Fizika PhD Képzések Keresése 2021/2022 az Amerikai Egyesült Massachusetts az Amerikai Egyesült Államokban

A PhD vagy Doctor of Philosophy egy posztgraduális tudományos fokozat által odaítélt egyetemeken. Ha valaki eléri a PhD ő is gyakran nevezik az orvos. Fizika természetes tudomány. Ez az ág, amely foglalkozik a tanulás és a megértés az anyag és energia. Téma fizika tanulmányok lehetnek mechanika, fogkő, elektromosság, mágnesesség, termodinamika és optika.Oktatás az Egyesült… Tovább

Oktatás az Egyesült Államokban elsősorban biztosított az állami szektor, a kontroll és a finanszírozás felől három szintje van: az állami, a helyi és a szövetségi, ebben a sorrendben.A közös követelmények tanulni egy magasabb iskolai végzettség az Egyesült Államokban is a felvételi esszé (más néven a nyilatkozat célja vagy személyes adatok) átirata nyilvántartások, ajánlás / referencia levél, nyelvi tesztek

Kérj Információt Fizika Doktori Képzések az Amerikai Egyesült Massachusetts az Amerikai Egyesült Államokban 2021/2022

További információ az Amerikai Egyesült Államokban folytatott tanulmányokról
Boston College
Boston, Amerikai Egyesült Államok

A tanszék erősen együttműködő megközelítésre összpontosít, a diákok a közösség létfontosságú részét képezik. A BC fizikai karral való együttműködésen kívül a diákok hozzáférhetnek a legmodernebb eszközökhöz, és gyakran dolgoznak integrált tudományi csapatokban a kémia, a biológia, a neurológiai tudományok vagy a szomszédos intézményekből. -