Ph.D. vagy ed.d. vezetői a haladás a tanulás és a szolgáltatások

Általános információk

Program leírás

A doktori Leadership for Advancement of Learning and Service biztosítja a fejlett tanulmány vezető, amely felkészíti a diplomások, hogy jelentősen hozzájárult a szervezetek és közösségek.

A program célja a szakma a jelenlegi vagy kialakulóban lévő vezetői feladatokat a különböző tanulási közösségek: az egyetemek, főiskolák, üzleti és ipari, egészségügyi intézmények, közösségi szervezetek, a szociális szolgáltatások, a szakszervezetek, a könyvtárak, a kormányzati szervek, a szakmai képzés, a személyzet képzési programok , tanácsadó szervezetek, nemzetközi ügynökségek, valamint a K-12 állami, magán- és egyházi iskolák. A résztvevők közös érdeke a vezetés és használhatják a saját munka oldalak, mint a hangsúly a posztgraduális tanulmányok. Lényegében a program célja, hogy megkönnyítse a hatékony vezetők széles közösség.

Egy új kohorsz kezdődik évente egyszer júniusban. A program kezdődik egy kéthetes, egész napos Nyári Akadémia, amely tartott az egyetemen Milwaukee. Befejezését követően az intézet, osztályok megfelelnek a City Center belvárosában Milwaukee. Osztályok megfelelnek egy hétvége havonta során ősszel és tavasszal félév: pénteken 4-8 óráig, szombaton 08:00-04:00 és vasárnap 09:00-01:00.

A doktori Leadership for Advancement of Learning and Service természetes kiterjesztése elkötelezettségünket élni és elősegíti a ferences értékeket béketeremtés, közösség, törődés és a vendéglátás. Pontosabban, a program magában foglalja az egész Stritch közösség előkészítése férfiak és a nők vezetői készségek, élvonalbeli tudás és a közösségi alapú lehetőségeket gyakorolni felelős vezető a szervezetek és közösségek.

Stritch is kínál a doktori Leadership for Advancement of Learning and Service a felsőoktatásban. A program célja a jelenlegi és a leendő vezetők dolgozó két- és négyéves főiskolák és egyetemek és a közösség és a műszaki főiskolák, akik igyekeznek, hogy a katalizátor jelentős változást a saját szervezetükbe.

Tanfolyamok

  • ED 700 - Vezetés év áttekintése
  • ED 701 - Szeminárium Vezető Learning Organization
  • ED 702 - Service év áttekintése
  • ED 710 - Vezetés elmélet: Evolution és Hatások
  • ED 714 - méretei vezetés
  • ED 720 - tanulás elmélete: Evolution és Hatások
  • ED 724 - méretei vezető a tanuló szervezet
  • ED 730 - Service Theory: Evolution és Hatások
  • ED 734 - méretei Vezető tálaljuk
  • ED 740 - Research Seminar A
  • ED 741 - Kutatás Practica A
  • ED 742 - Kutatási szeminárium B
  • ED 743 - Kutatás Practica B
  • ED 744 - Kutatási szeminárium C
  • ED 745 - Kutatás Practica C
  • ED 750 - Vezetés a tanulás és Szolgáltató Intézet I.
  • ED 751 - Vezetés a tanulás és Szolgáltató Intézet II
  • ED 752 - Vezetés a tanulás és Szolgáltató Intézet III
  • ED 760 - A Superintendency
  • ED 761 - doktori disszertáció szeminárium
  • ED 770 - Iskola Pénzügyi és Közgazdasági
  • ED 771 - Leadership Development Seminar
  • ED 772 - Superintendency Szeminárium
  • ED 774 - Vezetés terv a természet és ápolják a tanulás
  • ED 776 - Vezetés a tervezés, előmozdítása és értékelése Learning
  • ED 888 - Aktuális kérdések: Vezetés, tanulás és szolgálat
  • EDP ​​800 - Advanced Research és elmélet
  • EDP ​​801 - Survey Research
  • EDP ​​803 - esettanulmány kutatási
  • EDP ​​806 - megalapozott elmélet Research
  • EDP ​​810 - interjú Kutatás
  • EDP ​​812 - Focus Group módszertana
  • EDP ​​814 - Néprajzi Kutató
  • EDP ​​816 - Életrajzi Kutatás
  • EDP ​​821 - történeti kutatás
  • EDP ​​822 - program értékelése
  • EDP ​​847 - megfigyeléses kutatási
  • EDP ​​848 - megfigyeléses kutatási: International Gyakorlat
  • EDP ​​850 - Speciális statisztika I.
  • EDP ​​851 - Speciális statisztika II
  • EDP ​​852 - Minőségi adatelemzést NVivo
  • EDP ​​853 - Qualitiative adatgyűjtés
  • EDP ​​880 - Irodalmi áttekintés
  • EDP ​​881 - írása a Research Elbeszélő
  • EDP ​​882 - írása közzététele Tájékoztató
  • EDP ​​890 - Kutatás Theory
  • EDP ​​899 - Advanced Elmélet és modellek

