Doktori nyelvészeti tanulmányok

Általános információk

Program leírás

nyelvészet

Bevezetés

A program PhD nyelvészeti tanulmányok Célja, hogy azok, akik az egyetemi diplomával és egy olyan profil nyelvek és a nyelvészet, akar felelni a kihívásnak, szakdolgozat írása. Találkoztunk olyan általános szakmai csoport spanyol nyelven, galíciai nyelv és nyelvészet kínál vonzó programot, és a stimuláló vázlatos tervet kutatások elvégzése.

A vizsgálatok egy kapcsolódó probléma

  • A nyelvek leírásához
  • Alkalmazott nyelvészet különbözÅ aspektusait (lexikográfia és terminography, a tanítás és tanulás, valamint a nyelvi technológiák)
  • Diskurzuselemzés és a szociolingvisztika
  • nyelvtörténeti és nyelvi történetírás

Miért érdemes a mértéke

Miért a PhD? A PhD a legmagasabb egyetemi fokos tartományban. Azt jelzi, hogy az a személy, aki elsajátította a témakörben, amelyet a dolgozat tett és megtette a kutatás, amely valami új államunk a tudás.

Miért doktorátust nyelvészet? Hogyan kommunikálnak? Mi a kapcsolat a nyelv és a gondolkodás? Mit jelent, hogy változtassa meg a nyelvet? Miért van olyan sok nyelv a világon? Ha a nyelvi képzést, valamint megkérdÅjelezi hogy van ugye biztosan van egy hely a mi PhD program. Ãn is hozzájárulhat a kutatás, hogy elÅsegítse a komplex választ ezekre a kérdésekre, és hasonlók.

Mik az elÅnyei a doktori program nyelvészeti tanulmányok? Mi egy csapat a képzési kapacitás bizonyítja az állítást, hogy már foglalkozott, és amelyek jelenleg folyamatban van a mi felelÅsséget. Akkor biztosan megtalálja a téma érdekes körében különbözÅ kutatási vonalak kínálunk. Ezen túlmenÅen, az egyetemek és a Vigo Coruña biztosít anyagi forrásokat a nagy érdeklÅdés, különösen a hozzáférés információforrásokat.

Mi is a lehetÅség, hogy idÅt külföldön beneficing együttműködés van csoportokkal külföldi egyetemek olyan országokban, mint Belgium, Brazília, Franciaország és Portugália.

Mit tanulni

Mit kell tudni indítani értekezés?

Mi kell egy tudásbázist nyelv és az azzal egyenértékű egy mester szintű vagy speciális tanulmányok diploma (DEA) nyelven. Ha ezt a tudást nem lehet teljes mértékben akkreditált, felvételi lehet kötni a befejezése bizonyos kiegészítŠképzést.

a projekt

Miután befejezte a felvételi folyamat, az elsÅ félévben fog összpontosítani a fejlÅdés egy dolgozat projekt. Ehhez akkor ellenÅrizze, milyen lett a témáról megjelent, amit választott (ez az úgynevezett âstate of the artâ), annak megállapítása érdekében, hogy a kiindulási pont. Ezen felül, akkor tervezzen egy módszert, és akkor kap egy ötletet, hogy mi lesz a legfontosabb bibliográfiai források és a minta adatok ( âcorpusâ), ha létezik ilyen. Ez a projekt kerül bemutatásra, és megvédte elÅtt az értékelÅ bizottság.

Cím és tutorización

A dolgozat egy személyes kihívás, és azt a képességét mutatja, aki teszi adatok értelmezéséhez és fejlesztése lehetséges magyarázat a jelenségeket vizsgálták. Azonban aki már szerzett doktori fogja irányítani a feladatot. Ezen kívül egy másik személy (egy tanár a doktori program) fogja, amikor megteszi a szükséges lépéseket a képzés összhangban a sorok a program és a konkrét céljai a kutatás) döntéseket. Ez a két ember csatlakozik egy harmadik, hogy töltsenek ki egy tutor bizottság felelÅs, idejére a megvalósítása a dolgozat, rendszeresen ellenÅrzi a kutatási feladatokat.

A külföldi tartózkodás

Egy jó módja annak, hogy lendületet adni a kutatás idÅt egy egyetem vagy kutatóközpont külföldön, a közepén egy kutatócsoport, amely lehetÅvé teszi a teljes, vagy szélesíteni a perspektíva a dolgozat a témában, és elemzési technikák és mi még nem volt lehetÅsége dolgozni. A doktori program nyelvtanulás érdekes együttműködéseket, amelyen kívül is részesülhet.

Mennyi idÅbe telik nekem?

Három év teljes munkaidÅs, részmunkaidÅs, vagy öt alkalommal.

