-PhD oktatás
Queen's University Belfast
Kulcs információ
Campus helye
Belfast, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 18 900 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Nemzetközi díj
Bevezetés
Ön egy dinamikus doktori kutatási környezet része lesz, és több mint 25 különböző ország diákjaival fog tanulni; felügyeljük a kulcsfontosságú oktatási területeken kutató hallgatókat, beleértve a megosztott társadalmakban folyó oktatást is; hatékony oktatás; a gyermekek jogai az oktatásban; oktatási értékelés és befogadás.
A több mint 200 nappali és részmunkaidős kutatóhallgatóból álló élénk közösség részeként lehetősége nyílik kutatási potenciáljának fejlesztésére egy olyan élénk kutatói közösségben, amely előtérbe helyezi az ötletek és az innováció kölcsönös megtermékenyítését a tudás fejlesztésében. .
A Társadalomtudományi, Oktatási és Szociális Munka Iskola munkatársai világszínvonalú kutatásokat tesznek közzé, amelyek helyi és globális hatással bírnak. Finanszírozóink és partnereink közé tartoznak a kutatási tanácsok, kormányhivatalok, az EU, az Európa Tanács és a nagy alapítványok. Az iskolai kutatások számos területen, többek között a gyermekek jólétével, a társadalmi kohézióval és a mentális egészséggel kapcsolatos gondolkodásban és szakpolitikák kidolgozásában szolgálnak információval. Az iskola legfontosabb interdiszciplináris kutatási témái a következők:
Egészség, jólét és befogadás
A témában végzett kutatás a gyermekek, fiatalok és felnőttek egészségére és jólétére összpontosít az iskolákban, a közösségben és az olyan intézményekben, mint a börtönök. Kutatásunk olyan sokrétű kérdésekkel foglalkozik, mint a kábítószer-használat, a társadalmi-gazdasági egyenlőtlenség, a fogyatékosság és befogadás, a társadalmi érzelmek és az identitás kialakulása, valamint az egészség és a jólét eredményeinek javítását célzó beavatkozási programok értékelése, valamint a az egyenlőtlenség és az igazságtalanság által marginalizált embereket.
Gyermekek, fiatalok és családok: irányelvek és gyakorlat
A témával kapcsolatos kutatások a gyermekek és serdülők fiatal felnőttkorba való fejlődését vizsgálják teljes társadalmi és strukturális összefüggéseikben. Az ezen a területen végzett munkánk különös hangsúlyt fektet a szociálpolitikák és a szociális munkával kapcsolatos beavatkozások fejlesztésére a családok és a fiatalok életébe. Ez a multidiszciplináris kutatás számos elméleti és módszertani hagyományra támaszkodik, átfogó társadalmi igazságossági szellemiséggel.
Bűnözés és büntető igazságszolgáltatás
Az e témával kapcsolatos kutatások a sértő magatartások előzményeit kutatják az egész élet során, hangsúlyt fektetve a traumás életesemények és a strukturális egyenlőtlenségek hatására. A kutatás arra is törekszik, hogy jobban megértse a büntető igazságszolgáltatás és más rendszerek viselkedését a jogsértés ellenőrzésében vagy súlyosbításában játszott szerepük szempontjából. Az ezt a munkát jellemző átfogó társadalmi igazságossági perspektíva ezeket a kérdéseket abban a tágabb társadalompolitikai kontextusban helyezi el, amelyben felmerülnek.
Béke a társadalmakban
Az e témával kapcsolatos kutatások célja az etnovallási, nemzeti és társadalmi megosztottság forrásainak, megnyilvánulásainak és hatásainak megértése a megosztott és átalakuló társadalmakban, valamint a béketeremtésre irányuló erőfeszítések természete és hatékonysága. Különös érdeklődési körünk a konfliktuselméletek alátámasztása, a vallás szerepe a megosztott társadalmakban, a megosztott társadalomban való felnőtté válás hatása, az oktatás és az iskolák szerepe a pozitívabb csoportközi kapcsolatok előmozdításában a mélyen megosztott társadalmakban, a közös oktatás és a problémák. identitás, kultúra és befogadás.
