Hivatalos Leírás

A Nemzetközi Fejlesztési Iskola

Az UNICAM megalapította a nemzetközi továbbképző iskolát azzal a céllal, hogy növelje a doktori képzés nemzetközivé válását.

  • A Nemzetközi Szakközépiskola tervezi, szervezi, koordinálja a kurzusokat, hogy elérje a Ph.D. címet.
  • A doktori képzés három évet vesz igénybe, melynek végleges értekezését angolul kell megírni, amelyet egy olyan záróvizsga tanácsa előtt kell megvédeni, amely az érintett tudományos területeken tanárokból áll. Ennek magában kell foglalnia az akadémikusokat és más szakértőket (például kutatóközpontoktól vagy vállalkozásoktól), akik közül többségük nem a Camerino Egyetemen és legalább egy nem olasz állampolgár.
  • A záróvizsga előkészítésén túl a doktorjelöltek várhatóan részt vesznek a SAS által szervezett képzési tevékenységekben, az átruházható készségek elsajátításában (kommunikációs készségek, kutatói karrierfejlesztés, kutatási menedzsment és projektfinanszírozás, módszertani készségek) és a doktori képzés az iparral és az egyéb érintett foglalkoztatási szektorokkal együttműködve.
  • Erősen ösztönözni kell a fogadó egyetemeken kívüli állami vagy magánlaboratóriumokban végzett kutatások elvégzését.
  • A végleges képesítés megszerzéséhez legalább hat hónap tapasztalattal kell rendelkeznie a Camerino Egyetemen és esetleg nem olasz kutatói vagy felsőoktatási intézményben.
  • Kutatási programjaink alapját képezik az innovatív doktori képzés hét alapelve .

Az innovatív doktori képzés hét alapelve

1. Kutatási kiválóság

A kiváló kutatásra való törekvés alapvető fontosságú az összes doktori képzés számára, és ettől kezdve minden más elem áramlik. A kritikus tömegeket képviselő szakértői értékelési eljárások és a kritikus tömegeket képviselő kutatási környezetek által meghatározott akadémiai szabványok szükségesek. Az új tudományos nemzedéket fel kell készíteni arra, hogy kreatív, kritikus és autonóm szellemi kockázatvállalókká váljon, és felemelje a határokon átnyúló kutatás határait.

2. Vonzó intézményi környezet

A doktori jelentkezőknek jó munkakörülményeket kell találniuk ahhoz, hogy felkészítsék őket arra, hogy független kutatók legyenek korai szakaszban felelősséggel vállalva projektjük terjedelmét, irányát és fejlődését illetően. Ezeknek tartalmazniuk kell a karrierfejlesztési lehetőségeket, összhangban a kutatók európai chartájával és a kutatók felvételi eljárásának magatartási kódexével.

3. Interdiszciplináris kutatási lehetőségek

A doktori képzést be kell ágyazni egy nyílt kutatási környezetbe és a kultúrába annak érdekében, hogy a diszciplínák közötti kölcsönös megtermékenyítés megfelelő lehetőségei elősegíthetik a szükséges szélességet és interdiszciplináris megközelítést.

4. Az ipar és más érintett foglalkoztatási ágazatokban való kitettség

Az „iparág” kifejezést a legszélesebb értelemben használják, beleértve a jövőbeni munkahelyek és a nyilvánosság elkötelezettségének minden területét, az ipartól az üzleti élethez, a kormányzathoz, a nem kormányzati szervezetekhez, a jótékonysági szervezetekhez és a kulturális intézményekhez (pl. Musea). Ez magában foglalhatja a kutatási képzés során elhelyezett elhelyezéseket is; közös finanszírozás; a nem-tudósok bevonása az érintett iparágból a tanítás és a felügyelet tájékoztatásában / megvalósításában; az érintett iparág pénzügyi hozzájárulásának ösztönzése a doktori programokhoz; a jelöltet támogató alumíniumhálózatok (pl. mentori rendszerek) és a program, valamint az emberek / technológia / tudásátadás széles körének támogatása.

5. Nemzetközi hálózatépítés

A doktori képzésnek lehetőséget kell nyújtania a nemzetközi hálózatépítésre, azaz együttműködésen alapuló kutatáson, együttműködésen, kettős és közös diplomákon keresztül. Ösztönözni kell a mobilitást, legyen szó konferenciákról, rövid kutatási látogatásokról, külföldi kiküldetésekről vagy hosszabb tartózkodásokról.

6. Átruházható készségfejlesztés

„Az átruházható készségek egy olyan környezetben szerzett készségek (például kutatás), amelyeket egy másikban használnak (például a jövőbeni foglalkoztatás, függetlenül attól, hogy a kutatás, üzlet stb.). Lehetővé teszik a tárgy- és kutatáshoz kapcsolódó készségek hatékony alkalmazását és fejlesztését. Az átruházható készségek képzésen vagy munkatapasztalaton keresztül szerezhetők be ”. Alapvető fontosságú annak biztosítása, hogy a tudásalapú gazdaság által megkövetelt készségekkel rendelkezzen elegendő kutató. Ilyenek például a kommunikáció, a csapatmunka, a vállalkozói szellem, a projektmenedzsment, az IPR, az etika, a szabványosítás stb.

