Doktori képzés

International University For Graduate Studies - IUGS

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Doktori képzés

International University For Graduate Studies - IUGS

Háttér és Filozófia

Az oktatás széles tartomány számos speciális területen. Ezek közé tartozik például szakirányok például: tanulási fejlődés és oktatás, a korai gyermekkori fejlesztés, általános és középiskola, gyógypedagógia, felnőttoktatás, oktatáskutatás, tananyag tervezése, műveltség tanulmányok, nyelvi oktatás, a matematikai tanulmányok, a tanárképzés, és egyéb különlegességek. Ezzel szélessége pedagógia, a tanuló előző tanulmányi hitelek akkreditált utáni érettségi intézmények fogják értékelni egyedi alapon.

Azok a diákok, folytatni EdD vagy PhD a fegyelem Oktatási Nemzetközi Egyetem Graduate Studies (IUGS) lehet általános vagy középiskolai tanárok, pszichológusok, tanácsadók, adminisztrátorok, táplálkozási, könyvtárosok, vagy egészségügyi személyzet.

Tanulmányok lehetnek az egyes tantárgyakat, mint az; matematika, a tudomány, angol, olvasás, történelem, közgazdaságtan, a testnevelés, a zene és a művészet vagy a közrend, a vezetés és irányítás, társadalmi és filozófiai alapjait az oktatás, a nemzetközi összehasonlító oktatás, nyelvészet, faj, az egyenlőtlenség és a nyelv az oktatásban, a mennyiségi oktatási politikai elemzés, tanárképzés, írástudás, a nyelvi és angol oktatás, az emberi fejlődés és a fejlődési és pszichológiai tudomány.

Az elsődleges feladata az, hogy a hallgató, hogy összegyűjtse azokat utáni érettségi tanfolyamok, amelyek szolgálják a saját igényeinek a szakmai és tudományos célokat és feladatokat. Ez úgy érhető el a megfelelő kiválasztása a tanfolyamok, amelyek jóvá kell hagynia a dékán folytatott megbeszélést követően a hallgató.

Eredmények

A diákok bizonyítania kell a következőket:

  • Minden képzés, beleértve az egyes tanfolyamok keretében hozott dékáni felügyelet, tanfolyamok elfogadott előre álló, vagy kurzusok hozott a szükséges Graduate Seminar, a diákok mutatják a következő:
    • A háttérben az elmélet és a kutatás és a képesség kialakítása és lebonyolítása empirikus foglalkozó tanulmányokat fontos elméleti vagy gyakorlati kérdések és problémák.
  • A program felkészíti a diákokat, hogy:
  1. Tanulmány, elemzik és magyarázzák az emberi kognitív, nyelvi, olvasási és tanulási folyamatok a formális és informális oktatási környezetben kezdve óvodai a felnőttkor;
  2. <li> Tervez&eacute;s &eacute;s tanulm&aacute;nyi oktat&aacute;si elj&aacute;r&aacute;sokat, amelyek fokozz&aacute;k a tanul&aacute;si &eacute;s hat&eacute;konys&aacute;g&aacute;nak &eacute;rt&eacute;kel&eacute;s&eacute;re a beavatkoz&aacute;s;</li> <li> Elj&aacute;r&aacute;sok a k&uuml;l&ouml;nleges &eacute;rdekl&#337;d&eacute;sre sz&aacute;mot a nyelvi &eacute;s szimbolikus fejleszt&eacute;se, hogy a gyerekek hogyan el&eacute;rni kommunikat&iacute;v kompetencia, olvas&aacute;s &eacute;s &iacute;r&aacute;s beszerz&eacute;s &eacute;s oktat&aacute;s, a sz&aacute;m&iacute;t&oacute;g&eacute;pes alap&uacute; multim&eacute;di&aacute;s k&ouml;rnyezetben jav&iacute;tani utas&iacute;t&aacute;s a tudom&aacute;nyos &eacute;s egy&eacute;b tartalmak ter&uuml;leteken, &eacute;s alkalmaz&aacute;sa az oktat&aacute;si videoj&aacute;t&eacute;kok jav&iacute;t&aacute;sa tanul&aacute;s</li> <li> Folyamatok jellemz&eacute;s&eacute;re speci&aacute;lis popul&aacute;ci&oacute;k (pl m&aacute;sodik nyelvet tanul&oacute;k, alacsony SES v&aacute;rosi beiratkozott hallgat&oacute;k az &aacute;llami / mag&aacute;n / egyh&aacute;zi iskol&aacute;k, a di&aacute;kok egy olvas&aacute;si neh&eacute;zs&eacute;gekkel) k&uuml;l&ouml;n&ouml;sen &eacute;rdekesek is.</li>