Oktatás: A megértés fejlesztése, az eredmények javítása
A témával kapcsolatos kutatások az iskolai oktatásra, a tovább- és felsőoktatásra, valamint az oktatási lehetőségek és eredmények javítására összpontosítanak. Kutatásunk felöleli a tantervvel, pedagógiával, értékeléssel, befogadással és
identitás, és magában foglalja például az írás-olvasási és számolási programok hatékonyságát; korrepetálás és kooperatív tanulás; tanárképzés; az identitás és a szerzőség természete a felsőoktatásban; angol nyelv oktatása más nyelvet beszélőknek és alkalmazott nyelvészet; digitális írástudás tanulmányozása; a gyermekek jogai; és alkalmazott viselkedéselemzés. A többi ághoz hasonlóan a kutatást is változatos és innovatív kutatási módszerek és módszerek alapozzák meg, mint például véletlenszerű kontrollvizsgálatok, beavatkozások és programértékelések, részvételi akciókutatás, írási gyakorlatok és tudástermelés, valamint szisztematikus áttekintések.
Legfontosabb tényeket
A kutató hallgatókat arra ösztönzik, hogy teljes és aktív szerepet játsszanak az iskolán belüli kutatási tevékenységek széles körében, és számos forrás áll rendelkezésre, beleértve:
- Hozzáférés a Queen's University posztgraduális kutatói fejlesztési programjához.
- Irodai elhelyezés számítástechnikai eszközökhöz való hozzáféréssel és konferenciákon való részvétel támogatásával nappali tagozatos PhD hallgatók számára.
Képtár
Tanterv
Kutatási információk
Kapcsolódó kutatások
Kutatásunk különféle módszertanokat foglal magában, köztük a randomizált kontrollvizsgálatokat; néprajzi, gyermekjogi, multidiszciplináris, projektív és konstruktivista módszertanok, valamint nagyszabású szemléleti felmérések. A módszertani innovációk, valamint az innovatív gyakorlat fejlesztése kutatási tevékenységünk kulcsfontosságú mozgatórugói. A kutatás szélesebb körű befolyása abban is megmutatkozik, hogy az alkalmazottak és a hallgatók széles körben részt vesznek a kulcsfontosságú nemzeti és nemzetközi kutatási hálózatokban, és képesek vagyunk jelentős nemzetközi konferenciákat vonzani a Queen'sbe.
Kutatási siker
A Társadalomtudományi, Oktatási és Szociális Munka Iskola gazdag és élénk kontextust biztosít az oktatáskutatáshoz. A Queen's oktatási alaptudománya az egyik vezető oktatási kutatási terület az Egyesült Királyságban és Írországban, és oktatási kutatásaink a 4. helyet foglalják el az Egyesült Királyságban a kutatás intenzitása tekintetében, az e tárgykörben végzett kutatások 87 százalékát így értékelték. „nemzetközileg kiváló” vagy „világvezető” (REF, 2014).
PhD lehetőségek
Kutatásainkat számos központon és hálózaton keresztül szervezzük a fő diszciplináris kutatási területeinken. Bármely projekt és finanszírozási lehetőség megtalálható az alábbi linken.
Kutatási hatás
Az Iskolák kutatási finanszírozói és partnerei a kutatási tanácsok, a kormányhivatalok, az EU és az Európa Tanács. Kutatásunk megalapozza a gondolkodást és a szakpolitikák kidolgozását helyi és nemzetközi szinten.
Kutatási projektek
Az oktatás számos kutatási projektet valósít meg, beleértve a Queen's -i CESI kutatóközponttal való együttműködést, támogatja a megosztott oktatási modell elterjesztését az Észak -Írország Oktatási Minisztériumával és nemzetközi szinten. Kutatóink az általános iskolás diákok nemzetközi szintű műveltségének javításán is dolgoznak innovatív módszerekkel és megbízható kutatásokkal.
