Jelenléti mód: Teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben
A SOAS History Department a világ egyik legnagyobb központja, amely felügyeli az afrikai és ázsiai történelem kutatási fokozatát. Vonzza a hallgatókat és a tudományos látogatókat a világ minden tájáról. Az Osztálynak az 1996-os, 2001-es és 2008-as hivatalos nemzeti kutatási értékelésekben elért legmagasabb pontszámai figyelembe vették a kutatási képzés kiválóságát, valamint a személyzet közzétett eredményeit. A tanszék lehetőséget nyújt a jól képzett jelentkezők számára, hogy csatlakozzanak a hallgatók és a személyzet nagy csoportjaihoz, akik a történelem szakterületén vagy annak környékén dolgoznak. Az egyéni felügyelet, tanított kurzusok és szemináriumok egyedülálló kombinációja biztosítja, hogy a hallgatók túlnyomó többsége négy éven belül teljesítse diplomáját.
SOAS hallgatói korlátlanul és általában ingyenesen vehetik igénybe számos olyan szemináriumot, konferenciát és workshopot, amelyeket SOAS tartanak vagy könnyen elérhetők. A legfontosabb, hogy hetente regionális történeti szemináriumon vesznek részt - Afrikán, Dél-Ázsián, a Közel- és Közép-Keleten, Kelet-Ázsián vagy Délkelet-Ázsián -, és gyakran speciális workshopokon vesznek részt kutatásaikkal kapcsolatos témákban. Szoros kapcsolatot tart fenn a közeli Történelmi Kutató Intézettel és a Nemzetközösségi Tanulmányok Intézetével, amelyek saját kutatási szemináriumokat tartanak. Ezek számos lehetőséget kínálnak a kutató hallgatóknak a SOAS látogató tudósokkal való találkozásra, valamint a Londoni Egyetemen vagy Nagy-Britanniában másutt működő tudósokkal való találkozásra. A SOAS vagy másutt tanított kurzusok részét képező osztályokon való részvétel megállapodás szerint is lehetséges.
A könyvtári gazdaságok Londonban kiválóan működnek a Tanszéken tanult tantárgyak közül. SOAS történelem hallgatói ingyen hozzáférhetnek a közeli British Library-hez (beleértve az Indiai Irodát és a Keleti Gyűjteményeket), a Colindale-i British Library Newspaper könyvtárhoz, a Nemzeti Levéltárhoz és számos más gyűjteményhez, köztük a legtöbb egyéb könyvtárhoz London egyetemek és egyetemek.
Szerkezet
Felügyelet Minden hallgatónak három személyes kutatóbizottsága van. Az együtt felügyelt hallgatóknak négy személyes bizottsága van.
Regisztrációs eljárások elsőéves hallgatók számára A regisztráció ideje alatt a felettese és a kutatási oktató hirdethető időpontokban elérhetők lesznek, hogy találkozzanak irodáikban. Minden olyan kurzust meg kell vitatnia, amelyet érdemes ellenőriznie, vagy amelyet meg kell tennie és át kell tennie (azaz az iskola elfogadó levelében megadott kurzusokat és / vagy a nyelvtanfolyamokat) a felettesével.
Jelenlét Londonban A hallgatók várhatóan a SOAS fognak tartózkodni tanulmányaik során, kivéve a terepmunka időszakát.
Napló és e-mail Minden hallgatónak van egy személyes elektronikus naplója, amelyhez a BLE segítségével férhet hozzá. A naplót minden alkalommal ki kell tölteni, amikor a tanulmányi program során megbeszélést folytat a felettesével, és az oktatás során elfogadott összes célt és határidőt naplózni kell. A napló egy olyan online eszköz, amelyet arra terveztek, hogy támogassa Önt az akadémiai és a szakmai fejlődésben, és segítse a széles és kiegyensúlyozott készségprofil kialakítását. Ezenkívül lehetővé teszi a felettesének, hogy kövesse az Ön előrehaladását, és ennek megfelelően tanácsot adjon Önnek. Az akadémiai és oktatói személyzet, valamint más hallgatók a SOAS e-mail alapján kapcsolatba lépnek Önnel a végzettséggel kapcsolatos fontos információkkal egész tanulmányaik során. Ha másik e-mail fiókot használ, győződjön meg arról, hogy a SOAS fiókjából származó összes levelet továbbítja.
