Fizika PhD Képzések Keresése a Közel-Keleten 2021/2022

A PhD a rövidítése a filozófia doktora. Az ilyen mértékű egy posztgraduális program szállított a magas szintű kutató, diák, aki tett mély kutatás egy adott területen, vagy a témában.A legtöbb Fizika PhD programok a minden szempontból a tárgy CMRC, Atomic és Biológiai Fizika on-campus mellett Csillagászat, részecskefizika és Magfizikai gyakran találhatók a nagy, közös… Tovább

A legtöbb Fizika PhD programok a minden szempontból a tárgy CMRC, Atomic és Biológiai Fizika on-campus mellett Csillagászat, részecskefizika és Magfizikai gyakran találhatók a nagy, közös nemzetközi lehetőségek miatt a drága berendezések szükségesek az ilyen kutatás.

Semmi sem segít tudósok nőnek, mint a kitettség, amely többféle eszmék és háttérrel és ez az, amit minden diák kap a Közel-Keleten. Az ősi civilizációk modern kori kultúrák, tudósok lehetősége van arra, hogy új dolgokat ebben a régióban.

Fizika Doktori Tanulmányok Áttekintése a Közel-Keleten 2021/2022

UAEU United Arab Emirates University
Al Ain, Egyesült Arab Emírségek

A fizika PhD program olyan kutatási program, amely kutatási lehetőségeket kínál a sűrített anyag és a szilárdtest fizika, a nagy energiájú fizika, a nanofizika, a plazmafizika és az ellenőrzött fúzió, az alkalmazott nukleáris tudomány, az orvostudomány és a biofizika, az asztrofizika, valamint az atom- és a molekulafizika területén. A doktori hallgatónak minimum követelményként 24 CH tanfolyamot és 30 CH-t kell teljesítenie a szakdolgozatokban, az átfogó vizsga letétele mellett és a dolgozat kutatási eredményeinek megvédése mellett. -
aug. 2022
31 dec. 2021

King Abdullah University of Science and Technology
Thuwal, Szaúd-Arábia

Az alkalmazott fizika program mind az MS, mind a Ph.D. számára. A hallgatók célja, hogy szilárd ismereteket biztosítsanak az alaptudományban a nanoméretű fizika megértése érdekében, és eszközöket alkalmazzák ezen ismeretek alkalmazására az alkalmazott fizika technológiai és tudományos áttöréseinek táplálására. A program az eszközfizikára, a fotonikára és a kvantum elektronikára összpontosít. A program hallgatói széles körű képzést kapnak a kondenzált anyagfizika, az elektrodinamika és a statisztikai fizika alapvető tudományos fogalmairól. A hallgatók olyan tudományos kutatási tevékenységekben vesznek részt, amelyek magában foglalhatják laboratóriumi vizsgálatokat és számítási modellezést. Ph.D. A jelöltek az eredeti kutatás-alapú kutatásokra összpontosítanak, hogy előmozdítsák a tudás határait. Az alkalmazott fizika diplomások alkalmazhatósága a tudományos kutatóintézetektől a kutatási és fejlesztési pozíciókig terjed a csúcstechnológiát képviselő ipari vagy vállalkozói környezetben. -
30 - 42 hónap

Khalifa University
Abu Dhabi, Egyesült Arab Emírségek

A javasolt Ph.D. A Science program hozzájárul a Khalifa University azon szándékához, hogy a térségben és azon túl is a tudomány, a mérnöki és az orvostudomány kiválósági központjává váljon. Ez összhangban van az Egyesült Arab Emírségek stratégiai terveivel, amelyek célja az olajalapú gazdaságra való támaszkodás tudásalapúvá történő átalakítása azáltal, hogy beruházásokat és iparágakat vonz magával, a tudomány, a mérnöki és az egészségtudományok területén pedig a fenntartható fejlődés és az egyik legfontosabb pillér. munkahelyteremtés. -
jan. 2022

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
The Hebrew University of Jerusalem