Presentación

A Doktori Program Bölcsészettudományi ULL egy interdiszciplináris doktori ajánlatot képzését célzó kutatói nyelvi és a kulturális tanulmányok. Magában foglalja a szervezeti egységek of Fine Arts, filológia, francia, arab és román, spanyol filológia, angol és német filológia és művészettörténet és filozófia; és ez felöleli a vonatkozó ismeretek nyelvi és arab, spanyol, francia, görög, angol, latin és újlatin filológia, a kultúrák és az irodalom, és a zene, a művészet és a tervezés, a gyártás, az elmélet és a történelem.

Ez a széles tudományterület van osztva két fő vonal: Language Studies (1-es vonal) és filológiai tanulmányok, irodalmi és kulturális (2-es vonal), de meghatározott éves szállítási vonalakat tutored kutatás áll rendelkezésre a weboldalon programot.

Alapvető célunk, hogy megvédje az autonóm munka diákjaink környezetben igényes és motiváló kutatás vezet a doktori fokozatot az egyik szakterülete a mi versenyt.

PhD Művészet és humán által ULL a képzési javaslatot minőségű, tárcaközi és tudományterületek közötti szinten, karrier-orientált és a kutatás célja a diplomások Bölcsészettudományi, a következő célokkal:

  • A vonat a képzett szakemberek doktori fokozatot alapelveinek humanista és művészeti termelés és a keresés az új eszközök elemzése és értelmezése.
  • Képzés a fenti technikák használatával a különböző területeken és a kapcsolódó területeken a tudás, csatlakozva a kutatási és fejlesztési feladatok állami vagy magánszervezetek, egyetemek vagy kutatóközpontok alkalmazott művészetek és a humán tudományok.
  • Biztosítani kell a megfelelő képzés tudományos adatok beszerzése révén folyóiratok és adatbázisok, valamint a szóbeli és írásbeli tudományos kommunikáció, készül az oktatási és tudományos közzétételt.
  • Képzése a fejlesztési egy tudományos karrier a tanulás a tudományos módszer, a tervezés és a projektek végrehajtása és a kísérletek, az eredmények értelmezése és következtetések levonása, hogy bővül a tudás alkalmazott művészetek és a humán, hozzájárulva a felbontás problémák a társadalmi környezet e tudományág.

A kereslet és a társadalmi érdek. Integrálása a javasolt stratégia K + F + i Egyetemen.

Az egyik nagy társadalmi kihívások által elismert spanyol stratégia Tudományos, Technológiai és Innovációs és Horizon 2020 a közös uniós programozási kezdeményezés Kulturális örökség és globális változás: új kihívás Európa számára.

Rövidítés alatt JPI a Kulturális Örökségvédelmi Hivatalnak (JPICH). Közös programozási kezdeményezés „Kulturális örökség és globális változás: új kihívás Európa számára” (JPICH rövid) kormányközi kezdeményezés, hogy elősegítse az innovatív és együttműködésen alapuló kutatás, amely megkönnyíti és összehangolja a nemzeti programok

kutatás, a hatékonyabb és hatékony felhasználása a szűkös pénzügyi források kulturális örökség védelmére és hozzájárul az európai gazdasági növekedéshez.

Európa kulturális örökségének gazdag és változatos, és alapvető eleme az egyéni és kollektív identitás. Annak tárgyi, immateriális vagy digitális formája, a kulturális örökség hozzájárul a kohézió az Európai Unió és kulcsfontosságú szerepet játszik a fejlesztési kapcsolatokat hoznak létre az állampolgárok között.

A közös programozási kezdeményezés kulturális örökség keretet biztosít, amelyen belül a tagállamok együttműködjenek maximalizálása és a tőkeáttétel fordított erőfeszítések ennek megőrzése a kulturális örökség kutatás.

Ebben az összefüggésben a JPICH 2010-ben indult a Vision okmány olyan célkitűzések igazodik a látás az Európa 2020 stratégia és végrehajtása az Európai Kutatási Térség.

