PhD oktatásban
Charles University Faculty of Education
Kulcs információ
Campus helye
Prague, Csehország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CZK 2 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* tanévben. Online jelentkezési díj: 540 CZK. Papíralapú jelentkezési díj: 590 CZK.
Bevezetés
A tanulmányok jellemzői
A doktori tanulmányokat előkészítő programként fogják fel azoknak a tudósoknak és kutatóknak, akik kreatív törekvéseik hozzájárulnak az elmélet és a kutatás fejlesztéséhez az oktatástudományok területén. A program célja lehetőleg szakértelmük bővítése, a vonatkozó kutatási eredmények és irányzatok terjesztése az oktatás területén, valamint a doktorandusz hallgatók módszertani kompetenciáinak ápolása. A tanulmányi program általános fókusza lehetőséget kínál a hallgatóknak, hogy mélyebben megismerkedjenek a pedagógiai tudományokkal. A doktori tanulmány középpontjában egy doktori értekezés/értekezés áll, amelyet eredeti tudományos műként határoznak meg, és amelynek megállapításai gazdagítják az adott szakterületet a tudományág fejlesztésének tágabb összefüggésében. Konzultációk A tanulmány jellegéből és tartalmából adódóan a pályázó konzultálhat a témával, a projekt szerkezetével és feldolgozásának lehetőségeivel a doktori tanulmányok lehetséges felügyelőivel.
A rendelkezésre álló témavezetők elérhetőségei és az értekezés tematikus területei: http://tarantula.ruk.cuni.cz/PEDFEN-22.html
Program specializáció nélkül.
Belépők
Karrierlehetőségek
Az "Oktatás" doktori program végzett hallgatói az oktatási terület szakértői, akik a tanulmányok során az elméleti eszközök kreatív alkalmazásának képességét fejlesztik. Hozzáértettek, módszertanilag és nyelvileg felkészültek az egyéni és csoportos tudományos munkára az oktatásban és a kapcsolódó társadalomtudományokban. Alkalmazhatók különösen tudósként, egyetemi oktatóként, felsőfokú szakiskolákban tanárként, külön oktatási rendelkezésekben szakértőként vagy menedzserként, államigazgatási intézményekben pedig fogalmi vagy elemző szakértőként. Az elsajátított kompetenciák lehetővé teszik, hogy a szakmák széles körében professzionálisan dolgozhassanak, ahol mélyreható szakmai és módszertani ismereteket, kritikai gondolkodást és szakmai belátást alkalmaz.