close

Szűrők

Lásd a találatokat

8 Marketing tanulmányok PhD Képzés Összevetése

A PhD egy tekintélyes mértékben, amelyben a diákok meg kell szerezni, és bizonyítani széles körű ismereteket egy adott témáról. Gyakran űzőbe a mester fokozatot szerzett, és a legmagasabb fokú egyéni kaphat. Függetlenül attól, hogy a területen van szükség, mert sok időt és tanulmány. Lehet, hogy csoda, "Mi a PhD Marketing és kommunikáció?" A kommunikáció elengedhet… Tovább

A PhD egy tekintélyes mértékben, amelyben a diákok meg kell szerezni, és bizonyítani széles körű ismereteket egy adott témáról. Gyakran űzőbe a mester fokozatot szerzett, és a legmagasabb fokú egyéni kaphat. Függetlenül attól, hogy a területen van szükség, mert sok időt és tanulmány.

Lehet, hogy csoda, "Mi a PhD Marketing és kommunikáció?" A kommunikáció elengedhetetlen minden vállalkozás. Diákok, akik folytatni az ilyen mértékű számíthat tanulni sokat a több iparágban. Ők is szükség lehet, hogy olvassa el, és elemzi a legújabb marketing technikákat a különböző területeken. Részt vesznek a kutatásban, valamint a szemináriumokra. Tantárgyak közé a kulturális tanulmányok, marketing kommunikáció, történelem és elméleti háttér. Megvizsgálják kommunikációs fegyelem, retorikai tanulmányok és közzététele.

Az egyik legfőbb előnyei folytat PhD Marketing és kommunikáció, hogy hozza a diplomások egy lépéssel a konkurencia előtt.Ezek a tulajdonságok kell ahhoz, hogy jobban fizető munkahelyet. Ezek a képesítések kell kérni és kapni egy emelés a jelenlegi helyzetben.

A költségek és kapcsolódó díjak egy PhD Marketing és Kommunikációs változhat iskolánként és országonként. A legjobb módja annak, hogy meghatározza, hogy mennyit kell tervezni a kiadásokat, hogy lépjen kapcsolatba az iskola a választ, és lépni a felvételi tiszt.

Érettségi után, az egyének számíthatnak figyelembe kell venni a különböző karriert. Ők függ a specializáció a hallgató, de sok diplomás számíthatnak pályára a területen belül a kutatás vagy a kommunikációs ipar elérésére. Média tanácsadás, marketing igazgató és a kutatók számára gyakran ez a fokozat. Pályakezdő fontolóra tanítás marketing egyetemi szinten megy vagy üzleti maguknak kiindulva egy kommunikációs cég.

Akár akarja iskolába a helyi egyetemen, szeretnék külföldön tanulni, vagy szeretne otthon maradni, és nem a munka az interneten, van valami odakinn az Ön preferenciáit. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.

Kevesebb
Kapcsolódó tanulmányi területek
arrow_drop_up arrow_drop_down
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
format_list_bulleted Szűrők
Unicaf University (MW)
New York, Amerikai Egyesült Államok +14 Több

A PhD program célja, hogy előkészítse a vezető kutatók következő generációját. A PhD egy önálló, önálló tudományos kutatási végzettséggel rendelkező program, melyet egy felügy ... +

A PhD program célja, hogy előkészítse a vezető kutatók következő generációját. A PhD egy önálló, önálló tudományos kutatási végzettséggel rendelkező program, melyet egy felügyeleti csoport támogat, amely egy új, publikálható disszertációban írt ismeretekhez való eredeti hozzájárulást eredményez. -
PhD
Nappali
Angol
Campus
On-line
Universidade da Coruña
A Coruña, Spanyolország +9 Több

A PhD program, Informatikai és Hírközlési tartottak során először 2000/2001, amely egybeesik a létrehozását Egyetem az azonos nevet.