Az üzleti tevékenységnek nagyobb szerepet kell vállalnia a tantervfejlesztésben és a doktori képzésben, hogy a készségek jobban megfelelhessenek az ipari igényeknek, építve az egyetemi üzleti fórum munkájára és az EUA DOC-CAREERS projekt eredményére. Jó példa az interdiszciplináris megközelítésekre az egyetemeken, amelyek a kutatástól a pénzügyi és üzleti készségekig terjedő készségeket, valamint a kreativitástól és a tervezéstől az interkulturális készségekig terjednek.

7. Minőségbiztosítás

Az elszámoltathatósági eljárásokat a doktori képzés kutatási alapjára kell alapozni, és ezért azokat az első és a második ciklus minőségbiztosításától elkülönítve kell kifejleszteni.

A doktori képzés minőségbiztosításának célja a kutatási környezet minőségének javítása, valamint az olyan témákhoz kapcsolódó átlátható és elszámoltatható eljárások előmozdítása, mint a felvétel, a felügyelet, a doktori fokozat odaítélése és a karrierfejlesztés. Fontos hangsúlyozni, hogy ez nem a Ph.D. minőségbiztosításáról szól. önmagában inkább a folyamat vagy az életciklus, a toborzástól az érettségig.

Program oktatási nyelve:
Angol
Olasz

Az intézmény további kínálata:

PhD

University of Camerino the international School of Advanced Studies

Terület: Fizika, Föld és Anyagtudomány ... [+]

Terület: Fizika, Föld és AnyagtudományFizikaFizikai és kémiai folyamatok a földrendszerekbenAnyagtudományokFizika

Kondenzált fizika

Az Ultracold Matter sok testének elméleteSzupravezetőképesség a nanoszámon: elmélet, szimulációk és kísérletekAz elektron-lyuk Superfluiditás elmélete a Graphene Devices-benBCS-BEC Crossover többkomponensű szuperfluidákban és szupravezetőkben

Kísérleti fizika

Szélsőséges körülmények közöttFelületek, interfészek és nanoszisztémák fizikájaFizika, asztrofizika és kozmológia a gravitációs hullámokkalPuha anyag, szemüveg, folyadék és folyékony oldatSzinkrotron sugárzás és fejlett sugárforrások

Fizika oktatás... [-]

Olaszország Camerino
November 2019
Angol,Olasz
Nappali
3 év
Campus
Bővebben magyarul
University of Camerino the international School of Advanced Studies

Terület: Építészet, tervezés, tervezés ... [+]

Terület: Építészet, tervezés, tervezésÉpítészet, elméletek és tervezésInnovációs tervezésFenntartható várostervezés

Oktatási helyszínek - Ascoli Piceno - Camerino Egyetem műholdas weblapja

Építészet, elméletek és tervezésA kortárs építészet elmélete és kialakítása;Az építészeti örökség története és fejlődése;Grafika és multimédiás megjelenítés az építészetről.Innovációs tervezésAz objektumok, rendszerek és környezet innovatív és intelligens kialakítása;Környezeti fenntarthatóság és folyamat- és termékinnováció kialakítása;Kommunikációs tervezés, új technológiák és kulturális örökség.Fenntartható város... [-]
Olaszország Camerino
November 2019
Angol,Olasz
Nappali
3 év
Campus
Bővebben magyarul
University of Camerino the international School of Advanced Studies

Terület: Jogi és szociális tudományok ... [+]

Terület: Jogi és szociális tudományokPolgári jog és alkotmányos jogszerűségAlapvető jogok a globális társadalombanPolgári jog és alkotmányos jogszerűség

A tantervben a polgári jog és az alkotmányos jogszerűség a hatályos törvények összetettségének megfelelő értelmezési technikák kidolgozását célzó módszerek megszerzését követeli; a magánjogi kapcsolatokra vonatkozó nemzeti, európai és nemzetközi értékszabályok alapján értelmezhető képesség; a jogi gazdasági kapcsolatok újraértelmezése a személyes perspektívában a meglévő alkotmányos jogrend.

Mélyítette el az anyagi jog és az eljárási jog közötti kényes kapcsolatot, különös tekintettel a polgári igazságszolgáltatás kérdésére és az alternatív eszközöknek a viták rendezésére irányuló bírósági eljárásra való alkalmazásáról.... [-]

Olaszország Camerino
November 2019
Angol,Olasz
Nappali
3 év
Campus
Bővebben magyarul
University of Camerino the international School of Advanced Studies

Terület: Számítástudomány és matematika ... [+]

Terület: Számítástudomány és matematikaMesterséges intelligencia és intelligens rendszerekSzámítástechnika és matematikaKiberbiztonságAdat tudomány és gépi tanulásBeágyazott rendszerek és IoTFolyamatmenedzsmentSzoftver és információs rendszerfejlesztésMesterséges intelligencia és intelligens rendszerekAdaptív vezérlés és optimalizálásAlkalmazkodási politikákKollektív és adaptív rendszerekTudásképviselet és autonóm érvelésSzámítástechnika és matematikaA számítástechnika algebrai és logikai szempontjai)Számítási modellek és számítási modellekHivatalos nyelvekAlgebrai nyelvek bizonyos tartományokhozModellelméletA tudományos oktatás m... [-]
Olaszország Camerino
November 2019
Angol,Olasz
Nappali
3 év
Campus
Bővebben magyarul
Address
International School of Advanced Studies Polo di Alta Formazione Via Madonna delle Carceri 9
62032 Camerino, Marche, Olaszország