Részidős Fizika Doktori Képzések 2022 Megtekintése

El kell érni két dolgot, amikor megszerezte a PhD. Először is meg kell érteni, az adott tárgy alaposan. Másodszor, egy széles körben kell ismereteket a témában. Physics egy tudományos ág, amely foglalkozik a tulajdonságait és jellemzőit energia és az anyag. Tanulmányok ezen a területen is kiterjed a különböző témák, beleértve a mechanika, a mágnesesség, fény, hang, ato… Tovább

Physics egy tudományos ág, amely foglalkozik a tulajdonságait és jellemzőit energia és az anyag. Tanulmányok ezen a területen is kiterjed a különböző témák, beleértve a mechanika, a mágnesesség, fény, hang, atomi szerkezete és a villamos energia.

Kérj Információt Részidős Fizika Doktorátusok 2022

Javasolt Legfrissebb Cím
Prague 6, Csehország

A fizikai mérnöki doktori program három szorosan kapcsolódó főbb tudományos és kutatási területen készíti fel diplomáját önálló kreatív karrierre, nevezetesen a fizikai elektronikára, a szilárdtestmérnöki munkára, valamint az anyagok szerkezetére és tulajdonságaira. -

The Hong Kong University of Science and Technology
Hong Kong, Hongkong

A Ph.D. A fokozat elsősorban az ösztöndíj szélességének, a kutatás mélységének elismerésére és a problémák független és hatékony kivizsgálására irányul. A hallgatóknak sikeresen teljesíteniük kell a tanfolyamot és egy jelentős, eredeti kutatást tartalmazó tézist. -

UAEU United Arab Emirates University
Al Ain, Egyesült Arab Emírségek

A fizika PhD program olyan kutatási program, amely kutatási lehetőségeket kínál a sűrített anyag és a szilárdtest fizika, a nagy energiájú fizika, a nanofizika, a plazmafizika és az ellenőrzött fúzió, az alkalmazott nukleáris tudomány, az orvostudomány és a biofizika, az asztrofizika, valamint az atom- és a molekulafizika területén. A doktori hallgatónak minimum követelményként 24 CH tanfolyamot és 30 CH-t kell teljesítenie a szakdolgozatokban, az átfogó vizsga letétele mellett és a dolgozat kutatási eredményeinek megvédése mellett. -
aug. 2022

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
International School for Advanced Studies (SISSA)