Fizika PhD Képzések Keresése Ázsiában 2021/2022

A Doctor of Philosophy fokozatot, rövid Ph.D egy fejlett tudományos fokozat szerzett különböző területeken, jelezve nagy érdekek és elért a kutatás. Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tan… Tovább

Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tanul törvényi, kísérletezés és megfigyelés.

Diákok, akik teljes mértékben részét Ázsiában egyre számokat. Jelenleg, a második és a harmadik legnagyobb gazdasága Ázsiában. Korlátozás nélkül, a hallgatók leírták idejüket Ázsiában, mint a legjobb élményt az életüket. Ma, három a négy legnépesebb ország a világon a Ázsia: Kína, India és Indonézia.

Fizika Doktori Képzések Áttekintése Ázsiában 2021/2022

UAEU United Arab Emirates University
Al Ain, Egyesült Arab Emírségek

A fizika PhD program olyan kutatási program, amely kutatási lehetőségeket kínál a sűrített anyag és a szilárdtest fizika, a nagy energiájú fizika, a nanofizika, a plazmafizika és az ellenőrzött fúzió, az alkalmazott nukleáris tudomány, az orvostudomány és a biofizika, az asztrofizika, valamint az atom- és a molekulafizika területén. A doktori hallgatónak minimum követelményként 24 CH tanfolyamot és 30 CH-t kell teljesítenie a szakdolgozatokban, az átfogó vizsga letétele mellett és a dolgozat kutatási eredményeinek megvédése mellett. -
aug. 2022
31 dec. 2021

China University of Petroleum
Peking, Kína

Geophysics has to do with the physics of the earth and its surrounding atmosphere and applies the theory and method of physics, combined with geology, atmospheric science, marine science and astronomy, to detect all kinds of geophysical fields (such as the earth's magnetic field, electric field, gravity field and seismic wave field, temperature field, the interior of the earth radiation, atmosphere and plasma radiation field, high electromagnetic field, etc.) by means of modern science and technology. You will learn to use such geophysical fields to obtain useful information that is used during exploration, drilling and production of hydrocarbons. -
Angol, Kínai
szept. 2022
30 Május 2022

King Abdullah University of Science and Technology
Thuwal, Szaúd-Arábia

Az alkalmazott fizika program mind az MS, mind a Ph.D. számára. A hallgatók célja, hogy szilárd ismereteket biztosítsanak az alaptudományban a nanoméretű fizika megértése érdekében, és eszközöket alkalmazzák ezen ismeretek alkalmazására az alkalmazott fizika technológiai és tudományos áttöréseinek táplálására. A program az eszközfizikára, a fotonikára és a kvantum elektronikára összpontosít. A program hallgatói széles körű képzést kapnak a kondenzált anyagfizika, az elektrodinamika és a statisztikai fizika alapvető tudományos fogalmairól. A hallgatók olyan tudományos kutatási tevékenységekben vesznek részt, amelyek magában foglalhatják laboratóriumi vizsgálatokat és számítási modellezést. Ph.D. A jelöltek az eredeti kutatás-alapú kutatásokra összpontosítanak, hogy előmozdítsák a tudás határait. Az alkalmazott fizika diplomások alkalmazhatósága a tudományos kutatóintézetektől a kutatási és fejlesztési pozíciókig terjed a csúcstechnológiát képviselő ipari vagy vállalkozói környezetben. -
30 - 42 hónap

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
The Hong Kong University of Science and Technology