Négyéves szabály Az iskola megköveteli minden hallgatótól, hogy négy éven belül teljesítse doktori fokozatát. Alapvető fontosságú, hogy a hallgatók a lehető leghamarabb értesítsék a felettesüket, a kutatási oktatót és a nyilvántartót, ha kivételes személyes körülmények miatt jelentősebb időszakra meg kell szakítani tanulmányaikat. Ezek a problémák pénzügyi, személyes vagy szülői és / vagy gondozói szerepükkel összefüggésben lehetnek. Adja meg a dokumentációt orvosi igazolások, magyarázó levelek stb. Formájában. Vegye figyelembe azt is, hogy a terepmunkának a szokásos 12 hónapos időszakon túli meghosszabbítása az írásvételi időszak lerövidülését eredményezi, mivel a négyéves szabály továbbra is érvényben marad.
Tanfolyamok Minden első évfolyam hallgatójának részt kell vennie a heti módszertani szemináriumon, amely a fórum jelenlegi történelmi kutatásainak megbeszélésére, a saját kutatásának bemutatására és társainak kutatására. Az első évfolyamú hallgatóknak legalább egy regionális kutatási szemináriumon (afrikai történelem szeminárium, Közel - Kelet - Afrika) részt kell venniük
Más kutatási igényeket is igényel, például a nyelveken, néhány elsőéves hallgató számára, amint azt a kutatási programban elfogadott levél tartalmazza. A hallgatókat arra is ösztönzik, hogy tanulmányokat folytassanak a Történeti osztályon vagy az iskolán belül más tanszékeken és karokon, a felügyelővel egyetértésben. A hallgatóknak meg kell kérniük az adott kurzusokat, hogy ellenőrizzék a tanfolyamot. A könyvvizsgálat előadásokra is vonatkozik, de nem oktatói órákra, így a nyelvórák általában kizártak. A Londoni Egyetem egyéb kollégiumaival (pl. UCL az európai nyelvekre) további kurzusokat rendeznek, ahol csak lehetséges, de nem garantálható. Az ilyen kötelező előadások ideje nem ütközik a tanszéken belüli szemináriumkötelezettségeivel. Ha az osztályon kívüli egyéb előadások időbeli résideje megegyezik a regionális kutatási szeminárium vagy a módszertani szemináriuméval, akkor ezeknek a kötelező tanfolyamoknak elsőbbséget kell élvezniük.
A második év hallgatóinak várhatóan tartózkodási idejük alatt részt vesznek a regionális kutatási szemináriumon.
Harmadik évfolyamuk hallgatói részt vesznek a kéthetente írt szemináriumon, amelyen fejezettervezeteket fognak megvitatni társaikkal. A harmadikéves hallgatóknak szintén részt kell venniük a regionális kutatási szemináriumon, és várhatóan egy előadást tartanak a szemináriumhoz, miután visszatértek a terepmunkából. A negyedik éves hallgatók várhatóan tartózkodási idejük alatt részt vesznek a regionális kutatási szemináriumon. Minden tartózkodó hallgató részt vesz a Tanszék kutatási szemináriumán, amely időszakonként egyszer vagy kétszer kerül megrendezésre, és amelyben az alkalmazottak megvitatják jelenlegi kutatási projektjeiket.
Frissítés ('mini-viva') Az összes hallgató az első évben MPhil hallgatókként van regisztrálva. A korszerűsítési ülés általában legfeljebb egy óráig tart, és azt a kutatási bizottság fogja lefolytatni, de más személyzet tagjai is bevonhatók, általában ugyanabból a szekcióból. Azokban az esetekben, amikor a hallgatónak vagy a témavezetõnek aggályai vannak a fejlõdési értekezlettel kapcsolatban, felkérhetik a kutatási oktatót vagy egy másik kinevezett alkalmazottat, hogy jelenjen meg „külsõként” a folyamat során. A csoport a portfólió alapján megvitatja a hallgatóval a dolgozat előrehaladását és jövőbeli irányát. A portfólió és a megbeszélés alapján a hallgatók Kutató Bizottsága úgy dönt, hogy a regisztrációt PhD-re továbbítják, a regisztráció MPhil marad, vagy a regisztráció megszűnik. A hallgatóval jól együttműködő hallgató észreveszi, hogy nem kell aggódnia az utóbbi két kategória miatt. A bizottság dönthet úgy is, hogy további követelményeket határoz meg a nyár folyamán, például az írásbeli munka egy vagy több részének felülvizsgálatát, mielőtt a szeptemberi végleges döntést meghozza. Egyik diák sem kap engedélyt a terepi munkára való távozáshoz, amíg nem döntöttek a továbbfejlesztésről. A frissítés után a PhD státusza az MPhil regisztrációjának eredeti dátumára hárul.
