Read the Official Description

Olyan doktori programot szeretne folytatni, amely segíthet abban, hogy elemezze a vezetői kihívásokat, amelyek ma az iskolák és az oktatási intézmények előtt állnak? Csatlakozz hozzánk egy közeli és személyes online EdD / Ph.D. programot a Concordia University Chicago . Körülbelül hároméves online tanfolyamon, valamint az átfogó vizsgák és doktori értekezés sikeres elvégzésével olyan doktori fokozatot szerezhet, amely kibővíti a karrierjének előmozdításának lehetőségét.

Concordia University Chicago doktori programja vezető szerepet tölt be a tanári vezetés szakirányával, amelyet a végzős hallgatók számára terveznek, akik tovább szeretnék folytatni pályafutásukat oktatóként, oktatói edzőknek, tanterv specialistáknak, a körzeti kezdeményezések koordinátorainak, az oktatóknak és az épület- és a kerületi tanároknak vezetők különböző oktatási környezetben. A tanárvezető doktori program középpontjában a nevelő oktatási fejlesztések állnak a növekvő hallgatói teljesítmény elérése érdekében, elősegítve a tanárok és a személyzet fejlesztését, a növekedést, a szervezeti változásokat és az iskolai kultúrákat, valamint a családok és közösségek felé terjeszkedését.

Ez a doktori program arra ösztönzi a tanulókat, hogy vonják le és építsék ki a szakmai munkájukhoz kapcsolódó ismereteket és tapasztalatokat, ugyanakkor megkövetelik a tanulók számára, hogy erős kutatási készségeket fejlesszenek ki, és ismerjék az adatokat, az iskolát és az oktatást, a felnőtt növekedést és fejlődést, valamint a bizonyítékokon alapuló döntéshozatalt . Míg a tanár vezetésével kapcsolatos témákra támaszkodva, ez a program lehetőséget nyújt a pedagógus és az oktatási vezetés különböző oktatási környezetekben való feltárására is: a K-12 előtti oktatás, a nonprofit szervezetek, a vállalatok és az ügynökségek.


A program eredményei

A tanárvezetés doktori fokozatának célja, hogy a tanulók:

  • Ismerje meg a felnőttoktatás és -fejlesztés, a kultúra és a szervezeti változások, a hallgatói teljesítmény, az értékelés és az adatközpontú döntéshozatal összetettségét, valamint a közösség tájékoztatását és együttműködését.
  • Olyan tanulási megoldásokat alkalmazzon és elemezzen, amelyek támogatják és ösztönzik az iskolákat és az oktatási intézményeket a jobb eredmény elérése és sikere érdekében.
  • A különböző érdekelt felek stratégiai támogatása tájékozott és megfontolt döntésekkel.
  • Az iskolai fejlesztési gyakorlatokhoz igazodó vezetői irányvonalak azonosítása és integrálása.
  • A szakmai etikai viselkedés gyakorlása, amely támogatja az intézményi küldetést és az erőforrások elosztását az intézményi célok támogatására és megvalósítására.


Tanulási célok

A vezetői részleg és programjainak átfogó célkitűzésein túl a hallgatók a következő tudást, készségeket és kompetenciákat elsajátítják a tanár vezetői programjában:

A felnőttkori tanulás támogatása és elősegítése

Kompetencia: Ismerje meg a felnőtteket, mint tanulókat, hogy támogassák a szakmai tanulási közösségeket.

Eredmények:

  • A pályázók megkönnyítik a csoportos folyamatokat a növekedés, a konfliktusok és a változások kezelésére.
  • A pályázók modellt hallgatnak, bemutatják és vezetik az együttműködési vitákat.
  • A pályázók olyan támogatási képességeket építenek, amelyek elősegítik a bizalmat, a kollektív bölcsességet, a tudás társadalmi felépítését, valamint a tulajdonlás és a cselekvés építését.
  • A pályázók szakmai kollégákként befogadó kohorszokat hoznak létre.
  • A pályázók elősegítik a technológia használatát a tanulási közösségek számára.

Kutatás alapú tanterv és oktatási fejlesztés

Kompetencia: A kutatás és a gyakorlat javítása érdekében használja a kutatást.

