PhD a média menedzsmentben

University of Tehran, Kish International Campus

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

PhD a média menedzsmentben

University of Tehran, Kish International Campus

Bevezetés

A médiaműveltség doktora (PhD) diplomáját a média és a kommunikáció területén végzett spekulatív vizsgálat lefolytatásához szükséges keretet, hangsúlyt és fegyelmet biztosítja. Ez a program ideális mindazoknak, akik izgatottak a gyorsan növekvő média- és szórakoztató iparban való munkában. A Media Management diplomája szilárd alapot nyújt a hagyományos és a feltörekvő médiaplatformok kezelésének legújabb koncepcióihoz és gyakorlataihoz. Az új médiatechnológiák folyamatosan kiterjedt termékfejlesztést eredményeznek, így új ajánlatokat, új terjesztési csatornákat, hatékonyabb eszközöket kínálnak a marketing menedzsmenthez, több lehetőséget kínálnak a piaci és marketing kommunikációhoz, fokozzák az ügyfelek részvételét e tevékenységekben, valamint új vásárlói vásárlási és fogyasztási magatartást.

Kutatással, kritikai elemzéssel a diákok megtanulják a felelősségteljes és innovatív vezetés legjobb gyakorlatát a média menedzsment minden területén: termelés, médiagazdaságtan és pénzügy, marketing, terjesztés és új technológiafejlesztés.

PhD tananyag

A médiamenedzsment doktora 36 kredit elvégzését, 8 fő alapképzést, 12 kredit speciális kurzusokat és egy doktori értekezést (16 kredit) tartalmaz. A program fő hangsúlyt fektet egy olyan eredeti és független kutatási projekt sikeres befejezésére, amelyet disszertációként írt és védett.

Átfogó vizsga

Az átfogó vizsga legfeljebb a 4. félév végén érhető el, és szükséges ahhoz, hogy a hallgató megvédje a PhD-javaslatot. A hallgatóknak két esélyük lesz a PhD átfogó vizsga átadására. Ha a hallgatók az első átfogó vizsga kísérletére "nem kielégítő" értékelést kapnak, akkor a hallgató egyszer visszaszerezheti a selejtezőt. A második hiba megszünteti a programot. Az átfogó vizsga célja annak biztosítása, hogy a hallgató korai kutatási tapasztalatszerzést kezdjen; azt is biztosítja, hogy a hallgató képes legyen doktori szintű kutatásra.

PhD javaslat

A PhD-javaslatnak tartalmaznia kell a konkrét célokat, a kutatási tervet és módszereket, valamint a javasolt munkát és az idővonalat. Ezenkívül a javaslatnak tartalmaznia kell egy bibliográfiát és csatolmányként minden kiadványt / kiegészítő anyagot. A hallgatónak szóbeli vizsgájukban meg kell védenie a tézistervezetet bizottsága elé.

Tézis

A hallgatónak a PhD programban való részvételének első évében, a kar doktori bizottsága által jóváhagyott diplomamunkát kell választania (és szükség esetén egy vagy két tanácsadója). A második évben a PhD-javaslattal együtt a tanácsadó által javasolt értekezés bizottságot jóváhagyásra kell bocsátani. Az értekezés bizottságának legalább öt kari tagból kell állnia. A tézisgyűlés két tagjának a társ-tanár többi egyetemétől kell származnia. Az 5. félév végéig a hallgatónak írásbeli PhD-javaslatot kell benyújtania és meg kell védenie.

Kutatási haladás

A hallgatónak évente legalább egyszer foglalkoznia kell a szakdolgozati bizottságával, hogy áttekintse a kutatási folyamatot. Minden egyetemi naptári év kezdetén minden tanulónak és hallgatói tanácsadójának be kell nyújtania a hallgató előrehaladásának értékelési értékelését, amely az elmúlt év eredményeit és terveit mutatja be az adott évre vonatkozóan. Az értekezés bizottsága áttekinti ezeket az összefoglalókat, és elküldi a hallgatónak egy, a státuszukról összefoglaló levelet. Azok a hallgatók, akik nem teljesítik a megfelelő haladást, várhatóan minden hiányosságot korrigálni fognak, és egy éven belül eljutnak a következő mérföldkőhöz. Ennek elmulasztása a programból történő elbocsátást eredményezi.

