University of Camerino the international School of Advanced Studies

Bevezetés

Hivatalos Leírás

A Nemzetközi Fejlesztési Iskola

Az UNICAM megalapította a nemzetközi továbbképző iskolát azzal a céllal, hogy növelje a doktori képzés nemzetközivé válását.

  • A Nemzetközi Speciális Tudományok Iskola tervezi, szervezi és koordinálja a kurzusokat a doktori cím megszerzésére
  • A doktori képzés három évet vesz igénybe, melynek végleges értekezését angolul kell megírni, amelyet egy olyan záróvizsga tanácsa előtt kell megvédeni, amely az érintett tudományos területeken tanárokból áll. Ennek magában kell foglalnia az akadémikusokat és más szakértőket (például kutatóközpontoktól vagy vállalkozásoktól), akik közül többségük nem a Camerino Egyetemen és legalább egy nem olasz állampolgár.
  • A záróvizsga előkészítésén túl a doktorjelöltek várhatóan részt vesznek a SAS által szervezett képzési tevékenységekben, az átruházható készségek elsajátításában (kommunikációs készségek, kutatói karrierfejlesztés, kutatási menedzsment és projektfinanszírozás, módszertani készségek) és a doktori képzés az iparral és az egyéb érintett foglalkoztatási szektorokkal együttműködve.
  • Erősen ösztönözni kell a fogadó egyetemeken kívüli állami vagy magánlaboratóriumokban végzett kutatások elvégzését.
  • A végleges képesítés megszerzéséhez legalább hat hónap tapasztalattal kell rendelkeznie a Camerino Egyetemen és esetleg nem olasz kutatói vagy felsőoktatási intézményben.
  • Az innovatív doktori képzés hét alapelve támogatja kutatási programjainkat.

Az innovatív doktori képzés hét alapelve

1. Kutatási kiválóság

A kiváló kutatásra való törekvés alapvető fontosságú az összes doktori képzés számára, és ettől kezdve minden más elem áramlik. A kritikus tömegeket képviselő szakértői értékelési eljárások és a kritikus tömegeket képviselő kutatási környezetek által meghatározott akadémiai szabványok szükségesek. Az új tudományos nemzedéket fel kell készíteni arra, hogy kreatív, kritikus és autonóm szellemi kockázatvállalókká váljon, és felemelje a határokon átnyúló kutatás határait.

2. Vonzó intézményi környezet

A doktori jelentkezőknek jó munkakörülményeket kell találniuk ahhoz, hogy felkészítsék őket arra, hogy független kutatók legyenek korai szakaszban felelősséggel vállalva projektjük terjedelmét, irányát és fejlődését illetően. Ezeknek tartalmazniuk kell a karrierfejlesztési lehetőségeket, összhangban a kutatók európai chartájával és a kutatók felvételi eljárásának magatartási kódexével.

3. Interdiszciplináris kutatási lehetőségek

A doktori képzést be kell ágyazni egy nyílt kutatási környezetbe és a kultúrába annak érdekében, hogy a diszciplínák közötti kölcsönös megtermékenyítés megfelelő lehetőségei elősegíthetik a szükséges szélességet és interdiszciplináris megközelítést.

4. Az ipar és más érintett foglalkoztatási ágazatokban való kitettség

Az "ipar" kifejezést a legszélesebb értelemben használják, beleértve a jövőbeli munkahelyek valamennyi területét és a közvéleményben való részvételt, az iparágtól az üzleti életig, a kormányig, a civil szervezetektől, a jótékonysági szervezetektől és a kulturális intézményektől (pl. Múzeum). Ez magában foglalhatja a kihelyezést a kutatási képzés során; megosztott finanszírozás; a nem-tudósok bevonása az érintett iparágtól az oktatás és a felügyelet tájékoztatásában / nyújtásában; az érintett ipar pénzügyi hozzájárulása a doktori programokhoz; a jelöltet támogató öregdiákos hálózatok (pl. mentorációs rendszerek) és a program, valamint az emberek / technológiák / tudásátadási tevékenységek széles köre.

5. Nemzetközi hálózatépítés

A doktori képzésnek lehetőséget kell nyújtania a nemzetközi hálózatépítésre, azaz együttműködésen alapuló kutatáson, együttműködésen, kettős és közös diplomákon keresztül. Ösztönözni kell a mobilitást, legyen szó konferenciákról, rövid kutatási látogatásokról, külföldi kiküldetésekről vagy hosszabb tartózkodásokról.