A PhD program, Informatikai és Hírközlési tartottak során először 2000/2001, amely egybeesik a létrehozását Egyetem az azonos nevet. -
PhD
Nappali
Részidős
Spanyol
Campus
The Hong Kong University of Science and Technology
Hong Kong, Hongkong

A PhD program célja, hogy kiemelkedő tudósokat fejlesszen ki, akik aktív szerepet játszanak a marketing ismeretekben, és továbbra is felsőbb nemzetközi egyetemeken biztosítják ... +

A PhD program célja, hogy kiemelkedő tudósokat fejlesszen ki, akik aktív szerepet játszanak a marketing ismeretekben, és továbbra is felsőbb nemzetközi egyetemeken biztosítják a tudományos munkahelyeket. Ennek a szellemnek megfelelően számos diákunk a legfontosabb tudományos folyóiratokban megjelentetett, míg a programban. -
PhD
Nappali
Részidős
3 - 6 év
Angol
szept. 2020
Campus
University of Johannesburg
Johannesburg, Dél-afrikai Köztársaság

A hallgatónak fejlesztenie kell alkalmazott és magas szintű kompetenciákat és gyakorlati készségeket a marketing menedzsment elveinek megszerzésében, értelmezésében, megértésé ... +

A hallgatónak fejlesztenie kell alkalmazott és magas szintű kompetenciákat és gyakorlati készségeket a marketing menedzsment elveinek megszerzésében, értelmezésében, megértésében és alkalmazásában. A doktori értekezésen keresztül, amelyben a képesítés csúcspontja van, a képesített hallgató igazolni fogja a független és eredeti tudományos munkát. -
PhD
Nappali
Részidős
2 - 4 év
Angol
jan. 2021
Campus
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
Észak-Ciprus Török Köztársaság, Ciprus +1 Több

A Business Administration Doktori Program elismeri, diákok, akik érdeklődnek folytat kutatást elsősorban a kapcsolódó területeken marketing, emberi erőforrás és szervezeti mag ... +

A Business Administration Doktori Program elismeri, diákok, akik érdeklődnek folytat kutatást elsősorban a kapcsolódó területeken marketing, emberi erőforrás és szervezeti magatartás és a vállalkozói szellemet. -
PhD
Nappali
2 - 5 év
Angol
szept. 2020
Campus
University College of Southeast Norway
Drammen, Norvégia +7 Több

A PhD program célja, hogy a tudományos kutatás marketing közelebb marketing vezetési gyakorlat, ezáltal koncentrálva kutatási témákról, amelyek új ismereteket a valós világ pr ... +

A PhD program célja, hogy a tudományos kutatás marketing közelebb marketing vezetési gyakorlat, ezáltal koncentrálva kutatási témákról, amelyek új ismereteket a valós világ problémáira. -
PhD
Nappali
4 év
Angol
Campus
Durham University Business School
Durham, Egyesült Királyság

Alapítva 2014-ben, az összefonódást követően a megyék Management and Marketing, fő célunk az, hogy előre és az ismeretek megosztása a kereszteződésekben a piacok, értékesítési ... +

Alapítva 2014-ben, az összefonódást követően a megyék Management and Marketing, fő célunk az, hogy előre és az ismeretek megosztása a kereszteződésekben a piacok, értékesítési gyakorlat és a fogyasztás. Tesszük ezt azáltal, hogy aktív és inspiráló környezetet oktatók, diákok és a szakemberek a kutatás ötletek, kiváló minőségű kiadványokat és megvitassák, hogyan lehet a tudás terjesztése, a ... -
PhD
Nappali
Angol
Campus
ESPM
Sao Paulo, Brazília

A Graduate Program Kommunikáció és a szűkebb értelemben vett fogyasztói szokásokat ESPM (PPGCOM ESPM) 2006-ban kezdődött az akadémiai mesterképzés és a doktori képzés volt elf ... +

A Graduate Program Kommunikáció és a szűkebb értelemben vett fogyasztói szokásokat ESPM (PPGCOM ESPM) 2006-ban kezdődött az akadémiai mesterképzés és a doktori képzés volt elfogadott, 2012-ben. Célja, hogy a vonat professzorok és a vezető kutatók szakértelemmel rendelkező nemzeti és nemzetközi műveletekben képesek elvégezni, és vezet a kutatási tevékenységek, útmutatást és az oktatás területén a kommunikáció és a fogyasztás. A kar és a diákok szellemi termelés értékes maximális szinten CAPES. -
PhD
Részidős
Portuguese (Brazil)
márc. 2021
Campus

TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba

Kapcsolódó tanulmányi területek