PHDSTUDIES

8 Marketing tanulmányok PhD Képzés Összevetése

A PhD egy tekintélyes mértékben, amelyben a diákok meg kell szerezni, és bizonyítani széles körű ismereteket egy adott témáról. Gyakran űzőbe a mester fokozatot szerzett, és a legmagasabb fokú egyéni kaphat. Függetlenül attól, hogy a területen van szükség, mert sok időt és tanulmány.

Lehet, hogy csoda, "Mi a PhD Marketing és kommunikáció?" A kommunikáció elengedhetetlen minden vállalkozás. Diákok, akik folytatni az ilyen mértékű számíthat tanulni sokat a több iparágban. Ők is szükség lehet, hogy olvassa el, és elemzi a legújabb marketing technikákat a különböző területeken. Részt vesznek a kutatásban, valamint a szemináriumokra. Tantárgyak közé a kulturális tanulmányok, marketing kommunikáció, történelem és elméleti háttér. Megvizsgálják kommunikációs fegyelem, retorikai tanulmányok és közzététele.

Az egyik legfőbb előnyei folytat PhD Marketing és kommunikáció, hogy hozza a diplomások egy lépéssel a konkurencia előtt.Ezek a tulajdonságok kell ahhoz, hogy jobban fizető munkahelyet. Ezek a képesítések kell kérni és kapni egy emelés a jelenlegi helyzetben.

A költségek és kapcsolódó díjak egy PhD Marketing és Kommunikációs változhat iskolánként és országonként. A legjobb módja annak, hogy meghatározza, hogy mennyit kell tervezni a kiadásokat, hogy lépjen kapcsolatba az iskola a választ, és lépni a felvételi tiszt.

Érettségi után, az egyének számíthatnak figyelembe kell venni a különböző karriert. Ők függ a specializáció a hallgató, de sok diplomás számíthatnak pályára a területen belül a kutatás vagy a kommunikációs ipar elérésére. Média tanácsadás, marketing igazgató és a kutatók számára gyakran ez a fokozat. Pályakezdő fontolóra tanítás marketing egyetemi szinten megy vagy üzleti maguknak kiindulva egy kommunikációs cég.

Akár akarja iskolába a helyi egyetemen, szeretnék külföldön tanulni, vagy szeretne otthon maradni, és nem a munka az interneten, van valami odakinn az Ön preferenciáit. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.

8 Találatok Marketing tanulmányok Filter

Phd marketing menedzsment

Unicaf University (MW)
PhD
<
Nappali
Angol
Campus
On-line

A PhD program célja, hogy előkészítse a vezető kutatók következő generációját. A PhD egy önálló, önálló tudományos kutatási végzettséggel rendelkező program, melyet egy felügy ...

Tovább

Hivatalos doktori program az információs technológia és a kommunikáció

Universidade da Coruña
PhD
<
Nappali
<
Részidős
Spanyol
Campus

A PhD program, Informatikai és Hírközlési tartottak során először 2000/2001, amely egybeesik a létrehozását Egyetem az azonos nevet.

Tovább

PhD marketing

The Hong Kong University of Science and Technology
PhD
szept. 2020
<
Nappali
<
Részidős
<
3&nbsp;-&nbsp;6 év
Angol
Campus

A PhD program célja, hogy kiemelkedő tudósokat fejlesszen ki, akik aktív szerepet játszanak a marketing ismeretekben, és továbbra is felsőbb nemzetközi egyetemeken biztosítják ...

Tovább

PhD marketing menedzsmentben

University of Johannesburg
PhD
jan. 2021
<
Nappali
<
Részidős
<
2&nbsp;-&nbsp;4 év
Angol
Campus

A hallgatónak fejlesztenie kell alkalmazott és magas szintű kompetenciákat és gyakorlati készségeket a marketing menedzsment elveinek megszerzésében, értelmezésében, megértésé ...

Tovább

PhD in Business Administration (a koncentráció marketing, szervezeti viselkedés vagy vállalkozási)

Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
PhD
szept. 2020
<
Nappali
<
2&nbsp;-&nbsp;5 év
Angol
Campus

A Business Administration Doktori Program elismeri, diákok, akik érdeklődnek folytat kutatást elsősorban a kapcsolódó területeken marketing, emberi erőforrás és szervezeti mag ...

Tovább

PhD marketing

University College of Southeast Norway
PhD
<
Nappali
<
4 év
Angol
Campus

A PhD program célja, hogy a tudományos kutatás marketing közelebb marketing vezetési gyakorlat, ezáltal koncentrálva kutatási témákról, amelyek új ismereteket a valós világ pr ...

Tovább

PhD marketing

Durham University Business School
PhD
<
Nappali
Angol
Campus

Alapítva 2014-ben, az összefonódást követően a megyék Management and Marketing, fő célunk az, hogy előre és az ismeretek megosztása a kereszteződésekben a piacok, értékesítési ...

Tovább

Végzős kommunikáció és fogyasztási szokások

ESPM
PhD
márc. 2021
<
Részidős
Portuguese (Brazil)
Campus

A Graduate Program Kommunikáció és a szűkebb értelemben vett fogyasztói szokásokat ESPM (PPGCOM ESPM) 2006-ban kezdődött az akadémiai mesterképzés és a doktori képzés volt elf ...

Tovább