Matematika PhD Képzések Keresése a Közel-Keleten 2021/2022

A legnépszerűbb doktori a doktori vagy PhD Ph.Ds és egyéb vizsgálati doktori felkészülés végzős hallgató, hogy indítson új terveket, hogy a közös tudásbázis a területen. Jelöltek és tulajdonosainak Ph.Ds gyakran keresik szakmák oktatók és kutatók, de sok is megy a különböző szerepeket a jótékonysági, az állami és a magánszektorban. Matematikai vizsgálat gyakran a… Tovább

Matematikai vizsgálat gyakran alkalmaznak az idősor módszer a méréseket időzített egymás után. Ezzel a módszerrel a fontosságát abban rejlik, a korrelációs mérések két különböző időpontban. Ez az összefüggés alkalmas lehet a paraméter becslése és előrejelzése eredményeket.

A Közel-Kelet büszkélkedhet egyedülállóan sokszínű népesség tele számtalan politikai, kulturális és vallási identitásukat. Ebben a környezetben, a diákok a lehetőséget, hogy megtanulják, első kézből történelmi kultúrák és birodalmak alapján a régióban.

Matematika Doktori Képzések Áttekintése a Közel-Keleten 2021/2022

Al Ain, Egyesült Arab Emírségek

Az elnyert diploma a program követelményeinek teljesítésének elismeréseként "a matematika filozófia doktora". A matematika Ph.D. program tanulmányterve összesen 54 kreditórából áll. D. a hallgatóknak az érettségi után legalább hat (6) és legfeljebb tizenkét (12) félévben teljesíteniük kell az összes diplomakövetelményt. A program 6 kreditórát tartalmaz a Természettudományi Főiskola kötelező tanfolyamaiból, 9 kreditórából a matematika alapszakokból, 9 kreditből óra fizika választani, és 30 kredit óra a dolgozat. -
6 - 12 félévek

Heriot-Watt University Dubai
Tudományos város, Egyesült Arab Emírségek

A Matematikai és Számítástechnikai Iskola örömmel kínál tudományos PhD-t PhD tudományos kutatás keretében a dubai campus hallgatói számára. Kezdetben a számítástechnika széles körű projektje iránti érdeklődésre számot tartó személyeket arra ösztönzik, hogy jelentkezzenek. Ez magában foglalhat különféle kutatási témákat, amint azt a program tartalma körvonalazza. -
jan. 2022

King Abdullah University of Science and Technology
Thuwal, Szaúd-Arábia

Az alkalmazott matematika és számítástechnika (AMCS) program oktatja a tanulókat a valós problémák matematikai és számítási modelljeinek megalkotására és megoldására. ... +

Az alkalmazott matematika és számítástechnika (AMCS) program oktatja a tanulókat a valós problémák matematikai és számítási modelljeinek megalkotására és megoldására. -
30 - 42 hónap

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
The Hebrew University of Jerusalem