Filter
Egyesült Királyság A tanulmányok típusa: Minden Képzés Típusa: Minden

Fizika A Filozófia Doktorai Összevetése az Egyesült Királyságban 2019/2020

A Doctor of Philosophy fokozatot, rövid Ph.D egy fejlett tudományos fokozat szerzett különböző területeken, jelezve nagy érdekek és elért a kutatás.

A Fizika PhD lehetővé teszi, hogy dolgozzon ki egy széles háttér az alapvető fizikai, és bővítse a kutatás képességeit egy speciális területen, mint a részecskefizika, asztrofizika, Applied Physics, Quantum fizika, Optika és még sok más.

UK, Egyesült Királyság több mint 300 éves, és négy alkotó nemzetek: Anglia, Skócia, Wales és Észak-Írország. Az Egyesült Királyság volt a központja a tanulás az elmúlt 1000 évben, és rendelkezik számos régi és kiváló egyetemek. Külföldi hallgatók teszik ki jelentős részét a tanulók a brit egyetemeken.

A Legjobb Fizika PhD Képzések az Egyesült Királyságban 2019/2020

Tovább Kevesebb

1 Találatok Fizika, Egyesült Királyság

Diplomák
Helyszín
Egyesült Királyság
A tanulmányok típusa
Képzés Típusa
QUB Faculty of Engineering and Physical Sciences (EPS)

Áttekintés

A Matematikai és Fizikai Iskolán belüli tudományos kutatást a 2014-es REF szakértői értékelés során értékelték, és a kutatás 70% -át nemzetközi szinten kiválónak vagy világvezetőnek ítélték. Az iskola fizikai kutatási tevékenysége öt konkrét kutatási központra koncentrál; az akadémiai személyzet minden tagja az alábbi kutatóközpontok egyikébe tartozik.

Asztrofizika (Ph.D./MPhil)Atomista szimuláció (Ph.D./MPhil)Nanoszerkezetű média (Ph.D./MPhil)Plazmafizika (Ph.D./MPhil)Elméleti, molekuláris és optikai fizika (Ph.D./MPhil)