Bevezetés
Képzés kritikus tudósok és befogadott gyakorlók
Az Ed.D. a Nemzetközi és Multikulturális Pedagógia (IME) elkötelezett a formális és informális oktatás megértésében a különböző szociokulturális, nyelvi, politikai és gazdasági környezetekben. A méltányosság, a társadalmi igazságosság és az emberi jogok elvei alapján a program kritikusan foglalkozik az oktatás és a közoktatás határain túlmutató valósággal az Egyesült Államokban és a világ minden táján. Programunk felkészíti a hallgatókat olyan készségekre, amelyek szükségesek az ösztöndíj, az oktatási és az érdekképviseleti munkákhoz, és amelyek számos, az oktatást érintő kulcsfontosságú kérdést érintenek. Látogasson el honlapunkra, ha többet szeretne megtudni erről a programról
Különleges programfunkciók
Fókuszban áll az ösztöndíjas ösztöndíjra, amely jelentős hatással van a helyi és globális közösségekre.
A kritikai pedagógiában alapuló élvonalbeli és szellemileg szigorú tanterv.
Egy erős közösségi érzést jelent, amely rendkívül változatos oktatókból és diákokból áll, akik személyes és tudományos támogatást nyújtanak.
A gyakornoki lehetőségek a doktori hallgatók számára, hogy társadalmi igazságügyi tudósokká, gyakorló szakemberekké és támogatókká váljanak.
"Az IME olyan család, intelligens szerető embercsoport, amely úgy érzi, hogy a társadalmi igazságosság a pedagógus középpontjában áll, egy olyan hely, amelyet második otthonunknak nevezünk, olyan helyre, ahova a külvilág bosszantó és szükségünk van egy támogatási és gondolkodási helyre, ez a hely, ahol a gondolatokat megtiszteljék, tiszteletben tartják és kegyesen kihívják, ez az a hely, amely a civilizációkban az idő kezdete óta jelen volt ... közösségben.
-IME EdD Student
Programszállítás
A program az alternatív hétvégi osztályok ütemezését követi, amelyek félévenként kilencszer találkoznak (péntek esténként és egész nap szombaton).
Program részletei
Az Ed.D. program öt fő koncepcionális területre épül: kritikus társadalmi elmélet és iskolázottság; a faj, az osztály, a nemzet, a nyelv, a nem és a szexualitás metszéspontja az oktatásban; az emberi jogok és a társadalmi mozgalmak; nemzetközi és összehasonlító oktatás; és alternatív kutatási paradigmák.
A kritikai pedagógia gyakorlatában gyökeredzik, ez a program olyan dinamikus tanulási közösséget biztosít, ahol a diákok élvezhetik a szigorú élményt mind az osztályteremben, mind a közösségben. Úgy gondoljuk, hogy az IME fogalmi kerete és pedagógia arra szolgál, hogy felkészítse a hallgatókat arra, hogy olyan vezetőkké váljanak, akik képesek újraértelmezni az oktatási lehetőségeket több kontextusban.
A Nemzetközi és Multikulturális Pedagógiai (IME) doktori program 60 főből áll, a mesterfokozaton túl és a doktori értekezés befejezéséig. A diákok választhatnak egy sor tanfolyamok IME vagy koncentráció az emberi jogok oktatása vagy a második nyelv beszerzése.
Tanulási eredmények
A nemzetközi és multikulturális oktatási program tanulási eredményei
Minden egyes IME program célja, hogy három kulcsfontosságú területen szakértelemmel rendelkező szakembereket fejlesszen ki:
Koncepcionális és elméleti ismeretek: kritikus társadalmi elmélet, kritikai pedagógia, kritikus versenyelmélet és kereszteződés, feminista elmélet, emberi jogok és társadalmi mozgalmak, valamint alternatív kutatási paradigmák.
Alkalmazási készségek: elemzés, szintézis és értékelési készségek az oktatás és a kutatás, a program / politika fejlesztése és adminisztráció, valamint a helyi / globális társadalmi igazságosság / emberi jogi aktivizmus. Minőségi kutatásokon alapuló módszertani eszközök, mint például a részvételi cselekvési kutatások, a tanári akciókutatás, a bizonyságtételek és a kritikai néprajz.
A nemzetközi és multikulturális oktatási program hallgatói tanulási eredményei
Az IME programok célja, hogy lehetővé tegyék a hallgatóknak az érettségi után, hogy:
Használja az elméletet objektívként, hogy kritikusan gondolkodjon a társadalmi / társadalmi egyenlőtlenségekről a helyi / globális környezetekben.
A transzformatív hivatás az iskolákban, az egyetemeken és a közösségekben a társadalmi változás érdekében.
Legyen kiemelkedő hang az oktatási igazságszolgáltatási mozgalomban ösztöndíjak és gyakorlatok segítségével
Tervezzen, hajtson végre és értékelje a K-12 és a középiskolai osztálytermi / közösségi programokat, amelyek az emberi jogokra, a társadalmi igazságosságra és / vagy a kritikus multikulturális oktatásra koncentrálnak.
Pénzügyi források
Szövetségi pénzügyi támogatás, állami és egyetemi erőforrások állnak rendelkezésre finanszírozásként az újonnan felvett és a jelenlegi USF School of Education hallgatók számára.
Annak érdekében, hogy ellensúlyozza a költségeket a végzős oktatás tandíj, sok iskolai oktatás tanfolyamok kínálnak a késő délután és este, és / vagy váltakozó hétvégén. A legtöbb hallgató úgy találja, hogy teljes munkaidős munkát tarthat, miközben megszerzi hitelesítő, mesterképző vagy doktori fokozatát. Ha azonban a programod időt igényel az osztályteremben (pl. Diákoktatás), vagy teljesít egy terepmunka- vagy gyakorlati tapasztalatot, akkor ezek a kötelezettségvállalások zavarják a normál munkanapot.
Látogasson el weboldalunkra, ha többet szeretne megtudni a program pénzügyi forrásairól.
Karrier
Az IME Doktori Program végzősei transzformatív szakemberekként dolgoznak számos területen, mind az Egyesült Államokban, mind a nemzetközi szinten, például:
KARRIER OPCIÓK
A kollégiumok és egyetemek karának tagjai
Tanári vezetők a K-12 iskolákban
Iskolai szuperintendensek
Oktató kutatók
Vezetők a közösségi és nem kormányzati szervezetekben
Tananyag szakemberek
AZ IME DOKTORI PROGRAM TANFOLYAMAI
Professzor és elnök, Urban Education, Loyola Marymount Egyetem
Professzor és elnöke, az alapfokú oktatás, San Francisco állam Egyetem
Professzor, kétnyelvű és multikulturális oktatás, California State University, Sacramento
Asszisztens professzor, Reading, Texas Woman's University
Kar, Santa Rosa Junior Főiskola és a Solano Közösségi Főiskola
Előadó, Amerikai Tanulmányok, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest
A kétnyelvű oktatás, a szakmai fejlődés és a speciális programok igazgatója, a San Jose Unified School District
Tanárképzők nemzetközi szervezetek számára