PhD disszertáció

A doktori program beiktatásától számított 4 éven belül a hallgató várhatóan befejezi a téziskutatást; a hallgatónak meg kell felelnie a kutatás eredményeinek, amelyeket elfogadott vagy közzétettek a szakértői folyóiratokban. Az írásbeli értekezés és a közvélemény védelme és a bizottság jóváhagyása után a hallgató elnyerte a doktori fokozatot. A védelem a következőkből áll: (1) az értekezés előterjesztése a végzős diákok részéről, (2) az általános közönség megkérdőjelezése és (3) a disszertációs bizottság által lezárt zárt ajtó. A hallgatót a disszertációvédelem mindhárom részének befejezésekor tájékoztatni kell a vizsga eredményéről. A bizottság minden tagjának alá kell írnia a doktori bizottság zárójelentését és az értekezés végleges változatát.

A diploma megszerzéséhez legalább 16 évesnél idősebb GPA-t kell fenntartani.

Szintezési tanfolyamok (nem alkalmazható a fokra)

A PhD a Media Management vállalja a mesterképzés kapcsolódó területeken. Azonban a hallgatók, akik más mesterképzésen kívül is kötelesek elvégezni a kiegyenlítő kurzusokat, amelyek célja, hogy a háttér a PhD kurzusok. Ezeket a szintezési kurzusokat a kari bizottság határozza meg, és nem számolják a doktori fokozatot a médiamenedzsmentben.

Fő tanfolyamok: 4 tanfolyam szükséges; 8 kredit

Speciális tanfolyamok: 6 kurzus szükséges; 12 kredit

Törzsanyag

Vezetői és szervezeti elmélet

Tanfolyam tartalom:
Abszorpciós Kapacitáselmélet, Actor-Hálózatelmélet, Ügynökségelmélet, Agenda Beállításelmélet, Attachment Theory, Attribúcióelmélet, Balance Theory, Control Theory, Innovációs elmélet elmélyítése, Dinamikus képességelmélet, Hatékony piacelmélet, Etikai elmélet, Field Theory, Game Theory, A célelmélet, a képelmélet, az intézményi elmélet, a tudásalapú elmélet, a médiagazdagság elmélete, a mentális modellek elmélete, a szervezeti ökológiai elmélet, a szervezeti igazságosságelmélet, a tervezett magatartáselmélet, a prospektuselmélet, a pszichológiai szerződéselmélet, az erőforrás alapú elmélet, Önmeghatározó elmélet, érzéki elmélet, társadalmi kapitalista elmélet, társadalmi kognitív elmélet, társadalmi összehasonlító elmélet, társadalmi tőkeelmélet, társadalmi előmeneteli elmélet, társadalmi identitási elmélet, szociális háló elmélete, érdekképviseleti elmélet, strukturális kontingenciaelmélet, struktúraelmélet, tranzakciós költségelmélet

A közgazdasági elméletek elemzése

Tanfolyam tartalom:

