Keystone logo

A legjobb egyetemek számára PHD Programok ban ben Argentína 2023

Intézmények száma: 125
    • Pilar
    • Rosario

    Egyetemi intézményként javasoljuk a társadalom szolgálatát az igazság minden dimenzióban való keresésével, az egyetemes jövőképű ismeretek fejlesztésével és továbbításával.

    • Bologna
    • Cesena
    • Forli
    • + 3 több

    Az Alma Mater Studiorum, a nyugati világ legrégebbi egyeteme, egyre gazdagabb programkatalógus, élvonalbeli kutatás, valamint állandó és egyre szélesebb körű nemzetközi perspektíva révén megteremti az utat az innovációra.

    • 1906

    Az oktatás területén lenni azt jelenti, hogy felkészülünk a változásra, a tanulás állandó mozgás. Ha ehhez az alapvető jellemzőhöz hozzávesszük azt a sebességet, amelyet ma tapasztalunk a társadalmi változások során, amikor tanítási módszerről beszélünk, azzal kell kezdenünk, hogy minden lehetséges. A nyilvánvalóval kezdjük: a nyelv lehetővé teszi a kommunikációt. Ezért a második nyelv tanulásának fő tengelyének a kommunikációt kell tartalmaznia. Tanulóinkat spanyolul kommunikáljuk, módszerünk egyértelműen hangsúlyozza a kommunikációt. E didaktikai cél mellett hiszünk a spanyolul beszélő közösségben való elmélyülés erejében. Amikor a diákok belemerülnek abba a nyelvbe, amelyet tanulni szeretne, minden, amit az órán tanulnak, mindig a különböző valós életkörülményekben érvényes. Ez az állandó expozíció kommunikál az erős motiváció szükségességéről, és ezért nagyban növeli a tanulási esélyeiket. A VOS-ban kihasználjuk ennek a nyelvbe való elmélyülésnek az oktató erejét: nincs látszólagos valóság, teljes erővel használjuk a valóságot, az órán és kívül is (az e-learningben ez is lehetséges: a spanyol merítés szinte teljesen közösségi hálón keresztül érhető el). Ez az ismeretszerzés folytatódik heti műhelyekben és kulturális tevékenységekben, amelyek minden napot kulturális kalandtá tesznek spanyolul. Oktatási tantervünk megtervezésekor és az egyes spanyol órák tervezésekor nagyon tisztában vagyunk azzal a döntő ténnyel, hogy „a tanulást a technológia befolyásolta”. Ez megváltoztatja a tanítás gyakorlatát, a tanuló szerepét, a tudást és lényegében azt, hogy mit teszünk azért, hogy az emberek tanuljanak.

    • Buenos Aires

    VisualRex online, a VisualRex platform segítségével, az online oktatás egyik legjobb tapasztalatát kínálja az implantológiában és más kapcsolódó területeken. A szolgáltatás igény szerint streaming, ami lehetővé teszi, hogy követni tudja tanfolyamait a kívánt eszközökön, és amikor csak akarja. Az online tanfolyam jóváhagyása után lehetősége és előnye, hogy részt vesz egy egyhetes intenzív gyakorlati tanfolyamon (CPI), ahol mindent megtesz, amit megtanult, és 6-12 implantátumot helyez a betegekre. Online hallgatók, 10% bónusz a CPI -ről és egyéb előnyök.

    • La Plata

    Az Universidad del Este új nemzeti, regionális és világkontextusban született, feltételezve azt a pillanatot a történelemben, hogy felelősséggel kell utaznia, és szilárd elkötelezettséggel kell értelmeznie, részt vennie és hozzájárulnia ehhez az összefüggéshez. Egyetemünk minősége fenntartható a kiválóság szintjének állandó keresésében, megőrizve az intézményi identitást, a folyamatok relevanciáját és a folyamatos belső és külső értékelést, amely a környezet szükséges megértésén alapul. Tudományos és kutatási környezet, oktatási szolgáltatások és folyamatos képzés tere. Egyetemünk elkötelezett a tanítás minősége, a kutatás kiválósága és az érdemek, képességek és egyenlőség támogatása mellett. Az olvasáshoz, konzultációhoz és tanulmányozáshoz szükséges kiváló minőségű információs anyagokhoz való hozzáférés megkönnyítése és előmozdítása, valamint a tanácsadásra összpontosító szakoktatók állandó tájékozódása, útmutatása és folyamatos támogatása. Arra törekszünk, hogy egyenes, tehetséges és kritikus polgárokat alakítsunk ki, széles és multidiszciplináris látásmóddal, és vállaljuk a felelősséget, hogy hozzájáruljunk egy igazságosabb és támogatóbb világhoz. Örömmel üdvözlöm Önt ebben az információs és kommunikációs eszközben, amelyben képes lesz olyan ismereteket és kapcsolatokat kezdeményezni, amelyeket gyümölcsözőnek és intenzívnek kívánunk.