Stratégiai menetrend JPIHC négy kiemelt kutatási területek:

  • A kutatás ösztönzése, hogy hozzon létre egy gondolkodó társadalom változó világban.
  • Csatlakozó emberek örökség és tervek kidolgozására, hogy lehetővé tegyék a fenntartható kezelését és megőrzését.
  • Tudást létrehozni annak érdekében, hogy jobban megértsék a környezetet, amelyben alakult, és amelyben a kulturális örökség. Ennek célja, hogy ösztönözze az innovatív fejlődés és az új megközelítések, alkalmazások és eszközök segítik, a kulturális örökség, a hozzáadott értéket a társadalom számára.
  • Megőrizhetjük a kulturális örökség. Fedezze fel, hogyan tudjuk megvédeni és elősegítik, hogy fejleszteni kell, hogy támogassa az ilyen védelmet.

Ebből következik, hogy a beállított ütemezett erőforrások fejlesztése az elkövetkező években a célja, hogy támogassa a kutatást a kulturális örökség, mind annak elméleti síkon és alkalmazásai kapcsolatos örökség megőrzésére.

Ezen kívül konkrét szempontok a Kanári-szigetek, a földrajzi hely és az elszigeteltség, segít meghatározni a sajátos kulturális profil, mint a mag csere óta az első történelmi szakaszban. Egyrészt, a Kanári-szigetek egy csomót a migrációs útvonalak és a mai világban a vállalt vezető szerepet a különböző versenyeken a nemzetközi kultúra. Ezek a jellemzők fejlesztésének támogatása a Doktori Program Művészet és humán kutatások által alátámasztott tételek, amelyek integrálják valamennyi szempontjára érdeklődés Cultural Studies. A program átfogó lefedettséget doktori képzés diplomások terén Bölcsészettudományi hozzájárul majd: 1) foglalkoztatását elősegítő magasan képzett személyzet területe nagy társadalmi igény és a technológiai innováció, 2) a szakmai fejlődés posztdoktori kutatók a következő területeken: Bölcsészettudományi, 3) tanárképző egyetem kutatási személyzet, valamint 4) a kialakulását kutatók vezetett a kulturális ipar.

A tapasztalat az a programok végrehajtásában a területen a tudás

A Doktori Program Művészet és humán részben származik doktori Fine Arts, Art History, filológia, spanyol Nyelvészet spanyol irodalom és konvergálnak a jelenlegi neve:

  • Fine Art: Concept, eljárás és technikák a kép (a 99/01 kétéves hogy kétéves 01/03), Theory of Arts (a 99/01 kétéves hogy kétéves 03/05), az anyagok, technikák és eljárások műanyag és a design (a 02/04 kétéves hogy kétéves 03/05), műanyag létrehozása és kialakítása (a 04/06 kétéves hogy kétéves 08/10), és előre gondolkodás és művészeti kultúra (a kétéves 04 / 06 08/10 kétéves).
  • Művészettörténet: nyitva szakaszból áll: a multikulturális művészeti és zenei (2005-, hogy a kétéves 08/10).
  • Filológia: Program, amelynek összejött a négy korábbi spanyol Nyelvészet, spanyol irodalom, Klasszika-filológia és arab és Modern Filológiai (1999-2001, 2011-ig), amikor a jelenlegi hivatalos doktori programot hagytak jóvá Studies filológiai.

Az indoklás a doktori program javasolt nyugszik hagyománya ezek a tanulmányok a kerületben, amely támogatja a több doktori tézisek és a kapcsolódó publikációk, valamint a számok a diplomások műszaki személyzet jelen van a munkahelyen.

A tudományos érdeklődés a PhD program alapja a tudományos szintű oktatói / kutatói benne.

A PhD program Art and Humanities sűríti a kutatás területén a tudás jelen a kerületben a kezdetektől fogva. Emiatt és mivel a szakirányú tanulmányok eredendően mobilitásban részt vevő és a nemzetközi programokat kínált a mai napig, hogy volt egy mobilitási terv által biztosított számos megállapodást az európai egyetemekkel, valamint egy ajánlatot, különösen irányítani az Egyesült Államokban és Kanadában. Sőt, a kereszt és interdiszciplináris munka állapotát a humán alkotnak egy profilt, amelyben a régi hagyomány a tanulmányok egyik kulcsfontosságú eszköz biztosítása versenyképes eredményeket.

