Keystone logo
Egypt-Japan University of Science and Technology

Egypt-Japan University of Science and Technology

Egypt-Japan University of Science and Technology

Bevezetés

MŰSZAKI ÉS ALKALMAZOTT TUDOMÁNYOK FAKULTÁSA

KÉPZÉSI VISION

  • A mérnöki tudományágak és az alkalmazott tudományágak integrációja,
  • A japán és regionális iparágak és szervezetek fenntartható fejlődésre törekednek
  • megoldások az azonosított problémákra, amelyek az E-JUST-nál rendelkezésre álló ismereteket és erőforrásokat igénylik.
  • Lehetőség a mérnöki diplomások számára, hogy fejlett ismereteiket és készségeiket egy szolgáltatásnyújtásban használják fel, ahol felfedezhetik a technológia és a társadalom közötti kapcsolatot.
  • Az E-JUST közösség ihletet ad a tudomány és a mérnöki projektek normáinak túlmutatására, és fontolóra veszi azok használatát a nagyobb javakra.
  • Ahhoz, hogy világszínvonalú kiválósági központ legyen a felsőoktatás és kutatás területén regionális és globális szinten.
  • Legyen az első osztályú nemzetközi oktatási intézmény, amely világszerte ismert az oktatási rendszer magas színvonalára, a diplomások magas színvonalára és a kutatóközpontok teljesítményére.
  • A regionális és globális szinergiára való törekvés a régióban és azon túl a diákok, az oktatók és a kutatók számára.

115254_110883_pexels-photo-1595391.jpeg

KÉPZÉS MISZA

  • Új ismeretek felfedezése és terjesztése a minőségi oktatásra és az életminőség javítására irányuló aktív tanulásra összpontosítva.
  • Egyiptomi felsőoktatási és kutatóintézetek szerepmodelljévé válása a japán oktatási normák előmozdításával.
  • A kísérleti tanulás módszertanán alapuló japán akadémiai koncepciók megvalósítása a Lab-Based Learning, a Project-Based Learning és a Probléma-alapú tanulás integrálásával, csapatmunka szellemével.
  • Kiváló minőségű, hatékony és hatékony tanulási környezet biztosítása a hallgatók számára a kísérleti tanulási megközelítés alapján.
  • Kreatív mérnökök készítése, akik intelligens rendszereket tervezhetnek, gyárthatnak, kezelhetnek és működtethetnek az ipar és a gazdaság szakmai területein.
  • Ahhoz, hogy az intézmények irányítsák a főbb tantervi tanfolyamok egyesítését speciális programokban, ösztönözzék a felsőoktatás nemzetközivé válását a közeljövőben, és lehetővé tegyék a kreditátvitel és a diákok mobilitását, a lehető legjobban kihasználva a közös diplomák odaítélésének legeredményesebb gyakorlatait.

TÉNYEZÉSI CÉLKITŰZÉSEK

A Mérnöki és Iparművészeti Kar oktatási terve a következő tulajdonságokkal rendelkező végzős hallgatókat kívánja elérni:

  • Elemzési készségek
  • Gyakorlati találékonyság
  • kreativitás
  • közlés
  • Üzleti
  • Magas etikai normák
  • professzionalizmus
  • Vezetés, beleértve a közrend és a technológia áthidalását
  • Dinamizmus / agility / rugalmassága / rugalmasság
  • Egész életen át tartó tanulók

SZOLGÁLTATÁSI ISKOLÁK ÉS GYAKORLATOK

Az egyetem első fázisában három mérnöki iskola áll, amelyek közül nyolc diplomaművész van a multidiszciplináris mérnöki szakterületeken, nevezetesen:

  1. 1. Elektronikai, kommunikációs és számítástechnikai iskola:
    1. Elektronikai és Kommunikációs Mérnöki Tanszék
    2. Számítástudományi és Mérnöki Tanszék
  2. 2. Innovatív tervezőmérnöki iskola:
    1. Mechatronikai és Robotikai Mérnöki Tanszék.
    2. Ipari mérnöki és rendszerirányítási tanszék.
    3. Anyagtudományi és Mérnöki Tanszék
  3. 3. Energia-, környezet- és vegyipar és petrolkémiai tervezés
    1. Energiaforrás-mérnöki tanszék.
    2. Környezetmérnöki Tanszék
    3. Vegyi és Petrolkémiai Mérnöki Tanszék

115256_111609_pexels-photo-267885.jpeg

BAS INSTITUTE GRADUATE PROGRAMOK

A BAS Institute négy interdiszciplináris diplomaprogramot kínál a kémia, a biológia, a matematika és a fizika pályáin. Ezek a programok nanotudomány, biotechnológia, alkalmazott és számítástechnikai matematika és energiaanyagok.

Helyszínek

  • Alexandria

    New Borg El-Arab City, , Alexandria

Kérdések