Fizika PhD Képzések Keresése Észak-Amerikában 2021/2022

A Doctor of Philosophy fokozatot, rövid Ph.D egy fejlett tudományos fokozat szerzett különböző területeken, jelezve nagy érdekek és elért a kutatás. Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tan… Tovább

Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tanul törvényi, kísérletezés és megfigyelés.

A belföldi civilizációk modern birodalmak, Észak-Amerikában rengeteg gyakorlati oktatási lehetőségeket kínálnak a tudósok. Töltött egy sor különböző kultúrák, a diákok önképzésre jól lekerekített módon.

Fizika Doktori Képzések Áttekintése Észak-Amerikában 2021/2022

University of Central Florida College of Optics and Photonics
Orlando, Amerikai Egyesült Államok

Az optika és fotonika PhD program a legmagasabb színvonalú oktatást nyújtja az optikai tudomány és a mérnöki tudományok területén, lehetővé téve a hallgatók számára, hogy tudományos, alapvető és alkalmazott kutatásokat végezzenek, miközben elősegítik a floridai és az ország technológiai alapú iparágainak fejlődését. -
aug. 2022

New Jersey Institute of Technology
Newark, Amerikai Egyesült Államok

A Ph.D. (AP) posztgraduális szakterülete biztosítja a hallgatók számára az alkalmazott fizika széles tudásbázisának elsajátítását, valamint olyan fejlett kutatási témákat, amelyek felkészítik őket a tudományos, kormányzati vagy iparági sikeres kutatói pályára. -

The University of Texas at Dallas
Richardson, Amerikai Egyesült Államok

A Ph.D. az UT fizika szakán a Dallas lehetőséget kínál a hallgatóknak arra, hogy részt vegyenek a fizika élvonalbeli kutatásában. Pályakezdőink az ipari, tudományos és kormányzati pozíciókban dolgoznak. Posztgraduális programunk fejleszti az egyéni kreativitást és szakértelmet a fizikában, és erősen a kutatásra összpontosít. A hallgatókat arra ösztönzik, hogy a továbbtanulás kezdetétől kezdve vegyenek részt a folyamatos kutatási tevékenységekben. -

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
Lehigh University