Kutatási fokozatok (MPhil / PhD) a globális tanulmányokban

Általános információk

Program leírás

Jelenléti mód: Teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben


A CISD üdvözli a leendő MPhil / PhD hallgatók kérelmeit, amelyek multidiszciplináris kutatást kívánnak végezni a globális tanulmányok olyan területein, amelyek kapcsolódnak a Központ tagjainak kutatási érdekeihez és a Központ kutatási programjaihoz.

E kutatási program különös figyelmet fordít kettőre: tematikusan a program a kortárs globalizációs folyamatok, valamint a politikai, gazdasági, társadalmi és kulturális kapcsolatok és struktúrák elemzésére irányul, amelyek meghatározzák és formálják ezeket a folyamatokat. Ahelyett, hogy például az államközi vagy nemzetek közötti kapcsolatok és megállapodások tanulmányozására kerül sor, amely a Nemzetközi Tanulmányok tradicionális területe, ennek a programnak a középpontjában a kortárs globalizáció természetének és fejlődésének, valamint a globális közös kérdések, mind elméleti, mind politikai szempontból. Módszertani szempontból a program elősegíti a kortárs globalizációs folyamatok multidiszciplináris elemzését. A kutatási témák és projektek elemezik az emberek, intézmények, szervezetek és államok szerepét és az egymás közötti cseréjét a globalizáció dinamikájának kialakításában az alábbi tudományos tudományágak (legalább) kettőének prizmáján keresztül: Nemzetközi tanulmányok és politika, Jog, Közgazdaságtan, Menedzsment Tanulmányok, fejlesztési tanulmányok, történelem, média és kommunikáció.

A hallgatói támogatás a CISD tevékenységeinek központi eleme. A kutatási fokozatban részt vevő hallgatókat teljes körűen támogatják alap- és középvezetõik, valamint a Központ kutatási oktatója, jelenleg a központ igazgatója, Dr Dan Plesch. A hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt és jelentsenek a Központ kutatási szemináriumain.

Szerkezet

Módszertan és kutatási módszerek képzési programja

Általában véve egy egyeztetett kutatói képzési programot általában a tanulmány első évében (teljes munkaidőben) vagy az első két évben (részmunkaidőben) kell elvégezni. Az összes hallgató köteles elvégezni és sikeresen befejezni kutatási képzését az MPhil-ről PhD-re történő hivatalos áttérés előtt, amelyet az első év májusáig / júniusáig (teljes munkaidőben) vagy a második év május-júniusáig (részmunkaidőben) kell elvégezni. .

A nyilvántartásba vétel után a központ kutatói oktató, a vezető (és adott esetben a kiegészítő) felügyelővel konzultálva, minden kutató hallgató számára elkészíti a kutatási módszer képzési ütemtervét. Ez felhasználja a meglévő kutatási módszerekkel kapcsolatos képzéseket, elsősorban a Jogi Karon

