Fizika Doktorátusok Összevetése Olaszországban 2021/2022

A PhD jellemzői intézményenként és országonként eltérőek lehetnek. A legtöbb kutató azért választja a PhD-t, mert erősen motiválja, hogy valamivel hozzájáruljon a tudományos közösséghez, továbbá olthatatlan kíváncsiságot érez a választott tudományterület iránt.   A legtöbb Fizika PhD programok a minden szempontból a tárgy CMRC, Atomic és Biológiai Fizi… Tovább

A legtöbb Fizika PhD programok a minden szempontból a tárgy CMRC, Atomic és Biológiai Fizika on-campus mellett Csillagászat, részecskefizika és Magfizikai gyakran találhatók a nagy, közös nemzetközi lehetőségek miatt a drága berendezések szükségesek az ilyen kutatás.

Hivatalos nevén az Olasz Köztársaság, az ország Dél-Európában található. A hivatalos nyelv az olasz, és a kulturális főváros gazdag Rómában. Sok a világ 's legrégebbi egyeteme található Olaszországban, különösen a Bolognai Egyetem (alapítva 1088). Három Superior diplomát adó iskoláinak a "egyetemi státuszt ", három intézmény a status Doktori főiskolák, amely funkció graduális és posztgraduális szinten.

A Legjobb Fizika Doktori Képzések Olaszországban 2021/2022

További információ Olaszországban folytatott tanulmányokról
University of Camerino the international School of Advanced Studies
Camerino, Olaszország

Terület: Fizika, Föld és Anyagtudomány

Terület: Fizika, Föld és Anyagtudomány -
Angol, Olasz

University of Trieste
Trieszt, Olaszország

A legfontosabb eredménye a Ph.D. képes lesz független és innovatív kutatások elvégzésére, kritikus gondolkodásra, a fejlett és nemzetközi kutatási környezetben való képességek ... +

A legfontosabb eredménye a Ph.D. képes lesz független és innovatív kutatások elvégzésére, kritikus gondolkodásra, a fejlett és nemzetközi kutatási környezetben való képességekre. -

GSSI - Gran Sasso Science Institute
L'Aquila, Olaszország

A GSSI egy nemzetközi Ph.D. iskola, valamint egy kutatási és felsőoktatási központ. Különféle Ph.D. programok az évek során. Az összes tudományos terület hallgatóit a világ legjobb diplomás iskoláiban érvényes legmagasabb nemzetközi normák szerint választják ki. A GSSI L'Aquila városközpontjában található. A hallgatók számára egy 4 éves Ph.D. ösztöndíj és ingyenes lakhatás. -
okt. 2021

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
Trieszt, Olaszország