Bevezetés
Bevezetés
A program PhD Equity és az innováció oktatás Ezt segíti elő az egyetemek a Coruña, Cantabria, Oviedo, Santiago de Compostela és Vigo (koordináló egyetem). Célja, hogy a tanárok és az oktatási kutatók szemszögéből tőke és az innováció.
Miért érdemes a mértéke
Ez a program célja, hogy válaszoljon a szükségességét a mai társadalomban, hogy összpontosítson az oktatás szempontjából a saját tőke és az innováció, ami indokolja az érdeklődést és igényt az alábbi tényekre:
A folytonosság szükségességéről, és kutatási irányvonalat tanulmányokra eredő új szervezet az egyetemi rendszer az oktatásban specializáció, konkrétan:
tanulmányok tanárképzés és általános iskolai oktatás, ami után újabb reformok hívják eléréséhez és folyamatosság tanulmányok második és harmadik ciklusban;
tanulmányok tanárképzésben kötelező középfokú oktatás, szakképzés és a nyelvoktatás,
másteres egyéb meglévő oktatási szakértelem a résztvevő egyetemek.
A felismerés, hogy szükség van a kutatás előmozdítására, amely kitér a problémák a szociális és oktatási egyenlőtlenségek a társadalomban, és új formákat ölt eredményeként társadalmi átalakulások az ország és a hatása a nemzetközi gazdaságban és az egyre töredezett társadalomban . A formáció a nyomozók elő felderítése, elemzése, vizsgálata és az innovatív oktatási folyamatok elkötelezett a méltányosság, a társadalmi igazságosság és a befogadás egy kihívás rendkívül összetett, ami a lényege ennek a programnak. Ugyanebben a képzés pedagógiai kutatók olyan létfontosságú eszköz feltételezzük, hogy elősegítsék a méltányos oktatási rendszer és a nélkülözhetetlen szerepe oktatáskutatásnak kritikus az oktatási és szociális átalakulás ismerni. Ezért különösen fontos, hogy azt mutatják, hogy a program Egyetemközi PhD Equity és az innováció oktatás célja, hogy bővítse a határait oktatási ismeretek emelni saját kihívásként ahonnan elérni javulást és a minőség oktatásban, úgy, hogy a binomiális részvényben innováció fémjelzi ezt a programot, amely meghatározza egy adott módja a megértés oktatáskutatásnak osztozik a résztvevő egyetemek.
A kutatási képzés is kulcsfontosságú eleme a tudásalapú társadalom.
E cél elérése érdekében ez jelentősen növelni kell az embereknek a száma különleges képességek fejlesztésére vonatkozó és folyamatok javítását célzó oktatási vizsgálatot.
Ez doktori program segít növelni jelenlétét az oktatási és szociális intézmények nagyobb számú ember oktatáskutatás kompetencia.
Kutatás, amely célja, hogy bővítse a határait az oktatás, a tudás elkötelezett a tudás, képes megnyitni az új útvonalak és az alternatív gondolkodásmód és újra fogalmazni az oktatás, valamint átalakításának és fejlesztésének.
Mit tanulni
A program két alapvető kutatási irány, amelyen belül több aivonaia különböznek:
Eljárások a befogadás és kizárás szociálpedagógusok
A méltányosság és befogadás iskolafejlesztés
Elhagyása és az iskolai kudarc
tananyag és a saját tőke
A nemek közötti megközelítés a folyamatok kirekesztés és befogadás
Többnyelvűség: integráció és a nyelvek egyenlőségének
Méltányosság, a társadalmi változások és a fenntartható fejlődés
Jóléti, gyermekek és fiatalok
Csoportok vagy a társadalmi kirekesztés kockázata
Az interkulturális oktatás
Innováció az oktatási méltányosság
Tanítás-tanulás a méltányosság
médiaműveltség és a digitális kompetencia a méltányosság
Oktatás fejlesztése a készségek tőke
Tanácsot és útmutatást a támogatás minősége és a méltányosság az oktatásban
Innováció tananyag
innovatív oktatási és a társadalmi igazságosság
A történelmi épület befogadó és innovatív iskolai kultúra
Kutatási vonalak
Ezek a kutatási irány a doktori program:
Innovatív Oktatási Equity
Eljárások a befogadás és kizárás szociálpedagógusok
Speciális képzés kiegészítők
Amennyiben a doktorandusz hiányzik a teljes előzetes képzés a program által megkövetelt, felvételi program feltétele leküzdésére speciális képzés kiegészítőket lehet alanyok vagy modulok és a mester fokozatot. Ins amelyek ugyanahhoz a doktorandusz nem haladhatja meg a 15 kredit, és a nyilatkozat előtt vagy egyidejű beiratkozás tudományos felügyelet a program formájában.
