Fizika PhD Képzések Keresése 2021/2022 az Amerikai Egyesült Hlavní město Praha Csehországban

A PhD doktori fokozattal rendelkeznek, külön úgynevezett "Doctor of Philosophy " mértékben. Ez félrevezető, mert PhD tulajdonosai nem feltétlenül filozófus (kivéve, ha a szerzett diplomát filozófia!). Igaz, PhD címzettek képesek részt gondolatkísérletek, ezért a problémák, és a problémák megoldása kifinomult módon. A természettudományos területen a fizika tanulmányoz… Tovább

A természettudományos területen a fizika tanulmányozásával jár a sok szempontból az anyag és a módszereket, amelyek mozog és változások az időben és térben. Ez az alapvető fegyelem törekszik, hogy megismerjék a viselkedését a világegyetem át a témákat, mint az energia, erő és a mechanika.

Csehországban egy jól megalapozott és a kutatás-alapú egyetemi oktatás. Ez tette a tanulás ini Prága egyik a tananyag 's Európában, hiszen ápolja a szellem, a kreativitás és az innováció a diákok körében.

Kérj Információt Fizika Doktori Képzések az Amerikai Egyesült Hlavní město Praha Csehországban 2021/2022

További információ Csehországban folytatott tanulmányokról
Prague 6, Csehország

A program a tudományos és mérnöki ismeretek széles skáláját integrálja a plazmafizika és a kapcsolódó technológiák fejlett részeire összpontosítva. A program hangsúlyozza az ellenőrzött termonukleáris fúzió elsajátításának kihívását. -

Prague 6, Csehország

Az új tanulmányi program a nukleáris létesítmények, a nukleáris anyagok, az ionizáló sugárzás forrásainak és a nukleáris kriminalisztikák nukleáris biztonságára összpontosít. Az új Ph.D. egyedülálló tulajdonsága a program a nukleáris létesítmények nukleáris biztonságának, a nukleáris anyagok, az ionizáló sugárzás forrásainak, valamint a nukleáris létesítmények nukleáris biztonságának és szinergiáinak összefüggéseiből áll; különösen a különféle nukleáris területeken alkalmazott vészhelyzeti készültség és kriminalisztikai módszerek esetében. -

Prague 6, Csehország

A Quantum Technologies doktori program egy multidiszciplináris program, amely a kvantumtechnológiák, különösen a kvantumfizika, az információ és kommunikáció, a kvantumoptika, a lézerek, a szilárd anyagok, a nanoanyagok, a kutatás és a tudományos-technikai gyakorlatban részt vevő csúcsszakértők oktatását célozza meg. nanostruktúrák, valamint fejlett jellemzési és modellezési módszerek. -

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
Prague 6, Csehország