PHDSTUDIES

Távoktatás Marketing tanulmányok PhD Képzések Megtekintése az Egyesült Királyságban 2020/2021

A PhD képzés előfeltétele leggyakrabban a Mesterdiploma megléte. A követelmények között találjuk az elsősorban eredeti kutatáson alapuló disszertáció elkészítését is. Egyes országokban a doktorandusznak egy bizottság előtt kell megvédenie a munkáját.

A marketing és kommunikációs ismeretek elengedhetetlenek egy jó reklámkampány megalkotásához. A marketing és kommunikáció képzésekre járó hallgatók elsajátítják a különböző médiumok, azaz a televíziós, a rádiós, a digitális média és a nyomtatott reklámkampányok fogásait.

Távoktatás vagy távoktatás egyik módja nyilvánított nevelés és oktatás, gyakran egyéni alapon, hogy a diákok, akik nem fizikailag jelen az egyetemen.

UK, Egyesült Királyság több mint 300 éves, és négy alkotó nemzetek: Anglia, Skócia, Wales és Észak-Írország. Az Egyesült Királyság volt a központja a tanulás az elmúlt 1000 évben, és rendelkezik számos régi és kiváló egyetemek. Külföldi hallgatók teszik ki jelentős részét a tanulók a brit egyetemeken.

Lépj közvetlen kapcsolatba az Intézményekkel A Legjobb Távoktatás Marketing tanulmányok Doktori Diplomák az Egyesült Királyságban 2020/2021

3 Találatok Marketing tanulmányok, Egyesült Királyság, Távoktatás Filter

Phd marketing menedzsment

Unicaf University (MW)
PhD
<
Nappali
Angol
Campus
On-line

A PhD program célja, hogy előkészítse a vezető kutatók következő generációját. A PhD egy önálló, önálló tudományos kutatási végzettséggel rendelkező program, melyet egy felügy ...

Tovább

Filozófiai doktor (Ph.D) reklám és média

Selinus University of Science and Literature
PhD
<
Nappali
<
Részidős
Angol
Olasz
On-line

Ez a tanulmányi program a kutatási értekezés megvalósítása révén feltárja a reklám, az integrált marketingkommunikáció és az új média használatát a helyi, regionális, nemzeti ...

Tovább

Filozófiai doktor (Ph.D) marketing és kommunikáció

Selinus University of Science and Literature
PhD
<
Nappali
<
Részidős
Angol
Olasz
On-line

A PhD programban szereplő kutatási dolgozatnak ki kell fejlesztenie és el kell mélyítenie a legújabb és innovatív marketing stratégiákat és koncepciókat, ideértve a közösségi ...

Tovább