Minden CISD MPhil / PhD hallgató felkérést kap, hogy vegyen részt egy speciális modulon, amely a CISD globális tanulmányok kutatási módszereivel foglalkozik. Ez az egyéves tanfolyam célja a társadalomtudományi módszertani képzés kiegészítése és támogatása a SOAS ban a globális tanulmányok területén a kutatás által feltett kihívások három alapvető szempontjának kezelése révén: (1) A globális tanulmányok, mint kialakulóban lévő tudományág: módszertani és episztemológiai keretek a a hatalom és a tudás feltörekvő globális struktúráinak elemzése - korlátai és lehetőségei, az együttműködés új formáinak szerepe és a részvételen alapuló nyilvános döntéshozatal kihívásai transznacionális és / vagy globális összefüggésben; (2) A multidiszciplináris kutatás kihívása: Mennyire „általános” a „társadalomtudományok” módszertani alapjai, a társadalomtudományok magyarázatának és ok-okozati összefüggéseknek a különféle (fegyelmi) perspektíváinak összehasonlító vita, a társadalomtudományok kialakításának alapvető következményei multidiszciplináris kutatási projektek; (3) Globális tanulmányok mint alkalmazott társadalomtudomány: esettanulmányok és aggregált adatelemzés a globalizációs folyamatok és a globális aggodalmak elemzésében, a kvalitatív és kvantitatív adatelemzés eszközei, mérési és fogalmi kérdések transznacionális és határokon átnyúló empirikus elemzéshez. A CISD második (egyéves) kutatási modulja a társadalomtudományok filozófiájának és módszerének általánosabb képzésére összpontosít. Ezt a globális tanulmányok területén a kutatási projektek körülbelül 2-3 példáján szervezik meg, hogy szemléltessék mind az általános, mind pedig a speciális módszertani kihívásokat, amelyek a transznacionális és a nemzetközi folyamatok és struktúrák határfelületén lévő multidiszciplináris kutatások során merülnek fel, a fogalmi szempontból valamint az empirikus elemzés. A CISD kutatási módszerének képzésének ezt a részét adott esetben helyettesítheti és / vagy kiegészítheti más osztályokon folytatott speciális képzésekkel (a fentiekkel összhangban) és / vagy az általános szociáltudományi módszerek oktatásának végül kialakuló, osztályon átnyúló „magja”. az iskolában.

A 2. félév végén a Global Studies program első évi MPhil / PhD hallgatóit felkérik arra, hogy bemutatják kutatási projektjeiket egy informális szemináriumon a Központ munkatársai és a hallgatók számára. A cél az, hogy az elsőéves hallgatók a továbbfejlesztési munkájuk benyújtása előtt megvitassák az elméleti és empirikus kérdéseket a kutatási projekt és a terv kidolgozása során a társak között.

A Központ kutatási szemináriumsorozata, amelyen a Központ munkatársai és a haladó kutatók hallgatói bemutatják a folyamatban lévő kutatást, megbeszélésük céljából, a hallgatók számára lehetőséget kínálnak módszertani kérdések és aggodalmak tanulmányozására és megvitatására.

Frissítési eljárás

A 3. évfolyam első hetében, az 1. évben a hallgatók benyújtanak egy központi fejezetet

Ezt a továbbfejlesztési javaslatot a hallgatói kutatóbizottság értékeli egy 20-30 perces szóbeli előadás alapján, amelyet egy megbeszélés követ, amely a Központ más alkalmazottainak és hallgatói számára is nyitva áll. A kibővített pályázat sikeres teljesítése után a hallgatókat hivatalosan doktori fokozatra állítják és második évre folynak. (Ha az értékelők úgy vélik, hogy hiányosságok vannak a frissítési javaslatban, akkor a hallgatókat felkérik arra, hogy megelégedéssel módosítsák azt, mielőtt a PhD státusra való megerősítést megerősítik.) A hallgatók általában nem engedik meg, hogy a második évre folytassák a frissítési folyamatot. teljesítve lett. Nem várható el, hogy a hallgatók egynél több szóbeli előadást tartanak, ha ez a konkrét képzési program követelménye is.

A részidős hallgatók az első évben részt vesznek az MPhil képzési szemináriumon, és megírják a Core fejezetet

Első év

A program első éve kutatási képzési szemináriumokat és fejlett kurzusokat tartalmaz. Ugyanakkor a diákok az irányító felügyelettel konzultálva dolgoznak egy részletes kutatási javaslat kidolgozásával, elvégzik a kutatás első szakaszait, és megírják a szakdolgozat főbb érveit. A képzés központi eleme a kutatási módszerek képzési programja. Úgy tervezték, hogy biztosítsa a hallgatók által megkövetelt analitikai eszközöket, amelyekkel a legfrissebb fejlemények fejlett megismerése a kutatási projektben központi szerepet betöltő tudományágakban, valamint a felmerülő globális struktúrákkal, folyamatokkal és kérdésekkel kapcsolatos kutatásban való részvételükhöz kapcsolódó konkrét kihívásokkal és lehetőségekkel. magas szintű kutatások elvégzéséhez. A hallgatók a PhD program is részt vesznek az egyes kurzusok MA / MSc programok megerősítése kompetencia egy adott témában. A harmadik akadémiai ciklus végén a diákok várhatóan befejezték frissítési fejezetüket.