Eredmények:

  • A jelöltek másokkal együtt dolgoznak a hallgatói tanulási kérdések és lehetőségek artikulálására.
  • A pályázók segítséget nyújtanak a kollégáknak a kutatáshoz, a tanulói tanulási adatokhoz való hozzáférésben.
  • A pályázók vezetik a kollégákat a kutatás-alapú stratégiák kiválasztásában, cselekvési kutatások tervezésében és az eredmények mérésében.
  • A pályázók megkönnyítik a hallgatói tanulási adatok elemzését és az eredmények felhasználását az oktatási stratégiák felülvizsgálatához.
  • A pályázók ösztönzik a felsőoktatással és más közösségi alapú szervezetekkel való együttműködést.
  • A jelöltek a kollégákkal dolgoznak a diákok tanulásával kapcsolatos kutatások eredményeinek értelmezése, közlése és terjesztése érdekében.

A szakmai tanulás támogatása

Kompetencia: A szakmai továbbképzés elősegítése a folyamatos fejlesztés érdekében.

Eredmények:

  • A jelentkezők felmérik a kollégák tanulási szükségleteit, és együttműködnek az igazgatással, hogy megfelelő PD-t biztosítsanak.
  • A pályázók számos szakmai tanítást támogatnak.
  • A pályázók a technológiát alkalmazzák a közös és differenciált szakmai tanulás elősegítésére.
  • A pályázók felkészítik a kollégákat, hogy elemezzék és felhasználják a hallgatói teljesítményadatokat és egyéb adatokat, hogy javítsák az oktatást és elemezzék az oktatási beavatkozások hatását.
  • A pályázók visszajelzést adnak a kollégáknak a tanítási gyakorlat megerősítése érdekében.
  • A jelentkezők a kollégákkal dolgoznak a tanulás hatásával kapcsolatos adatok összegyűjtésére, elemzésére és terjesztésére.

Vezető kezdeményezések a hallgatók teljesítményében

Kompetencia: Az oktatás és a diákok tanulásának javítása.

Eredmények:

  • A pályázók megkönnyítik az osztálytermi és iskolai adatok gyűjtését és elemzését, hogy azonosítsák azokat a területeket, amelyek javítják a tantervet, az oktatást és az értékelést.
  • A jelöltek reflektív párbeszédet folytatnak a kollégákkal a megfigyelések és a hallgatói munka és értékelések alapján.
  • A jelöltek mentorként, edzőként, tartalomszolgáltatóként, kritikus barátként vagy szakértői értékelőként szolgálnak.
  • A pályázók csapatvezetőként szolgálnak a kollégák készségeinek és ismereteinek kiaknázására a tantervi tanulási igények kielégítésére.
  • A pályázók támogatják a sokszínűséget és méltányosságot érintő oktatási stratégiákat.

Vezető adat-vezérelt oktatási fejlesztések

Kompetencia: Értékelések és adatok felhasználása az iskolai és kerületi fejlesztésekhez.

Eredmények:

  • A jelentkezők növelik a kollégák azon képességét, hogy hozzáférjenek az erőforrásokhoz és a szakértelemhez, hogy megfelelő szabványokat alkalmazzanak a szabványokhoz igazítva.
  • A pályázók megkönnyítik a tanárok csapatait az osztályalapú formativ értékelések tervezésében és megvalósításában, a pontozás, a hallgatói munka értelmezésében és az eredményeknek az oktatási gyakorlat (DDI) javításával.
  • A jelöltek együttműködnek a kollegákkal a hallgatói tanulási adatokról és az oktatási gyakorlatról folytatott együttműködési beszélgetések során, megkérdezik őket, hogy dolgozzanak ki megoldásokat, elősegítsék a bizalom légkörét és a kritikus gondolkodást.
  • A pályázók a kollégákkal együtt dolgoznak az eredmények felhasználásával, hogy szervezeti változásokat javasoljanak a struktúrában vagy a gyakorlatban a hallgatói teljesítmény növelése érdekében.

A közösségek és a családok vezetése

Kompetencia: A családok és a közösség közreműködésének és együttműködésének javítása.