Helyszíni munka / kutatási szabadság Miután PhD-státuszt kaptak, a legtöbb hallgató egy vagy több időszakra távozik „terepmunkára”, amely az első év harmadik ciklusának végén vagy azt követően kezdődik. Ajánlott, hogy a hallgatók teljes regisztrációval térjenek vissza a SOAS -ba legkésőbb a második évfolyam harmadik ciklusának kezdetén. Szükség lehet ennek a mintának a variációira, de ezt előzetesen jóvá kell hagyni a témavezetőnek és a kutatási oktatónak. Önnek és a felettesének ki kell töltenie a terepi pályázati űrlapot, és be kell nyújtania azt a nyilvántartásba. Ezen az űrlapon várhatóan felvázolja a következő 12 hónapra vonatkozó kutatási terveit, ideértve a tengerentúli egyetemi kapcsolatokat és a helyszíni felügyeletre vonatkozó intézkedések leírását. A 12 hónapnál hosszabb terepmunkát a felettesének támogatnia kell, és a kutatási asszisztensnek jóvá kell hagynia. Tudnia kell, hogy egy ilyen meghosszabbítás lerövidíti az felvételi időszakot.
A terepmunka során várhatóan tartja a kapcsolatot a felettesével. Egyes hallgatók inkább rendszeres havi jelentést küldenek tevékenységükről; míg mások az első hat hónap után hosszabb félidős jelentést nyújtanak be. Önnek és a felettesének az indulás előtt megállapodnia kell a tervezett jelentési módszerről. Az év végén a felettesének ki kell töltenie az Ön számára egy éves értékelési űrlapot, és tudnia kell, hogy mit csinál. A meghosszabbított tartózkodás iránti, a helyszínen benyújtott kérelmeket a felettesének támogatnia kell, és a kutatási asszisztensnek jóvá kell hagynia, ezért elengedhetetlen a felettesével való rendszeres kapcsolattartás.
Nem minden hallgató rendelkezik a helyszíni finanszírozással, és ezekben az esetekben ez a kérdés komoly aggodalmat és erőfeszítést igényel az első évben. Tehát a módszerekkel és a képzéssel történő munkavégzés során a hallgatónak elvárnia kell a terepmunka finanszírozásának minden releváns forrásának azonosítását és alkalmazását, mivel a terepmunkára és a pályázatokra vonatkozó szabályokat megfelelő időben be kell fejezni. A felettes útmutatást nyújthat, de a referenciák írása mellett a felelıstıl sem várják el, hogy megtalálja az Ön számára a jövedelemforrásokat. A finanszírozás megkeresése, a pályázatok írása és a szükséges kiegészítő anyagok összegyűjtése mind részét képezi a kutatási képzésnek és az átadható készségeknek, amelyek a diploma megszerzése után szolgálják majd Önt.
Az írási (folytatási) státusz meghosszabbítása (negyedik év) Azok a hallgatók, akik három éven belül nem jelentkeznek be, legfeljebb három időtartamra jelentkezhetnek az Írásbeli (folytatás) státusz meghosszabbításáért (a részletekért lásd a posztgraduális kutatási kézikönyvet). A státusba való áttéréshez a hallgatóknak benyújtaniuk kell egy portfóliót, amely a dolgozat kétharmadát tartalmazza vázlat formájában, az összes fennmaradó fejezet részletes vázlatát (áttekintést ad a tartalomról, kérdésekről, forrásokról, struktúráról), egy jellemzést a teljes értekezés tézisei és a benyújtásig ütemezett ütemterv. A hallgatók ezt a portfóliót a felvételi harmadik év augusztusának vége előtt nyújtják be a felügyelő bizottság minden tagjának.
Oktatás mint GTA A hallgatóknak lehetősége van posztgraduális oktatási asszisztens posztra jelentkezni, egy vagy több oktatóprogram vezetésével az osztályon (vagy adott esetben más osztályokon) kínált kurzusokon. A hallgatók általában a harmadik és / vagy a negyedik évfolyamukban tanítanak. Azok, akik nem távoznak a terepmunkára, fontolóra vehetik a második évet is. A tanítási tapasztalat elengedhetetlen a doktori fokozatot követő karrierjéhez, és segít a szélesebb tematikus témák elsajátításában. A felettesének támogatnia kell jelentkezését, és boldogan megteszi, ha a dolgozat jól halad. Minden hallgató részt vehet az Akadémiai Tanítási Fejlesztési Programban, amely akkreditált bizonyítványhoz vezet. A GTA pozíciókat általában nyár elején hirdetik ki.
