Hivatalos Leírás

Bevezetés:

Az Építészmérnöki PhD fokozat az a személy, aki az architektúrát és az épített környezetet kívánja megvizsgálni az évek során kibontakozó, koncentrált projektekben. A doktorátust végző hallgatók eredeti kutatásokat végeznek, amelyek új betekintést nyújtanak az építészet és az építési gyakorlat múltbeli, jelenlegi és jövőbeli fejlődésébe. A doktori tanulmányok a független kritikai gondolkodókat és kutatói szakembereket támogatják számos területen az építészet és az épített környezet egyre szélesebb területén.

A doktori tartomány a tervezési kutatás új területeinek feltárása, a tudomány tudásbázisának hozzájárulása, valamint a tervezés szempontjainak újradefiniálása felé tett lépések. A program fejlett technikai kutatási készségeket is kifejleszt, hogy felkészítse a hallgatókat az iparban, az egyetemeken és más olyan környezetekben, ahol szisztematikus és kritikus elemző készségekre van szükség. A pályázókat támogatják és bevonják a gyakorlati közösségekbe, ahol a tanulás alapvetően társadalmi jelenség; ahol a tudás beilleszkedik ezeknek a közösségeknek az életébe, amelyek közös érdekeket, ötleteket, diskurzusokat, a dolgok végrehajtását és a tervezési gondolkodás határainak feltárását szolgálják.

PhD az Építészetben, amelynek célja az egyének egyetemi szintű oktatása és szakmai kutatások előkészítése, valamint az iparban és a szakmai építészeti gyakorlatban betöltött vezetői pozíciók megteremtése a következő szakértelemmel:

  • Hangsúlyozza a minőségi és mennyiségi kutatási módszertanok alkalmazását a tudományos szigorúság legmagasabb szintjén
  • A kritikai problémákra és az építészeti fegyelemre szánt lehetőségekre összpontosít
  • Eredeti és tartós hozzájárulást nyújt az építészet és a kapcsolódó tudományágak tudományos és gyakorlati ismereteinek testéhez

PhD tananyag

Az Építészmérnöki PhD fokozatot 44 kredit, egy sor alapképzés (15 kredit), 9 kredit speciális kurzus és egy doktori (20 kredit) befejezése szükséges. A program fő hangsúlyt fektet egy olyan eredeti és független kutatási projekt sikeres befejezésére, amelyet disszertációként írt és védett.

Átfogó vizsga

Az átfogó vizsga legfeljebb a 4. félév végén érhető el, és szükséges ahhoz, hogy a hallgató megvédje a PhD-javaslatot. A hallgatóknak két esélyük lesz a PhD átfogó vizsga átadására. Ha a hallgatók az első átfogó vizsga kísérletére "nem kielégítő" értékelést kapnak, akkor a hallgató egyszer visszaszerezheti a selejtezőt. A második hiba megszünteti a programot. Az átfogó vizsga célja annak biztosítása, hogy a hallgató korai kutatási tapasztalatszerzést kezdjen; azt is biztosítja, hogy a hallgató képes legyen doktori szintű kutatásra.

PhD javaslat

A PhD-javaslatnak tartalmaznia kell a konkrét célokat, a kutatási tervet és módszereket, valamint a javasolt munkát és az idővonalat. Ezenkívül a javaslatnak tartalmaznia kell egy bibliográfiát és csatolmányként minden kiadványt / kiegészítő anyagot. A hallgatónak szóbeli vizsgájukban meg kell védenie a tézistervezetet bizottsága elé.

Tézis

A hallgatónak a PhD programban való részvételének első évében, a kar doktori bizottsága által jóváhagyott diplomamunkát kell választania (és szükség esetén egy vagy két tanácsadója). A második évben a PhD-javaslattal együtt a tanácsadó által javasolt értekezés bizottságot jóváhagyásra kell bocsátani. Az értekezés bizottságának legalább öt kari tagból kell állnia. A tézisgyűlés két tagjának a társ-tanár többi egyetemétől kell származnia. Az 5. félév végéig a hallgatónak írásbeli PhD-javaslatot kell benyújtania és meg kell védenie.

Kutatási haladás

A hallgatónak évente legalább egyszer foglalkoznia kell a szakdolgozati bizottságával, hogy áttekintse a kutatási folyamatot. Minden egyetemi naptári év kezdetén minden tanulónak és hallgatói tanácsadójának be kell nyújtania a hallgató előrehaladásának értékelési értékelését, amely az elmúlt év eredményeit és terveit mutatja be az adott évre vonatkozóan. Az értekezés bizottsága áttekinti ezeket az összefoglalókat, és elküldi a hallgatónak egy, a státuszukról összefoglaló levelet. Azok a hallgatók, akik nem teljesítik a megfelelő haladást, várhatóan minden hiányosságot korrigálni fognak, és egy éven belül eljutnak a következő mérföldkőhöz. Ennek elmulasztása a programból történő elbocsátást eredményezi.

PhD disszertáció

A doktori program beiktatásától számított 4 éven belül a hallgató várhatóan befejezi a téziskutatást; a hallgatónak meg kell felelnie a kutatás eredményeinek, amelyeket elfogadott vagy közzétettek a szakértői folyóiratokban. Az írásbeli értekezés és a közvélemény védelme és a bizottság jóváhagyása után a hallgató elnyerte a doktori fokozatot. A védelem a következőkből áll: (1) az értekezés előterjesztése a végzős diákok részéről, (2) az általános közönség megkérdőjelezése és (3) a disszertációs bizottság által lezárt zárt ajtó. A hallgatót a disszertációvédelem mindhárom részének befejezésekor tájékoztatni kell a vizsga eredményéről. A bizottság minden tagjának alá kell írnia a doktori bizottság zárójelentését és az értekezés végleges változatát.