A elsajátításának.
  1. A hangsúly itt a fejlesztési olvasási és írási folyamatok a iskola előtti években a felnőttkor. A témák között szerepel a következő:
  • Előfeltételek és prediktorait tanulás olvasni előtti olvasók (pl., A fonetikus tudatosság, levél tudás, hallgat storybooks), szó olvasási, helyesírási, szövegértés, szókincs megszerzése, folyékonyan, okai olvasási nehézségekkel küzd, és oktatási hatásokat.
A kommunikáció fejlesztése és a tanulás.
  1. A hangsúly az összetett társadalmi és kognitív folyamatokat, amelyek szimbólum rendszerek (pl, nyelv, írás-olvasás és számolási) megszerzik. Különös figyelmet fordítanak arra, hogy a konkrét gyakorlatok és környezetet, amelyben ezek a rendszerek használnak. Ugyancsak ide tartozik a;
  • Az olyan új ábrázolási módok és kommunikáció, amely szerint engedélyezve vannak az újonnan megszerzett szimbolikus eljárások. Az oktatási jelent ez a testület munkáját is figyelembe, különösen a következményeit a digitális média a tanulás és fejlődés, ideértve a web-alapú környezetben, mint például a szimulációk és a videojátékok.
Amikor a keresete doktori fokozat, a diplomások feltételezett kari vagy kutatási pozíciókat egyetemek, az állami oktatási rendszerek és ügynökségek szentelt az oktatási és értékelése, valamint a magántársaságok.

Tartalom

  • IUGS kínálja a következő fokozatok Education:
  1. Doktori (PhD.);
  2. <li> Orvos Pszichol&oacute;gia (EdD.);</li> <li> A (PhD) &eacute;rtekez&eacute;s szokott lenni az elm&eacute;leti &eacute;s mag&aacute;ban foglalja a t&ouml;bb m&aacute;sodlagos majd primer kutat&aacute;s;</li> <li> A projekt (EdD) &aacute;ltal&aacute;ban igyekeznek praktikus megold&aacute;s, vagy eredm&eacute;nyt egy k&eacute;rd&eacute;s vagy ig&eacute;ny. Ez mag&aacute;ban foglalja a t&ouml;bb primer, majd szekunder kutat&aacute;s.</li>

Doktori képzés a hallgatók korábban tanult speciális nevelési tantárgyak alább felsorolt ​​előfutára diákként kezdődik az oktatási kutatás előkészítése a doktori. Minden diák kell mutatnia alapítvány tanfolyam keretében 66 fejlett álló hitelek, amelyek magukban foglalják a tanfolyam:
  1. Kutatási módszerek az oktatási pszichológia;
  2. <li> A kognit&iacute;v fejl&#337;d&eacute;s &eacute;s a tanul&aacute;si folyamatok az oktat&aacute;sban;</li> <li> T&aacute;rsadalmi &eacute;s motiv&aacute;ci&oacute;s fejleszt&eacute;s az oktat&aacute;sban;</li> <li> Tan&iacute;t&aacute;si k&eacute;rd&eacute;sek: az egy&eacute;ni k&uuml;l&ouml;nbs&eacute;gek, csoportos folyamatok &eacute;s az iskolai kontextusban;</li> <li> Nyelv &eacute;s kommunik&aacute;ci&oacute; fejleszt&eacute;s: elm&eacute;let &eacute;s kutat&aacute;s elej&eacute;n m&#369;velts&eacute;g, az elm&eacute;let &eacute;s kutat&aacute;s olvas&aacute;si neh&eacute;zs&eacute;gekkel k&uuml;zd, a megismer&eacute;s &eacute;rt&eacute;kel&eacute;st.</li>

Doktori képzés hallgatói belül a domain a "Learning and Instruction Development specializáció" már korábban tanult konkrét tárgyak, mint alább felsorolt ​​megalapozza a készítmény a doktori kutatás. A 66 szükséges utáni érettségi kredit előzetes elfogadásával álló jöhet néhány a következő:
  1. Az iskola szerepe az amerikai társadalomban;
  2. <li> Filoz&oacute;fiai alapjai Oktat&aacute;si;</li> <li> Tanterv &eacute;s Utas&iacute;t&aacute;s, iskolai tan&aacute;csad&aacute;s;</li> <li> Reading / Language Arts, Educational Technology &amp; Emerging Media;</li> <li> J&aacute;rtass&aacute;g, angol mint m&aacute;sodik nyelv (TESOL);</li> <li> Oktat&aacute;si Measurement &amp; Assessment;</li> <li> Kort&aacute;rs k&eacute;rd&eacute;sek az oktat&aacute;sban;</li> <li> Oktat&aacute;si vezet&eacute;s;</li> <li> Kisgyermekkori nevel&eacute;s;</li> <li> Tanul&aacute;s &eacute;s fejleszt&eacute;s;</li> <li> Alap- vagy k&ouml;z&eacute;pfok&uacute; oktat&aacute;si m&oacute;dszerek (angol / matematika / Tudom&aacute;ny / Szoci&aacute;lis Tanulm&aacute;nyok), az oktat&aacute;si adminisztr&aacute;ci&oacute;;</li> <li> Tanterem Engagement &amp; Management;</li> <li> Student Oktat&aacute;si gyakorlat;</li> <li> Oktat&aacute;sa tanul&oacute;k elt&eacute;r&#337; ig&eacute;nyeit (Special Education);</li> <li> Integr&aacute;ci&oacute; &eacute;s egy&uuml;ttm&#369;k&ouml;d&eacute;s fejleszt&eacute;se;</li> <li> Jellemz&#337;i &Eacute;rzelmi / viselked&eacute;si zavarokhoz vezethet;</li> <li> Oktat&aacute;si K&ouml;vetkezm&eacute;nyek di&aacute;kok fizikai &eacute;s eg&eacute;szs&eacute;gi k&aacute;rosod&aacute;sok;</li> <li> Angol Nyelv&eacute;szeti;</li> <li> Public School Finance;</li> <li> Zene &eacute;s M&#369;v&eacute;szeti oktat&aacute;s;</li> <li> Val&oacute;sz&iacute;n&#369;s&eacute;g &eacute;s statisztika, tehets&eacute;ges: kreat&iacute;v &eacute;s tehets&eacute;ges;</li> <li> Soksz&iacute;n&#369;s&eacute;g &eacute;s etika.</li>