Az értekezés benyújtása A harmadik év elejétől kezdődő hallgatók számára a legfontosabb feladat egy reális stratégia kidolgozása a kutatási anyagok összegyűjtésére és szervezésére, valamint az értekezés megírására. Várhatóan a harmadik év végére elkészíti a dolgozat tervezetét. A negyedik év végéig be kell nyújtania a dolgozatot a viva voce céljából.
Részidős hallgatók A részmunkaidős hallgatókra vonatkozó szabályok megegyeznek a fentebb leírtakkal, a következő kivételekkel: A részidős hallgatóknak várhatóan látják el felügyelőit havonta az első és a második évben, és szükség szerint a következő időszakban. Részt vesznek a módszertani szemináriumon, és jelentkezésüket a jelentkezés első évében mutatják be. Bemutatják a regionális szemináriumot, és a jelentkezésük második évében tartják megújító ülésüket. Az első év egyéb elemeiről (a regionális szemináriumokon való részvételről és egyéb kurzusok ellenőrzéséről / bevonásáról) a felügyelővel kell megállapodni. A terepmunka elvégzése után részt vesznek a harmadikéves írásbeli tanfolyamon.
A hallgatói képviselet Minden év elején megszervezik a hallgatók képviselőinek megválasztását: egyet az első évtől és egy a harmadikéves kohorsztól. A képviselők részt vesznek az osztályok ülésein, és fontos szerepet játszanak azoknak a kérdéseknek a meghatározásában, amelyeket az osztálynak fel kell vetnie. Mi, a kar tagjai, nagyra értékeljük a hallgatói képviselők hozzájárulását az osztály ülésein. A tanszék hallgatói képviselői is részt vehetnek a kari és iskolai szintű bizottságokban. A kar irodai munkatársai segítséget nyújtanak a hallgatók képviselőinek a kutatási program e-mail listáinak összeállításában, valamint a találkozók és rendezvények megszervezésében (azaz helyfoglalások készítésében). Ezek között lehetnek informális találkozók az alkalmazottakkal vagy más hallgatókkal, éves fórumok, workshopok vagy társadalmi események, a hallgatók szerint.
könyvtárak Ismerkedjen meg a korai időponttól a SOAS fő könyvtár főbb szakaszaival. Minden SOAS kutató hallgató hozzáférhet a SOAS Egyetem főiskolai könyvtárához, különösen az UCL és az LSE könyvtárához, a Brit Könyvtárhoz és a London University University könyvtárához (Senate House). ” A Történelmi Kutató Intézet könyvtára elengedhetetlen a tanszék hallgatói számára, és a felettese tanácsot adhat további speciális könyvtárakhoz, amelyek relevánsak a projekt szempontjából.
London története Mint minden más tudományágban, London óriási választékot kínál a történelemmel kapcsolatos eseményekről. Jó kiindulási pont a történelemkutató intézet (IHR) székhelyű történelemlabda kutató hallgatói számára. Az IHR számos szeminárium sorozatot tart, amelyek sok hallgató számára érdeklődhetnek. A Királyi Történelmi Társaság rendszeres előadásokat és egyéb rendezvényeket is szervez. A felettese tanácsot adhat olyan intézményeknél és eseményeknél, amelyek különös jelentőséggel bírnak a tematikus és regionális fókusz szempontjából. A hallgatókat arra is ösztönzik, hogy aktívan vegyenek részt a SOAS Kutatási Hallgatók Szövetségében, amely például kiadja saját kutatási folyóiratát, a Polyvocia-t. Vegye fel a kapcsolatot a SOAS megfelelő regionális központjaival, hogy információkat kapjanak tevékenységükről.
Élet a PhD után SOAS karrier szolgáltatással rendelkezik, amely minden hallgató számára ingyenesen elérhető, miközben az iskolában tanulnak, és sokféle módon segít Önnek. A felügyelők különösen azoknak a hallgatóknak nyújthatnak tanácsot és javaslatokat, akik posztdokumentumok és más finanszírozási források iránti kérelmet kívánnak folytatni. Az Ön felelõssége azonban, hogy megtalálja a doktorátus utáni finanszírozás egyéb lehetséges forrásait, és hogy megfelelõ pályázati ütemtervet dolgozzon ki a felettesével. A pályázatokra általában a felügyelő és a személyzet többi tagja szolgál, akiket a hallgató jól ismer, de általánosabb referenciákat a kutatási oktató vagy az osztályvezető nyújthat.
