Jelenléti mód: Teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben
A CISD üdvözli a leendő MPhil / PhD hallgatók kérelmeit, amelyek multidiszciplináris kutatást kívánnak végezni a globális tanulmányok olyan területein, amelyek kapcsolódnak a Központ tagjainak kutatási érdekeihez és a Központ kutatási programjaihoz.
E kutatási program különös figyelmet fordít kettőre: tematikusan a program a kortárs globalizációs folyamatok, valamint a politikai, gazdasági, társadalmi és kulturális kapcsolatok és struktúrák elemzésére irányul, amelyek meghatározzák és formálják ezeket a folyamatokat. Ahelyett, hogy például az államközi vagy nemzetek közötti kapcsolatok és megállapodások tanulmányozására kerül sor, amely a Nemzetközi Tanulmányok tradicionális területe, ennek a programnak a középpontjában a kortárs globalizáció természetének és fejlődésének, valamint a globális közös kérdések, mind elméleti, mind politikai szempontból. Módszertani szempontból a program elősegíti a kortárs globalizációs folyamatok multidiszciplináris elemzését. A kutatási témák és projektek elemezik az emberek, intézmények, szervezetek és államok szerepét és az egymás közötti cseréjét a globalizáció dinamikájának kialakításában az alábbi tudományos tudományágak (legalább) kettőének prizmáján keresztül: Nemzetközi tanulmányok és politika, Jog, Közgazdaságtan, Menedzsment Tanulmányok, fejlesztési tanulmányok, történelem, média és kommunikáció.
A hallgatói támogatás a CISD tevékenységeinek központi eleme. A kutatási fokozatban részt vevő hallgatókat teljes körűen támogatják alap- és középvezetõik, valamint a Központ kutatási oktatója, jelenleg a központ igazgatója, Dr Dan Plesch. A hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt és jelentsenek a Központ kutatási szemináriumain.
Szerkezet
Módszertan és kutatási módszerek képzési programja
Általában véve egy egyeztetett kutatói képzési programot általában a tanulmány első évében (teljes munkaidőben) vagy az első két évben (részmunkaidőben) kell elvégezni. Az összes hallgató köteles elvégezni és sikeresen befejezni kutatási képzését az MPhil-ről PhD-re történő hivatalos áttérés előtt, amelyet az első év májusáig / júniusáig (teljes munkaidőben) vagy a második év május-júniusáig (részmunkaidőben) kell elvégezni. .
A nyilvántartásba vétel után a központ kutatói oktató, a vezető (és adott esetben a kiegészítő) felügyelővel konzultálva, minden kutató hallgató számára elkészíti a kutatási módszer képzési ütemtervét. Ez felhasználja a meglévő kutatási módszerekkel kapcsolatos képzéseket, elsősorban a Jogi Karon
Minden CISD MPhil / PhD hallgató felkérést kap, hogy vegyen részt egy speciális modulon, amely a CISD globális tanulmányok kutatási módszereivel foglalkozik. Ez az egyéves tanfolyam célja a társadalomtudományi módszertani képzés kiegészítése és támogatása a SOAS ban a globális tanulmányok területén a kutatás által feltett kihívások három alapvető szempontjának kezelése révén: (1) A globális tanulmányok, mint kialakulóban lévő tudományág: módszertani és episztemológiai keretek a a hatalom és a tudás feltörekvő globális struktúráinak elemzése - korlátai és lehetőségei, az együttműködés új formáinak szerepe és a részvételen alapuló nyilvános döntéshozatal kihívásai transznacionális és / vagy globális összefüggésben; (2) A multidiszciplináris kutatás kihívása: Mennyire „általános” a „társadalomtudományok” módszertani alapjai, a társadalomtudományok magyarázatának és ok-okozati összefüggéseknek a különféle (fegyelmi) perspektíváinak összehasonlító vita, a társadalomtudományok kialakításának alapvető következményei multidiszciplináris kutatási projektek; (3) Globális tanulmányok mint alkalmazott társadalomtudomány: esettanulmányok és aggregált adatelemzés a globalizációs folyamatok és a globális aggodalmak elemzésében, a kvalitatív és kvantitatív adatelemzés eszközei, mérési és fogalmi kérdések transznacionális és határokon átnyúló empirikus elemzéshez. A CISD második (egyéves) kutatási modulja a társadalomtudományok filozófiájának és módszerének általánosabb képzésére összpontosít. Ezt a globális tanulmányok területén a kutatási projektek körülbelül 2-3 példáján szervezik meg, hogy szemléltessék mind az általános, mind pedig a speciális módszertani kihívásokat, amelyek a transznacionális és a nemzetközi folyamatok és struktúrák határfelületén lévő multidiszciplináris kutatások során merülnek fel, a fogalmi szempontból valamint az empirikus elemzés. A CISD kutatási módszerének képzésének ezt a részét adott esetben helyettesítheti és / vagy kiegészítheti más osztályokon folytatott speciális képzésekkel (a fentiekkel összhangban) és / vagy az általános szociáltudományi módszerek oktatásának végül kialakuló, osztályon átnyúló „magja”. az iskolában.
A 2. félév végén a Global Studies program első évi MPhil / PhD hallgatóit felkérik arra, hogy bemutatják kutatási projektjeiket egy informális szemináriumon a Központ munkatársai és a hallgatók számára. A cél az, hogy az elsőéves hallgatók a továbbfejlesztési munkájuk benyújtása előtt megvitassák az elméleti és empirikus kérdéseket a kutatási projekt és a terv kidolgozása során a társak között.