Bevezetés és alapítvány, Versenyképes előnyök keresése, Versenyképes előnyök fenntartása, Analitikus problémamegoldó eszközök, A cégen kívüliek, Gazdaság és vezetés, Gazdaságelmélet, A vezetői gazdaságtan jellege és területe, Gazdasági modellezés és az elemzés technikái, Neoklasszikus elmélet , A cég természete és célkitűzései, a cég modern elméletei, gazdasági filozófia és elmélet, láthatatlan kéz, kereslet rugalmasság és piaci erő, kereslet előrejelzés, termelés és költségelemzés, töréselemzés, feltevések és alkalmazások, termelési függvény becslése az indiai iparról , Korlátozás nélküli maxima, optimalizálás a korlátozások alatt, kockázat optimalizálás és bizonytalanság, optimalizálás, többcélú célok elérése, idővel történő optimalizálás, kevés vagy semmilyen információ nélküli optimalizálás, termelékenység és javulás, a vállalat gazdasági hatékonysága, technológiai innováció és termelékenység javítása, szervezeti hatékonyság és a Termelékenység Imp a versenyképesség és a monopólium, az oligopolisztikus piacok, az árképzési technika, az árszabályozás és a monopólium szabályozása, a közvállalkozások árazása, a tőkebefektetés-tervezés, a helyelemzés, a cég és a társadalom, az üzleti szféra felelőssége, a nyilvános elszámoltathatóság az állami vállalatoknál

Menedzsment mennyiségi technikák

Tanfolyam tartalom:
Döntéshozatali és mennyiségi technikák, formuláció és grafikus megoldás, egyszerű módszer, kettős és érzékenységi elemzés, szállítási és átrakodási problémák, feladási probléma, integer programozás és célprogramozás, szekvenálás, készletgazdálkodás, várakozási elmélet, helyettesítési elmélet, PERT és CPM, határozat Elmélet, Markov láncok, játékelmélet, dinamikus programozás, szimuláció, befektetéselemzés és töréselemzés, előrejelzés

Kutatási módszerek a médiamenedzsmentben

Tanfolyam tartalom:
Az első lépések, a minőségi kutatások, az interjúk, a fókuszcsoportok, a történelem, az orális történelem, a néprajz és a résztvevők megfigyelése, a néprajz és a résztvevők megfigyelése, szövegelemzés, semiotiás elemzés, retorikai elemzés, ideológiai kritikák, pszichoanalitikus kritikák, diskurzuselemzés, interjúk, Etno-módszertani kutatás, Résztvevői megfigyelés, tartalomelemzés, felmérések, kísérletek, alapozó a leíró statisztikában, tizenkilenc gyakori gondolkodási hiba, íráskutatási jelentések

Speciális tanfolyamok

Menedzsment és innováció a médiaszervezetekben

Tanfolyam tartalom:
Innováció és kreativitás a médiaiparban Mi? Ahol? Hogyan ?, Az innováció megértése az új és a fiatal médiacégekben, a szellemi tulajdonjogok elmélete az innovációs verseny elemzésében a tömegtájékoztatási tartalom piacain Általános keretrendszer, innováció, kutatás, a médiainnováció kutatásának módszertani alapja, az innováció ígéretei és kihívásai Felmérések a német rekordiparra, stratégiára és innovációs teljesítményre, átalakítások a médiaipar testreszabásába és brandingjébe, mint stratégiai választások a médiavállalatok számára, stratégiák az új célzási technológiák előnyeinek kiaknázására A médiaközönségek hirdetési bevételi lehetőségeinek felismerése, médiaszervezési kultúra és innovatív teljesítmény , Innováció külső beszerzési tevékenységeken keresztül Áttekintés a távközlési szolgáltató iparágának legfontosabb trendjeiről és mintáiról Ipari, innovációs menedzsment, innováció terjedése a hírszerző szervezetekben A középvezetők akciókutatása a dán tömegmédiában, döntéshozatal újságszerkesztők szerint állandó értékek és változás, a társadalmi kísérlet mint médiainnovációk tesztelési módszertana, az innováció irányítása a közönségmérésben az amerikai esettanulmányok a könyvkutatással és a helyi embermérővel

