Read the Official Description

A Concordia University Chicago Vezetési Tanszék Concordia University Chicago előremutató szerepet tölt be az oktatóknak a minőségi, releváns és aktuális felsőoktatásban, ami elősegíti a közoktatási és a nem állami oktatók és adminisztrátorok vezetését, mivel pozitívan hatnak az iskolákra.

Doktori fokozatú jelöltjeink, valamint a nyilvános és nem állami iskolák összes hallgatója mellett állunk. Mi vagyunk olyan reflexiós szakemberek, akik minőségi, releváns és aktuális oktatást nyújtanak a vezető posztgraduális jelöltek számára. Felkészítjük jelöltjeinket tanárok és adminisztrátor vezetők irányítására, akik közoktatási és nem állami iskolákat irányítanak a diákok szolgálatában, hogy hatékony polgárokká válhassanak a globális társadalomban.


A diplomáról

Ez a doktori program felkészíti a jelölteket állami vagy nem állami körzeti adminisztratív feladatokra. A program célja, hogy segítse a doktori kandidátust:

  • Elősegítené a hallgatók sikerét a tanulási folyamat támogatását szolgáló közös tanulási vízió kidolgozásával és megvalósításával.
  • Fejlessze fejlett készségeit a szervezet irányításában, működésében és erőforrásaiban egy biztonságos, hatékony és hatékony tanulási környezetben az iskolákban és a kerületekben.
  • A különböző oktatási és közösségi érdekekkel és igényekkel, valamint a közösségi források mozgósításával együttműködve dolgozzon együtt a személyzet, az oktatási tanintézetek, a diákok, a családok és a közösség tagjai között.
  • Mutasson be integritást, tisztességet és etikus viselkedést az erkölcsi oktatási közösség fejlődésének támogatása és előmozdítása érdekében.
  • Megérteni és reagálni a nagyobb politikai, társadalmi, gazdasági, jogi és kulturális kontextusokra.


Programkompetenciák és eredmények

Az oktatási vezetés bemutatása

Kompetencia: Elemezze az oktatóprogramokat és a diákok teljesítményadatait a siker érdekében minden diák számára.

Eredmények:

  • A pályázók demonstrálják a különböző oktatási kutatási módszerek megértését, és elemezhetik az egyes módszerek összehasonlítható erősségeit és gyengeségeit.
  • A pályázók kvalitatív és kvantitatív adatokat, megfelelő kutatási módszereket, technológiai és információs rendszereket képesek felhasználni egy körzet hosszú távú tervének kidolgozásához, amely értékeli a kerület fejlesztési és elszámoltathatósági rendszereit.
  • A pályázók demonstrálják a technológia és az információs rendszerek használatának és előmozdításának képességét, hogy gazdagítsák a körzeti tantervet és oktatást, felügyeljék az oktatási gyakorlatokat, és segítséget nyújtsanak azoknak a rendszergazdáknak, akiknek fejlesztési igényük van.
  • A pályázók bizonyítják, hogy képesek az oktatási program fenntartásához szükséges források elosztására és igazolására.
  • A jelöltek bizonyítják, hogy képesek megkönnyíteni és bevonni azokat a tevékenységeket, amelyek a legjobb gyakorlatokat és a hatékony oktatási kutatást használják az oktatási programok fejlesztése érdekében.
  • A jelöltek bizonyítják, hogy képesek segíteni az iskolai és kerületi személyzetet abban, hogy megértsék és alkalmazzák a legjobb tanulási gyakorlatokat.
  • A pályázók megértik és alkalmazhatják a sokféleséget, az emberi fejlődés elméletét és a bevált tanulási és motivációs elméleteket a tanulási folyamathoz.
  • A jelentkezők megértik, hogyan alkalmazzák a megfelelő kutatási stratégiákat a diákok teljesítményének megismerésére a kerületben és elemezik az alcsoportok közötti különbségeket.

Mutassa be az etikai felügyelet vezetését

Kompetencia: Az iskolai klíma, a kultúra és a szakmai személyzet értékelése annak érdekében, hogy biztosítsák a hallgatók sikerességének támogatását.