Mode művek kutatócsoportok a program kapcsolódik az ágazat a kulturális iparágak. Előnyösen alakulhat a kiadói ágazat, tanácsadás szervezeti feladatokat a kulturális szektor olyan kérdések tisztázására, a kulturális örökség, és különösen a területén muzeológia, levéltári

és dokumentációt. Azt is társul alkotásaikkal audiovizuális és irodalmi alkotás.

Ami ezt a sajátosságot, a kutatási tevékenység programja akkreditált kutató, a Doktori Program bemutatni:

  1. Ez nyújt szolgáltatásokat SGAI (General Services Research Support), amely bizonyítottan kiváló eszköz a munkahelyteremtés és az eredmények átadását a társadalom támogatása mellett a kutatás a tudományos közösségben.
  2. Ez biztosítja a szabadalmak, így részesül javított kezelése az innováció, és hozzájárulnak a konszolidáció.
  3. Ez egy jelentős számú kutatók szövet kanári társadalomban.
  4. Széles választékát biztosítja a diplomás. Között a mesterek programok által kínált ULL terén Bölcsészettudományi több egyetemközi. Szintén a kutatás dolgozunk számos nemzetközi kapcsolatokat.
  5. Multidiszciplinaritáshoz biztosan élő példája sok a kutatás, amelyek megvalósítása jelentős sikereket belül Branch Bölcsészettudományi.
  6. A kutatási program flow mutat jellegzetes gazdagságát profil területeken a társadalmi tudományok, a művészetek és a humán, ahol sok kutatócsoport kis- és jellegzetességeket egyre fontosabb eredményeket.

Ennek alátámasztására röppálya, a stratégia a K + F + I, a University of La Laguna tartalmazza a 2014-2020-as stratégiai terv, ösztönzi a mobilitást és a nemzetközi, összpontosítva elősegítő intézkedéseket, amelyek javítják tevékenységek Bölcsészettudományi és Társadalomtudományi Kar .

University of La Laguna végzett egy felmérést, amelynek eredményeit a megjelent részeként az átszervezés a kutatásnak a különböző dimenziók. Azt mutatja, hogy a szenátus a University of La Laguna jóváhagyásra ülésén június 25, 2014 néven Stratégiai Kutatási Terv 2014/2020. Külön említést neki a doktori képzés és a tervezett fejlesztések a kerület különböző dimenziók készül, beleértve a létrehozását a doktori iskola jelenleg végrehajtás alatt.

Ez a terv magában foglalja a különböző tevékenységek, amelyek célja a kutatási eredmények átadása és a munkahelyteremtés (meg kell jegyezni, hogy a Kanári-szigeteken, a munkanélküliségi ráta 50% felett van a fiatalok körében). Úgy gondoljuk, hogy a kutatás jelennek meg, mint eredményeként a doktori program sok hasznos vázolt intézkedések a tervben, mivel elősegíti a szempontokat, amelyek léteznek a kiindulási pont.

  • Action Line 6 a EE1.3 tervezi javítását kezelése az innováció, és hozzájárulnak a konszolidáció.
  • Esélyeinek javítása kutatók doktori programok különösen alprogram keretében 17 EE2.4 Line. meghatározó növelésére vonatkozó célkitűzés minősége és a doktori programok kap, hogy az említése a kiválóság felé, és a mester minőség.
  • Számos nemzetközi kapcsolatok a kutatásban részt dolgozunk. Ezt segíti az Action 18 afomentar orientált tudományos programok és az egyetemek közötti multidiszciplináris, nemzetközi irányultságú.
  • Multidiszciplinaritáshoz a célja Action 19, hiszen minden bizonnyal megtestesíti sok a kutatás, amelyek megvalósítása jelentős sikereket belül Branch Bölcsészettudományi. Ez határozza a céllal, hogy elősegítsék a kutatási személyzet integrált és átfogó áttekintést nyújt a kutatói karrier, annak érdekében, hogy meg tudják oldani multidiszciplináris projektek, amelyek foglalkoznak a fő társadalmi kihívások.
  • A növekedés a találatok minőségét fellépésének köszönhetően 20, elősegíti a tanulmány a folyamatok ösztönzők biztosítása nemzetközi említést a tézisek ULL és bevezetni a nemzetközi trendeket követve érvényesítése doktori disszertációk, attól függően, egyes területeken.
  • És különös, Action 46 foglalkozik a sajátosságait Rama Humán felismerve, hogy a sajátossága az egyszemélyes csoportok vagy kis méret a területen a tudás a mi tudományágak érdemesek kell ismerni konkrét intézkedéseket a speciális igények kielégítésére . Meg vagyunk győződve arról, hogy éppen azért, mert a csatlakozás lehetőségével multidiszciplináris csapatok, hogy integrálja nagyobb, ez a tendencia növekedni fog az elkövetkező években.