Aktuális PGR hallgatói profilok
Clare Kilgallon
Az SNI tanulók támogatásának elfogadása és az inkluzív osztálytermekben elért eredményei közötti összefüggések feltárása, valamint az intervenciós és patognomonikus gyakorlatra vonatkozó tudatosságuk között.
Ennek a tanulmánynak az a célja, hogy feltárja a sajátos nevelési igényű (SEN) tanulók intervenciós és patognomonikus hiedelmeivel és gyakorlatával kapcsolatos ismereteit, valamint azt, hogy ezek hogyan befolyásolják a további SNI-támogatás iránti hajlandóságukat, valamint az inkluzív iskolákban való sikerességüket és részvételüket.
Megvizsgálom az SNI tanulók saját meggyőződését arról, hogy az inklúzióról alkotott felfogásuk és az oktatók és tanárok által kialakított intervenciós-patognomonikus hitrendszer egyezik-e saját elképzeléseikkel és tudatosságukkal. Ezt a felfogást azután összehasonlítják a meglévő akadémiai modellekkel, és megvizsgálják, hogy a tanulók hiedelmei összefüggésben állnak-e a segélyek elfogadásával és az iskolai sikerélményükkel. Ennek a kutatásnak az a célja, hogy pontosítsa a patognomonikus és intervenciós hiedelmek és a kapcsolódó tanítási gyakorlatok megértését, mivel a többségi tanárok számára hatékony eszköztárat kínálunk az SNI tanulók tanulásának és befogadásának elősegítésére, az említett tanulók saját tapasztalataira és szakértelmére alapozva.
Először jogi és politika szakon szereztem diplomát a QUB-on, ezt követte az Ulster Egyetem ír történelem és politika mestere, végül pedig a befogadás és gyógypedagógiai mesterképzés a QUB-on. Jelenlegi kutatásaim iránti érdeklődésem abból fakad, hogy magam is SNI tanuló voltam, majd 8 évig tanulást segítő asszisztensként dolgoztam SNI tanulókkal a közönséges iskolákban, és befejeztem a Queens-i Befogadás és speciális nevelési igényű mesterképzést. A részvételen alapuló akciókutatás és a Fiatalok Tanácsadó Csoportjai mellett döntöttem annak biztosítására, hogy kutatásaim teljes mértékben kiaknázzák az SNI tanulók szakértelmét és tudását, és enyhítsem a kutató és a kutatott közötti hagyományosabb erőkiegyensúlyozatlanságot.
Aktuális PGR hallgatói profilok
Mohammed Owianeh
Episztemikus igazságtalanságok és képességi lehetőségek: A palesztin lányok jólétének megértése az oktatásban
Kutatásom célja, hogy felmérje a fiatal palesztin lányok befogadó és méltányos színvonalú oktatási lehetőségeit a politikai konfliktus és az előttük álló társadalmi-gazdasági nehézségek tükrében. Érvelésem kereteként nagymértékben támaszkodom Miranda Fricker (2007) az episztemikus igazságtalanságról szóló beszámolójára, valamint Nussbaum (2011) a képességek megközelítésének változatára.
Különösen érdekelnek a kortárs társadalomismereti tanulmányok, különösen azok, amelyek az episztemikus kapcsolatokat dekoloniális perspektívából tárgyalják. Érdekelnek a gyerekek, a nők és a fogyatékkal élők jogai konfliktusokkal összefüggésben, különösen Palesztinában. Az is érdekel, hogy a társadalomismeret filozófiáját szépirodalmi műveken, különösen az animéken és a mangákon alkalmazzam.
