A hallgatónak fejlesztenie kell alkalmazott és magas szintű kompetenciákat és gyakorlati készségeket a marketing menedzsment elveinek megszerzésében, értelmezésében, megértésében és alkalmazásában. A doktori értekezésen keresztül, amelyben a képesítés csúcspontja van, a képesített hallgató igazolni fogja a független és eredeti tudományos munkát. A tézis döntött hozzájárulást jelentene a tantárgy és a kutatás területének megismeréséhez. A képesített hallgatók kompetenciát mutatnak a kapcsolódó kutatási módszertan alkalmazásában, valamint a kutatási folyamat és az eredmények megfelelő írásbeli és / vagy szóbeli kommunikációjában is. A hallgatónak képesnek kell lennie arra, hogy reflektáljon kutatási döntéseire és alkalmazásaira, felméri ezek hatását a marketing menedzsment holisztikus összefüggéseiben.

Felvételi követelmények

Azok a hallgatók, akik legalább 800% -os vagy annál magasabb szintű marketingmenedzsment képesítéssel rendelkeznek az NQF 8. vagy 9. szintjén, jelentkezhetnek e képesítésre. A Vezetési Kar dékánja megtagadhatja a hallgatói doktori fokozat felvételét, ha úgy ítéli meg, hogy a hallgató tudományos háttere nem elegendő a javasolt tanulmányokhoz.

Elérhetőségeit

Név: Prof M Roberts-Lombard
Tel: 27 (0) 11 559 3031 / e-mail: mornayr@uj.ac.za

Regisztráció és kezdési dátumok

A regisztráció januárban kezdődik, februárban pedig előadások folynak mind az egyetemi, mind a posztgraduális képzés munkaprogramjaira.

A Masters and PhD összes kutatási programja egész évben regisztrálható.

Záró dátum: Az akadémiai januárban kezdődik és decemberben ér véget. A program határidejét a program időtartama határozza meg.

Program oktatási nyelve:
  • Angol

70 további kurzus University of Johannesburg »

Utoljára frissítve Augusztus 13, 2019
Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
feb. 2020
Duration
2 - 4 Év
Részidős oktatás
Nappali
Price
3,500 USD
A tandíj becslése évente | Szállás becslése: évi 2500 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
feb. 2020
Jelentkezési határidő

feb. 2020