Csak minőségű "C" vagy annál jobb lesz elfogadott transzfer tanulmányi állt. Ezen felül a diákok teljes átlagos legyen "B" vagy annál jobb. Ballag&aacute;si k&ouml;vetelm&eacute;nyek k&ouml;z&eacute; tartozik a k&ouml;vetkez&#337; tanfolyamokat kell venni a szekvencia IUGS:<ol><li> Oktat&aacute;skutat&oacute; I (3 kredit);</li> <li> Oktat&aacute;skutat&oacute; II (3 kredit);</li> <li> Dolgozat vagy projekt (18 kredit);</li> <li> Graduate Seminar (3 kredit).</li>

Befejezése a doktori (PhD) vagy a Doctor of Education (EdD) minimum 93 utáni érettségi kredit.

Sorrend

  • Advance álló tanfolyam kredit összesen legalább 66 szükséges a doktori fokozat általában egy mester fokozatot. Ezeket lehet venni egyidejűleg a tanulók más IUGS tanfolyam. A diákok ki kell töltenie a 66 fejlett álló végzős kredit a doktori fokozat előtt teljesíti a tanulmányi követelményeket az oktatási program.
  • Való belépést megelőzően a program, a diákok kell bemutatni átiratát akkreditált intézmények általában egy mester fokozatot (MED, EDM, MAEd, MAE, msed vagy MSE). További tanfolyam felső osztály tanfolyamok oktatási pszichológia, természetesen a statisztika, és természetesen a kísérleti iskolapszichológia van szükség. Diákok kérheti a program nélkül ezek a tanfolyamok, de ki kell töltenie a tanfolyamok előtt befejezni a tanulmányi követelményeket.
  • Advance álló tanfolyam kredit összesen 66 a doktori fokozat lehet hozni egyidejűleg a tanulók más IUGS tanfolyam. A diákok ki kell töltenie a 66 fejlett álló végzős kredit a doktori fokozat előtt teljesíti a tanulmányi követelményeket az oktatási program.
  • A hallgató portfólió átiratok vizsgálja meg a Dean folytatott megbeszélést követően a hallgató, hogy meghatározza saját céljait. Hitelek fejlett álló jóváhagyásra kerül, miután ezt a folyamatot.
  • A kiválasztás a mentor, egy tekintélyes szakember a doktori fokozat és a diák a szakterületét, és a dékán jóváhagyásával a hallgató kezdi a fejlett kutatási belül a szakterületükön. -Kutatás Én be kell fejezni, jóváhagyott és benyújtott, mielőtt a munka Research II kezdődik.
  • Az egész a hallgató kutatási, a Dean érintkezik a mentor segítő felszerelése a hallgató a kutatási eszközök irányításához szükséges vonalas vagy empirikus vizsgálat és kategorikus adatok elemzése és pszichometria.
  • A Graduate Seminar lehet kitölteni során bármikor a tanuló beiratkozás IUGS, de be kell fejezni, mielőtt teljesítésében tanulmányi követelményeket.

Oktatási stratégiák közé tartoznak, de nem korlátozódnak azokra:

  • Címzett leolvasott szövegek és tudományos folyóirat cikkek; -interactive Előadások; - Kis csoportos megbeszélések; - Az elektronikus média (Questia online könyvtári által IUGS és más adatforrások által kiválasztott diák, mentor, és Dean); -Examinations: Halmozódó és átfogó vizsgálat, hogy biztosítsák tárgy elsajátítását; - Mentor-vezérelt fejlesztése a dolgozat vagy projekt; - Ha szükséges, független tanulmány tanfolyamok talán befejezéséhez szükséges a kívánt tanfolyam.
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
feb. 2019
szept. 2019
Duration
Időtartam
Részidős
Locations
Dominikai Közösség - Portsmouth, Saint John Parish
Kezdet : feb. 2019, szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
feb. 2019, szept. 2019
Dominikai Közösség - Portsmouth, Saint John Parish
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt