Részidős Fizika Doktori Képzések Megtekintése Európában 2022

A PhD a rövidítése a filozófia doktora. Az ilyen mértékű egy posztgraduális program szállított a magas szintű kutató, diák, aki tett mély kutatás egy adott területen, vagy a témában.A Fizika PhD lehetővé teszi, hogy dolgozzon ki egy széles háttér az alapvető fizikai, és bővítse a kutatás képességeit egy speciális területen, mint a részecskefizika, asztrofizika, App… Tovább

A Fizika PhD lehetővé teszi, hogy dolgozzon ki egy széles háttér az alapvető fizikai, és bővítse a kutatás képességeit egy speciális területen, mint a részecskefizika, asztrofizika, Applied Physics, Quantum fizika, Optika és még sok más.

Európa a világ egyik 's hét kontinensen, általában ismert, mint a legnyugatibb félsziget Eurázsia. Második legkisebb kontinens, 10180000 (km2), a terület átcsoportosítja 50 országban.

Lépj közvetlen kapcsolatba az Intézményekkel A Legjobb Részidős Fizika Doktori Diplomák Európában 2022

• Javasolt Legfrissebb Cím
  • Javasolt
QUB Faculty of Engineering and Physical Sciences (EPS)
Belfast, Egyesült Királyság

A Matematikai és Fizikai Iskolán belüli tudományos kutatást a 2014-es REF szakértői értékelés során értékelték, és a kutatás 70% -át nemzetközi szinten kiválónak vagy világvezetőnek ítélték. Az iskola fizikai kutatási tevékenysége öt konkrét kutatási központra koncentrál; az akadémiai személyzet minden tagja az alábbi kutatóközpontok egyikébe tartozik. -

Prague 6, Csehország

A fizikai mérnöki doktori program három szorosan kapcsolódó főbb tudományos és kutatási területen készíti fel diplomáját önálló kreatív karrierre, nevezetesen a fizikai elektronikára, a szilárdtestmérnöki munkára, valamint az anyagok szerkezetére és tulajdonságaira. -

Universidade da Coruña
Ferrol, Spanyolország

A Doktori Program Laser, fotonika és Vision egy egyetemközi programot közösen nyújtott a University of Santiago de Compostela és Vigo. -
3 - 6 félévek
Spanyol

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
International School for Advanced Studies (SISSA)