Fizika Doktori Diplomák Összevetése Dél-Afrikában 2021/2022

A PhD vagy Doctor of Philosophy egy posztgraduális tudományos fokozat által odaítélt egyetemeken. Ha valaki eléri a PhD ő is gyakran nevezik az orvos. Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tanul… Tovább

Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tanul törvényi, kísérletezés és megfigyelés.

Dél-Afrika, hivatalosan a Dél-afrikai Köztársaság, egy olyan ország található, a déli csúcsától Afrikában. Meg van osztva kilenc tartomány. Dél-Afrika nem csak leugranak pont, ő maga egy fantasztikus hely gazdag kultúra, az állat-és növény-és történelem.

A Legjobb Fizika Doktorátusok Dél-Afrikában 2021/2022