    • San Martín

    Az UNSAM egy nemzeti, nyilvános és ingyenes egyetem, amelyet 1992 -ben hoztak létre. Az egyetemi és a diplomás karrier széles skáláját kínálja mind a humán- és társadalomtudományok, mind a pontos és természettudományok területén. Erőforrásainak több mint 65% -a a tudomány és a technológia területére irányul. A közös munkapolitikákra összpontosítva kapcsolatot tart fenn a tudományos kutatást és a technológiaátadást elősegítő ügynökségekkel. Szövetségei többek között a Nemzeti Tudományos és Műszaki Kutatási Tanáccsal (CONICET), a Nemzeti Atomenergia Bizottsággal (CNEA), a Nemzeti Ipari Technológiai Intézettel (INTI) és a Nemzeti Agrártechnológiai Intézettel (INTA) javítják elméleti termelést, kutatásaik fejlesztését és az emberi erőforrások képzését. Eredményei közé tartozik a bitransgenikus szarvasmarha klónozása az emberi tejhez hasonló tejtermeléshez, valamint a plasztikus műanyag gyakorlat helyreállítása, David Alfaro Siqueiros. Az UNSAM saját kiadóval is rendelkezik (meghaladja a 100 megjelent címet), és a mai napig több mint 250 megállapodást írt alá külföldi egyetemekkel a diákok, tanárok és kutatók cseréjére. Székhelye a General San Martín kerületben található, Buenos Aires autonóm városától északnyugatra. A régi, több mint két hektáros vasúti strandon épült Miguelete Campus építészeti tervezés és örökségvédelem szempontjából Buenos Aires területének egyik fő látnivalója.

    • Salta Province

    A Saltai Nemzeti Egyetem autonóm és autarkikus közjogi intézmény, amelynek célja a kultúra népszerűsítése, terjesztése és megőrzése. Ezt a célt teljesíti az egyetemes gondolkodással való állandó kapcsolatban, és különös figyelmet fordít a régió és az ország problémáira. Az egyetem humanista tanulmányokkal, tudományos és technológiai kutatásokkal, valamint művészi alkotásokkal járul hozzá a kultúra fejlődéséhez. Terjessze az ötleteket és a művészi eredményeket a tanításon és a tudás különböző kommunikációs eszközein keresztül. Az Egyetem küldetése a tudás, a tudomány és alkalmazásai, valamint a művészetek generálása és továbbítása. Fő célja az oktatás etikai szempontból. Az Egyetem törekszik az egyetemi közösség tagjainak, a tanároknak, a hallgatóknak, a diplomásoknak és az egyetemi segédszemélyzetnek a szerves és harmonikus formálására, és beléjük ülteti az erkölcsi korrektség, valamint az etikai és állampolgári felelősség szellemét. Kutatókat, tanárokat és megfelelő szakembereket képez. Állandó kapcsolatokat tart fenn a diplomásokkal egy folyamatos képzési folyamaton keresztül, melynek célja, hogy frissítse és fejlessze őket, elősegítse az oktatást, a kutatást és az ország és a régió problémái iránt elkötelezett szakmai gyakorlatot. Állami jogalanyként együttműködik a nemzeti és regionális problémák azonosításában és megoldásában, a funkcióit szabályozó speciális normákkal összhangban, ismerteti következtetéseit, technikai tanácsokat ad, és részt vesz az állami és magánintézményekkel folytatott közös tevékenységekben. megállapodások. együttműködés. Az Egyetem nélkülözi az ideológiai, politikai és vallási kérdéseket, megérti a társadalmi, politikai és ideológiai problémákat, és azokat tudományosan tanulmányozza. Idegen minden ágazati érdektől vagy dogmatikus felfogástól. Elősegíti a kritikus hozzáállást, biztosítva benne a véleménynyilvánítás legszélesebb körét. Az Egyetem tanulmányi és kutatóközpontként betöltött speciális feladata mellett kulturális és társadalmi tevékenységének előnyeit igyekszik terjeszteni a környezettel való interakció révén.