Eredmények:

  • A pályázók demonstrálják a felnőttkori tanulási stratégiák ismeretét, valamint azt a képességet, hogy a technológia és a kutatás alkalmazását a professzionális fejlesztési tervezésre összpontosítva, az autentikus problémákra és feladatokra, a mentorálásra, a coachingokra, a konferenciára és más olyan technikákra összpontosítva, amelyek elősegítik a munkahelyen az új ismereteket és készségeket.
  • A pályázók demonstrálják, hogy képesek olyan stratégiák használatára, mint a megfigyelések és az együttes elmélkedés, hogy segítsenek a körzeti és az iskolai személyzet körében átfogó szakmai növekedési terv kialakításában.
  • A pályázók egyedi szakmai növekedési terveket dolgoznak ki, amelyek tükrözik az egész életen át tartó tanulás iránti elkötelezettséget és a bevált gyakorlatokat.

Hatékony, gyakorlati és etikus vezetői képességek bemutatása

Kompetencia: A fiskális, emberi és anyagi erőforrások hatékony felhasználásának tervezése az összes hallgató sikeres, hatékony, hatékony és hatékony tanulási környezetben való előmozdítása érdekében.

Eredmények:

  • A jelöltek bizonyítják, hogy képesek arra, hogy kutatási alapú ismereteiket a tanulás, a tanítás, a hallgatói fejlődés, a szervezeti fejlődés és az adatkezelés segítségével optimalizálják a tanulást minden hallgató számára.
  • A jelöltek igazolják a fiskális, emberi és anyagi erőforrások hatékony szervezését, kiemelten kezelve a hallgatók tanulását és biztonságát, miközben bizonyítják a körzeti költségvetési folyamatok és a bizalmi felelősség megértését.
  • A pályázók demonstrálják, hogy képesek-e egy kerületet megszervezni a méltányosság, a hatékonyság és a hatékonyság mutatói alapján, és alkalmazhatnak olyan jogi alapelveket, amelyek előmozdítják a méltányosságot.
  • A jelöltek megértik, hogyan alkalmazzák a jogi elveket a biztonságos, hatékony és hatékony létesítmények előmozdítására és biztosítására.

Mutassa be a szülők és más közösségi tagok hatékony kommunikációját

Kompetencia: A külső közösség bevonása az összes diák sikere érdekében.

Eredmények:

  • A jelöltek bizonyítják, hogy képesek elősegíteni a programok és szolgáltatások tervezését és végrehajtását, amelyek összekapcsolják a családok és a közösség erőforrásait, hogy pozitívan befolyásolják a diákok tanulását.
  • A jelentkezők képesek arra, hogy a nyilvánosság tájékoztatását és a kutatási alapú ismereteket a problémákról és trendekről a közösség tagjai és a közösségi szervezetek együttműködjék, és pozitív hatást gyakoroljanak a diákok tanulására.
  • A pályázók a közösségi kapcsolatok modelleinek, marketingstratégiáknak és folyamatoknak, az adatvezérelt döntéshozatalnak és a kommunikációelméletnek az iskolai, üzleti, közösségi, kormányzati és felsőoktatási partnerségekkel kapcsolatos ismereteit alkalmazzák.
  • A pályázók demonstrálják a képességüket arra, hogy kidolgozzák és megvalósítsák a közösségvezetőkkel való kapcsolatok ápolására irányuló tervet, valamint a különböző üzleti, vallási, politikai és szervezeti szervezetekkel való kapcsolatot a programok megerősítése és a kerületi célok támogatása érdekében.
  • A jelöltek bebizonyítják, hogy képesek a közösségi tagok, csoportok és egyéb érdekeltek bevonására a kerületi döntéshozatalban, ami tükrözi a körzetnek a nagyobb közösségben betöltött szerepét kihasználó stratégiák megértését.
  • A jelöltek bizonyítják, hogy képesek együttműködni a közösségi ügynökségekkel, hogy integrálják az egészségügyi, szociális és egyéb szolgáltatásokat az iskolákba, hogy foglalkozzanak a tanulást befolyásoló hallgatói és családi feltételekkel.
  • A jelöltek bizonyítják, hogy képesek olyan közösségi kapcsolatokat átadni, amelyek hatékony médiakapcsolati gyakorlatot modelleznek.
  • A pályázók olyan stratégiákat dolgoznak ki és hajtanak végre, amelyek támogatják a családok részvételét gyermekeik oktatásában, és megerősítik a körzeti alkalmazottak körében azt a bizalmat, hogy a családok a gyermekük érdekeit szem előtt tartják.

Értsd meg a különböző népességeket

Kompetencia: Tegyen tudatosságot és érzékenységet az összes diák igényeire, hogy biztosítsa az iskolákban és a kerületben az oktatási sikert.