Lásd az alábbi táblázatok

Igazgatási: Graduate School of Doktori és ULL

A program része lesz a Doktori Iskola, amelynek létrehozását hagyta jóvá a Kormányzótanács az ULL szeptember 26-i 2013-ban. Amíg az üzembe helyezés, a program tudományosan kinevezi a Bölcsészettudományi Kar és igazgatási feladata lesz a posztgraduális Bizottság.

A Tanulmányi Bizottság a Doktori Iskola Bölcsészettudományi, a University of La Laguna szereplő feladatokat útmutatást a diákok kapcsolatos kutatások, amelyek tulajdonított, hogy diplomamunkáját és adott esetben javaslatot tantervi adaptációk szükséges.

A diákok a teljes munkaidős és részmunkaidős

A rendelkezéseivel összhangban a szabályok állandósága oktatás várható, hogy a diákok egy részmunkaidős jelenthet akár 40% -a beiratkozott hallgatók.

A diákok a teljes idejű elkötelezettség: 24

A diákok a részmunkaidős: 16

Kompetenciák

alapvető ismeretek

  • CB11 - szisztematikus megértését egy tanulmányi és elsajátítását készségek és kutatási módszerek kapcsolódó területen.
  • CB12 - Képes elképzelni, design, vagy hozzon létre, hajtson végre és fogadjon el egy lényeges folyamat a kutatás vagy teremtés.
  • CB13 - Képesség, hogy hozzájáruljon határainak kiterjesztésére a tudás révén eredeti kutatás.
  • CB14 - Képesség az kritikai elemzése és értékelése és szintézise az új és összetett gondolatok.
  • CB15 - Képes kommunikálni a felsőoktatás és a tudományos közösség és a társadalom általában mintegy saját szakterületükön a módon és nyelven általánosan használt, a nemzetközi tudományos közösség.
  • CB16 - Képes keretében ösztönözzék a tudományos és szakmai kontextusban, tudományos, technológiai, társadalmi, művészeti vagy kulturális fejlődése egy tudás alapú társadalomban.

Egyéni készségek és képességek

  • CA01 - navigáció a környezetet, amelyben kevés konkrét információ.
  • CA02 - talál a legfontosabb kérdésekre kell megválaszolni, hogy megoldja összetett probléma.
  • CA03 - tervezésére, létrehozására, fejlesztésére és indítson új és innovatív projektek ezen a területen a tudás.
  • CA04 - Munkavégzés berendezésekből és autonóm nemzetközi vagy multidiszciplináris környezetben.
  • CA05 - egységes egésszé, kezelni az összetett, és megfogalmazza értékelések korlátozott információ.
  • CA06 - kritika és védelmi szellemi megoldásokat.

Képzési tevékenységek

  • Workshop technikák és kutatási módszerek
  • Szemináriumokon Research
  • Elmélyültebb szeminárium
  • Segítségnyújtás a nemzeti vagy nemzetközi konferenciákon
  • Csomag más kutatóközpontok (mobilitás)

Vizsgálati irányvonalra

  • 1. sor: filológiai, irodalmi és kulturális tanulmányok
  • 2. sor: nyelvészeti tanulmányok

felvételi kritériumok

felvételi kritériumok

Összhangban a szabályzatban PhD, a hallgató kell bizonyítania 300 egyetemi kredit, ebből 60 felel meg a mesterképzésre. Előformáló olyan teljes, és lehetővé teszi a kezdete a kutatási fázisban.

