Doktori kommunikáció, nyelvek és információk

Általános információk

2 locations available

Program leírás

A Pontificia Universidad Javeriana kommunikációs, nyelvi és információs doktora egy fejlett kutatási platform, interdiszciplináris jellegű, a kommunikáció, a nyelvek és az információk összefolyásánál.

A munka három területe táplálja a programot: Kommunikáció, nyelvek és interkulturálisság; Információ, technológia és társadalom, valamint a média, a kommunikáció és a nyelvek társadalomtörténeti tanulmányai.

Kritikus és történelmi szempontból foglalkozik a nagy komplexitású és társadalmi jelentőséggel bíró problémákkal, amelyek a társadalom erősen közvetítették a technológiát és a kommunikáció, a nyelvek és az információ kulturális sokszínűséggel való mély behatolását. A társadalomtudományok korszerű kutatási módszereinek szilárd és változatos képzését kínálja. A doktori értekezés modalitását vizsgálja a vizsgálat-létrehozás során.

Általános információk

  • Megbízási fokozat: Doktor, kommunikáció, nyelv és információ.
  • Modalitás: személyesen.
  • SNIES: 107417
  • Becsült időtartam: Nyolc (8) félév.
  • Minősített nyilvántartási állásfoglalás: 013615, 2018. augusztus 15., 2025. augusztus 15-ig érvényes
  • Regisztrációs díj: 14.690.000 $ / félév *
  • A képzés típusa: posztgraduális képzés
  • Hely, ahol kínálják: Bogotá DC

* A regisztrációs érték megfelel a 2019-es évre rögzített időszaki költségnek.

tanterv

A kommunikáció, a nyelvek és az információs doktora a diákok kutatási és tudományos szellemének előmozdítására és megerősítésére törekszik, elősegíti proaktív autonómiájukat és tudományos szabadságukat. Ez szorosan kapcsolódik egy széles körű tantervi rugalmassági folyamathoz, valamint egy különösen szilárd és változatos módszertani képzéshez, amely hasznos azoknak a kutatóknak, akik innovatív tudást kívánnak készíteni, amely integrálja a digitális humán tudományok fejlődését és lehetőségeit a kritikus, elhelyezkedő és reflektív perspektívákból.

Így a doktori hallgatóknak lehetőségük lesz arra, hogy részt vegyenek a társadalomtudományok kutatási módszereinek fejlett kurzusaiban, különös tekintettel a számítástechnikai képességeken alapuló új módszerekre, amelyek lehetővé teszik a nagy mennyiségű információ elemzését, a komplex hálózatokat, a gyártást. multimodális típus, emberi nyelv (a természetes nyelvek feldolgozása), és az információk és a tudás újszerű megjelenése.

E képzés elérése érdekében a tantervi struktúra két egymást követő akadémiai ciklusra és három összetevőre osztható: kutatás, alapítás és módszertani, egy olyan tengely körül, amely elsődlegesen a kutatási képzésben részesül. A tantervet 18 hetes tanulmányi időszakban hozzák létre, összesen 94 egyetemi kreditben.

I ciklus

Ez az első két tanulmányi évre (négy félévre) terjed ki. Ebben az esetben a vizsgálat, az alapítás és a módszertani komponensek kidolgozásra kerülnek, és a második évben a jelöltség vizsgálatával zárulnak, amely követelményt a következő ciklusba való átutazás érdekében jóvá kell hagyni.

Ciklus II

Ez az elmúlt két év (négy félév), és főként a kutatási projekt fejlesztésére terjed ki. Ebben a kutatási tartózkodást is elvégezzük. A doktori értekezés védelmével zárul.

A programot négy (4) év alatt fejlesztik ki, legfeljebb egy évre meghosszabbítható a Doktori Bizottság tudományos bizottságának megfontolásával, amelyet teljes munkaidőben is tanítanak, napközben hétfőtől péntekig.

felperes Profile

A kommunikációs, nyelvi és információs doktori program a kommunikáció, a nyelvtanulás, az információ, a szociális és humán tudományok, a művészet, a tervezés és a kommunikációra, információs és információs rendszerekre irányuló programok diplomáját szerzi.

Figyelembe véve a doktori interdiszciplináris és transzdiszciplináris jellegét, figyelembe kell venni a más szakterületekből származó pályázók felvételét is, amelyek projektjei a program munkaterületeiben felmerülő kutatási problémákat vizsgálják.