Eredmények:

  • A pályázók elősegítik a hatékony kapcsolatot a kollégák, a családok és a nagyobb közösségek között.
  • A jelöltek hatékony kommunikációt valósítanak meg a családokkal és más érdekelt felekkel, amelyek az eredmények javítására irányulnak.
  • A pályázók megkönnyítik a kollégák megvizsgálását a saját közösségük és sokszínűségük megértésén, és ezt felhasználják a diákok tapasztalatainak gazdagításához.
  • A pályázók közös megegyezést alakítanak ki a gyermek / serdülők fejlődésével foglalkozó kollégák és az otthon és a közösség körülményei között.
  • A jelöltek irányítják munkatársait a diákok tanulását támogató, közösségi alapú szervezetek erőforrásainak azonosításában és értékelésében.
  • A jelentkezők átfogó stratégiát dolgoznak ki a kollégákkal, hogy a családokat és a közösség tagjait az oktatásban partnerként vegyék fel.

A szakma ügyvédje

Kompetencia: A diákok tanulásának és szakmájának támogatása.

Eredmények:

  • A jelentkezők megosztják egymással az információkat arról, hogy az állami és a nemzeti politikák milyen hatást gyakorolnak a tantermi gyakorlatra és a tanulókra vonatkozó elvárásokra.
  • A pályázók együttműködnek a kollégákkal, hogy kutatást végezzenek a diákok igényeinek megfelelő tanítási és tanulási folyamatok mellett.
  • A pályázók együttműködnek a kollégákkal, hogy kiválasszák a diákok jogainak / szükségleteinek előmozdításának lehetőségét, további források biztosításával.
  • A pályázók professzionális erőforrásokat, pénzügyi, humán és egyéb erőforrásokat támogatnak, amelyek lehetővé teszik a kollégák számára, hogy jelentős időt tanuljanak a hatékony gyakorlatokról.
  • A pályázók képviselik és támogatják a szakmát az osztályteremben kívül.


Tanterv

Az Illinois Teacher Leader jóváhagyási kurzusokat (*) csillaggal jelöltük meg.

* NEMZETKÖZI TANULMÁNYOK: Az alábbiakban felsorolt ​​alap program tanterv mellett a CUC egyetemi hallgatói szemináriumon részt vevő nemzetközi hallgatóknak a felsőoktatásban, a 3 kredites tanfolyamon kell részt venniük.

Doktori szakirány: Tanári vezetés

  • Iskolák, családok és közösségi partnerségek *
  • Tanár Leader Practicum *
  • Az oktatási vezetés stratégiái *
  • Kutatás-alapú döntéshozatal *
  • Felügyeleti elmélet és gyakorlat *
  • Iskolai / kerületi fejlesztési adatok elemzése *
  • Oktatási támogatás biztosítása
  • Vezető iskolai alapú szakmai tanulási közösségek *
  • Tantervelmélet és tervezés
  • Oktatási Coaching for Effective Teaching

Alapítványok / Filozófia / Etika

  • A tudományos ismeretek filozófiája (csak Ph.D.)
  • Az oktatás filozófiai és elméleti alapjai (csak EdD)
  • Szervezeti változás
  • Politikai elemzés
  • Etika az oktatási vezetőknek

Kutatás és statisztika az EdD, Praktikus pálya számára

  • Kutatási terv

Válasszon kettőt:

  • Kérdőíves kutatás
  • Minőségi kutatás
  • A cselekvési módszerek kutatási vizsgálata
  • Kvantitatív kutatás

Kutatás és statisztika Ph.D., Researcher Track

  • Kutatási terv
  • Minőségi kutatás
  • Kvantitatív kutatás
  • Vegyes módszerek kutatása

Válassz egyet:

  • Kérdőíves kutatás
  • Speciális témák a statisztikában
  • Haladó téma a kvalitatív elemzésben

Átfogó vizsga és disszertáció

  • Átfogó vizsga
  • Értekezés
  • Disszertáció felügyelete

* Kérjük, vegye figyelembe, a Concordia University Chicago nem nyújt teljes vagy részleges ösztöndíjat vagy tandíjat bármely érdeklődő diáknak vagy pályázónak.

Program taught in:
Angol

See 8 more programs offered by Concordia University Chicago »

Last updated June 25, 2018
This course is On-line, Campus based
Start Date
aug. 2019
szept. 2019
Duration
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
Application deadline
Start Date
aug. 2019
Application deadline

aug. 2019

szept. 2019