Fizika PhD Képzések Keresése 2021/2022 az Amerikai Egyesült Palaiseau Franciaországban

A Doctor of Philosophy fokozatot, rövid Ph.D egy fejlett tudományos fokozat szerzett különböző területeken, jelezve nagy érdekek és elért a kutatás. A természettudományos területen a fizika tanulmányozásával jár a sok szempontból az anyag és a módszereket, amelyek mozog és változások az időben és térben. Ez az alapvető fegyelem törekszik, hogy megismerjék a viselkedé… Tovább

A természettudományos területen a fizika tanulmányozásával jár a sok szempontból az anyag és a módszereket, amelyek mozog és változások az időben és térben. Ez az alapvető fegyelem törekszik, hogy megismerjék a viselkedését a világegyetem át a témákat, mint az energia, erő és a mechanika.

Franciaország kínál kiváló felsőoktatási rendszer nemcsak a polgárok, hanem külföldiek. Az ország 's dinamikus kultúrája vonzza a külföldi diákok és az érdeklődők folytat nemzetközi tanfolyamok. Franciaországban hagyománya van a tudományos és a technológiai innováció. Ez biztosítja, hogy a tudósok teljes mértékben kihasználni a kreativitásukat.

Kérj Információt Fizika PhD Diplomák az Amerikai Egyesült Palaiseau Franciaországban 2021/2022