Graduate profilja

Diplomataink olyan magas szintű kutatók, akik a kommunikáció, a nyelvek és az információ tanulmányainak elsajátításával kapcsolatos problémákkal foglalkoznak olyan megközelítésből, amely a tudományágak és módszerek integrálására törekszik a megoldás magyarázatához, átfogó megértéséhez és hozzájárulásához. a helyi, nemzeti és nemzetközi valóság problémás és releváns kommunikációs jelenségei.

A kommunikációban, a nyelvekben és az információs orvosok gyakorlati, vizsgálati és elméleti kapacitással rendelkeznek a különböző forrásokból származó információk, elemzések és szintézisek kezelésére a tudományos szigorúság, az intellektuális autonómia és az etika alapján. Olyan szakemberek, akik képesek közvetíteni a különböző latin-amerikai társadalmi kontextus szereplőinek tudását, tudását, gyakorlatát és érdekeit, kritikus interkulturális szempontból. Képzésük lehetővé teszi számukra, hogy részt vegyenek, dolgozzanak és vezessenek inter- és transzdiszciplináris kutatócsoportokat a módszertani szigorúság, az átláthatóság és a tudással való párbeszédre való hajlandóság kritériumai alapján, feltéve, hogy a kutatásuk társadalmi, politikai, etikai és intézményi következményeit veszik figyelembe. Hasonlóképpen rendelkeznek azzal a képességgel, hogy a valóságot olvassák el azzal, hogy megpróbálják megérteni a különböző konstitutív dimenzióiban (többek között az emberi, episztemikus, történelmi és kulturális), és új kutatási kérdéseket fogalmaznak meg belőle.

A kommunikáció, a nyelvek és az információs doktori diplomások:

  • Kommunikációs folyamatok kutatói kormányzati és nem kormányzati szervezetek interdiszciplináris csapataiban.
  • A felsőoktatási intézmények kutatói, a szociál- és humán tudományok és más kapcsolódó területek komplex problémáinak tanulmányozására, amelyek interdiszciplináris megközelítésből adódóan hozzájárulnak a kommunikációs problémák, nyelvek és információk megoldásához.
  • Tanácsadók és tanácsadók a kommunikációval, nyelvekkel és információval kapcsolatos problémákkal kapcsolatos projektek fejlesztésében mind nemzeti, mind nemzetközi szinten.
  • Tanácsadók és tanácsadók a közpolitikák kialakításának folyamatában a kommunikáció, a nyelvek és az információk területén.
  • Kulturális közvetítők, amelyek hidakat építenek a különböző szereplők között, és hozzájárulnak népeik és általában a társadalom jólétéhez.

Miért választanak minket?

A kommunikáció, a nyelvek és az információs doktora innovatív és társadalmilag releváns ismereteket szerez a kiválósági oktatás révén. Ehhez olyan kutatókat képeznek, akik képesek a tudományos ismeretek kiterjesztésére és alkalmazására reflektív, kritikus és etikai szempontból, a kolumbiai környezet társadalmi, politikai és kulturális problémáinak diagnosztizálására, mély leírására, elméleti megfogalmazására, magyarázatára és lehetséges megoldására. Latin-amerikai, ahol a kommunikáció, a nyelvek és az információ központi helyet foglal el. Így a doktori alaposabban megvizsgálja a három vizsgálati terület legfrissebb vitáit és problémáit, a tudás megteremtésével, a kutatók és a kutatók megerősített tapasztalattal rendelkező tanárainak összehangolásával, valamint a megközelítésen túlmutató tézisprojektek előmozdításával:

Kommunikáció, nyelvek és interkulturálisság: feltárja a kommunikációs folyamatok összetettségét a sokféleségben és a transzverzális dimenziókból származó mély kulturális különbségekben, mint például a szociális közvetítések, a memória, a különböző narratívák és a média-megjelenítések, a napi termelési gyakorlatok sokfélesége, a jelentés, a nyelvek, az ontológiák, a kultúrák, a szakértői és a népi tudás, a kollektív szereplők és a nyilvános kommunikációs politikák forgalma és tárgyalása.

Az információ, a technológia és a társadalom: központi jelentőségűnek tartja a média, a kommunikáció és a kortárs társadalom elemzésére szolgáló technológia általános tanulmányozását, és többek között a társadalmi szervezet és a számítástechnikailag közvetített kommunikáció dinamikájára és problémáira összpontosít, különböző szinten (politikai, gazdasági és társadalmi-kulturális).