A diploma megszerzéséhez legalább 16 évesnél idősebb GPA-t kell fenntartani.

Szintezési tanfolyamok (nem alkalmazható a fokra)

A PhD az Építészet Engineering vállalja a mesterképzés kapcsolódó területeken. Azonban a hallgatók, akik más mesterképzésen kívül is kötelesek elvégezni a kiegyenlítő kurzusokat, amelyek célja, hogy a háttér a PhD kurzusok. Ezeket a szintezési kurzusokat a kari bizottság határozza meg, és a doktori fokozatot az építészmérnöki kar doktori fokozatában nem veszik figyelembe.

Core tanfolyamok, 5 kurzus szükséges, 15 kredit

Speciális tanfolyamok, 3 tanfolyam az egyik jóváhagyásban, 9 kredit

Tanfolyamleírások

Kortárs építészet, elméletek és doktrínák

A tantárgy tartalma:
  • A reneszánsz és a humanista kultúra megjelenése és hatása a mai építészetre
  • A kortárs filozófiai és doktrínák elemzése és hatása az építészetre
  • A legújabb filozófiák és elméletek tanulmányozása és világszerte, valamint építészeti kifejezéseik
  • Az ilyen változások hatása az építészetre

Építészet és természet

A tantárgy tartalma:
  • Formális elemzés a természetes jelenség gyakorlati és stabilitási vonatkozásairól, valamint bevezetése a fogalmakra, mint a részecske, a gravitáció, az erő, a statikus stb., Valamint az építészet értelmezése.
  • Az energiával és annak különböző rendszereivel kapcsolatos tudományos elméletek tanulmányozása a természetben.
  • Az aktivált és deaktivált energiák vizsgálata és azok felhasználása mikro- és makro mérlegekben.
  • A természeti ökoszisztémák és azok működésének vizsgálata az életciklusban.
  • Elemezve a különböző beépített környezetek konstruktív és destruktív hatásait a történelemben.

Iszlám építészet (módszerek és doktrínák)

A tantárgy tartalma:
  • Az iszlám építészet elméletének elemzése.
  • A gyökerek tanulmányozása és az iszlám építészet evolúciója.
  • Az iszlám építészet földrajzi területe.
  • Az iszlám építészet fogalma
  • A legfontosabb fogalmak meghatározása, beleértve a vallást, a biztonságot stb.
  • Az iszlám építészet irodalmának és szavainak tanulmányozása

Kiválasztott témák az építészetben

A tantárgy tartalma:
  • Az építészek és filozófusok írott műveinek tanulmányozása perzsa nyelven vagy bármely más olyan nyelven, amelyet a diákok ismertek.
  • A filozófusok írott műveinek kiválasztása és bevezetése, valamint meghatározásaik elemzése az építészek elméleti ismereteinek fejlesztése érdekében.

Az építészet és a művészet közös nyelve

A tantárgy tartalma:
  • A képi nyelv és a közös titok elemzése a vizuális művészet és az építészet között.
  • A geometria, a számok és a művészetben való alkalmazásuk tanulmányozása.
  • Meghatározása és elemzése a közös összekötő szellem és a művészet nyelve kulturális környezetben és a kifejezésmód különböző művekben.
  • A különböző művészetek és építészet kifejeződési lehetőségeinek tanulmányozása.
  • Az allegória nyelvének bemutatása.

Az építőipari technológia elemzőtörténete

A tantárgy tartalma:
  • Tanulmányozza az anyag felhasználásának kultúráját az embertermékek előállításának folyamatában az emberi települések kezdetétől eddig.
  • A történelem fordulópontjainak és főbb technológiai fejlődésének megvitatása és a kozmológia és az episztemológia szempontjából való relevanciája.
  • A technológia különböző nézőpontjainak tanulmányozása
  • A technológia helyzete a társadalom jelenlegi és jövőbeli arculati kifejeződése szempontjából releváns.

Alkalmazott tudományok módszerei a térbeli tervezésben és kritikusokban

A tantárgy tartalma:
  • Az alkalmazott tudományok és az építészet összetételének elemzése és az eredmények, mint környezeti pszichológia.
  • Az érzékelés, a megismerés és a környezet viselkedésének elemzése.
  • A beépített környezet értékes tanulmányozása a konstrukció és használat tekintetében.
  • Kísérleti tanulmányok az iráni emberek észleléséről és viselkedéséről a beépített környezetben, és bemutatva azokat a módokat, amelyek javítják őket

A vallások építészete

A tantárgy tartalma:
  • A vallási és vallásközi kozmológia különbsége; a vallási kozmológia eredete és végső építészete.
  • Két fő vallás építészetének összehasonlító tanulmányozása; építészetük jellemzőit és koncepcióit, példák tanulmányozása során.

Éghajlat és építészet

A tantárgy tartalma:
  • Az időjárás és a kultúra jellemzői az éghajlaton
  • Bevezetés és elemzés az elismert világ-klímák és azok példái.
  • Az iráni éghajlat és a népi építészet elemzése.
Program oktatási nyelve:
Angol

10 további kurzus University of Tehran, Kish International Campus »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
Kérj Információt
Részidős oktatás
Nappali
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date