Read the Official Description

A Concordia University Chicago doktori programja a korai gyermekkori oktatás szakirányú vezetésében elsősorban olyan magabiztos és kompetens vezetők felkészítésére összpontosít, akik képesek a fiatal gyerekek számára hangot adni, és akik arra fognak szentelni magukat, hogy minden kisgyermek hozzájusson a méltányos, megfelelő és minőségi a gondozás és a tanulás lehetőségei minden korosztályban és minden környezetben.

A fokozat a jelölt előzetes munkájára épül. A program elméleti és gyakorlati keretet biztosít a korai gyermekkori fejlett munka és vezetőség számára, különös tekintettel a jelenlegi kutatásokra.

Az EdD / Ph.D. program lehetőséget nyújt a jelenlegi és jövőbeni vezetők számára a területen, hogy bővítse a tudást a korai gyermekkori oktatásban, és fejlessze a jelenlegi és jövőbeli kérdések megértését a területen. Ezek a lehetőségek kurzusra, gyakorlati tapasztalatokra és kutatásra szerveződnek.

A program lehetővé teszi a jelöltek számára, hogy:

  • Meg kell erősíteni a korai gyermekkori oktatás elméleti megértését.
  • Növelje a gyermekek fejlődésének, tanulásának és fejlődésének ismeretét, különös tekintettel a kisgyermekre.
  • A fejlesztési hatékony megközelítések és a tartalmi ismeretek szakértelmének megerősítése, hogy a kisgyermekkori nevelés során értelmes tantervet készítsen.
  • Fejleszteni kell a készségeket a korai gyermekkori nevelési programok adminisztrációjában, érdekképviseletében és szervezésében.
  • A kisgyermekes családok figyelmének felkeltése és támogatása.
  • Nagyobb ismeretek fejlesztése kutatási és elemzési készségek révén, amelyek tovább és támogatják a területen folyó ismereteket.
  • Készítsünk előkészítőket két- és négyéves intézményekben.


Tanulási célok és kompetenciák

Az összes tanfolyam- és értekezés követelményének teljesítése után a jelöltek elméleti és gyakorlati tudása és készségei a következők:

  • A korai gyermekkori nevelés vezetői és érdekképviseleti készségei, amelyek támogatni fogják a terület folyamatos fejlődését.
  • A módszertan és a megfelelő gyakorlatok, valamint a köz- és magánszféra korai gyermekkori programjainak problémái, különös tekintettel az új ismeretek és készségek terjesztésére, valamint a döntéshozókra és az üzleti vezetőkre, akik a korai gyermekkori szakemberekkel együtt járulnak hozzá a pozitív változásokhoz.
  • A korai gyermekkori nevelés gyermekfejlesztésének alkalmazása a jelenlegi gyakorlatnak és kutatásnak.
  • A kortárs kora nevelési kérdések elemzése az országban azzal a céllal, hogy azonosítsák a kutatási és érdekképviseleti igényeket a területen, amely folyamatos megoldásokhoz és bevált gyakorlatokhoz vezet.
  • Gazdag tapasztalata a folyamatos oktatási kutatásban, amely tovább fogja erősíteni a korai gyermekkori oktatás fejlődését és érettségét, mint fontos oktatási területet.
  • A korai gyermekkori tanterv, tanítás és pedagógia szintézise a hatékony pedagógiai vezetésbe a korai gyermekkori politika és gyakorlat keretei között.
  • Megfelelő stratégiák kidolgozása és végrehajtása a jobb tanítási és vezetési gyakorlat számára, amelyet a korai gyermekkori szakemberek következő generációjával kommunikálnak a tanárképzés, az érdekképviselet és a szakpolitika fejlesztése révén.
  • A hivatásos szokások és felelősségérzet kialakítása a reflexiós gyakorlat számára, modellt nyújtva a kollégáknak és a közösségnek és a társadalomnak.

