Doktori oktatási kutatási

Universidad Autonoma de Aguascalientes

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Doktori oktatási kutatási

Universidad Autonoma de Aguascalientes

Doktori Oktatáskutató kínál három sornyi termelés és ismeretek alkalmazását (LAGC):

  • Vonal Oktatási értékelése az alapfokú oktatás.
  • Intézmények és szereplők vonalak Közép- és felsőoktatásban.
  • Vonal alapvető szellemi és tudományos ismeretek Média és felsőoktatásban.

Ennek részeként a kutatási irány doktori hallgatók fejlesszék eredeti kutatási projektek, amelyekhez hozzájárulás az ismeretek és / vagy a megértés a vonatkozó oktatási problémák. Ez egy fejlett és kritikai megértése a Genesis, szerkezetét és problémák a fejlesztés a nemzeti oktatási rendszer és oktatáspolitika Mexikóban magukat, és a nemzetközi viszonylatban.

Általános célkitűzés

Doktori Oktatáskutató képeznek a magas szintű szakemberek készségek kialakítása és lebonyolítása eredeti kutatási projektek, amelyek új formáinak megértése oktatási kérdésekben, és hozzájárul a tudás az oktatás és az oktatási rendszer, mint a megoldás a problémákat, és minőségének javítása érdekében; A fenti a kiemelt területeken az oktatás fejlesztését, hogy a program, és hogy őket szolgálják a helyi, regionális és nemzeti szinten, globális kontextusban.

konkrét célkitűzések

Doktori Oktatáskutató ösztönzi a diákok:

  • Határozza meg és válassza ki a megfelelő kutatási problémák kritikai értékelését a nemzeti oktatási rendszer.
  • Integrálása szilárd elméleti szempontból magyarázza oktatási kérdések alapján tudásukat a fő tudományágak, hogy tanulmányozzák oktatás és annak megértéséhez oktatási jelenségek.
  • Lehet következetesen alkalmazza a fő módszertani és műszaki területen az oktatási kutatási hagyományok és értékelik az elemek hozzájárulnak a kutatási és az irányítás.
  • Integrálni hatékonyan az elméleti méretei és saját empirikus tudományos munka, és használata indokolt módszertani és jobban megfelelnek a kutatási tevékenység műszaki megközelítések elvégzésére, ezáltal független kutatók és szintén hozzájárulhatnak a döntéshozatal releváns.
  • Fejleszteni kell a pozitív hozzáállás az oktatás, a tanulás és elősegítik azok javítását támogatja rendszerezett ismeretek generált kutatási folyamatok.

Graduate profilja

Pályakezdő PhD Oktatáskutató képesnek kell lennie arra, hogy tervezzen és elvégzik -individual vagy együttesen, de mindig egy személyes hozzájárulását destacada- eredeti kutatási projektek, amelyekkel hozzájárulnak az ismeretek és / vagy megértése oktatási kérdésekben érintett . A különbség végzettek doktori és mester éppen a képessége független, magas szintű munka, lebontva a következő tulajdonságokkal rendelkezik:

Pályakezdő PhD Oktatáskutató megmutathatja, hogy megszerzett és elsajátított tudásanyagot, készségek és attitűdök összhangban a küldetés, a jövőkép és a program célkitűzéseinek. A funkciók a diplomás profil a következők:

tudás:

  • fejlett és kritikai megértése a Genesis, szerkezetét és problémák a fejlesztés a nemzeti oktatási rendszer és oktatáspolitika Mexikóban magukat, és a nemzetközi viszonylatban.
  • Oldószer-kezelési ismeretelméleti alapja a tudományos ismeretek és a főbb irányokat, az oktatási kutatás általában, és különösen.
  • fejlett elsajátítását korszerű és aktuális viták elméleti ismeretek, módszertani és technikai kutatási téma az ő dolgozat.
  • oldószer kezelése széles kinyerésének technikája, rendszerezésére és elemzés.

ismeretek:

  • Részletes képessége határozza meg a vonatkozó kérdéseket az oktatási kutatás.
  • Fejlett képesség kialakítása eredeti kutatási projekt, alkalmazása tudományos szempontból a tervezési és tesztelési hipotézisek vagy sejtés.
  • Részletes képes keresni, elemezni és rendszerezni a vonatkozó szakirodalom.
  • képes használni a fejlett technika információk megszerzésére.
  • Részletes feldolgozhatóság, rendszerezése és elemzése az empirikus adatok alapján különböző módszertani megközelítéseket.
  • Nagy szakértelemmel, hogy készítsen kutatási jelentések és szövegek kellett fogadni a tudományos kiadói jellemzői.
  • komplex készség mérlegelő, és a kritikus gondolkodás.
  • Képes kifejezni összetett gondolatok szóban és írásban.

attitűdök:

  • Elkötelezettség a tanulmány és elemzés a fejlesztési igények az oktatási rendszerek és hajlandó hozzájárulni az Ön megelégedésére.
  • A nyitottság és a tolerancia a különböző koncepciók oktatási jelenség, és ismeretelméleti, elméleti és módszertani megközelítések más, mint a saját.
  • Nyitva együttműködő és interdiszciplináris csapatok munkáját.
  • Szerepének megértése kutatás megértéséhez oktatási valóság és kapcsolata a javaslat az alternatív megoldásokat, valamint a döntéshozatal és annak szereplőit.
  • kritikusan saját és más tudományos munka és szerepének elismerése a párbeszéd, hogy nyitott és alternatívákat.

értékek:

  • Megerősödésének etikai elvek és különösen az intellektuális tisztesség, társadalmi felelősség, tisztelet a tárgyak a kutatásban részt vevő, a pluralizmus és a tolerancia.

Követelmények a mértéke

1. amelynek legalább egy döntőbíráskodás terméket diffundál értekezés eredményei (publikált vagy kedvező véleményt), előnyösen együttműködve az oktató.

2.. Akkreditálja pre doktori szigorlat, amelynek célja, hogy ellenőrizze a minőségi dolgozat úgy, hogy védhető meg nyilvánosan. Ha a hallgató a hatálya alá tartozó valamennyi alany és a tananyag tevékenységeket kell tenni, hogy a végső tervezetét a munka (termék VI félév), és kapott egy minimum átlagosan nyolc (8) tanulmányai során. Ehhez az Akadémiai Tanács kijelöl egy bizottságot öt tagból áll: három tagja a felügyelő bizottság, és a két akadémikus (legalább egy külső az MHT). Az eredmény lehet:

  • Közös munka: folytatódik a nyomtatás értekezés a vizsga fokozat. igenlő szavazata öttagú bizottság lesz szükség.
  • Közös munka ajánlások: A hallgató oldja meg a kérdést, és a szükséges javításokat a megadott időn belül.
  • Díszlet: A hallgató is részt vesz ajánlásokat, hogy javítsa a munkájukat, és megismételheti a vizsgát. Év korlátozott lesz a rendelet.

3. Végezze el a tesztet fokozat, amely az állami védelem a dolgozat szerint a rendeletek a MHT.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Spanyol
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
Július 2019
Duration
Időtartam
3 Év
Nappali
Locations
Mexikó - Aguascalientes, Aguascalientes
Kezdet : Július 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
Július 2019
Mexikó - Aguascalientes, Aguascalientes
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt