Phd oktatás
Asia e University
Kulcs információ
Campus helye
Kuala Lumpur, Malajzia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jan 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
PhD oktatás
Az AeU PhD (Education) kiváló szakembereket állít elő, akik képesek kezelni a mai kritikai kihívásokat. A szakterületek mindegyike úgy van kialakítva, hogy megfeleljen az aktuális érdekeknek. Középiskolai vagy magániskolák, közösségi vagy kormányzati szervek, oktatási részlegek, felsőoktatási intézmények és egyéb oktatási témájú oktatási intézmények szakemberei számára irányul. A bevétel egész évben.
A Malaysian Qualifications Agency (MQA) [3], a Felsőoktatási Minisztérium akkreditált programja [2].
KIEMELT
• Minden tudományág elfogadott
• A belépési ponton nincs javaslat. Miért? Kezdetben segíteni szeretnénk abban, hogy közösen végezzük el a kutatási javaslatot
• Az AeU kiszervezi a helyi vagy nemzetközi felügyeletet - az Ön igényeinek megfelelően
• Részvétel kutatási műhelyek és / vagy szakmai konferenciákat nem kötelező
• szoros ellenőrzése folyamatban van a fő hangsúly,
BELÉPÉSI KÖVETELMÉNYEK
• rendelkezzen az AeU Szenátus OR által jóváhagyott mesterképzésben
• rendelkezzen mesterképzéssel és tanári tapasztalattal vagy kapcsolódó tapasztalattal 2 évre.
A tények
Tanulmányi módok :
- Teljes munkaidős
- Part Time
- Blended learning
Időtartam: 3-4 év
A félévek száma : 12 (1 félév 4 hónap)
A kutatóműhelyek / beszélgetések gyakorisága (opcionális) : havonta egyszer - szombat és vasárnap
Témavezető : AEU nyújtotta
Ellenőrzési tantárgyak (opcionális) :
• Kutatásmódszertan
• Többváltozós elemzés
• Minőségi kutatás
MQA akkreditáció : PA 9152
EPF és HRDF igényelhető (csak malajziai) : IGEN
TANULÁSI EREDMÉNYEK
• Az elmélet, a fejlesztések és a gyakorlatok ismereteinek bővítése a kiválasztott szakirányon;
• Az oktatással kapcsolatos tudás szintézisét, koherenciáját és kiterjesztését tükröző fogalmi rendszerek létrehozásának képessége;
• Lehetőségek biztosítása tudományos kutatás, ösztöndíj, szisztematikus vizsgálat, kommunikáció és a kutatás értékelése;
• Az oktatáskutatás tervezésének és adatelemzésének alapelveinek és módszertanainak megértése, hasznosítása és értelmezése;
• A számítástechnika és alkalmazásainak jobb megértése az oktatási környezetben;
• Olyan végzettséget nyújtson, amely szellemileg ösztönző, szakmailag releváns, és olyan kutatást eredményez, amely támogatja a döntéshozatalt és a problémamegoldást a hat oktatási területre vonatkozó kulcsfontosságú kérdések körül.
szakirányok
• Tanterv és oktatás: tanítási és tanulási elmélet, tantervezés, iskolai fejlesztés, hallgatói teljesítmény, társadalomtudományi tantárgy, ápolási nevelés, tanárképzés és reflexiós gyakorlat, akik vezető pozíciókat vállalnak tantervi tervezőként, tantervértékelőkként, pedagógusként és így tovább.
• Oktatási pszichológia: kognitív fejlődés, tanulás és metakogníció, személyiség, hozzáállás és meggyőződés; viselkedésmódosítás és tanácsadás; aki főiskolák és egyetemek, iskolai beállítások, tesztelő cégek, ipari és kutatási szervezetek vezető pozícióit veszi majd át.
• Oktatási technológia: számítógéppel közvetített kommunikáció, számítógépes oktatás, web alapú tanulás, oktatási rendszerek kialakítása és együttműködő online tanulás; aki vezetõ pozíciókat tölt be vezetõi tervezési osztályok vezetõi, az e-learning szervezetek vezetõi és az oktatással kapcsolatos szervezetek vezetõi.
• Nyelv és műveltség: diskurzuselemzés, nyelv és nem, olvasás és írás tanítása, kritikus irodalom, kétnyelvű oktatás, irodalom; aki az iskolai környezetben, a nyelvi osztályokban és az oktatási szervezetekben vezető pozíciókat vállal.
• Matematika és Tudományoktatás: a matematika és a tudomány gyermekei tanulás, tudományelméleti tévedések, matematika-problémamegoldás, konstruktivizmus és matematika, matematika- és tudománytechnika-technika, számolási kérdések; és aki felvállalja az iskolai beállítódások, főiskolák, egyetemek és tantervfejlesztési osztályok vezető pozícióit.
• Oktatási menedzsment és vezetés: az oktatási intézmények egymással összefüggő társadalmi és szervezeti dimenziói; kutatást végez a politikában, a bürokráciában és a decentralizációban, a szakmai fejlődésben és a vezetésben; az oktatási felsővezetői és vezetői pozíciókban.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
PhD nevelésfilozófiából
- Prague, Csehország
PhD oktatásban
- Prague, Csehország
Filozófiai doktor (integrált)
- Joondalup, Ausztrália
- Mount Lawley, Ausztrália