Aktuális PGR hallgatói profilok
Jennifer Rose
A hallgatói hangok kirekesztésének fogalmi elemzése a felsőoktatási tanúságtételben Fricker episztemikus igazságtalanságának dekolonizálásán keresztül
Jennifer kutatási területe a tudás filozófiája, a dekolonialitás, az etika, a kapcsolódó pszichológia, valamint a társadalmi és anyagi világunk közötti episztemikus kapcsolatok. Fókuszában a tudás szerepének feltárása az episztemikus kapcsolati gyakorlatainkban, a tudás és a megértés társadalmi terjedésére gyakorolt hatásai a tanúságtételben, valamint a tágabb társadalomra gyakorolt hatásai. Aggodalomra ad okot, hogy hogyan keletkezik a tudás, mi képezi a tudást, hogyan fejleszthetők tovább a tudáselméletek, valamint a tudás eredete, természete és határai, valamint a tényezők (például episztemikus bűnök, erények, tudatlanság formái). , megtévesztés, laikus vagy strukturális vagy laikus episztemikus gyakorlatok, szükségletek vagy korlátok), amelyek akadályozzák vagy elősegítik a tudás és a megértés társadalmi terjedését a tanúságtételben, valamint a társadalmi igazságossághoz való viszonyukat.
ichológia és okl. oktatásban, amelynek középpontjában az egész életen át tartó tanulás és a társadalmi igazságosság áll
Aktuális PGR hallgatói profilok
Emilia Symington
Vizsgálat a szülők és fiatalok tapasztalatairól a véleménynyilvánítás szabadságával és a vallási meggyőződéssel kapcsolatban
Emilia Symington PhD-jelölt a gyermekjogok területén. Diplomamunkája a szülők és a gyermekek kapcsolatát vizsgálja anglikán kontextusban a szólásszabadság és a vallási meggyőződés tekintetében. Az adatokat diadikus életrajzi interjúkon keresztül gyűjtik, és az emberi jogi konfliktusok megoldásának elméletein alapuló elméleti szemüvegen keresztül értelmezik.
Emilia teológiai és vallástudományi BA diplomáját a Nottinghami Egyetemen, a gyermekjogok MSc-jét pedig a Queens University Belfast-on szerezte meg. Diplomamunkája a kelet-belfasti fiatal nők szexuális nevelésükkel kapcsolatos tapasztalatait dokumentálta, számos fókuszcsoporton keresztül. A saját projektje mellett Emilia néhány egyetemi oktatóprogramot vezet a szociológia és a társadalompolitika tanszékeken.
Karrier kilátások
Bevezetés
Sok doktorátusunk a felsőoktatásban akadémiai és kutatói szerepet tölt be, míg mások vezető szerepet töltenek be az oktatási gyakorlatban, a közszférában vagy a civil szervezetekben. A Queen posztgraduális hallgatói kivételes előnyökben részesülnek. Az olyan egyedi kezdeményezések, mint a Researcher Plus, megerősítik a foglalkoztathatóság iránti elkötelezettségünket.
Foglalkoztatás a tanfolyam után
Ha további információra van szüksége a PhD szintű karrierfejlesztési lehetőségekről, kérjük, forduljon a művészeti, humán és társadalomtudományi karrierfejlesztési csoporthoz [email protected] / +44 28 9097 5175 telefonszámon. területi karrierlehetőségek.
Tanulási eredmények
A kutatói fokozat lehetőséget kínál a hallgatóknak arra, hogy elősegítsék független kutatási és kritikai gondolkodási képességüket. Azt is lehetővé teszi a hallgatóknak, hogy felfedezzenek egy érdeklődési területet, és így megértsék és megoldják a területen belüli elméleti és gyakorlati problémákat. A kutatói fokozat megszerzése javíthatja a hallgató írásbeli és szóbeli kommunikációs készségeit, és a doktori fokozat megszerzése szinte mindig formális követelmény a tudományos állás betöltéséhez.
A tanfolyam szerkezete
A tanfolyamnak nincs konkrét tartalma. Elvárják, hogy az iskola által támogatott kutatási képzési modulokat vegyen, amelyek mennyiségi és minőségi kutatási módszerekre összpontosítanak. Azt is elvárják, hogy a kutatását a felettesének irányítása alatt végezze.