Fokozat követelményei

Doktori Leadership

Felvételi kérelem

Nincs költsége, hogy nyújtsák be a felvételi kérelmet az interneten.

Kérelmeket a program felülvizsgálják a gördülő alapon, így elegendő idő megkezdése előtt a program megfontolásra. A diákok alkalmazása a nemzetközi diákok kell, hogy nyújtsanak be kiegészítő információt nyelvtudás és tanuló vízum állapotát.

Fokozat követelményei

  • Minden doktori tanfolyam sikeresen befejeződött.
  • Mindhárom éves értékeléseket a tananyag szál sikeresen befejeződött.
  • Minden program követelményeinek (kutatócsoport óra, mentor cél formák, LLSR stb)
  • A dolgozat elfogadta és jóváhagyta.
  • Az előadás már sikeresen megtörtént.
  • Minden pénzügyi kötelezettségek felmerült az egyetem teljesültek.
  • Minden végzős jóváírt mértéke már szerzett hét éven belül idején érettségi.

Fok opciók

Doktori Leadership

Minden doktori hallgatók teljes Ed.D. Természetesen szekvencia, amely magában foglalja a 63 kredit három év munkája. A hallgatók kiválasztása a Ph.D. követni egy további 3 kredit elmélet és kutatás. Végén az első tanév (május / június), a diákok döntik el, hogy továbbra is a Ed.D. követni, vagy folytatja a Ph.D. a vezetésben.

Közötti különbségtétel Ed.D. és PhD

A különbség a két fokkal jellemzően foglalja össze a következő módon: A Ed.D. van egy alkalmazott fókusz, míg a Ph.D. több kutatás-orientált. A Ph.D. tanulmányok jobban összpontosít kutatási készség tanfolyamok (néha "módszerek"), mint a Ed.D. Ezért az egyének, akiknek a jövőbeli foglalkoztatási járhat tervezése, lebonyolítása és értelmezése a kutatás figyelembe kell venni a doktori A Ed.D. célja, mint a gyakorló fokos és funkciók tanfolyamok, hogy segítse az egyének javításában gyakorlatokat a saját szakterületükön belül a közösségek.

Mindkét fok összpontosítani vezetői és megfelelőek az egyének, akik kívánnak belépni pályára a felsőoktatásban. Míg a Ph.D. lesz szükség a hallgatók szerezzenek mélyebb és pontosabb megértése a különböző komponensek a kutatás, mind fok fog összpontosítani végrehajtásáról kutatás.

Ed.D.

  • Fejlesztése speciális orvosi ismeretek.
  • Alkalmazása más alapítványok és technikák terén.
  • Alkalmazott kutatás, amely elsősorban foglalkozik orvosi problémák vagy kérdések.

Ph.D.

  • Elméleti alapjait a területen.
  • Az egyéb alapvető, vagy a kapcsolódó tudományágak.
  • Kutatás amely hangsúlyozza elmélet épület, statisztikák és kutatás design.

Pályakezdő mindkét szakon lesz kész arra, hogy a világ egy jobb hely, ahol élni. Pontosabban, egy mélyebb ismerete kutatás lehetővé teszi több közösségi tevékenységek és kiadványok.

Utoljára frissítve nov. 2016

Az iskoláról

Cardinal Stritch University began as a teaching institution for the Sisters of St. Francis of Assisi in 1937. Today, Stritch offers more than 60 undergraduate and graduate degree programs that help s ... Tovább

Cardinal Stritch University began as a teaching institution for the Sisters of St. Francis of Assisi in 1937. Today, Stritch offers more than 60 undergraduate and graduate degree programs that help students develop new skills, gain career-related experience, and build professional networks. With more than 34,000 alumni, our graduates are known for their roles at nonprofits, schools, small companies, health care organizations, corporations, and entrepreneurial ventures. Kevesebb