Keystone logo

PhD Programok ban ben Divat kommunikáció 2024

Szűrők

Szűrők

  • PhD
  • Divat
Szakirányok
  • Divat (0)
  • Vissza a fő kategóriához
Helyszínek
További helyszínek keresése
Végzettség típusa
Időtartam
Tanulási tempó
Nyelv
Nyelv
Tanulmányi formátum

Egyetlen program sem felel meg a keresési feltételeknek. Kérjük, finomítsa a szűrőket.

Clear filters

PhD Programok ban ben Divat kommunikáció

Azok a diákok, akik egy bizonyos területbe akarnak belevágni, esetleg filozófia doktort (PhD) kívánnak folytatni. Általában három-öt évig, ez a program gyakran kiterjedt kutatást és értekezést vagy disszertációt tartalmaz.

Mi a PhD a Divatkommunikációban? Ez a program olyan diákok számára készült, akik tovább szeretnék fejleszteni tudásukat arról, hogy a ruházat és más divatáru kreatívan kerül bemutatásra és népszerűsödik a különböző közönségek számára. Néhány olyan terület, mint például a digitális média, a reklám, a fotózás, a teljesítmény, a film, a zene és az újságírás. A diákok jellemzően széles körű megértést nyernek arról, hogy a kortárs divattervezés hogyan kommunikál a népszerű kultúrában. Számos programban a diákok a szakmai portfóliójuk bővítésén dolgoznak, kutatási dolgozatukkal együtt.

Ez a program sokféleképpen hasznos a diákoknak. Megtanulnak önállóan és hatékony csapatmunkát végezni. Kreatívan fejleszti és olyan prezentációs és kommunikációs készségeket fejleszt, amelyek számos profi és személyes környezetben előnyösek.

A hallgatóknak nem szabad megengedni, hogy a pénzügyek bejussanak az oktatáshoz. A doktori fokozat divatkommunikációhoz kapcsolódó költségei attól függően változnak, hogy a hallgatók milyen intézményt választanak. Az érintett tényezők a program időtartama és helye.

A diákok, akik diplomát a divat kommunikáció tud találni a különböző munkahelyek az életmód és a divatiparban. A gyakori munkakörök közé tartoznak a divatújságos, a vizuális merchandiser, a művészeti igazgató, a vizuális kommunikációs szakértő, a képszerkesztő, a grafikus, a kiskereskedelmi területtervező, a fotós és a stylist. A munkáltatók közé tartozhatnak kiskereskedelmi terek, divatújságok, online divatcégek, márkaképzők, reklámcégek és merchandising cégek.

A divatkommunikáció oktatását helyi iskola, nemzetközi egyetem, sőt online is meg lehet szerezni. A kiterjedt online adatbázisunk segítségével keresd meg a programodat, és lépj kapcsolatba közvetlenül az Ön által választott iskola belépő irodájával az űrlap kitöltésével.