Ez az osztályos kutatási kézikönyv meghatározza az MPhil vagy PhD történelemírásának fõ lépéseit, a tanszék kutatói hallgatókra vonatkozó programját, a várt felügyeletet és a kutató hallgatók elvárásait. Mi, oktatók, nagyra értékeljük a kutató hallgatók aktív részvételét az osztály tudományos életében, és a kutató hallgatókat kutatási kultúrájának alapvető részének tekintjük. Az alábbiak célja annak biztosítása, hogy a kitiltott időszakban elvégezzék kutatásaikat, és hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki osztályunkban töltött éveiből.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon szereplő információk a tervezett programstruktúrát tükrözik az adott tudományos munkamenet ellen.
Kutatási felvételi lehetőségek és alkalmazások
Üdvözöljük olyan képzett hallgatók pályázatait, akik megfelelő mesterfokozattal (vagy tengerentúli egyenértékű) relevánsak egy adott témában a SOAS kutatási fokozatára. A pályázatokat online kell benyújtani.
Fontos jelentkezni jóval a tanév kezdete előtt, amelybe jelentkezni kíván, hogy időt biztosítson jelentkezésének feldolgozására. Ösztöndíjra jelentkezéskor korábbi határidők vonatkozhatnak.
A SOAS PhD program versenyképes, és a pályázóknak rendelkezniük kell a magas szintű tudományos eredményekkel és egy életképes javaslattal, amely hozzájárul a Tanszék kutatási érdekeihez. Felhívjuk figyelmét: elriasztjuk a tisztán spekulatív alkalmazásokat. Az interdiszciplináris kutatásokra pályázatokat várunk, de egy tanszékre csak egy pályázat nyújtható be.
Minimum belépési követelmények
BA és / vagy MA fokozat a történelemben, érdeme vagy azzal egyenértékű a mesterfokozatban, valamint a MA diplomamunka legalább 65%. A jelentkezőknek egyértelmű és koherens 2000 szavas kutatási javaslatot kell benyújtaniuk.
A lehetséges kutatási témákkal kapcsolatos kérdéseket elsősorban annak a munkatársnak kell irányítani, akinek érdekei leginkább megfelelnek a leendő hallgató érdekeinek.
A felvételi ajánlatokat a jelentkező tudományos nyilvántartása, referenciák és a javasolt téma alapján teszik meg. Azoknak, akik a SOAS on keresztül vagy annak útján kívánnak ösztöndíjat kapni, azt tanácsolják, hogy a lehető legkorábban tegyék meg jelentkezésüket (például a belépés év januárja előtt), mivel a legtöbb esetben csak azok, akik már foglalkoznak egy adott helyre. megítélni lehet a díjat.
Bár néhány oklevél főként az angol és más európai nyelvű anyagokra támaszkodik, a SOAS egyik legfontosabb előnye a történelemben a kutatási végzettség megszerzése, hogy az iskola sok afrikai és ázsiai nyelven SOAS az oktatást. Az ilyen oktatást igénylő hallgatókat fel kell tüntetni a kérelem benyújtásakor, és a lehető leghamarabb meg kell vitatniuk a megállapodásokat a leendő felügyelőkkel az ajánlat beérkezése után.
Feltétel nélküli angol nyelvű belépési követelmények
Azoknak a kérelmezőknek, akiknek 4. szintű vízumot kell igénybe venniük az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz, be kell mutatniuk az UKVI által jóváhagyott tesztközpont UKVI IELTS akadémiai igazolását.
Nemzetközi pályázók, akik Tier-4 vízumot igényelnek az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz
Teszt
Feltétel nélküli belépés
Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással
IELTS (tudományos)
7,0 általános vagy magasabb, 7,0 al-pontszámmal.
7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal
EGT és EU pályázók
Teszt
Feltétel nélküli belépés
Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással
IELTS (tudományos)
7,0 általános vagy magasabb, mindegyik alpontban 7,0.
7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal.
TOEFL IBT
105 vagy annál nagyobb, minimum 25 al-pontszámmal.
Összességében 105, legalább 22 al-pontszámmal. VAGY Összesen 100, legalább 25 írásbeli és 22 további részpontszámmal.
Angol Pearson teszt (tudományos)
75 teljes vagy annál nagyobb, legalább 70 az al-pontszámban.
Összesen 70 vagy annál magasabb, minimum 65 pontszámmal.