A második év

A második évben a nappali tagozatos hallgatók részletes kutatásokat végeznek, amelyek általában az adatok gyűjtését és feldolgozását foglalják magukban. Ebből a célból szükség esetén végezhetnek kutatást tengerentúlon. Az év folyamán a hallgatók fejezettervezeteket írnak, és megbeszélik azokat a vezető felettesükkel, és adott esetben megvitatják a kutatásuk egyes aspektusait a kiegészítő felettesükkel.

Harmadik év

A PhD-nál nappali tagozatos hallgatók befejezik a kutatásukat, és elkészítik az értekezésük végleges tervezetét vagy végleges tervezetét.

Év négy

Az ebben a szakaszban végzett munkák általában a disszertáció fejezeteinek átdolgozását foglalják magukban a kiadványok szabványainak elérése érdekében. A vizsgát általában ebben az évben kell elvégezni. A vizsga az értekezés és a szóbeli vizsga (viva voce) értékelése alapján történik, amely a disszertáció és a kutatás alapján történik.

Fontos figyelmeztetés

A programoldalon szereplő információk a tervezett programstruktúrát tükrözik az adott tudományos munkamenet ellen.

Kutatási felvételi lehetőségek és alkalmazások

Üdvözöljük olyan képzett hallgatók pályázatait, akik megfelelő mesterfokozattal (vagy tengerentúli egyenértékű) relevánsak egy adott témában a SOAS kutatási fokozatára. A pályázatokat online kell benyújtani.

Fontos jelentkezni jóval a tanév kezdete előtt, amelybe jelentkezni kíván, hogy időt biztosítson jelentkezésének feldolgozására. Ösztöndíjra jelentkezéskor korábbi határidők vonatkozhatnak.

A SOAS PhD program versenyképes, és a pályázóknak rendelkezniük kell a magas szintű tudományos eredményekkel és egy életképes javaslattal, amely hozzájárul a Tanszék kutatási érdekeihez. Felhívjuk figyelmét: elriasztjuk a tisztán spekulatív alkalmazásokat. Az interdiszciplináris kutatásokra pályázatokat várunk, de egy tanszékre csak egy pályázat nyújtható be.

Feltétel nélküli angol nyelvű belépési követelmények

Azoknak a kérelmezőknek, akiknek 4. szintű vízumot kell igénybe venniük az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz, be kell mutatniuk az UKVI által jóváhagyott tesztközpont UKVI IELTS akadémiai igazolását.

Nemzetközi pályázók, akik Tier-4 vízumot igényelnek az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz

Teszt Feltétel nélküli belépés Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással
IELTS (tudományos) 7,0 általános vagy magasabb, 7,0 al-pontszámmal. 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal

EGT és EU pályázók

Teszt Feltétel nélküli belépés Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással
IELTS (tudományos) 7,0 általános vagy magasabb, mindegyik alpontban 7,0. 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal.
TOEFL IBT 105 vagy annál nagyobb, minimum 25 al-pontszámmal. Összességében 105, legalább 22 al-pontszámmal.
VAGY
Összesen 100, legalább 25 írásbeli és 22 további részpontszámmal.
Angol Pearson teszt (tudományos) 75 teljes vagy annál nagyobb, legalább 70 az al-pontszámban. Összesen 70 vagy annál magasabb, minimum 65 pontszámmal.
Utoljára frissítve November 2019

Az iskoláról

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues.

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues. Kevesebb