A program során a jelölteknek meg kell vizsgálniuk hiteiket és gyakorlataikat, amelyek a korai oktatással kapcsolatosak. Ez a reflexió a feddhetetlenség és a keresztény értékek összefüggésében hangsúlyozza a kompetencia és a szolga vezetés fejlődését.


Tanterv

* NEMZETKÖZI TANULMÁNYOK: Az alábbiakban felsorolt ​​alap program tanterv mellett a CUC egyetemi hallgatói szemináriumon részt vevő nemzetközi hallgatóknak a felsőoktatásban, a 3 kredites tanfolyamon kell részt venniük.

Doktori szakirány: Korai gyermekkori nevelés

  • Gyermekfejlesztés és az oktatási folyamat
  • A korai gyermekkori központok és programok vezetése / felügyelete
  • Trendek, kérdések és kutatás a korai gyermekkori nevelésben
  • Kulturális és társadalmi-gazdasági hatások a különböző tanulókra
  • Az értékelés módszerei
  • Tanulmányi modellek a kora gyermekkori nevelésben
  • Nyelv, írástudás és olvasás oktatása a korai gyermekkori nevelésben
  • Jogi kérdések a kora gyermekkori nevelésben
  • Családi és közösségi kapcsolatok és advocacy
  • Gyermekkori nevelési gyakorlat

Alapítványok / Filozófia / Etika

  • A tudományos ismeretek filozófiája (csak Ph.D.)
  • A vezetés filozófiai és elméleti alapjai (csak EdD)
  • Szervezeti változás
  • Politikai elemzés

Válassz egyet:

  • Etika az oktatási vezetőknek
  • Vezetés: politika, hatalom és alkalmazott etika

Kutatás és statisztika az EdD, Praktikus pálya számára

  • Kutatási terv

Válasszon kettőt:

  • Kérdőíves kutatás
  • Kvantitatív kutatás
  • Minőségi kutatás
  • A cselekvési módszerek kutatási vizsgálata

Kutatás és Statisztika Ph.D., Researcher Track

  • Kutatási terv
  • Kvantitatív kutatás
  • Minőségi kutatás

Válasszon kettőt:

  • Vegyes módszerek kutatása
  • Haladó téma a kvalitatív elemzésben
  • Speciális témák a statisztikában
  • Kérdőíves kutatás

Korai gyermekkori választások (opcionális)

  • Edu-Vállalkozói készségek, eszközök és technikák
  • Morális, etikai, spirituális formáció a korai gyermekkori nevelésben
  • Oktatási modellek és a korai gyermekkori nevelés rendszere

Átfogó vizsga és disszertáció

  • Átfogó vizsga
  • Értekezés
  • Disszertáció felügyelete


Karrier

Ennek a programnak a középpontjában áll, hogy felkészítse a korai gyermekkori szakembereket, hogy vezető szerepet vállaljanak három fő területen:

  • Felsőoktatás (beleértve a tanítást, a szolgáltatást és a kutatást)
  • Vezetés és szervezetigazgatás
  • Politika, érdekképviselet és politika

A program legfrissebb hallgatói az egyetemek, a többszintű programok, az oktatási tervezés, az irányítás és a menedzsment korai gyermekkori vezetői lettek.

A tanfolyam lehetőséget nyújt arra, hogy minél magasabb színvonalú oktatási programot kapjon, amely a jelölt szakmai karrierje során szükséges képességek és kompetenciák fejlesztésén alapul, mint korai gyermekkori nevelő, adminisztrátor, kutató, politika és érdekképviseleti szakember vagy más vezetői szerepek.

* Kérjük, vegye figyelembe, a Concordia University Chicago nem nyújt teljes vagy részleges ösztöndíjat vagy tandíjat bármely érdeklődő diáknak vagy pályázónak.

Program taught in:
Angol

See 8 more programs offered by Concordia University Chicago »

Last updated June 25, 2018
This course is On-line, Campus based
Start Date
Július 2019
szept. 2019
Duration
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
Application deadline
Start Date
Július 2019
Application deadline

Július 2019

szept. 2019