A média és a kommunikáció társadalmi és történelmi tanulmányai: a kommunikációs folyamatokat, nyelveket és információs technológiákat történelmi-kritikus szempontból vizsgálja, és elősegíti az úgynevezett „média-régészetet”, a termékeny területet, amely problematizálja a technológia és a velük kapcsolatos újdonság fogalmának teleológiai beszámolói, a médiatechnológiák eredetének nyomon követése, az öregek tartóssága az újban és a múlt, a jelen és a jövő közötti többszörös artikulációk, amelyeket oly sokan szőttek az anyagi támogatások szintje, mint azok a nyelvek és érzékenységek, amelyeket ezek a \ t

A különbségek

  • Szilárd és változatos módszertani képzés
    A társadalomtudományok kutatási módszereinek fejlett kurzusain keresztül, különös tekintettel a feltörekvő módszerekre, a számítástechnikai képességeken alapuló, nagy információmennyiség, komplex hálózatok, multimodális produkciók, emberi nyelv (feldolgozás) a természetes nyelvek megismertetése) és újszerű módon képviseli az információkat és a tudást.
  • Folyamatos és mélyreható párbeszéd más kommunikációs iskolákkal és hagyományokkal, nyelvtanulásokkal, információs tudományokkal és szélesebb értelemben a társadalomtudományokkal a globális délről, valamint Észak-Amerikában és Európában beágyazott trendekről.
  • A doktori a sokféleség, az interkulturálisság, a média, a szoftver és az információfeldolgozás iránti érdeklődés iránti érdeklődését, valamint a modellek és szimulációk kifejlesztésének lehetőségét javasolja, hogy az értekezés tézisei felülmúlhassák a hagyományos írott szöveget, és nyitottak legyenek a kutatásra. teremtés.
  • A perspektívák és az összehasonlító és együttműködő kutatások kontrasztja erősíti azokat a területeket, amelyekre a doktori képzés elkötelezett, és amelyek a rugalmas képzési struktúrához kapcsolódnak, amelyben a hallgatói képzés érdekeit kezelik.
  • Folyamatos és mélyreható párbeszéd más kommunikációs iskolákkal és hagyományokkal , nyelvtanulásokkal, információs tudományokkal és szélesebb értelemben a társadalomtudományokkal a globális délről, valamint Észak-Amerikában és Európában beágyazott trendekről.
  • A kommunikáció területén egy szilárd és már kiterjedt latin-amerikai hagyomány nyomában követve a doktori a médián túlmutató mindennapi gyakorlatokat, nyelveket és kölcsönhatásokat vizsgálja, és megismeri és tanulmányozza őket a szélesebb társadalmi folyamatok megnyilvánulásának és alkotóelemének. és komplexek, az elméleti és módszertani sokféleséggel rendelkező inter- és transzdiszciplináris megközelítéseket is.

felvételi

Az Egyetem felvételi folyamata három kritériumcsoporton alapul: attitűd, készségek és / vagy tudás. Ebből mindegyik jelöltet értékelni kell a program által létrehozott tevékenységek révén, mint például: interjú, konkrét tesztek, többek között (minden programtól függ). A bejelentő a regisztrációs űrlapon keresztül kezdeményezi a programba való bejegyzés folyamatát

A következő táblázatban az egyes kritériumcsoportok és az adott tevékenységek konkrét értéke látható:

112508_Admision06.png

* A vizsgára hivatkozott tevékenységben kiválaszthatja a kapcsolódó vizsgák egyikét.

Az Attitude, Skill és Knowledge kritériumcsoportok mindegyike konkrét tevékenységeket fog értékelni, és ezeknek a tevékenységeknek viszont külön értéke lesz. Ne feledje, hogy egy tevékenység különböző kritériumokban ismétlődhet, de ez nem jelenti azt, hogy mindegyikre meg kell ismételnie. A Tudás kritériumban több vizsgát is találhat, amelyek közül választhat a felvételi folyamathoz.

Utoljára frissítve Április 2019

Az iskoláról

Founded by the Society of Jesus in 1623, it is a Catholic university, recognized by the Colombian government, which aims to serve the human community, especially Colombia, seeking to establish a more ... Tovább

Founded by the Society of Jesus in 1623, it is a Catholic university, recognized by the Colombian government, which aims to serve the human community, especially Colombia, seeking to establish a more civilized, more educated and juster society, inspired by Gospel values. Kevesebb