A tanulmányok során részt vehet a Doktori Iskola által szervezett posztgraduális készségek képzésén.
Általában először „differenciálatlan PhD-hallgatóként” regisztrál, ami azt jelenti, hogy elégedett a munkatársaival, hogy képes kutatói fokozat megszerzésére. A „differenciálás” befejezéséig késik a döntés arról, hogy MPhil vagy PhD fokozatot kell-e vállalnia.
A differenciálásra nappali tagozatos hallgatók esetében körülbelül 9-12 hónappal a regisztráció után, részidős hallgatók esetében pedig körülbelül 18-30 hónap elteltével kerül sor: rendszerint egy legfeljebb két akadémikusból álló testületnek kell benyújtania a munkáját, és ezt követi egy hivatalos találkozó a hallgatókkal. „Differenciációs panel”. A testület ezután dönt arról, hogy képes-e folytatni tanulmányait. Néha azt tanácsolják a hallgatóknak, hogy vizsgálják felül kutatási céljaikat, vagy fontolják meg, hogy doktori képesítés helyett MPhil-képesítésre nyújtsák be munkájukat.
A doktori képesítés elvégzéséhez körülbelül 80 000 szóból álló szakdolgozatot kell benyújtania, és részt kell vennie egy viva voce [szóbeli vizsgán] külső és belső vizsgáztatónál, hogy megvédje a dolgozatát.
A PhD program 3-4 évig teljes munkaidőben vagy 6-8 évig részmunkaidőben zajlik. A hallgatók igény esetén írásbeli évfolyamra jelentkezhetnek.
A PhD nyitott mind a teljes, mind a részmunkaidős jelöltek számára, és gyakran hasznos felkészülés a tudományos vagy tanácsadói karrierhez.
A nappali tagozatos hallgatókat gyakran vonzzák a kutatási képzési programok, mert ezek lehetőséget kínálnak egy tudományos érdeklődésre számot tartó terület mélyreható folytatására.
A részmunkaidős kutatói diploma izgalmas lehetőség az oktatási területen már dolgozó szakemberek számára, akik szakmai érdeklődésre számot tartó kérdésben szeretnék bővíteni tudásukat. A részmunkaidős jelöltek gyakran úgy döntenek, hogy egy olyan területet kutatnak, amely összefügg szakmai feladataikkal.
Ha megfelel a belépési követelményeknek, a következő lépés annak ellenőrzése, hogy felügyelhetjük -e a kutatást az Ön által kiválasztott területen. Csak olyan hallgatókat veszünk fel, akiknek szakértői kutatási felügyeletet tudunk biztosítani egyetemi munkatársaink közül. Ezért a kutatási kérdésnek egyeznie kell munkatársaink kutatási érdekeivel.
Pályázati folyamat
Kérjük, tekintse át a jogosultsági feltételeket a weboldalakon. Ha úgy gondolja, hogy megfelel ezeknek a feltételeknek, kövesse az alábbi lépéseket:
A Find A PhD Supervisor Tool (https://www.qub.ac.uk/courses/postgraduate-research/find-a-phd-supervisor/) Iskola szűrő opciójával válasszon ki EGY potenciális témavezetőt az Akadémiai listánkból. személyzete és küldjön egy e-mailt, amely tartalmazza:
rövid önéletrajz (maximum 1-2 oldal)
egy tömör nyilatkozatot arról, hogy érdeklődik a PhD tanulmányok iránt, jelezve, hogy mikor kezdi el, és hogyan tervezi finanszírozni a kutatást
a kutatási kérdés vagy érdeklődési kör rövid ismertetése, és Ön szerint hogyan lehetne vizsgálni a kérdést
Tudományos munkatársaink szívesen fogadják a leendő hallgatók megközelítéseit; a munkatársak kapcsolatba léphetnek a pályázókkal, hogy közös érdekű kutatási javaslatot dolgozzanak ki. A potenciális felügyelőnek néhány héten belül fel kell vennie Önnel a kapcsolatot. Meghívhatják Önt, hogy találkozzon velük, vagy meghívhatják Önt, hogy hivatalosan jelentkezzen.
