Kutatási fokozatok (MPhil / PhD) a nyelvészetben

Általános információk

Program leírás

Jelenléti mód: Teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben


Az MPhil / PhD nyelvtudományban kutatási képzési program, amely ötvözi az alap- és haladó tanfolyamokat a nyelvészet alapterületein, kutatási módszerekkel kapcsolatos képzést és disszertációhoz vezető kutatási munkát. A tanszék erősen kutatásorientált, tanfolyamok, továbbfejlesztett szemináriumok és egyéni felügyelet kombinálásával arra törekszik, hogy biztosítsa a jól ismert kutatók számára megkövetelt szellemi tudományágot, ismereteket és készségeket.

A felügyeletet elméleti, leíró és összehasonlító nyelvészetben, fordításban és nyelvpedagógiában kínálják fel. A kutatási téma függvényében közös felügyeletet lehet végezni más osztályok szakembereivel is.

Kutatás az osztályon

A kar tudományos érdekei széles körűek és terjednek a világ nyelvétől, a kínaiaktól az arabig, a szuahéliakig a koreaiig, a mongolig a japánig. Ez az ázsiai és az afrikai nyelvekre összpontosított, valamint az egyéb SOAS kutatók jelentős nyelvéhez és regionális szakértelméhez való páratlan hozzáférése egyedülálló erőforrást jelent az elméleti, összehasonlító és leíró nyelvészet, a nyelvdokumentáció és a leírás, a nyelvpedagógia és a fordítás tanulmányozásához.

Szerkezet

A PhD program a nyelvészet egy szigorú, strukturált képzési program különböző tevékenységek és követelmények teljesülnek a program időtartama alatt.

Minden hallgató a program 1. évfolyamán MPhil hallgatóként regisztrál. Az MPhil-től a PhD-regisztrálásig történő frissítés a nappali tagozatos hallgatók első egyetemi munkamenetének végén (vagy a részmunkaidős hallgatók második egyetemi tanfolyamának végén) történik.

Minden új MPhil / PhD hallgató rendelkezésére áll egy háromtagú felügyeleti bizottság, amely egy fő vagy elsődleges felügyelőt, valamint egy második és egy harmadik felügyelőt is magában foglal. A felügyeleti bizottságban az időbeli elkötelezettség megosztása 60:25:15. Az első évben a diákok várhatóan legalább egy órán keresztül találkoznak a főfelügyelőkkel kéthetente.

A hallgató elsődleges felügyelője mindig a Tanszék tagjává válik, amelyben a hallgató szerepel. A kiegészítő tanácsadói minőségben eljáró második és harmadik felettes ugyanabból a tanszékből vagy más osztályokból / központokból állhat a Nyelv és Kulturális Karon, vagy az Iskola többi tanszékének osztályain / központjában.

A kutatás természetétől függően néha ajánlott közös felügyeletet két elsődleges felügyelő irányítása alatt. Ilyen esetekben a hallgatónak csak egy további felügyelője van a bizottságban.

A tanuló előrehaladását a Tanszékkutató Távoktató tovább felügyeli.

Az első évben a hallgatók felkészülnek a kutatásra a Tanszéki Kutatói Tanár által összehívott, a Linguistics által szervezett kutatási képzési szeminárium (RTS) követésével és az Akadémiai Fejlesztési Igazgatóság (ADD) által kínált generikus képzés támogatásával (lásd http: // www. SOAS .ac.uk / add /).

A hallgatókat arra is ösztönözheti a felügyelők, hogy vegyenek részt a tanulmányaikhoz és képzési igényeikhez kapcsolódó további tanított képzésekhez. Ezek magukban foglalhatnak szakosodott fegyelmi, nyelvi vagy regionális kultúra tanfolyamokat vagy kutatási képzést a karán kívüli egyéb tanszékeken.

Minden MPhil / PhD hallgatót arra ösztönözünk, hogy vegyen részt az osztályos szemináriumok sorozatán vagy a Nyelvi Pedagógia Központ vagy a Fordítási Tanulmányok Központja által szervezett beszélgetéseken. Ezen felül vannak külön PhD szemináriumok, amelyekben haladó doktorandusz hallgatók bemutatják munkájukat, és amelyek nyitottak a személyzet és a hallgatók számára.

Az 1. év teljes munkaidőben dolgozó hallgatóinak (a 2. évre a részmunkaidős hallgatóknak) 2016. május 6-án, pénteken, főbb fejezeteket és kutatási javaslatokat (kb. 10 000 szó) kell benyújtaniuk, jellemzően a következő elemekkel:

  1. Kutatási célok és a javasolt kutatás összefüggései
  2. Fő kutatási kérdések
  3. Irodalmi áttekintés
  4. Elméleti és módszertani keret és megfontolások
  5. Javasolt kutatási módszerek
  6. Etikai kérdések (adott esetben)
  7. A PhD értekezés vázlatos felépítése
  8. Kutatási és írásbeli ütemterv
  9. Bibliográfia

Egy vagy több ilyen rész módosítása, beleértve adott esetben a kiegészítéseket vagy törléseket, a hallgatók és a vezető felügyeletek közötti előzetes megállapodás alapján lehetséges.