Abban az esetben, egyidejű végrehajtására diákok regisztrálnia kell ezeket a kiegészítőket idején részt vesz a tudományos felügyeleti programot, amelyet le kell küzdeni belül legfeljebb három egymást követő félév. Ennek elmulasztása, a diákok a program eltávolításra kerül.
kiegészítő termékek
Statisztikai adatok elemzése az oktatási kutatási
postparadigmática értelmező kutatás az oktatásban: néprajz társadalmi feltérképezése
Oktatási kutatási mennyiségi szempontból
A történeti-oktatáskutatás
Action kutatási és oktatási innováció
kutatási orientáció
Oktatási kutatási módszertan: esettanulmányok
A kutatás módszertana dráma, a történelem és a társadalom
Értékelésének módszerei minőségű iskolákban
Viták és képek az oktatás egy multikulturális társadalomban.
Oktatási média társadalmi osztott
Az információs technológia és kommunikáció (IKT): mit, ki, hogyan építik be az iskolák és a tantermekben. Munkaprojektjeihez.
Integrálása az oktatási integráció tanulók sajátos nevelési igényű
Folyamatos oktatás az információs társadalom
Oktatási és esélyegyenlőségi politikák
Politika, a kultúra, az oktatás és a tantervi igazságosság a demokratikus társadalmakban
Szakmai útmutatás keretében az élethosszig tartó tanulást
Értékelő kutatási programok és oktatási szolgáltatások
A kutatás módszertana előadóművészetek
testnevelés, az egészség és az életminőség
Szabadidő és Sport: kilátások társadalmi-oktatási tevékenységének gyermekkorban
matematika oktatás és a társadalmi és kulturális elemei a tananyag
Attitűdök matektanulás
Tanulási problémák természettudományos
Tanítási stratégiákat a tudomány és a környezeti nevelés
Genesis és fejlődése az oktatási rendszer Galíciában a jelenkorban
társadalmi problémákat. fiatalkorúakra vonatkozó igazságszolgáltatási és oktatási
Önkormányzat és oktatási tevékenységének
Oktatási reformok és újítások: az oktatás politika és az iskolai gyakorlat
Action Kutatás és innováció
Műszerek értékelő programok és szolgáltatások
Információ feldolgozása a menedzsment és az intézményeknek
befogadás és oktatási pszichológia gyakorlata
Kutatási módszerek orientált innovációs
Igényfelmérés és a program értékelése
Projektek és kutatási jelentések
A kutatás és innováció a nyelvoktatás és a külföldi szakirodalom
Kvantitatív kutatás-orientált innovációs
innováció-orientált kvalitatív kutatás
minőségi módszertan
mennyiségi módszertan
Módszerek és technikák vonatkozó információkat Applied Psychology
Képzési lehetőségek Program
Terveznek a tananyag a doktori program egy sor közös célzó tevékenységek közötti koordináció biztosítása az egyetemek és a kapcsolat a diákok és a tanárok szükséges egyetemközi program: az azonos tevékenységet, melyek elfordulás és szekvenált különböző egyetemein és az egyetemek alatt marad a program és más egyetemek, amely megállapodások tárgyalására kerül sor, hogy megkönnyítsék látogatók a diákok.
Struktúrájában és szervezet tevékenységét is meg fogja vizsgálni a 2 soros kutatási program, hogy a diákok mehet választja (segítette annak igazgatói és tutorok) azokat a tevékenységeket, képzési, amelyek megfelelnek a vonal a dolgozat kutatási nyilvántartásba.