    • Bernal

    A Quilmes -i Nemzeti Egyetemet (UNQ a spanyol kezdőbetűivel) 1989 -ben alapították. A Buenos Aires -i déli főváros szívében, Bernal Cityben, Quilmes -ben található. Három millió ember él ebben a régióban, amely az ország ipari létesítményeinek 20% -át központosítja. Napjainkban az UNQ -nak több mint tizenegyezer hallgatója van, a posztgraduális és posztgraduális képzések között. Az Egyetem küldetése a legmagasabb színvonalú tudás előállítása, oktatása és továbbítása, az egyenlőség és a sokszínűség környezetében. Az UNQ alapvető funkciói az oktatás, a kutatás, a továbbképzések, az emberi erőforrások kialakítása, a technológiai fejlesztés, a termékinnováció és a kultúra népszerűsítése.

    • Lomas de Zamora

    Az egyetem tanítása különböző területeken elismert. Az anyagi és emberi erőforrások értékelésére szolgáló eszközök révén karrierünk kiválósági színvonalát tartjuk fenn, miközben elősegítjük a tartalom frissítését és kritikus felülvizsgálatát.

    • José C. Paz

    A José C. Paz városában található José Clemente Paz Nemzeti Egyetemet (UNPAZ) 2009 -ben hozták létre a 26 577 számú törvénnyel. Az UNPAZ a felsőoktatást alapvető társadalmi jogként ismeri el a térség gazdasági, társadalmi és kulturális fejlődése, valamint a jogállamiság és az emberek demokratikus értékeinek megerősítése érdekében. Ebben az értelemben küldetése a felsőoktatásban való oktatás, valamint a régió fejlődéséhez hozzájáruló ismeretek előállítása és terjesztése, a társadalmi méltányosság és a fejlődés megszilárdításának szolgálatába állítása. Víziója a méltányosság, a befogadás és a lehetőségek bővítése, amelyeket a felsőoktatás kínál a helyi közösségnek. Az ezt inspiráló értékek a szolidaritáson alapulnak, mint a tisztességes férfiak és nők formálásának útján, akik emberekként és állampolgárokként a humanizmus által felvetett legmagasabb eszmék hordozói, és képesek szolgálni tudásukat a társadalom. demokrácia és az emberiség növekedése. Ennek a tanulmányi háznak az a célja, hogy garantálja az ingyenes alapképzést és a nyilvánossághoz való hozzáférést, a szabad és ingyenes egyetemet, egyenlő esélyeket és lehetőségeket biztosítva, plurális nyitottságot fejlesztve a társadalom minden ágazatával szemben. Bármely állampolgár hozzáférése az állami egyetemhez szerzett jog. A felsőoktatásnak nemcsak köz- és társadalmi jónak kell lennie, hanem egyetemes emberi jognak és az állam felelősségének.

    • Los Polvorines

    A Sarmiento -i Nemzeti Egyetemet (UNGS) 1992. május 20 -án a 24 082 számú nemzeti törvény hozta létre, és 1993 -ban alapították, amikor kinevezték Roberto Nöel Domecq szervező rektorát és a Tanácsadó Bizottságot. Az UNGS nevét Sarmiento tábornok akkori pártjának köszönheti, amelyet 1994-ben három településre osztottak: San Miguel, José C. Paz és Malvinas Argentinas. Az egyetem alapítása óta elvként elfogadta a kapcsolatot a képzés, a társadalmat érintő problémák kritikus vizsgálata és az ezek leküzdésére irányuló alternatív intézkedések keresése között. Az UNGS négy interdiszciplináris kutató- és oktatóintézetből áll, amelyek az iparral, a tudománygal, a várossal és a tudással kapcsolatos aktuális problémákra kívánnak válaszolni. Ezek a Tudományos Intézet, a Conurbano Intézet, az Ipari Intézet és az Emberi Fejlődés Intézete. Tevékenységének központi eleme, hogy hozzájáruljon a tanítás demokratizálódásához, a tudás hozzáféréséhez a társadalom minden szektora számára, valamint a tudományos kiválóság kereséséhez, feltételezve egy olyan pedagógiai stratégiát, amely a diákok szilárd alap- és speciális képzésének biztosítására összpontosít. Ennek keretében az egyetem ingyenes egyetemi diplomákat, országosan érvényes végzettségeket, tanulmányi ösztöndíjakat, tudományos ösztöndíjakat kínál oktatási, kutatási, menedzsment- és közösségi szolgáltatások képzéséhez, személyre szabott oktatói támogatást, modern és hatékony könyvtári nyilvánosságot, valamint ingyenes hozzáférést és minőségi oktatást tér. Egyetemi kampusza a Juan María Gutiérrez 1150. címen található, Los Polvorines városában, Malvinas Argentinas városában, Nagy -Buenos Aires -től északnyugatra.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski

    A formozai egyetemi élet az Északkeleti Nemzeti Egyetem (UNNE -1956. december 14 -én, 22 229. Számú törvényerejű rendelettel) létrehozásával jelenik meg, mint egyetemi központ az egész régióban, amely magában foglalja Chaco tartományokat, Corrientes , Misiones és Formosa. Valójában az egyetemi tevékenység csak akkor kezdődne el Formosa városában, ha a tartomány kormánya és az északkeleti nemzeti egyetem aláírnák a megállapodást. Később, 1971. március 26 -án egy megállapodást írtak alá, amellyel létrehozták a Formosa Egyetemi Intézetet, amely 1971. április 21 -én kezdte meg tevékenységét. A régi struktúra az 1974. március 14 -i 0375 sz. az említett miniszteri határozat. A 2082. számú rektora 1976. szeptemberi határozatával a meglévő akadémiai egységek (Egyetemi Intézet, Mezőgazdasági Neveléstudományi Kar és Megújuló Természeti Erőforrások Kar) működését egyesítik a megújuló természeti erőforrások karában, amelyben stabil módon diktálja az erdőmérnöki karriert, a felmerülő igényeknek megfelelően különböző, teljes munkaidős karriert valósít meg. Más egyetemi tevékenységek olyan ügynököket céloztak meg, akik már dolgoztak ezeken a területeken. Ilyen volt például a közigazgatási technikus vagy banki technikus karrierje. Azok a professzorok diktálása, akiknek regisztrációját az 1970 és 1974 közötti időszakban hajtották végre, annak volt köszönhető, hogy meg kellett felelni az inaktív személyekkel szemben támasztott különleges követelményeknek, bár ezekre a pályákra a regisztráció nyitva állt más pályázók előtt. 1984 -ben a Tantestület kezdett működni, a megállapodás által létrehozott karrierek között. 1986 -ban a differenciált oktatás és a biológia tanári karának stabil karrierje kezdődött, amely a mai napig tart.

    • Córdoba

    A Córdobai Nemzeti Egyetemen (UNC) körülbelül 136 ezer hallgató van. Fizikailag 11,5 millió négyzetméternyi területet foglal el, ebből 1,37 millió Córdoba városában, a többi pedig Córdoba tartomány belsejében található. Saját fedett területe meghaladja a 380 ezer négyzetmétert. A Ciudad Universitaria és Córdoba történelmi központja között elosztott UNC - más néven Casa de Trejo - tizenöt karral rendelkezik; két középiskola; 145 kutatóközpont és intézet; huszonöt könyvtár; tizenhét múzeum; vérkészítmények laboratóriuma; két kórház; vérbank; két csillagászati ​​obszervatórium; természetvédelmi terület, valamint két televíziós csatornából, két rádióból (AM és FM) és egy hírportálból álló multimédiás kommunikációs rendszer.

    • Buenos Aires

    Az UNdeC egy felsőoktatási intézmény, nyilvános és ingyenes, felelős és elkötelezett a minőség, a relevancia iránt, és a chilei társadalomhoz, a tartományhoz és a régióhoz tartozik; lendületes, kreatív és folyamatosan növekszik. Bár a nemzeti egyetemeknek reagálniuk kell a működési logikára és a minőségi paraméterekre, amelyek a Nemzeti Egyetemi Rendszer valamennyi tagjának kompetenciájában egyenlőek, geopolitikai elkötelezettséggel is rendelkeznek. Az egyetem létesítéséről szóló döntés azon a meggyőződésen alapul, hogy megerősíti e régió fejlődését.

    • Catamarca

    A Catamarcai Nemzeti Egyetem egy nyilvános egyetem, amely társadalmában gyökerezik, elkötelezett a fejlődése mellett, és amely a kultúra alkotója és a gondolkodás erősítője. Lényeges funkciói a tanítás, a kutatás és a kiterjesztés. Létrehozása óta elkötelezett szervezet a Catamarca kultúrájával és identitásával, valamint fejlődésének előmozdításával. Következésképpen átértékeli a tárgyi és immateriális társadalmi-kulturális örökséget, és szorosabb kapcsolatokat ösztönöz a köz- és magánszféra társadalmi-termelési szektorával. Ez az állandó átalakulás tere, ahol a tudományt és a technológiát népszerűsítik, elősegítve a tudáson alapuló társadalommodellt, ezáltal irányító és részvételi szerepet vállalva.