Gyógyszerész
American University of Health Sciences
Kulcs információ
Campus helye
Signal Hill, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Kérjen információt
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
Bevezetés
Az AUHS Gyógyszerészeti Iskola hároméves gyorsított gyógyszerész doktori (PharmD) programot kínál magasan hallgató-központú tanulási környezetben. A PharmD tantervének célja, hogy erős keresztény értékeket teremtsen a hallgatók számára, felkészítse őket a bizonyítékokon alapuló betegellátás gyakorlására, a kutatási és ösztöndíjkultúra előmozdítására, valamint a különböző betegcsoportok egészségügyi igényeinek kielégítésére. A tanterv megfelel az akkreditációs szabványok és szakmai irányelvek ajánlásainak, beleértve az ACPE Standards 2016-ot, a JCPP gyógyszerészeinek betegellátási folyamatát, a CAPE oktatási eredményeit 2013 és az engedélyezési vizsga tartalmi vázlatait.
A hároméves tanterv 12 negyedévnek (évente négy negyedévnek) felel meg. Minden negyedév 11 hét (10 hét oktatásból és egy hét záró értékelésből áll), amelyet a következő negyedév megkezdése előtt szünet követ. A program befejezéséhez szükséges minimális kreditóra 183. A tanterv a kötelező és választható didaktikai és tapasztalati tanfolyamok kombinációja.
Az elsőéves didaktikai tanterv alapvető biomedicina és gyógyszerészeti tanfolyamokból áll (pl. Biokémia, immunológia, gyógyszerkémia, mikrobiológia, patofiziológia, gyógyszerészet, farmakokinetika, farmakológia), bevezető klinikai kurzusokból (pl. Betegellátási folyamat, fizikai értékelés, önálló gondozás), valamint a társadalom- és igazgatástudomány alapvető tanfolyamai (pl. biostatisztika, kommunikáció, etika, egészségügyi rendszerek, egészségügyi informatika, zsidó-keresztény értékek az egészségügyben, orvosi illusztráció).
A másodéves didaktikai tananyag érdemi része az Integrált gyógyszerterápiás tanfolyam-sorozatból áll. Az „integrált” az alaptudományok, a klinikai tudományok és más témák kombinációjára utal. Ahelyett, hogy külön tanfolyamokat használnának különféle témák elkülönített oktatására, az integrált gyógyszerterápiás tanfolyamok olyan modellt alkalmaznak, amelyben a témákat, például az orvosi kémia, a farmakológia és a farmakoterápia együttesen oktatják a betegség állapota összefüggésében. Ez az integráció relevánsabbá teszi a tanulást, ösztönzi a kritikus gondolkodást, lehetővé teszi robusztusabb mentális modellek kidolgozását, elősegíti az anyag hosszabb távú megőrzését, és megkönnyíti a tanulás átadását a valós betegellátási helyzetekbe.