Az MPhil és a PhD státusz közötti frissítési folyamat a hallgatói kutatóbizottság alapelvének és kutatási javaslatának értékelésén, valamint 20-30 perces szóbeli prezentáción alapul, amelyet vita követ. A szóbeli előadást a minisztériumi munkatársak, a felügyelő bizottság tagjai és a kutató hallgatók kapják. Ezt a diák és a bizottság között 10-15 perc interjú követte. A frissítési folyamat sikeres befejezésekor a hallgatókat hivatalosan frissítik a PhD-re, és továbbhaladnak a második évre. (Ha az értékelők úgy vélik, hogy a fő fejezetben vagy a kutatási javaslatban vannak hiányosságok, akkor a hallgatókat fel kell kérni arra, hogy elégedettségükre módosítsák, mielőtt megerősítik a PhD státuszának frissítését.) A diákoknak általában nem engedélyezett a második évig a frissítési folyamat befejeződött.

A második évet (vagy részmunkaidős egyenértéket) általában kutatással töltik. Ez történhet a könyvtárakban végzett terepmunka és kutatás, valamint az anyaggyűjtés bármilyen kombinációjával, a hallgató és a témavezető (k) között megállapodva.

A harmadik évet (vagy részmunkaidős egyenértéket) a doktori értekezés téziseinek írására fordítják. Ez idő alatt a hallgatók általában előadást tartanak a Tanszéki Kutatási Oktató által szervezett PhD szeminárium sorozatban, amely nyitva áll az alkalmazottak és más kutatási hallgatók számára. A harmadik év folyamán (vagy részmunkaidőben) a hallgatók fejezettervezetet nyújtanak be felettesükhöz véleményezésre, mielőtt a dolgozat végleges tervezetét elkészítik. A teljes vázlat elkészítése után a munkát a felügyelő bizottság minden tagja értékeli, és a hallgató benyújthatja a szakdolgozatot, vagy továbbmehet a folytatódási státusba, hogy további 12 hónapot kapjon a dolgozat kitöltéséhez és a vizsgálathoz való benyújtáshoz.

A szakdolgozatot a bejegyzés (vagy részidős egyenérték) időpontjától számított 48 hónapon belül be kell fejezni.

Az értekezést - amely nem haladja meg a 100 000 szó hosszúságát - két vezető hatóság vizsgálja.

Fontos figyelmeztetés

A programoldalon szereplő információk a tervezett programstruktúrát tükrözik az adott tudományos munkamenet ellen.

Kutatási felvételi lehetőségek és alkalmazások

Üdvözöljük olyan képzett hallgatók pályázatait, akik megfelelő mesterfokozattal (vagy tengerentúli egyenértékű) relevánsak egy adott témában a SOAS kutatási fokozatára. A pályázatokat online kell benyújtani.

Fontos jelentkezni jóval a tanév kezdete előtt, amelybe jelentkezni kíván, hogy időt biztosítson jelentkezésének feldolgozására. Ösztöndíjra jelentkezéskor korábbi határidők vonatkozhatnak.

A SOAS PhD program versenyképes, és a pályázóknak rendelkezniük kell a magas szintű tudományos eredményekkel és egy életképes javaslattal, amely hozzájárul a Tanszék kutatási érdekeihez. Felhívjuk figyelmét: elriasztjuk a tisztán spekulatív alkalmazásokat. Az interdiszciplináris kutatásokra pályázatokat várunk, de egy tanszékre csak egy pályázat nyújtható be.

Feltétel nélküli angol nyelvű belépési követelmények

Azoknak a kérelmezőknek, akiknek 4. szintű vízumot kell igénybe venniük az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz, be kell mutatniuk az UKVI által jóváhagyott tesztközpont UKVI IELTS akadémiai igazolását.

Nemzetközi pályázók, akik Tier-4 vízumot igényelnek az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz

Teszt Feltétel nélküli belépés Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással
IELTS (tudományos) 7,0 általános vagy magasabb, 7,0 al-pontszámmal. 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal

EGT és EU pályázók

Teszt Feltétel nélküli belépés Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással
IELTS (tudományos) 7,0 általános vagy magasabb, mindegyik alpontban 7,0. 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal.
TOEFL IBT 105 vagy annál nagyobb, minimum 25 al-pontszámmal. Összességében 105, legalább 22 al-pontszámmal.
VAGY
Összesen 100, legalább 25 írásbeli és 22 további részpontszámmal.
Angol Pearson teszt (tudományos) 75 teljes vagy annál nagyobb, legalább 70 az al-pontszámban. Összesen 70 vagy annál magasabb, minimum 65 pontszámmal.
Utoljára frissítve Szeptember 2019

Az iskoláról

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues.

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues. Kevesebb