Hivatalos Leírás

MPhil / PhD a Fejlesztési Tanulmányokban

A részvétel módja: teljes vagy részidős

A tanszék jelenleg 52 kutató hallgatóval foglalkozik, számos területen Ázsiában, Afrikában, Latin-Amerikában és a Közel-Keleten. Különösen érdekeltek azok a potenciális kutató diákok, akik az egyik legfontosabb osztálykutatási klaszterben kívánnak dolgozni, nevezetesen: Munka, Mozgalom és Fejlesztés; Neoliberalizmus, globalizáció és államok; Erőszak, béke és fejlődés; Víz az Afrikához; Migráció, mobilitás és fejlesztés; Agrárváltozás és fejlődés; Fejlesztési politika, támogatás, intézmények és szegénységcsökkentés.

A kutató hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt heti képzéseken, hogy bevezessék őket a fejlesztési szakmában alkalmazott számos gyakorlati technikához és szakképzettséghez; kétnapos szemináriumok a Fejlesztési Tanulmányok és adott esetben a poszt-gyakorlati munkaértekezletek szempontjából releváns témákról.

Szerkezet

1. év

A diákok várhatóan frissítik az MPhil-t PhD státuszba az első évük után.

Várható, hogy az első héten a SOAS nál találkozik a kijelölt felügyelővel, és a felügyelővel folytatott konzultáció során két másik kutatót választ ki a kutatóbizottságának.

Az első év moduljában részt kell vennie az Osztály Posztgraduális Kutató Képzési Szemináriumán. Ezek az ülések biztosítják majd a kutatási módszertan alapvető képzéseit, és segítséget nyújtanak Önnek abban, hogy elinduljanak: konkrétan segítenek abban, hogy megírja a "frissítési papír" alkotóelemeit, amelyeket be kell nyújtania és meg kell védenie egy élőben a 3. ciklusban az első évedből.

Tekintve a kutatási módszerek és egyéb elméleti és empirikusan releváns posztgraduális modulok gazdagságát a karon és a SOAS többi karán, a hallgatókat erősen ösztönözni kell a modulok ellenőrzésére. A további modulok felbecsülhetetlenek lehetnek, különösen a fogalmi vagy területi kérdésekben vagy témákban, mint az MPhil szemináriumok által biztosított képzés kiegészítéseként. A felügyelő és a hallgató az év elején megvitatja a képzés legmegfelelőbb portfólióját és moduljait a téma témájához kapcsolódóan, annak fő kutatási kérdéseivel és a kutatási helyzet meghatározásával kapcsolatban.

Ütemezés az első év után

Miután a diákok átadják a frissítést, azonnal meg kell tervezniük az empirikus munkák részleteit, és meg kell szervezniük az első év moduljában írt tervezeteket. Mivel a Fejlesztési Tanulmányok többsége a második évben folytatja a terepmunkát, fontos, hogy a 3 éves határidőt szem előtt tartsa, és ne tegyen el írásbeli fejezeteket a terepmunka befejezése után. Az ebben az időszakban végzett írásmód visszaadja a döntő fontosságú időt.

Rendszeresen a hallgató ezután betartja a következő ütemezést:

A 4., 5. és 6. feltétel: a terepmunka és az adatfeldolgozás kezdete, valamint a fejezetminták készítése;

Nyári pihenés a második évben 7. és 8. feltétel: Adatelemzés és az irodalom áttekintése az eredeti fejezetek felülvizsgálatához és teljes végleges terv készítéséhez;

9. feltétel: Az első tervezet áttekintése, a szükséges újraírások és a disszertáció benyújtása. A 9. ciklus után lehetőség nyílik a szövegírás folytatására, de a téziseket minden esetben a 4. év vége előtt be kell nyújtani. Ez lesz a végső határidő, bár az értekezés várhatóan három éven belül befejeződik a teljes munkaidős aktív kutatásban.

Program oktatási nyelve:
Angol

19 további kurzus SOAS University of London »

Utoljára frissítve May 10, 2018
This course is Campus based
Start Date
aug. 2019
szept. 2019
Duration
3 Év
Részidős oktatás
Nappali
Price
4,271 GBP
Teljes idejű UK / EU díjak: £ 4.271; Teljes munkaidős tengerentúli díjak: évi 16 950 font
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
End Date
szept. 1, 2021
Jelentkezési határidő
Start Date
aug. 2019
Jelentkezési határidő

aug. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date
szept. 1, 2021