Ami a szekvenálás a tananyag, 48 órán konkrét tevékenységeket kell venni minden diák, vannak elosztva a három éves program a diákok a teljes munkaidős és öt év alatt a diákok időben részleges, úgy, hogy a képzési projekt a diákok a különböző típusú megvalósul az alábbiak szerint:
Orientációs nap. Kötelező az első évben: 4 óra
Program találkozók kutatók. 5 tartanak évente, időtartama 4 óra egymásnak találkozót. 2. részt kell minden évben, ami 6 találkozás három év alatt összesen 24 képzési óraszám diák. Részmunkaidős diákok részt aszerint, hogy azok a rendelkezésre álló és tematikus fókusz, az azonos számú találkozik az 5 évvel azelőtt.
Monografikus szemináriumok. Legalább 1 év. Szükséges 3, egy időtartama 4 óra, 12 óra képviseli tanuló. A nappali tagozatos hallgatók teszi a három évben a program, míg részidős hallgatók 5 éves és 3 szemináriumok részvétel.
Találkozások fiatal kutatók számára. Tartott augusztus 1 óra évente. 1. köteles részt venni a három év alatt a nappali tagozatos hallgatók és az azonos, de 5 év alatt, ha részmunkaidős diákok. Összesen: 8 óra.
Ezeken a képzési tevékenységeket, a végén az első félévben az első évben (kezdő befejezése után beiratkozás) minden diák kell készíteni és megvédeni a dolgozat projekt.
Végén az első és a második évben minden diák lesz bemutatni az éves kutatási terv, majd a harmadik évben védte doktori értekezését. Ezek a kifejezések a jelzett hosszabbít 2 év részidős hallgatók, akik irányítása alatt a rendezők és tutorok, megtervezik a képzési útvonal kell csúcsosodik ki védelmében a dolgozat öt évben megkezdte a doktori időszakban.
szakmai és tudományos eredmények
A tanárok különböző szinteken az oktatási rendszer és a kutatók az oktatás területén.
Ajánlott profil
Ők elsőbbséget a doktori pályázók, akik előzetes képzés graduális és posztgraduális karrier az oktatás területén, kiemelt ezek a jelöltek szerint az átirat.
CAPD teheti jelölteket, akiknek a korábbi iskolai végzettség, vagy mester nem nukleáris kapcsolódó oktatás, amennyiben a Bizottság úgy ítéli meg, hogy a pályája a képzés és / vagy a korábbi szakmai tapasztalat összhangban van a program. Ezek jelentkezőket egyaránt által prioritásként tanulmányi eredménye.
Minden egyetem teszi a felvételi kvótája jelöltek, és ha a kvóta hatálya alá nem tartozó, eredménytelen üléseket lehet rendelni jelöltek más egyetemeken.
Elsőbbséget, akik a következő mester fokozatot (zárójelben megadva, hogy kellene tenni képzés kiegészítők):
Mester Innovációs tanácsadás és pedagógiai értékelési Egyetem által Coruña (nincs).
Mesterképzésre Tanárképző ESO, érettségi, Szakképzési és Nyelvoktatás egyetemen Coruña, Cantabria, Oviedo, Santiago de Compostela és Vigo (si).
Mesterképzésre kutatás és az innováció oktatási környezetben a University of Cantabria (nincs)
Mester Intervention és a társadalmi-Oktatáskutató Egyetem Oviedo (nincs)
Mester oktatás, a nemek közötti egyenlőség és a University of Santiago de Compostela (no)
Folyamatok Mester oktatás, a University of Santiago de Compostela (no)
Master Research in Education, kulturális sokszínűség és a közösségi fejlesztési Egyetem Santiago de Compostela (no)
Mesterképzésre oktatási tevékenységek a természetben az University of Santiago de Compostela (no)
Mester tanulási nehézségek és kognitív folyamatok, a University of Vigo (nincs)
Mester psicosocioeducativa kutatás serdülőknél a University of Vigo (nincs)
Mester sajátos szükségleteit oktatási támogatás, a University of Vigo (si)
Mesterképzésre Multidiszciplináris beavatkozás Sokféleség oktatási környezetben a University of Vigo (si)