Read the Official Description

Az oktatástechnikai szakirányú vezetésű doktori program a technológiai szakértőket az oktatási tervezésért, az emberi erőforrás fejlesztésért, a szakmai fejlődésért, a projektmenedzsmentért és a munkavállalók folyamatos oktatásáért felelős technikusokig fejleszteti. A diplomások képesek lesznek kialakítani, megvalósítani, értékelni és kezelni az oktatási technológiát a K-12 oktatás, a felsőoktatás, a vállalati képzés, az orvostudomány és a továbbképzés szakmai környezetben.

A doktori tanulmány célja, hogy kutatási és kritikai gondolkodási készségeket fejlesszen ki az oktatási technológia terén mind elméleti, mind gyakorlati szinten; fejlessze kompetenciáját a technológia fejlesztésében, végrehajtásában és értékelésében; a technológia és az oktatási és tanulási folyamat közötti kapcsolat javítása; erős szakmai hátteret teremtsen az oktatási technológia területén; valamint támogatási és irányítási reformokat és a technológiai gyakorlatokkal és az emberi erőforrás gazdálkodással kapcsolatos erőfeszítéseket. A tanfolyam segítséget nyújt az oktatási technológia kihívásainak és lehetőségeinek feltárásában, megbeszélésében és megismerésében számos oktatási környezetben.


Tanulási célok

A Nemzetközi Oktatási Technológia Társaság (ISTE) által javasolt fogalmi tanulási iránymutatások alapján az oktatási technológiák szakirányú vezetésű doktori programokat úgy tervezték meg, hogy a doktorjelöltek bevonhassák a hallgatókat és javítsák a tanulást, gazdagítsák a szakmai gyakorlatot, és pozitív modelleket biztosítsanak a diákok és kollégák számára, hogy:

  • Visionárius vezetés
  • Digitális koroktatási kultúra
  • Kiválóság a szakmai gyakorlatban


Tanterv

* NEMZETKÖZI TANULMÁNYOK: Az alábbiakban felsorolt ​​alap program tanterv mellett a CUC egyetemi hallgatói szemináriumon részt vevő nemzetközi hallgatóknak a felsőoktatásban, a 3 kredites tanfolyamon kell részt venniük.

Doktori fokozat: Oktatási Technológia

  • Technológiai vezetés a szervezetekben
  • Technológiai osztályvezetés
  • Adatkezelés
  • Stratégiai tervezés
  • Az oktatási technológia elméletei a tanításhoz
  • A tanulási környezetek tervezése
  • Kortárs kérdések a technológiában

K-12 Oktatási Strand: Oktatási Technológia hangsúly

  • Kérdések a technológiai tervezésben és menedzsmentben
  • Technológiai politika elemzése és fejlesztése

Válassz egyet:

  • Iskola / körzeti fejlesztés az adatok elemzése során
  • Tantervelmélet és tervezés

Vállalati / Felsőoktatási Strand: Oktatási Technológia hangsúly

  • Projektmenedzsment az oktatási tervezéshez
  • Ember-számítógép kölcsönhatások a tanulási rendszerek számára
  • A tanulási környezetek tervezése

Alapítványok / Filozófia / Etika

  • A tudományos ismeretek filozófiája (csak Ph.D.)
  • A vezetés filozófiai és elméleti alapjai (csak EdD)
  • Szervezeti változás
  • Politikai elemzés
  • Etika az oktatási vezetőknek

Kutatás és statisztika az EdD, Praktikus pálya számára

  • Kutatási terv
  • Kvantitatív kutatás
  • Minőségi kutatás

Kutatás és Statisztika Ph.D., Researcher Track

  • Kutatási terv
  • Kvantitatív kutatás
  • Minőségi kutatás
  • Vegyes módszerek kutatása
  • Kérdőíves kutatás
  • Speciális témák a statisztikában
  • Haladó téma a kvalitatív elemzésben

Átfogó vizsga és disszertáció

  • Átfogó vizsga
  • Értekezés
  • Disszertáció felügyelete


igazítás

Az ISTE szabványok mellett a program az Interstate School Leaders Licensure Consortium (2008) és az Educational Leadership Constituent Council (2011) szabványaihoz igazodik az oktatási technológiai vezetés doktora.

* Kérjük, vegye figyelembe, a Concordia University Chicago nem nyújt teljes vagy részleges ösztöndíjat vagy tandíjat bármely érdeklődő diáknak vagy pályázónak.

Program taught in:
Angol

See 8 more programs offered by Concordia University Chicago »

Last updated June 25, 2018
This course is On-line, Campus based
Start Date
Július 2019
szept. 2019
Duration
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
Application deadline
Start Date
Július 2019
Application deadline

Július 2019

szept. 2019