Ha nehézségei vannak a megfelelő témavezető azonosításában vagy a kapcsolatfelvételben, forduljon a Graduate Studies igazgatójához, Dr Dirk Schubotzhoz vagy az SSESW PGR csapatához (e-mail: [email protected] vagy [email protected]), akik szívesen segít.
Részidős tanulmányok esetén – ennek a lehetőségnek a záró dátuma minden év augusztus 31.
Nappali tagozatos (önköltséges) képzés esetén – azon nappali tagozatos pályázók számára, akik nem kívánnak hallgatói pályára pályázni, vagy nem jogosultak a hallgatói jogviszony megszerzésére, a jelentkezési határidő minden év augusztus 31. napja.
nappali tagozatos tanulmányokhoz és ösztöndíjra/díjra való jelentkezésre; Kérjük, vegye figyelembe, hogy a díjakat csak nappali tagozatos hallgatók vehetik igénybe. Az Iskolán belül elérhető ösztöndíjra pályázni kívánó jelentkezőknek egyidejűleg nappali tagozatos tanulmányokra is jelentkezniük kell. Az elérhető ösztöndíjak és a bezárási dátumok a Find A PhD oldalon találhatók: https://www.qub.ac.uk/Study/PostgraduateStudy/Postgraduate-research/
Értékelés
A kutatási fokozat értékelési folyamata eltér a tanított diplomáktól. A diákoktól elvárják, hogy rendszeres időközönként bemutassák munkájuk tervezeteit a témavezetőjüknek, aki írásban és szóban visszajelzést ad; évente hivatalos értékelésre kerül sor.
Ez az éves előrehaladási felülvizsgálat megköveteli a diákoktól, hogy írásban és szóban mutassák be munkájukat az iskolában dolgozó tudományos testületnek. E folyamat sikeres befejezése lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy regisztráljanak a következő tanévre.
A doktori fokozat végső értékelése szóbeli és írásbeli. A hallgatók a szakdolgozatukat egy belső és külső vizsgacsoporthoz nyújtják be, akik átnézik az írásbeli dolgozatot, mielőtt meghívják a hallgatót, hogy szóban védje meg munkáját a Viva Voce -on.
Visszacsatolás
A felügyelők rendszeres időközönként visszajelzést adnak a tervezetről a diploma regisztrációjának teljes ideje alatt.
Felszerelés
Az iskola a belfasti Queen's Quarter három épületből álló lakosztályában található. Diákoknak és dolgozóknak közös helyiségeket, számítógépes egységeket és kijelölt tanulótereket biztosítunk.
A nappali tagozatos PhD hallgatók közös irodahelyiséghez, valamint személyi számítógéppel és internet-hozzáféréssel ellátott asztalhoz juthatnak.
A program eredménye
A kutatói fokozat lehetőséget kínál a hallgatóknak arra, hogy elősegítsék független kutatási és kritikai gondolkodási képességüket. Lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy felfedezzenek egy érdeklődési területet, és így megértsék és megoldják a területen belüli elméleti és gyakorlati problémákat. A kutatói fokozat megszerzése fejlesztheti a hallgató írásbeli és szóbeli kommunikációs készségeit, és a doktori fokozat megszerzése szinte mindig formális követelmény a tudományos állás betöltéséhez.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Sok doktorátusunk akadémiai és kutatói szerepet tölt be a felsőoktatásban, míg mások vezető szerepet töltenek be az oktatási gyakorlatban, a közszférában vagy a civil szervezetekben. A Queen posztgraduális hallgatói kivételes előnyökben részesülnek. Az olyan egyedi kezdeményezések, mint a Researcher Plus, megerősítik a foglalkoztathatóság iránti elkötelezettségünket.
Akkreditációk
Belépők
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.