Jelenléti mód: Teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben
A tanszék tudományos és doktori fokozatot tudományos és doktori értekezésben megfigyelhető kulturális és nyelvi témák széles körében felügyelni. A kutatómunkát végző hallgatóknak nem szabad korlátozniuk a témaválasztást a jelenlegi alkalmazottak nevével feltüntetett kérdésekben (a posztgraduális hallgatók a közelmúltban számos olyan témával foglalkoztak, amelyek magukban foglalják a japán mozit, a kabuki szövegeket, a modern japán nyelvtudást és irodalmat, Meiji). történelmi szövegek, koreai nyelvészet és irodalom, koreai gyarmati és tizennyolcadik századi történelem). Az MPhil és PhD szinten végzett kutatások az irodalmi, dokumentum- és archív anyagokon alapulnak, amelyek a SOAS rendelkezésre állnak, és amelyeket Japánban és Koreában végzett terepmunka során gyűjtöttek össze.
Szerkezet
Minden hallgató a program 1. évfolyamán MPhil hallgatóként regisztrál. Az MPhil-ről a PhD-re történő frissítés a teljes munkaidős hallgatók első egyetemi munkamenetének végén (vagy a részmunkaidős hallgatók második egyetemi tanfolyamának végén) történik.
Minden új MPhil / PhD hallgató rendelkezésére áll egy háromtagú felügyeleti bizottság, amely egy fő vagy elsődleges felügyelőt, valamint egy második és egy harmadik felügyelőt is magában foglal. A felügyeleti bizottságban az időbeli elkötelezettség megosztása 60:25:15. Az első évben a diákok várhatóan legalább egy órán keresztül találkoznak a főfelügyelőkkel kéthetente.
A hallgató elsődleges felügyelője mindig a Tanszék tagjává válik, amelyben a hallgató szerepel. A kiegészítő tanácsadói minőségben eljáró második és harmadik felettes ugyanabból a tanszékből vagy más osztályokból / központokból állhat a Nyelv és Kulturális Karon, vagy az Iskola többi tanszékének osztályain / központjában. A tanuló előrehaladását a Tanszékkutató Távoktató tovább felügyeli.
Az első évben a hallgatók előkészítik a kutatást a kutatóhelyi kutatóhelyi kutatók által szervezett kutatói képzési szemináriumsorozaton (RTS), majd a Doktori Iskola általános képzésével támogatják.
Az irodalom és a kulturális tanulmányok területén dolgozó hallgatókat is felkérik, hogy vegyenek részt a Kulturális, Irodalmi és Posztkoloniális Tanulmányok Központjában (CCLPS) kínált kiegészítő képzésben.
A hallgatókat arra is ösztönözheti a felügyelők, hogy vegyenek részt a tanulmányaikhoz és képzési igényeikhez kapcsolódó további tanított képzésekhez. Ezek magukban foglalhatnak szakosodott fegyelmi, nyelvi vagy regionális kultúra tanfolyamokat vagy kutatási képzést a karán kívüli egyéb tanszékeken.
Az első félév végén a nappali tagozatos hallgatóknak megközelítőleg 5000 szóból álló irodalmi áttekintést kell benyújtaniuk. Ennek útmutatásait a karok kutatási képzési szemináriumai biztosítják, és a hallgatók megbeszélik a felügyelőikkel, hogyan lehetne ezt az irodalmi áttekintést beépíteni a fejlesztési kutatási javaslatukba és később az értekezésükbe.
Az 1. évfolyamon a teljes munkaidőben részt vevő hallgatóknak (a 2. év részidős hallgatóknak) 10 000 szavas frissítési portfóliót kell benyújtaniuk, amely egy kutatási javaslatból és egy alapfejezetből áll. E két elem relatív szavak számáról a hallgatói és a felügyeleti bizottság dönt, de várhatóan a központi fejezetnek legalább 3000 szónak kell lennie. A portfólió benyújtásának határideje minden év május 15.
A kutatási javaslat jellemzően a következő elemeket tartalmazza:
Kutatási célok és a javasolt kutatás összefüggései
Fő kutatási kérdések
Irodalmi áttekintés
Elméleti és módszertani keret és megfontolások
Javasolt kutatási módszerek
Etikai kérdések (adott esetben)
Doktori értekezés felépítése
Kutatási és írásbeli ütemterv
Bibliográfia
Egy vagy több ilyen rész módosítása, beleértve adott esetben a kiegészítéseket vagy törléseket, a hallgatók és a vezető felügyeletek közötti előzetes megállapodás alapján lehetséges.
A fő fejezetnek ideális esetben egy analitikus íráselemnek kell lennie, amelyben a diák esettanulmány segítségével megmutatja, hogyan válik a kutatási javaslat a tényleges kutatáshoz. A kutatási projekt jellegéből adódóan az elsődleges forrásokhoz való hozzáférés nehéz lehet, mielőtt a hallgató vállalja a második éves kutatásokat, és ilyen esetekben a tartalmat a hallgató és a felügyelő bizottság között meg kell állapodni.