A kommunikáció és a meggyőzés elmélete

Tanfolyam tartalom:
A kommunikációs elmélet alapjai, a szervezõ elméletek keretei, a kommunikátor, az üzenet, a médium, az emberi kommunikáción túl, a kommunikáció összefüggései, az összefüggés, a csoport, a szervezet, az egészség kontextusai, a kultúra, a társadalom, a hozzáállás jellege, Definíció és struktúra, szenvedélyünk ereje: elmélet és kutatás erõs attitûdökön, attitûdök: funkciók és következmények, attitûdmérés, attitûdök és viselkedés megváltoztatása, meggyõzõ kommunikáció feldolgozása, "ki mondja": kommunikációs tényezõk a meggyõzõdésben, az üzenet alapjai , Érzelmi üzenetek fellebbezése: félelem és bűntudat, kognitív disszonancia elmélet Négy rész: Meggyőző kommunikációs kontextusok, interperszonális meggyőzés, reklám, marketing és meggyőzés, egészségügyi kommunikációs kampányok

Média üzenetek elemzése

Tanfolyam tartalom:
A tartalomelemzés mint társadalomtudományi eszköz definiálása, tartalomelemzés, mérés, mintavételezés, megbízhatóság, érvényesség, adatelemzés, tartalomelemzés koncepcionálása, koncepcionális alapítvány, felhasználások és ellentmondások, tartalomelemzés összetevői, tartalomelemzés logikája, unitizálás, Felvételi kódolás, adatnyelvek, analitikai konstrukciók, analitikai utak és értékelő technikák, analitikus reprezentációs technikák, számítógépes segédeszközök, megbízhatóság, érvényesség

Kommunikációs elmélet és nemzeti fejlesztés

Tanfolyam tartalom:
Kommunikáció és fejlesztés: az elmélet és a politika paraméterei, a kommunikáció és a nemzeti fejlesztés, a kommunikációs politika és tervezés, a kulturális iránytű és az értékek továbbítása, a műsorszolgáltatás jövőjének nemzetközi felmérése, a tömegkommunikáció szerepe a nemzeti fejlesztésben: Innováció, kulturális folytonosság és változás, a tömegkommunikáció irányítása, a multimédiás oktatás, a nemzeti fejlesztéstámogatási kommunikáció, a kommunikációs politikákkal kapcsolatos nemzeti tapasztalatok, az integrált fejlesztéstámogatási kommunikáció, a kommunikációs politika Brazíliában, az indiai kommunikációs fejlesztés, az iráni közvetítés szerepe : Nemzeti felmérés jelentése, Iránnal kapcsolatos nemzeti kommunikációs politika felé, Devcom fejlesztése és társadalmi igazsága, fejlesztési diskurzus korszerűsítése, média és kommunikáció a modernizációban, kommunikáció kritikus perspektívái, Devcom kritikája a domináns paradigmában, fejlesztés, kommunikáció és Spi a ritualitás a fejlesztésben, a részvételi és felemelődési paradigmákban, a médiában és a kommunikációban a felelősségvállalásért, a Devcom a felemelődésért és a társadalmi igazságosságért

Az új kommunikációs technológiák

Tanfolyam tartalom:
Alapismeretek, elektronikus média, számítógépes fogyasztói elektronika, hálózati technológiák, információátvitel, információ tárolása, gyártási technológiák, információs szórakoztató kommunikációs rendszerek, a látás extrém összeszerelései, a Facebook azonosítója és a fraktál témája, a narbok feltérképezése A Vision Inercia és a mobiltelefon, a humiliáció méltóságos ábrázolásai, a szociális média mobil intimitása és a médiaművelés határai, láthatósági konfliktusok vagy az opacitás kérdése etikai erőforrásként, kamerás telefonok a készen, képi kommunikációban a korszakban Tercier Orality

Szeminárium a kommunikációs szervezetek irányításában

Tanfolyam tartalom:
A szeminárium a közelmúltban megjelent cikkekről szóló összefoglaló információkon alapul. A következő könyveket az alapvető ismeretekkel lehet konzultálni.
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve March 27, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2019
Duration
Időtartam
Részidős
Nappali
Locations
Irán - Tehran, Tehran Province
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
szept. 2019
Irán - Tehran, Tehran Province
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt