PhD az angol nyelvtanítással (TEFL)

University of Tehran, Kish International Campus

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

PhD az angol nyelvtanítással (TEFL)

University of Tehran, Kish International Campus

Bevezetés:

A TEFL PhD programja azoknak a diákoknak szól, akik hajlandóak pedagógiai ismereteiket előmozdítani az angol nyelvtanításban, a kutatási módszertanokban, az interkulturális kommunikációban és az oktatási alapokban. A PhD program szakmai fejlődést kínál a diákok számára, és felkészíti őket, hogy kutatóként és vezető szerepet töltsön be az angol nyelvtanításban. A PhD hallgatók tapasztalatokat és megértést szereznek olyan területeken, mint például; második nyelv elsajátítása, második nyelvű olvasás és írás, nyelvi szocializáció, nyelv és identitás, második nyelvvizsga, diskurzuselemzés, kritikus alkalmazott nyelvészet és kutatási módszerek.

A program egyedülállóan felügyelt tanítási gyakorlatot kínál intenzív angol nyelvű programban. Ez a tapasztalat megkönnyíti a hallgatókat, hogy elemezzék a nyelvet, megfeleljenek a tanulók angol nyelvtanulási szükségleteinek, és hivatásszerűen belépjenek a területbe.

PhD fokozat a TEFL-ben

A doktori program 36 kredit elvégzését, egy sor alapképzést (10 kredit), választható kurzusokat (8 kredit) és egy doktori értekezést (18 kredit) tartalmaz. A program fő hangsúlyt fektet egy olyan eredeti és független kutatási projekt sikeres befejezésére, amelyet disszertációként írt és védett.

Átfogó vizsga

Az átfogó vizsga legfeljebb a 4. félév végén érhető el, és szükséges ahhoz, hogy a hallgató megvédje a PhD-javaslatot. A hallgatóknak két esélyük lesz a PhD átfogó vizsga átadására. Ha a diákok az első átfogó vizsga kísérletére "nem kielégítő" értékelést kapnak, akkor a hallgató ismét visszanyerheti a selejtezőt. A második hiba megszünteti a programot. Az átfogó vizsga célja annak biztosítása, hogy a hallgató képes legyen doktori szintű kutatásra.

PhD javaslat

A PhD-javaslatnak tartalmaznia kell a konkrét célokat, a kutatási tervet és módszereket, valamint a javasolt munkát és az idővonalat. Ezenkívül a javaslatnak tartalmaznia kell egy bibliográfiát és csatolmányként minden kiadványt / kiegészítő anyagot. A hallgatónak szóbeli vizsgájukban meg kell védenie a tézistervezetet bizottsága elé.

Tézis

A hallgatónak a PhD programban való részvételének első évében, a kar doktori bizottsága által jóváhagyott diplomamunkát kell választania (és szükség esetén egy vagy két tanácsadója). A második évben a PhD-javaslattal együtt a tanácsadó által javasolt értekezés bizottságot jóváhagyásra kell bocsátani. Az értekezés bizottságának legalább öt kari tagból kell állnia. A tézisgyűlés két tagjának a társ-tanár többi egyetemétől kell származnia. Az 5. félév végéig a hallgatónak írásbeli PhD-javaslatot kell benyújtania és meg kell védenie.

Kutatási haladás

A hallgatónak évente legalább egyszer foglalkoznia kell a szakdolgozati bizottságával, hogy áttekintse a kutatási folyamatot. Minden egyetemi naptári év kezdetén minden tanulónak és hallgatói tanácsadójának be kell nyújtania a hallgató előrehaladásának értékelési értékelését, amely az elmúlt év eredményeit és terveit mutatja be az adott évre vonatkozóan. Az értekezés bizottsága áttekinti ezeket az összefoglalókat, és elküldi a hallgatónak egy, a státuszukról összefoglaló levelet. Azok a hallgatók, akik nem teljesítik a megfelelő haladást, várhatóan minden hiányosságot korrigálni fognak, és egy éven belül eljutnak a következő mérföldkőhöz. Ennek elmulasztása a programból történő elbocsátást eredményezi.

PhD disszertáció

A doktori program beiktatásától számított 4 éven belül a hallgató várhatóan befejezi a téziskutatást; a hallgatónak meg kell felelnie a kutatás eredményeinek, amelyeket elfogadott vagy közzétettek a szakértői folyóiratokban. Az írásbeli értekezés és a közvélemény védelme és a bizottság jóváhagyása után a hallgató elnyerte a doktori fokozatot. A védelem a következőkből áll: (1) az értekezés előterjesztése a végzős diákok részéről, (2) az általános közönség megkérdőjelezése és (3) a disszertációs bizottság által lezárt zárt ajtó. A hallgatót a disszertációvédelem mindhárom részének befejezésekor tájékoztatni kell a vizsga eredményéről. A bizottság minden tagjának alá kell írnia a doktori bizottság zárójelentését és az értekezés végleges változatát.

A diploma megszerzéséhez legalább 16 évesnél idősebb GPA-t kell fenntartani.

Szintezési tanfolyamok (nem alkalmazható a fokra)

Az angol nyelvtanítás doktori fokozata a kapcsolódó területeken végzett mesterképzést. Azonban a hallgatók, akik más mesterképzésen kívül is kötelesek elvégezni a kiegyenlítő kurzusokat, amelyek célja, hogy a háttér a PhD kurzusok. Ezeket a szintképző kurzusokat a kari bizottság határozza meg, és nem számítanak diplomát a doktori képzést az angol nyelvtanításban.

Fő tanfolyamok: 5 kurzus szükséges; 10 kredit

Választható kurzusok: 4 tanfolyam szükséges; 8 kredit

Tanfolyamleírások

Nyelvtanulási kutatás

Tanfolyam tartalom:
A kutatás természete, fejlesztési kutatások, verbális protokollok, interakcióelemzés, felméréselemzés, nyelvtanulás és tanítási magatartás, nyelvtanítási technikák, adatgyűjtés, közös adatgyűjtési intézkedések, kódolás, kutatási változók érvényessége és megbízhatósága, kvantitatív vizsgálat tervezése , Kvalitatív kutatás, osztálytermi kutatás, vegyes módszerek, kvantitatív adatok elemzése, záró és jelentéstételi kutatások. Technológiák az egész kontinensen, webes együttműködés az egész nyelveken, kevésbé általánosan tanított nyelvek, tanárképzés és tanulási stratégiák

Nyelvi értékelés

Tanfolyam tartalom:
Külföldi és második nyelvtanári értékelés, a nyelvvizsga érvényessége, a nyelvértékelés alapelvei, az értékelési folyamat fejlesztése, a nyelvvizsga tesztelési specifikációinak fejlesztése, az értékelés összeállítása az oktatási célokkal, az alapszintű értékelés, az értékelés és a hatékony szakértői értékelés alapelvei Alapú nyelvvizsga, közös európai referenciakeret, a tanításra gyakorolt ​​hatások, a stratégiák vizsgálata, a tanároknak a tesztelemzéssel, a nyelvtanulási és értékelési etikával kapcsolatos tudása. Statisztikai elemzés és fejlesztés statisztikái, Vizsgálati célú statisztikák.

SLA tanulmányok

Tanfolyam tartalom:
A kognitív és feldolgozási mechanizmusok vizsgálata a tanított SLA-ban, Az oktatott tanulók folyékonyságának és implicit explicit nyelvfolyamatainak vizsgálata, A nemek megszerzésének pszicholingvisztikai szempontjai a tanított GFL tanulásban, Van-e összefüggés ?, Formális oktatás és verbális morfológia megszerzése, a formális célú oktatás szerepe és hatása, az angol nyelvű arab tanulók viszonylagos záradékainak megszerzése a jelölt nyelvi struktúrákról, a formális jelentésmegjelölések fontosságáról a kifejezett formában koncentrált oktatásban, a struktúra komplexitásában és a kifejezett nyelvtan-oktatás hatékonyságában. formák a pontos orális produkció javításának eszközeként, az alapértelmezett hipotézis hibája, az interakció szerepének és hatásainak vizsgálata, a kommunikáció célzott oktatásával, a negatív visszacsatolás és a tanulók felvétele az analitikus idegennyelv-tanításban, észlelések és az interakció szerepe a LAN Tanulmányozzák a figyelmet a formákra ?, A kommunikációs feladatok szerepének értékelése a második nyelvű szóbeli produkciós készségek kifejlesztésében, A tartalom alapú oktatás nyelvtanulása, A tanárdifferencia hatása a tanulói diskurzusra egy második nyelvű osztályban, Az oktatott és a természettudományos L2-akvizíciós kontextusok hatásainak összehasonlítása A külföldi tanulmányok és az idegen nyelvek oktatása hatásainak összehasonlító vizsgálata az L2 tanulók nyelvtanára

A nyelvtanítás kérdései kritikája

Tanfolyam tartalom:
A kutatási módszerek kiválasztása, a kutatási módszer kiválasztása, a kvalitatív kutatás, a narratív vizsgálat, az irodalmi áttekintés és az Ön, az emberi tantárgyak megteremtése Felülvizsgálata, mintavételezés és megfontolás, introspektív módszerek alkalmazása, szelvények tervezése és használata, kutatási paradigmák a második nyelvű kutatásban, vegyes módszerek kutatása, kutatási típus kiválasztása, akciókutatás, esettanulmány Kutatás, beszélgetéselemzés, replikációs kutatás kvantitatív kutatásban, elemzés Az adatok statisztikailag, a kutatás közzététele, a nyelv oázisa

Nyelvi tantervfejlesztés

Tanfolyam tartalom:
Környezeti elemzés, szükségletelemzés, alapelvek, célok és szekvenciák, formátum és prezentáció, monitoring és értékelés, értékelés, tanterv-tervezés megközelítése, tárgyalásos tantervek, meglévő tankönyv elfogadása és adaptálása, változás bevezetése, Tantervkészítés, Tantervfejlesztés, Idegennyelv-igények megváltoztatása, Helyzetelemzés, Tervezési célok és tanfolyamtervezés és néhány részlet, A szerep és a tervezés, Az értékelés módszerei

pszicholingvisztika

Tanfolyam tartalom:
A beszédfelismerés neurális alapjai, a beszédfelismerés számítási módszerei, a beszédbeli felismerés számítási modellek, a fiatal gyerekek készségfejlesztése, az eseményhez kapcsolódó potenciálok és a mágneses mezők, amelyek a vizuális felismeréshez kapcsolódnak a képzett felnőtt olvasókban, Számítógépes modellek, betegek és képalkotó kutatások, figurális nyelv, figuratív megközelítések figurális nyelvhez, figurális nyelv fejlődése, az ábrázolható nyelv kognitív neurológiai elemzése, diskurzus és beszélgetés, ortográfiai tanulás és a vizuális szellem fejlesztése, Hogyan működik az agy olvasása? , Szemantikus memória, Szemantikus memória számítási modellek, Kategóriák és koncepciók kifejlesztése, Morfológiai feldolgozás, Két mechanizmus meséje ?, A mondatok megértése, A mondat neurobiológiája A megértés, számítási és testületi modellek Az emberi mondatok értelmezése, mondatgyártás, Pszichológia Tanszék, Computational Mo diskurzus és beszélgetés, a gyermekek beszélgetése és megszerzése, a diskurzus és a beszélgetés elektrofiziológiája, a nyelv és a gondolat, a nyelv és a gondolkodás számítási módszerei, a nyelv és a megismerés a fejlődésben, a nyelvgondozás és az agy?

szociolingvisztika

Tanfolyam tartalom:
A szociolingvisztika, a szociolingvisztika és a nyelvtani szociológia, a nyelvváltozás és a változás, a kódexek és a társadalmi osztály, a Dell Hymes és a kommunikáció etnográfia, a Gumperz és az interakciós szociolingvisztika, a szociolingvisztika és a társadalomelmélet, az interakció, a szembe tolódó interakció szociolingvisztikai lehetőségei Ervin Goffman és Szociolingvisztika, 9 Etnometodológia és Tagság Kategorizációs Elemzés, A diskurzus ereje és a diskurzus, a diskurzus ereje, a diskurzus ereje és a diskurzus. Erő, globalizáció elmélete és migráció, értelmezők Következtetés és intersubjektivitás, nyelvváltozás és változás, egyének és közösségek, társadalmi osztály, szociális hálózat, fonológia, társadalmi struktúra Nyelvi kapcsolattartás és nyelvváltozás, szociolingvisztika és formális nyelvészet, attitűdök és ideológia nyelvoktatás, nyelvoktatás, nyelvoktatás, nyelvoktatás, nyelvtanulás és nyelvértékelés, iránymutatások a nyelvtanulásra és a nyelvtanulásra Diszkriminációmentes nyelvhasználat, nyelvi migráció és emberi jogok.

Diskurzuselemzés

Tanfolyam tartalom:
Elmélkedés és orientáció, két kulcsfontosságú tanulmány, módszer és kritika, hasonlóságok és különbségek, meggyőzés és hatalom, diskurzív pszichológia, kritikus megközelítés a diskurzuselemzéshez, módszertani viták, beszélgetéselemzés és erő, diskurzuselemzés az eseményeken, központi eszközök és technikák, diskurzuselemzés néprajzi adatok, diskurzuselemzés a levéltári adatokról, diskurzuselemzés és digitális gyakorlatok, diskurzuselemzés a játékokról, diskurzus kibernetika és önéletbevitel, a Flickr mint társadalmi gyakorlat tagolása, intertextualitás és interdiszkuszivitás az online fogyasztói véleményben A beszélt interakciós elemzés és a digitális diskurzus , A gyermekek virtuális világában való identitás megteremtése, Helymeghatározás és áthelyezés, A corpus által támogatott diskurzuselemzés tükröződése, Digitális írástudási gyakorlatok kutatása kontextusban, iPhone technofaktumként, A nyelv áramlása on-line és offline, A digitális idők folyamán folyó diskurzusok diszkurzív konstrukció n az oktatás digitális korban

Statisztikai elemzés a nyelvoktatásban

Tanfolyam tartalom:
Függvények és érvek, faktorok, leíró statisztika, kétváltozós statisztikák, diszperziók, eszközök, korrelációs együtthatók és lineáris regresszió, többszörös regressziós analízis, variancia ANOVA analízis, bináris logisztikus regresszió, hierarchikus agglomeratív klaszteranalízis

Angol specifikus célokra

Tanfolyam tartalom:
ESP és beszéd, ESP és hallgatás, ESP és olvasás, ESP és írás, szókincs, angol az akadémiai célokra, angol nyelvű kutatási célú kiadványok, angol az akadémiai célokra, szükségletelemzés és tantervfejlesztés műfajban és angolul meghatározott célokra, ESP és értékelés , Technológia, ESP és Corpus Tanulmányok, ESP és interkulturális retorika, Angol tudomány és technológia, angol a munkahelyen, üzleti angol, hol vagyunk, jogi angol, repülés angol, angol az orvosi célokra, angol ápolási, értekezés és disszertáció írása

L1 beszerzési tanulmányok

Tanfolyam tartalom:

A nyelv elsajátítása, Első lépések A gyermekekkel való beszélgetés, Percepció, Korai szavak, Termelés, Szavak és jelentések, Konstrukciók és jelentések, Első kombinációk első konstrukciók, Moduláris szó jelentések, Bonyolultság hozzáadása a záradékokon belül, Több összetett konstrukciók, Szavak építése, Értelmezés és termelés különböznek Nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat, nyelvhasználat És a "gondolkodás a beszélgetéshez", a nyelv és a megismerés közötti kapcsolat a különböző nyelvbeszerzési elméletekben, a gyermekek térbeli megismerésének kiválasztott aspektusaiban, a verbalizáció és a mozgás eseményei, általános feltehetőség, kísérleti tanulmány a mozgó események kifejeződéséről francia és német nyelven, Különleges hipotézis, eredmények: önkéntes Moti on, Eredmények: Caused Motion, Vita

Interlanguage Pragmatika

Tanfolyam tartalom:
Az irodalom áttekintése, az interlanguage pragmatika, a pragmatikus tudatosság fejlesztése, a kérésmódszerek, a belső kérelem módosítása, a külső kérésmódosítás, az intézményi diskurzus és az interlanguage pragmatika kutatása, az intézményi diskurzus és a párbeszédek szerepe, az egyéni különbségek Az NS és az NNS tanári irányelvek, a munkakeresés, vagy nem a foglalkoztatási interjú, az interlanguage pragmatika feltárása az egyetemi tanteremben, az egyesületi angolok és az interlanguage pragmatika, a nyitószekvenciák mozgatása az intézményi beállítások, gyakorlati szempontok meghatározása céljából

Nyelvi tanárképzés

Tanfolyam tartalom:
A második nyelv tanárképzésének tudásbázisa, a második nyelv tanárképzésének összefüggései, a második nyelvű tanárképzés, a tanárképzés a gyakorlatban, a nyelv a tanárképzésben A diskurzus perspektívája, a nyelvi fogalmak a nyelvtanárképzésben, a nyelv egy ige? nyelvtudományi és nyelvi koncepcionális változás, a nyelvtanár társadalmi összetevője, a téma meghatározása, reflexív nyelv a nyelvtanárképzésben, az oktatói beszélgetés oktatása, a nyelvtanár nyelvtanulási kérdései, a nyelvtudás az angol tanárok előkészítésében specifikus , A nyelvtanulási megközelítés, A tanuló által létrehozott nyelvi tudatosság, Mit várhatunk? A leckék átiratainak használata a tanárok nyelvtanulásának fejlesztéséért, A rövid nyelvi fejlesztés keretei felé, A nyelvi változások oktatóinak hatása a kurzus komponenseként , Nyelvtanárok integrálása Discipline tudás egy nyelv tanfolyamon, az L2 írásmód elméleti fogalmainak megalkotása a metafóra koncepcionálásával, előszolgálati angol nyelvtanárok a nyelvhasználat és változat iránti elkötelezettségek, a második nyelv elsajátításának ismereteinek fontossága, a nyelv és a jó nyelvtanár ismerete, pre Szolgáltatási ESL tanárok A nyelvtudásról és a tanításhoz való transzferről, mi a fonetikának a nyelvtanítással kapcsolatban? Végrehajtások, rendszerszintű funkcionális nyelvészet és nyelvtudományi osztályok, a szakmai fejlődés hatékonyságának vizsgálata a pragmatikában, miért nem használják a tanárok pragmatikus tudatosságukat, a tanárképzésben részt vevő gyakorlatokat a nyelvtan és az alapfokú tantervi követelmények pontos ismerete Angliában, a nyelvtudással és a teszteléssel kapcsolatos ismeretek, a tapasztalatok ismerete a nyelvtan és a tantermi gyakorlatokról a tanítási nyelvtanban, a diskurzuselemzésben és az idegennyelvi tanárképzésben
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve March 27, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2019
Duration
Időtartam
Részidős
Nappali
Locations
Irán - Tehran, Tehran Province
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
szept. 2019
Irán - Tehran, Tehran Province
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt