozófiai alapjai Oktatási;
  3. Tanterv és Utasítás, iskolai tanácsadás;
  4. Reading / Language Arts, Educational Technology & Emerging Media;
  5. Jártasság, angol mint második nyelv (TESOL);
  6. Oktatási Measurement & Assessment;
  7. Kortárs kérdések az oktatásban;
  8. Oktatási vezetés;
  9. Kisgyermekkori nevelés;
  10. Tanulás és fejlesztés;
  11. Alap- vagy középfokú oktatási módszerek (angol / matematika / Tudomány / Szociális Tanulmányok), az oktatási adminisztráció;
  12. Tanterem Engagement & Management;
  13. Student Oktatási gyakorlat;
  14. Oktatása tanulók eltérő igényeit (Special Education);
  15. Integráció és együttműködés fejlesztése;
  16. Jellemzői Érzelmi / viselkedési zavarokhoz vezethet;
  17. Oktatási Következmények diákok fizikai és egészségi károsodások;
  18. Angol Nyelvészeti;
  19. Public School Finance;
  20. Zene és Művészeti oktatás;
  21. Valószínűség és statisztika, tehetséges: kreatív és tehetséges;
  22. Sokszínűség és etika.
Csak minőségű "C" vagy annál jobb lesz elfogadott transzfer tanulmányi állt. Ezen felül a diákok teljes átlagos legyen "B" vagy annál jobb. Ballagási követelmények közé tartozik a következő tanfolyamokat kell venni a szekvencia IUGS:
  1. Oktatáskutató I (3 kredit);
  2. Oktatáskutató II (3 kredit);
  3. Dolgozat vagy projekt (18 kredit);
  4. Graduate Seminar (3 kredit).
Befejezése a doktori (PhD) vagy a Doctor of Education (EdD) minimum 93 utáni érettségi kredit.

Sorrend

  • Advance álló tanfolyam kredit összesen legalább 66 szükséges a doktori fokozat általában egy mester fokozatot. Ezeket lehet venni egyidejűleg a tanulók más IUGS tanfolyam. A diákok ki kell töltenie a 66 fejlett álló végzős kredit a doktori fokozat előtt teljesíti a tanulmányi követelményeket az oktatási program.
  • Való belépést megelőzően a program, a diákok kell bemutatni átiratát akkreditált intézmények általában egy mester fokozatot (MED, EDM, MAEd, MAE, msed vagy MSE). További tanfolyam felső osztály tanfolyamok oktatási pszichológia, természetesen a statisztika, és természetesen a kísérleti iskolapszichológia van szükség. Diákok kérheti a program nélkül ezek a tanfolyamok, de ki kell töltenie a tanfolyamok előtt befejezni a tanulmányi követelményeket.
  • Advance álló tanfolyam kredit összesen 66 a doktori fokozat lehet hozni egyidejűleg a tanulók más IUGS tanfolyam. A diákok ki kell töltenie a 66 fejlett álló végzős kredit a doktori fokozat előtt teljesíti a tanulmányi követelményeket az oktatási program.
  • A hallgató portfólió átiratok vizsgálja meg a Dean folytatott megbeszélést követően a hallgató, hogy meghatározza saját céljait. Hitelek fejlett álló jóváhagyásra kerül, miután ezt a folyamatot.
  • A kiválasztás a mentor, egy tekintélyes szakember a doktori fokozat és a diák a szakterületét, és a dékán jóváhagyásával a hallgató kezdi a fejlett kutatási belül a szakterületükön. -Kutatás Én be kell fejezni, jóváhagyott és benyújtott, mielőtt a munka Research II kezdődik.
  • Az egész a hallgató kutatási, a Dean érintkezik a mentor segítő felszerelése a hallgató a kutatási eszközök irányításához szükséges vonalas vagy empirikus vizsgálat és kategorikus adatok elemzése és pszichometria.
  • A Graduate Seminar lehet kitölteni során bármikor a tanuló beiratkozás IUGS, de be kell fejezni, mielőtt teljesítésében tanulmányi követelményeket.

Oktatási stratégiák közé tartoznak, de nem korlátozódnak azokra:

  • Címzett leolvasott szövegek és tudományos folyóirat cikkek; -interactive Előadások; - Kis csoportos megbeszélések; - Az elektronikus média (Questia online könyvtári által IUGS és más adatforrások által kiválasztott diák, mentor, és Dean); -Examinations: Halmozódó és átfogó vizsgálat, hogy biztosítsák tárgy elsajátítását; - Mentor-vezérelt fejlesztése a dolgozat vagy projekt; - Ha szükséges, független tanulmány tanfolyamok talán befejezéséhez szükséges a kívánt tanfolyam.
Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Designed for professionals with diverse educational backgrounds and experience, programmes at IUGS are structured to meet the needs of qualified people seeking to complete their formal credentials.

Designed for professionals with diverse educational backgrounds and experience, programmes at IUGS are structured to meet the needs of qualified people seeking to complete their formal credentials. Kevesebb