6. Átruházható készségfejlesztés

"Az átruházható készségek egy olyan kontextusban (például kutatásban) tanult készségek, amelyeket egy másikban használnak (például a jövőbeli foglalkoztatás, legyen szó akár kutatásról, üzleti tevékenységről stb.). Lehetővé teszik, hogy a tárgyi és kutatási készségeket hatékonyan alkalmazzák és fejlesszék. Az átruházható készségek a képzés vagy a szakmai gyakorlat révén szerezhetők meg ". Elengedhetetlen annak biztosítása, hogy elegendő kutató legyen a tudásalapú gazdaság által megkövetelt készség. Például a kommunikáció, a csapatmunka, a vállalkozói szellem, a projektmenedzsment, a szellemi tulajdonjogok, az etika, a szabványosítás stb.

Az üzleti tevékenységnek nagyobb szerepet kell vállalnia a tantervfejlesztésben és a doktori képzésben, hogy a készségek jobban megfelelhessenek az ipari igényeknek, építve az egyetemi üzleti fórum munkájára és az EUA DOC-CAREERS projekt eredményére. Jó példa az interdiszciplináris megközelítésekre az egyetemeken, amelyek a kutatástól a pénzügyi és üzleti készségekig terjedő készségeket, valamint a kreativitástól és a tervezéstől az interkulturális készségekig terjednek.

7. Minőségbiztosítás

Az elszámoltathatósági eljárásokat a doktori képzés kutatási alapjára kell alapozni, és ezért azokat az első és a második ciklus minőségbiztosításától elkülönítve kell kifejleszteni.

A doktori képzés minőségbiztosításának célja a kutatási környezet minőségének javítása, valamint az átlátható és elszámoltatható eljárások előmozdítása olyan témákban, mint a felvétel, a felügyelet, a doktori fokozat és a karrierfejlesztés. Fontos hangsúlyozni, hogy ez nem a doktori képzés minőségbiztosításáról, hanem a folyamatról vagy az életciklusról szól, a felvételtől a diploma megszerzéséig.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
  • Olasz

Megjelenítés PhD » Megjelenítés Health PhD-k »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

PhD

Jogi és társadalomtudományi PhD

Campus Nappali 3 év November 2018 Olaszország Camerino

Terület: jogi és társadalomtudományok [+]

Terület: jogi és társadalomtudományokPolgári jog és alkotmányos jogszerűségAlapvető jogok a globális társadalombanPolgári jog és alkotmányos jogszerűség

A tantervben a polgári jog és az alkotmányos jogszerűség a hatályos törvények összetettségének megfelelő értelmezési technikák kidolgozását célzó módszerek megszerzését követeli; a magánjogi kapcsolatokra vonatkozó nemzeti, európai és nemzetközi értékszabályok alapján értelmezhető képesség; a jogi gazdasági kapcsolatok újraértelmezése a személyes perspektívában a meglévő alkotmányos jogrend.

Mélyítette el az anyagi jog és az eljárási jog közötti kényes kapcsolatot, különös tekintettel a polgári igazságszolgáltatás kérdésére és az alternatív eszközöknek a viták rendezésére irányuló bírósági eljárásra való alkalmazásáról.... [-]


PhD a tudomány és a technológia

Campus Nappali 3 év November 2018 Olaszország Camerino

Terület: tudományok és technológia [+]

Terület: tudományok és technológiaSzámítástechnikaMatematikaFöldi rendszerek fizikai és kémiai folyamataElméleti és kísérleti fizikaSzámítástechnika

A PhD tananyag „Computer Science” alapul központi kutatási téma „elemzés, formai ellenőrzése és telepítését elosztott rendszerek”, amely magában foglalja a különböző tudományos témák, amelyek közül modellezése és elemzése az üzleti folyamatok és a szolgáltatás-orientált alkalmazások ; módszerek és nyelvek komplex rendszerekhez; és az elosztott rendszerek elemzését, ellenőrzését és tesztelését.

Ph.D. a számítógépes tudományok diákjai rendszerint kapcsolódnak a Számítástudományi Osztályhoz , ahol nagy számú kutatót szerveznek a Szoftverfejlesztés, a Formális Módszerek és a Biztonság területén.... [-]


PhD az építészetben, tervezésben, tervezésben

Campus Nappali 3 év November 2018 Olaszország Camerino

Terület: építészet, tervezés, tervezés [+]

Terület: építészet, tervezés, tervezésÉpítészet, elméletek és designInnovációs tervezésFenntartható várostervezés

Oktatási helyszínek - Ascoli Piceno - Camerino Egyetem műholdas weblapja

[-]

Kapcsolat

Cím International School of Advanced Studies Polo di Alta Formazione Via Madonna delle Carceri 9
62032 Camerino, Marche, Olaszország