Emellett úgy vélik, előfeltétele a megvalósításához doktori tanulmányok ismerete a modern nyelv, angol, hitelezés szintjét B1, amellett, hogy a spanyol. Különösen, ha a dolgozat célja, hogy néhány nyelvet vagy valamilyen munkát más nyelven, mint a spanyol, a hangszeres tudás, hogy a nyelv nem szükséges.

Hatósági előírások doktori képzést a University of La Laguna (január 17-i 2013 BOC 17. Január 25, 2013) e tekintetben a:

  1. Jutalékok akadémiai doktori programokat, amelyek cikkében említett e rendelet 14., hozhat létre további követelmények és kiválasztási kritériumokat és a felvételi a diákok a megfelelő doktori program.
  2. Felvételi a doktori programok tartalmazhatnak, amelyek specifikus képzést kiegészítők, összhangban létrehozott profilokat felvételi a doktori program.
  3. Ezek a kiegészítők külön képzést kell, hogy a közcélú díjak és nyújtásának ösztöndíjak és tanulmányi ösztöndíjak, figyelembe véve a képzés doktori szintre és annak fejlődését nem számítanak céljára hitelkeretek cikkében meghatározott 5.2 e rendelet .
  4. Követelmények és felvételi kritériumok bekezdésben egy kifejezés, valamint a design a kiegészítő képzés bekezdésben megállapított két ezt a cikket, fel kell jegyezni a memória ellenőrzés iránti kérelem, hogy tartsák tiszteletben a 35. cikk.
  5. Systems és a befogadási eljárások tartalmaznia kell, abban az esetben a tanulók sajátos nevelési igényű eredő rokkantság támogató szolgáltatások és a tanácsadás, amely megvizsgálja, hogy szükség van az esetleges tantervi adaptációk, menetrendek vagy alternatív vizsgálatokban.

További kiválasztási kritériumok és a felvételi.

Diákok, akik megfelelnek az említett követelményeknek az előző részben, szeretnénk, hogy a doktori program biztosítsa a kérelmet legalább a következő dokumentumokat:

  1. legalizált egyetemi feljogosítja arra, hogy hozzáférést, beleértve az egyenértékűség, ha vannak (ha függőben lesz benyújtásáig regisztrációs folyamat) példányát.
  2. eredeti igazolás vagy hitelesített másolatát igazoló diploma legalább B1 szintű angol.
  3. eredeti igazolás vagy hiteles másolatát az alanyok vizsgálták az egyetemi diploma, amely lehetővé teszi számukra, hogy elérjék, konkrétan megemlítve a neve, időtartama és jelölése tantárgyak és az átlagos minőségű a tanulmányi eredménye.
  4. Önéletrajz.
  5. motivált írni hogy miért kérik folytatja a doktori program és az érdekeit, vagy inkább a programot online kifejezzék magukat.

felvételi folyamat felelős szerv és összetétele

Az Akadémiai Bizottság felelős a felvételi folyamat, az előzetesen benyújtott regisztrációk szerint a megállapított kritériumoknak. A weboldalon keresztül a program, és a Posztgraduális Bizottság (vagy a doktori iskola működés közben), a lista az elfogadott és nem elfogadott, okait nem elfogadása és elismerése teljes munkaidős vagy részmunkaidős felvettek. Felvett hallgatók kell hivatalossá regisztrációs határidőre ULL. A szabályok szerint a hivatalos doktori University of La Laguna (BOC január 25-2013), Akadémiai Bizottság kell állnia, de legfeljebb hét tanár és / vagy a kutatók részt benne, köztük a tudományos koordinátor aki jár elnöke ugyanaz.

