Részidős Fizika Doktori Képzések Megtekintése Ázsiában 2022

A Doctor of Philosophy fokozatot, rövid Ph.D egy fejlett tudományos fokozat szerzett különböző területeken, jelezve nagy érdekek és elért a kutatás. Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tan… Tovább

Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tanul törvényi, kísérletezés és megfigyelés.

Diákok, akik teljes mértékben részét Ázsiában egyre számokat. Jelenleg, a második és a harmadik legnagyobb gazdasága Ázsiában. Korlátozás nélkül, a hallgatók leírták idejüket Ázsiában, mint a legjobb élményt az életüket. Ma, három a négy legnépesebb ország a világon a Ázsia: Kína, India és Indonézia.

Lépj közvetlen kapcsolatba az Intézményekkel A Legjobb Részidős Fizika Doktori Diplomák Ázsiában 2022

• Javasolt Legfrissebb Cím
  • Javasolt
UAEU United Arab Emirates University
Al Ain, Egyesült Arab Emírségek

A fizika PhD program olyan kutatási program, amely kutatási lehetőségeket kínál a sűrített anyag és a szilárdtest fizika, a nagy energiájú fizika, a nanofizika, a plazmafizika és az ellenőrzött fúzió, az alkalmazott nukleáris tudomány, az orvostudomány és a biofizika, az asztrofizika, valamint az atom- és a molekulafizika területén. A doktori hallgatónak minimum követelményként 24 CH tanfolyamot és 30 CH-t kell teljesítenie a szakdolgozatokban, az átfogó vizsga letétele mellett és a dolgozat kutatási eredményeinek megvédése mellett. -
aug. 2022

The Hong Kong University of Science and Technology
Hong Kong, Hongkong

A Ph.D. A fokozat elsősorban az ösztöndíj szélességének, a kutatás mélységének elismerésére és a problémák független és hatékony kivizsgálására irányul. A hallgatóknak sikeresen teljesíteniük kell a tanfolyamot és egy jelentős, eredeti kutatást tartalmazó tézist. -

中央大學
Hsinchu, Tajvan

Emellett a tudás-alapú kurzusokat, a gyakorlati tevékenységek, a termesztés, a kreativitás, és a kidolgozásában elért tanfolyamok speciálisan kínálnak a tréning. -

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
The Hong Kong University of Science and Technology