ESPM

Bevezetés

Hivatalos Leírás

a ESPM

A ESPM 1951-ben született egy projekt Rodolfo Lima Martensen, részt vett egy meghívást Pietro Maria Bardi, majd igazgatója, a São Paulo Művészeti Múzeum (MASP) - által támogatott Assis Chateaubriand, elnöke Associated Újságok idő a legnagyobb média csoport Brazíliában. Nevével MASP hirdető School tartott kezdetben múzeumi terem.

Irányítása alatt Martensen és a szlogen: „Taníts, aki nem”, az iskola találkozott akkori piaci szakemberek kézbesíteni az ingyenes tanfolyam; de megtartotta a jelenlegi filozófiája mindig társítani a gyakorlat elmélet, amely ma jellemzi leginkább az egyetemi kurzusok.

És már a nevét São Paulo Iskola Propaganda maradt telepítve MASP 1955-ig, amikor is költözött a saját telephelyén, ugyanabban az épületben, és elnyerte a „kiváló” megnevezést. 1971-ben Otto Hugo Scherb átvette és módosítását javasolja a nevet Escola Superior de Propaganda e Marketing, karbantartott mai napig. A támogatást Antonio Delfim Neto - idején pénzügyminiszter és a kitevő az USP - során adaptáltuk a négyéves formátumát, majd kommunikációs tanfolyamok létre, és nem sokkal később elismerte az Oktatási Minisztérium.

Küldetés, jövőkép és értékek

MISSION

Értéket termeljenek társadalom vezetői képező transzformátorok az oktatás.

Vision 2020

A legfontosabb oktatási intézmény, a tanulás és a kutatás - a kommunikáció, menedzsment és technológia - orientált piacon.

értékeket

  • gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóság
  • Javítása és előmozdítása brazil kultúra
  • társadalmi rendszer alapját a szabad vállalkozás, a véleménynyilvánítás szabadsága, az etikai normák és a meritokrácia
  • Átalakítás, kreatív és innovatív, mint a fő motiváló tetteink
  • Emberek elkötelezett, elismert és megbecsült
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Portuguese (Brazil)

Megjelenítés PhD » Megjelenítés Mester »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

PhD

MESTRADO E DOUTORADO EM GESTÃO INTERNACIONAL

On-line Részidős March 2019 Brazília São Paulo

[+]

c) Bolsas concedidas por agências de fomento, incluindo: A támogatási program végrehajtásának támogatása a Progresszummal (PROSUP) / Cursos Novos / Capes (seleção anual); Bolsas individuais pleiteadas junto à Fapesp (conforme calendário da Agência).

[-]

Végzős kommunikáció és fogyasztási szokások

Campus Részidős March 2019 Brazília São Paulo

A Graduate Program Kommunikáció és a szűkebb értelemben vett fogyasztói szokásokat ESPM (PPGCOM ESPM) 2006-ban kezdődött az akadémiai mesterképzés és a doktori képzés volt elfogadott, 2012-ben. Célja, hogy a vonat professzorok és a vezető kutatók szakértelemmel rendelkező nemzeti és nemzetközi műveletekben képesek elvégezni, és vezet a kutatási tevékenységek, útmutatást és az oktatás területén a kommunikáció és a fogyasztás. A kar és a diákok szellemi termelés értékes maximális szinten CAPES. [+]

Program információ

A Graduate Program Kommunikáció és a szűkebb értelemben vett fogyasztói szokásokat ESPM (PPGCOM ESPM) 2006-ban kezdődött az akadémiai mesterképzés és a doktori képzés volt elfogadott, 2012-ben. Célja, hogy a vonat professzorok és a vezető kutatók szakértelemmel rendelkező nemzeti és nemzetközi műveletekben képesek elvégezni, és vezet a kutatási tevékenységek, útmutatást és az oktatás területén a kommunikáció és a fogyasztás. A kar és a diákok szellemi termelés értékes maximális szinten CAPES.

Megkülönböztető és Megközelítés

Az eltérés a program a téma vizsgálták: ez az első és egyetlen brazil PPGCOM teljes egészében a tanulmány a felület közötti kommunikáció és a fogyasztás és a kapcsolatokat is csuklós. A kritikai elemzését tömegtársadalom és a fogyasztás, a médiakultúra és tőkemérleg, tartalmazza a tanulmány a klasszikus elméletek és beszélgetés a kortárs megközelítések. Ez egy kiemelt PPGCOM elősegítő szellemi közegben elkötelezett a hazai és nemzetközi tudományos programját és fejlesztése brazil társadalomban.... [-]