A Központ kutatási szemináriumsorozata, amelyen a Központ munkatársai és a haladó kutatók hallgatói bemutatják a folyamatban lévő kutatást, megbeszélésük céljából, a hallgatók számára lehetőséget kínálnak módszertani kérdések és aggodalmak tanulmányozására és megvitatására.
Frissítési eljárás
A 3. évfolyam első hetében, az 1. évben a hallgatók benyújtanak egy központi fejezetet
Ezt a továbbfejlesztési javaslatot a hallgatói kutatóbizottság értékeli egy 20-30 perces szóbeli előadás alapján, amelyet egy megbeszélés követ, amely a Központ más alkalmazottainak és hallgatói számára is nyitva áll. A kibővített pályázat sikeres teljesítése után a hallgatókat hivatalosan doktori fokozatra állítják és második évre folynak. (Ha az értékelők úgy vélik, hogy hiányosságok vannak a frissítési javaslatban, akkor a hallgatókat felkérik arra, hogy megelégedéssel módosítsák azt, mielőtt a PhD státusra való megerősítést megerősítik.) A hallgatók általában nem engedik meg, hogy a második évre folytassák a frissítési folyamatot. teljesítve lett. Nem várható el, hogy a hallgatók egynél több szóbeli előadást tartanak, ha ez a konkrét képzési program követelménye is.
A részidős hallgatók az első évben részt vesznek az MPhil képzési szemináriumon, és megírják a Core fejezetet
Első év
A program első éve kutatási képzési szemináriumokat és fejlett kurzusokat tartalmaz. Ugyanakkor a diákok az irányító felügyelettel konzultálva dolgoznak egy részletes kutatási javaslat kidolgozásával, elvégzik a kutatás első szakaszait, és megírják a szakdolgozat főbb érveit. A képzés központi eleme a kutatási módszerek képzési programja. Úgy tervezték, hogy biztosítsa a hallgatók által megkövetelt analitikai eszközöket, amelyekkel a legfrissebb fejlemények fejlett megismerése a kutatási projektben központi szerepet betöltő tudományágakban, valamint a felmerülő globális struktúrákkal, folyamatokkal és kérdésekkel kapcsolatos kutatásban való részvételükhöz kapcsolódó konkrét kihívásokkal és lehetőségekkel. magas szintű kutatások elvégzéséhez. A hallgatók a PhD program is részt vesznek az egyes kurzusok MA / MSc programok megerősítése kompetencia egy adott témában. A harmadik akadémiai ciklus végén a diákok várhatóan befejezték frissítési fejezetüket.
A második év
A második évben a nappali tagozatos hallgatók részletes kutatásokat végeznek, amelyek általában az adatok gyűjtését és feldolgozását foglalják magukban. Ebből a célból szükség esetén végezhetnek kutatást tengerentúlon. Az év folyamán a hallgatók fejezettervezeteket írnak, és megbeszélik azokat a vezető felettesükkel, és adott esetben megvitatják a kutatásuk egyes aspektusait a kiegészítő felettesükkel.
Harmadik év
A PhD-nál nappali tagozatos hallgatók befejezik a kutatásukat, és elkészítik az értekezésük végleges tervezetét vagy végleges tervezetét.
Év négy
Az ebben a szakaszban végzett munkák általában a disszertáció fejezeteinek átdolgozását foglalják magukban a kiadványok szabványainak elérése érdekében. A vizsgát általában ebben az évben kell elvégezni. A vizsga az értekezés és a szóbeli vizsga (viva voce) értékelése alapján történik, amely a disszertáció és a kutatás alapján történik.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon szereplő információk a tervezett programstruktúrát tükrözik az adott tudományos munkamenet ellen.
Kutatási felvételi lehetőségek és alkalmazások
Üdvözöljük olyan képzett hallgatók pályázatait, akik megfelelő mesterfokozattal (vagy tengerentúli egyenértékű) relevánsak egy adott témában a SOAS kutatási fokozatára. A pályázatokat online kell benyújtani.
Fontos jelentkezni jóval a tanév kezdete előtt, amelybe jelentkezni kíván, hogy időt biztosítson jelentkezésének feldolgozására. Ösztöndíjra jelentkezéskor korábbi határidők vonatkozhatnak.
A SOAS PhD program versenyképes, és a pályázóknak rendelkezniük kell a magas szintű tudományos eredményekkel és egy életképes javaslattal, amely hozzájárul a Tanszék kutatási érdekeihez. Felhívjuk figyelmét: elriasztjuk a tisztán spekulatív alkalmazásokat. Az interdiszciplináris kutatásokra pályázatokat várunk, de egy tanszékre csak egy pályázat nyújtható be.
Feltétel nélküli angol nyelvű belépési követelmények
Azoknak a kérelmezőknek, akiknek 4. szintű vízumot kell igénybe venniük az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz, be kell mutatniuk az UKVI által jóváhagyott tesztközpont UKVI IELTS akadémiai igazolását.
Nemzetközi pályázók, akik Tier-4 vízumot igényelnek az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz
Teszt
Feltétel nélküli belépés
Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással
IELTS (tudományos)
7,0 általános vagy magasabb, 7,0 al-pontszámmal.
7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal
EGT és EU pályázók
Teszt
Feltétel nélküli belépés
Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással
IELTS (tudományos)
7,0 általános vagy magasabb, mindegyik alpontban 7,0.
7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal.
TOEFL IBT
105 vagy annál nagyobb, minimum 25 al-pontszámmal.
Összességében 105, legalább 22 al-pontszámmal. VAGY Összesen 100, legalább 25 írásbeli és 22 további részpontszámmal.
Angol Pearson teszt (tudományos)
75 teljes vagy annál nagyobb, legalább 70 az al-pontszámban.
Összesen 70 vagy annál magasabb, minimum 65 pontszámmal.