Eredmények:

  • A pályázók az alpopulációk oktatására vonatkozó szabályokat és szabályokat (pl. Speciális oktatás, tehetséges és tehetséges, ELL, etnikai alcsoportok) jelenleg ismerik.
  • A jelöltek tiszteletben tartják mások jogainak tiszteletben tartását a titoktartás, a méltóság és a becsületesség tekintetében.
  • A jelöltek értékelik az adatokat és meghatározzák az alpopulációk kiszolgálásának szükségességét az iskolai siker és a megfelelő eredmény elérése érdekében.
  • A pályázók olyan programokat és szolgáltatásokat támogatnak, amelyek ünneplik és támogatják az iskolák és a kerület eltérő jellegét.

Értsd meg a nagyobb kontrasztot

Kompetencia: Együttműködés az érintett iskolákon kívüli szervezetekkel az összes hallgató sikere érdekében.

Eredmények:

  • A pályázók demonstrálják a megfelelő kutatási módszerek, elméletek és koncepciók használatát a kerület működésének javítása érdekében.
  • A jelöltek megértik a szegénység és más hátrányok összetett okait, valamint azok hatásait a családokra, a közösségekre, a gyermekekre és a tanulásra.
  • A jelöltek megértik a helyi, állami és szövetségi hatóságok által meghatározott körzetet érintő politikákat, törvényeket és szabályokat.
  • A pályázók megmagyarázhatják az állami iskolák finanszírozásának rendjét és annak hatásait a kerületen belüli oktatási lehetőségek méltányos elosztására.
  • A jelöltek bizonyítják, hogy képesek a politikai vezetők helyi, állami és nemzeti szinten való együttműködésére.
  • A jelöltek megérthetik, hogy a helyi, állami és szövetségi szinten milyen konkrét törvények hatnak az iskolai körzetekre és a lakókra.
  • A jelöltek álláspontokat képviselnek a javasolt szakpolitikai változásokra válaszul, amelyek előnyösek vagy károsíthatják a kerületeket, és elmagyarázhatják, hogy a javasolt irányelvek és törvények hogyan javíthatják az oktatási és szociális lehetőségeket bizonyos közösségek számára.


Tanterv

* NEMZETKÖZI TANULMÁNYOK: Az alábbiakban felsorolt ​​alap program tanterv mellett a CUC egyetemi hallgatói szemináriumon részt vevő nemzetközi hallgatóknak a felsőoktatásban, a 3 kredites tanfolyamon kell részt venniük.

Az Illinois állam államtitkárát támogató pályázóknak lezárniuk kell a csillaggal (*) jelölt programot.

Oktatási vezetői szakirány

  • Iskolák, szülők, közösségi kapcsolatok
  • A Felügyelőség *
  • Az oktatási vezetés stratégiái
  • Kutatás-alapú döntéshozatal *
  • Emberi erőforrás-gazdálkodás és tárgyalások *
  • Oktatási pénzügyek *
  • Felügyeleti elmélet és gyakorlat *
  • Az iskolai körzetek jogi kérdései *
  • Iskola / körzeti fejlesztés az adatok elemzése során
  • Gyakorlat: Felelős előkészítő *

Alapítványok / Filozófia / Etika

  • Szervezeti változás *
  • A tudományos ismeretek filozófiája (csak Ph.D.)
  • A vezetés filozófiai és elméleti alapjai (csak EdD)
  • Politikai elemzés *
  • Etika az oktatási vezetőknek *

Kutatás és statisztika az EdD, Praktikus pálya számára

  • Kutatási terv
  • Kérdőíves kutatás
  • Minőségi kutatás
  • Kvantitatív kutatás

Kutatás és Statisztika Ph.D., Researcher Track

  • Kutatási terv
  • Minőségi kutatás
  • Kvantitatív kutatás
  • Vegyes módszerek kutatása

Válassz egyet:

  • Kérdőíves kutatás
  • Speciális témák a statisztikában
  • Haladó téma a kvalitatív elemzésben

Átfogó vizsga és disszertáció

  • Átfogó vizsga
  • Értekezés
  • Disszertáció felügyelete

* Kérjük, vegye figyelembe, a Concordia University Chicago nem nyújt teljes vagy részleges ösztöndíjat vagy tandíjat bármely érdeklődő diáknak vagy pályázónak.

Program taught in:
Angol

See 8 more programs offered by Concordia University Chicago »

Last updated June 18, 2018
This course is On-line, Campus based
Start Date
aug. 2019
szept. 2019
Duration
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
Application deadline
Start Date
aug. 2019
Application deadline

aug. 2019

szept. 2019