Vizsgálati irányvonalra

Ezek a kutatási irány a doktori program:

  • diskurzuselemzés
  • nyelvtanulás
  • Kétnyelvűség és többnyelvűség
  • dialektológia
  • szöveges szerkesztÅ
  • fonológia
  • Kifejezéseit és paremiología
  • történeti nyelvtan
  • lexikográfiai történetírás
  • nyelvi történetírás
  • irodalmi nyelv
  • történelmi lexikográfia
  • Lexicography / Szótárak
  • szótan
  • történelmi lexikográfia
  • Corpus Linguistics
  • Visu-gesztusokra módozatait nyelv és jelbeszéd
  • morfológia
  • nyelvújítás
  • Névtudományi és toponymy
  • pragmatika
  • szemantika
  • szintaxis
  • szociolingvisztika
  • Nyelv Technologies
  • terminológia
  • diszkurzív hagyományok mindennapi

Speciális képzés kiegészítÅk

Amennyiben a doktorandusz hiányzik a teljes elÅzetes képzés a program által megkövetelt, felvételi program feltétele leküzdésére speciális képzés kiegészítÅket lehet alanyok vagy modulok és a mester fokozatot. Ins amelyek ugyanahhoz a doktorandusz nem haladhatja meg a 15 kredit, és a nyilatkozat elÅtt vagy egyidejű beiratkozás tudományos felügyelet a program formájában.

Abban az esetben, egyidejű végrehajtására diákok regisztrálnia kell ezeket a kiegészítÅket idején részt vesz a tudományos felügyeleti programot, amelyet le kell küzdeni belül legfeljebb három egymást követÅ félév. Ennek elmulasztása, a diákok a program eltávolításra kerül.

képzési programokhoz

Minden tanuló vagy hallgató a személy egyéni választása, segítségével tanára bizottság szerint a kutatási tervet. A naptár információt nyújt képzési tevékenységekre, hanem magában foglalja más érdekes eseményekrÅl.

bevezetŠszeminárium

Miután befejezÅdött a felvételi a doktori program, lesz egy szeminárium a rövid idÅtartamú (körülbelül 10 óra), amelyben a kutatási program kerül bemutatásra és szervezeti kérdések ismertetjük. Meg fog szolgálni, mint az elsŠérintkezése új hallgatók és kutatók a program.

Részletes képzési szemináriumok

Åk tart 20 óra, és elsÅsorban a kutatási témák, amelyek fejlesztik a különbözÅ kutatócsoportok, amelyek kapcsolatokat a programot. Az általános szabály, minden hallgató bocsát kötelezÅ minimum két ilyen szemináriumot az elsÅ két évben.

vitacsoportjainkban

Ezek rendszeres találkozók doktoranduszok felügyelt minden esetben legalább egy tanár és segíti a többi tanár a program, hogy véleményt cseréljenek, és megvitassák a problémákat, a közönséges korábban mért vagy elÅadások a diákok maguk, vagy valamilyen vendég kutató. Az általános szabály, minden tanuló kötelezÅen részt vesz legalább két vitafórumok során az elsÅ két évben.

A képzések keresztirányú

Ezek középpontjában a technikák és kutatási eszközök, mint például a dokumentumokhoz való hozzáférés, statisztika, programozási nyelvek, stb Åk tart 20 óra, kivéve nyelvtanfolyamok, melyik lesz 30 óra. Ãltalános szabályként, azt javasoljuk, hogy minden diák átok adott esetben legalább egy ilyen természetesen az elsŠévben.

Kutatások végzése tartózkodás

Javasoljuk tartózkodás egy kutatócsoport, hogy dolgozzon ki egy sor kapcsolódó munka a téma a dolgozat, vagy lehetÅvé teszi, hogy dolgozzon ki egy olyan technika szükséges a teljesítéshez. A helyszín és a tartózkodás idÅtartama függ minden egyes esetben és megfelelÅen kell határozni a bizottság oktató.

tudományos hozzájárulást

A kutatás eredményei kerülnek bemutatásra tudományos konferencia vagy találkozó. Másik megoldás lehet, megjelent kutatási cikket egy magazinban, vagy könyvfejezet, követve a szokásos minÅségi szabványokat ezekre.

Védelmi kutatási terv

Az elsÅ négy hónapban számított felvételi program minden hallgató dolgozzon ki egy kutatási tervet, amelynek tartalmaznia kell az állam a kérdés, módszertant és fontos információkat. Ez a terv meg kell védeni a nyilvánosság elÅtt egy bizottság segíti.

szakmai és tudományos eredmények

Ph.D.

  • Ez az útlevél a kutatói karrier egyetemen vagy a kutatási központ.
  • Ez lehetÅvé teszi a hozzáférést az oktatási és kutatási pozícióit minden egyetem a világon.
  • A munka magában foglalja, hogy egy speciális tese mutatja egyre szükséges szellemi és döntési képesség az üzleti életben

Felvételi profil Ajánlott

A profil megfelel azoknak, akik szeretnék folytatni a doktori értekezés területén a nyelvészet vagy galíciai, portugál vagy spanyol nyelv és a spanyol jelnyelv (LSE), vagy akár a területén bármely más nyelven. A program vonzó lesz a diákok és a nemzeti külföldön. Mivel a szervezŠegyetem stratégiai helyzetben, hogy tanulmányok spanyol, galíciai és portugál, portugál nyelvű diákok megtalálja a nyelvészeti tanulmányok doktori képzésben kitűnŠválasztás, hogy dolgozzon ki a kutatás.

Utoljára frissítve December 2019

Az iskoláról

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... Tovább

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. Kevesebb
A Coruña , A Coruña , A Coruña , A Coruña , A Coruña , A Coruña , A Coruña , A Coruña , Ferrol , Ferrol + 9 Több Kevesebb