Fizika PhD Képzések Keresése 2021/2022 az Amerikai Egyesült Boston az Amerikai Egyesült Államokban

A PhD jellemzői intézményenként és országonként eltérőek lehetnek. A legtöbb kutató azért választja a PhD-t, mert erősen motiválja, hogy valamivel hozzájáruljon a tudományos közösséghez, továbbá olthatatlan kíváncsiságot érez a választott tudományterület iránt.    Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző… Tovább

Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tanul törvényi, kísérletezés és megfigyelés.

Oktatás az Egyesült Államokban elsősorban biztosított az állami szektor, a kontroll és a finanszírozás felől három szintje van: az állami, a helyi és a szövetségi, ebben a sorrendben.A közös követelmények tanulni egy magasabb iskolai végzettség az Egyesült Államokban is a felvételi esszé (más néven a nyilatkozat célja vagy személyes adatok) átirata nyilvántartások, ajánlás / referencia levél, nyelvi tesztek

Charlestown volt az első környék felbukkan Boston majdani város 1848. Ez egy közösségi főiskolán és a doktori iskola által a helyi általános kórházba.

Kérj Információt Fizika PhD-k az Amerikai Egyesült Boston az Amerikai Egyesült Államokban 2021/2022