Merit értékelési kritériumok

Regisztráció alkalmazások fogják értékelni a Tanulmányi Bizottság szerint a következő skála pontszám:

  1. Átlagos minőségű átirat, beleértve fokozat egyetemi végzettséggel rendelkezik, vagy bachelor és master (azokban az esetekben, ahol ez a követelmény a programhoz való hozzáférést): akár 52%.
  2. Mivel az eltérő kutatási, megfelelnek-e a graduális és posztgraduális az adott vonal kedvezményes vizsgálatot a kérelmező tekintetében a tartalmát a hivatalos mesterképzés értékelik: akár 13%
  3. Akkreditációja magasabb szintű angol mint olvasásához szükséges az irodalomban és a megértés a képzési tevékenységek ezen a nyelven: B2 szintű, maximum 5%.
  4. Miután élvezte együttműködés vagy predoctoral támogatások, díjak: akár 10%
  5. Marad más kutatóközpontok vagy külföldi állampolgárok; Tapasztalatokat is együttműködésen alapuló kutatási tevékenység (részvétel a kollektív cikk, konferenciákon való részvétel, illetve események tudományos ismeretterjesztés, együttműködve a kutatócsoport): akár 10%.
  6. kiegészítő képzés, felsőfokú vagy szakirányú művészeti és humán 10%.

Különleges felvételi tesztek

nem gondoljuk.

Rendszerek és felvételi eljárásokat tanulók sajátos nevelési igényű eredő rokkantság

University of La Laguna keresztül alelnöke Hallgatói és gondozási szolgáltatásokat, fejlett 1999 óta egy programot a fogyatékkal élő diákok (Paed). A program célja az, hogy biztosítsa az esélyegyenlőséget és mozdítsák elő a tanulók sajátos nevelési igényű. A Paed, közvetlen, személyre szabott figyelmet, elősegíti beton a szerves fejlődés ezen a diákok egy nyitott és elérhető környezetvédelmi intézkedéseket. A Paed fenntartja stabil tartószerkezet időszakos hívások. Személyes interjúk az igények ismertek és egyéni cselekvési tervek célja, a tanárok a nehézségeket jelentett és technikai tanácsadást és támogatást kínálnak. Jelenleg három program, az egyik a hallgatók támogatása, a hallássérült (jelnyelv), egy másik közlekedési hallgatók számára a mobilitás hiány és az egyéb tanulási környezet alkalmazkodási folyamatban. További információkat lásd.

A diákok a részmunkaidős elkötelezettség. Felvételi kritériumok és eljárások. Feltételek változtatni módot.

Figyelembe otthon programok és érdeklődés a program a diákok a speciális egészségügyi munka és a képzés figyelembe, úgy becsülik, hogy 30% -40% a diákok választhatják a részmunkaidős állásba. Ezt a beállítást meg kell adni a felvételi kérelmet, vagy egyszer elismerte, abban az esetben bármely körülmény az alább felsorolt, és lehetővé teszi elismerése ez a feltétel sérelme nélkül a szabályok által létrehozott ULL tartózkodás:

  1. Ők dolgoznak és leíró dokumentumok munkaviszonyt;
  2. Ez befolyásolja a szintű testi vagy érzékszervi fogyatékosság meghatározásának szükségességét, hogy a részmunkaidős tanulmány. Ebben az esetben meg kell adnia a tanúsítvány igazolja, hogy a rokkantság foka;
  3. Ellátni az erre szakosodott, vagy egy másik egyetemen részmunkaidőben, hitelezés ez az állapot dokumentált képzés;
  4. Van állapotának elsődleges gondozó eltartottak vagy három évnél idősebb gyermekek felelős. Mindkét feltétel dokumentálni kell akkreditált az illetékes hatóság által;
  5. Mivel rendkívül versenyképes sportoló.
  6. Más körülmények között a családi vagy társadalmi jellegű, hogy kellően indokolt. Elismerés a hallgatói jogviszony részmunkaidős álláspontot felül kell vizsgálni és ratifikált évente. Mindenesetre, a hallgató kérheti a változás módjának elkötelezettség fejlesztése során a doktori program. A diákok közben is programfejlesztés, elveszíti a feltétel, amelyek az általuk nyújtott részmunkaidős, automatikusan lesz a hallgatók teljes munkaidőben.
Program oktatási nyelve:
Angol
Spanyol

16 további kurzus Universidad de La Laguna »

Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
szept. 2019
Duration
Kérj Információt
Részidős oktatás
Nappali
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019