Az MPhil-ről a PhD státuszra történő frissítési folyamat a hallgatói kutatóbizottság frissítési portfóliójának értékelésén és 20-30 perces szóbeli prezentáción alapul, amelyet vita követ. A szóbeli előadást a tanszéki személyzet és a kutató hallgatók adják. A három felügyelő külön találkozik, hogy megbeszélje a frissítés eredményét és tájékoztassa a hallgatót. A frissítési portfólió sikeres befejezésekor a hallgatókat hivatalosan frissítik a PhD-re, és a második évre lépnek. (Ha az értékelők úgy vélik, hogy vannak hiányosságai a portfólióban, a diákokat felkérik, hogy vizsgálják meg elégedettségüket, mielőtt a PhD státuszra történő frissítést megerősítenék.) A diákoknak általában nincs engedélyük a második évig folytatni a frissítési folyamatot befejeződött.
A második évet (vagy részmunkaidős egyenértéket) általában kutatással töltik. Ez történhet a könyvtárakban végzett terepmunka és kutatás, valamint az anyaggyűjtés bármilyen kombinációjával, a hallgató és a témavezető (k) között megállapodva.
A harmadik évet (vagy részmunkaidős egyenértéket) a doktori értekezés téziseinek írására fordítják. Ez idő alatt a hallgatók általában előadást tartanak az Osztályi Kutatási Oktató által szervezett kutatási szemináriumon, amelybe kiválasztott számú, a témában speciális szakértelemmel rendelkező alkalmazott és más kutatási hallgató tartozik. A harmadik év folyamán (vagy részmunkaidőben) a hallgatók fejezettervezetet nyújtanak be felettesükhöz véleményezésre, mielőtt a dolgozat végleges tervezetét elkészítik. A teljes vázlat elkészítése után a munkát a felügyelő bizottság minden tagja értékeli, és a hallgató benyújthatja a szakdolgozatot, vagy továbbmehet a folytatódási státusba, hogy további 12 hónapot kapjon a dolgozat kitöltéséhez és a vizsgálathoz való benyújtáshoz. A dolgozatnak a nyilvántartásba vételtől (vagy részmunkaidős egyenértékétől) számított 48 hónapon belül be kell fejeződnie.
Az értekezést - amely nem haladja meg a 100 000 szó hosszúságát - két vezető hatóság vizsgálja meg a területet, akik közül az egyiknek van tapasztalata a Londoni Egyetemen, és közülük legalább egy a SOAS .
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon szereplő információk a tervezett programstruktúrát tükrözik az adott tudományos munkamenet ellen.
Kutatási felvételi lehetőségek és alkalmazások
Üdvözöljük olyan képzett hallgatók pályázatait, akik megfelelő mesterfokozattal (vagy tengerentúli egyenértékű) relevánsak egy adott témában a SOAS kutatási fokozatára. A pályázatokat online kell benyújtani.
Fontos jelentkezni jóval a tanév kezdete előtt, amelybe jelentkezni kíván, hogy időt biztosítson jelentkezésének feldolgozására. Ösztöndíjra jelentkezéskor korábbi határidők vonatkozhatnak.
A SOAS PhD program versenyképes, és a pályázóknak rendelkezniük kell a magas szintű tudományos eredményekkel és egy életképes javaslattal, amely hozzájárul a Tanszék kutatási érdekeihez. Felhívjuk figyelmét: elriasztjuk a tisztán spekulatív alkalmazásokat. Az interdiszciplináris kutatásokra pályázatokat várunk, de egy tanszékre csak egy pályázat nyújtható be.
Feltétel nélküli angol nyelvű belépési követelmények
Azoknak a kérelmezőknek, akiknek 4. szintű vízumot kell igénybe venniük az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz, be kell mutatniuk az UKVI által jóváhagyott tesztközpont UKVI IELTS akadémiai igazolását.
Nemzetközi pályázók, akik Tier-4 vízumot igényelnek az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz
Teszt
Feltétel nélküli belépés
Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással
IELTS (tudományos)
7,0 általános vagy magasabb, 7,0 al-pontszámmal.
7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal
EGT és EU pályázók
Teszt
Feltétel nélküli belépés
Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással
IELTS (tudományos)
7,0 általános vagy magasabb, mindegyik alpontban 7,0.
7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal.
TOEFL IBT
105 vagy annál nagyobb, minimum 25 al-pontszámmal.
Összességében 105, legalább 22 al-pontszámmal. VAGY Összesen 100, legalább 25 írásbeli és 22 további részpontszámmal.
Angol Pearson teszt (tudományos)
75 teljes vagy annál nagyobb, legalább 70 az al-pontszámban.
Összesen 70 vagy annál magasabb, minimum 65 pontszámmal.